home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:44:05 szukizek Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 246 Gæster Online.

Indlæg: 1132746 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Sidste skoledag
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 Udprint
Forfatter Emne: Sidste skoledag  (Læst 98077 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #420: 26 Maj 2011, 17:40 »

Hvad skal i være sidste skoledag?Opstemt

Skal selv være denne her Wink
http://www.temashop.dk/bokser-herre.html

Det bliver nok ikke helt nemt at kaste med karmeller og give skum med boksehandsker. Wink
Logged

FCK

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #421: 26 Maj 2011, 17:58 »

Kender en der har sidste skoledag i dag. Men de fleste har vel i morgen ikk?
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #422: 26 Maj 2011, 17:59 »

Kender en der har sidste skoledag i dag. Men de fleste har vel i morgen ikk?
Jeg havde igår.
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #423: 26 Maj 2011, 18:19 »

Kender en der har sidste skoledag i dag. Men de fleste har vel i morgen ikk?
Jo, tror langt de fleste har i morgen.
Logged

Arsenal <3

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #424: 26 Maj 2011, 18:23 »

Hvad skal i være sidste skoledag?Opstemt

Skal selv være denne her Wink
http://www.temashop.dk/bokser-herre.html
Jeg skal være http://www.kostumekongen.dk/morphsuit-tuxedo.html sammen med 3 andre gutter fra min klasse, det bliver konge! Thumbs Up
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #425: 27 Maj 2011, 18:53 »

Så er jeg kommet hjem fra skole samt lidt druk hos en ven. Iaften er der arrangeret fest hvor cirka 200 kigger forbi, det bliver viildt! Thumbs Up
Logged

FCK

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #426: 30 Maj 2011, 13:02 »

Hey gutter, fortæl da lige om jeres sidste skoledag. Jeg går på efterskole, så havde desværre ikke nogen...
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Enged
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #427: 30 Maj 2011, 13:20 »

Hey gutter, fortæl da lige om jeres sidste skoledag. Jeg går på efterskole, så havde desværre ikke nogen...
I holder vel stadig en afslutningsfest som kompensation? Smiley Vi var da i hvert fald så heldige, at der var en der boede på en gård, så hun holdte en fest for alle på skolen dagen efter vi stoppede.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #428: 30 Maj 2011, 13:28 »

Så er det sku imorgen at det sker! Dagen jeg har ventet længe på, er endelig kommet. Min dag kommer nogenlunde til at forløbe således:
Starter klokken 07.00, hvor vi mødes ved en klassekammenrat og klæder lærerne ud, hvor vi derefter samlet går op på skolen sammen med de 3 andre årgange, derefter bliver der kastet med karameller osv. Når det engang er overstået, så står den på morgenmad og derefter fodbold og høvdingebold mod lærerne!
Når aktiviteterne så er overstået, så får vi fri, ca. klokken 11.30. Derefter går turen til slottet, som er et sted, hvor alle 9. klasser fra hele byen mødes for at drikke! Derefter hjem og gøre mig klar, og ud og spise med klassen, og derefter står den på fest i et forsamlingshus med bar, DJ og alt andet gur'! 70 elever til fest, det kan kun blive godt!

Håber alle i andre får en sidste skoledag. Smiley
Hey gutter, fortæl da lige om jeres sidste skoledag. Jeg går på efterskole, så havde desværre ikke nogen...
Sådan gik min sidste skoledag nogenlunde til, og det var satme noget af en dag! Smiley
Logged

Arsenal <3

dissing10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #429: 30 Maj 2011, 13:50 »

Jeg kan da godt lige prøve at fortælle om det jeg kan huske fra min sidste skoledag i fredags. Vi startede med morgenmad i klassen, derefter gik vi ud kastede karameller (læs tyrede dem efter børnene), og efter det gik vi i hallen og lavede vores show, hvilke var meget hyggeligt. Efter showet skulle der deles skum ud, og min bror fik en ordentlig tur, så den mission blev klaret Opstemt Efter at alle havde fået det skum som de skulle have skulle vi ryde op, men mig og en af de andre drenge gad ikke, så vi sad og drak juice og kakao inde i klassen, på et tidspunkt blev vi dog beordret ud og hjælpe, så vi hjalp i 2 minutter, og så gik vin ind og spillede bordtennis, da vi syntes det var for koldt at være udenfor Thumbs Up Da alle de andre så havde fået ryddet op, gik vi ned i idrætshallens omklædningsrum og der gik vi i bad, så der stod vi 7 drenge og var i bad i 45 minutter, det var sgu hyggeligt Hævet Øjenbryn Efter badet tog vi hjem for derefter at tage ned på en restaurant i byen, for at få noget at spise, der blev der kørt nogle nachos og en god steak ned, men det bedste dernede var at vi drenge der var dernede syntes vi skulle invitere nogle flere piger til festen, så ham jeg spillede bordtennis med ringede rundt, og fik så fat på en pige der godt ville med. Hun spurgte som om en af hendes veninder måtte komme med, og så råbte han bare ind i telefonen så alle kunne høre det i restauranten: HENDE SKAL DU FANDEME IKKE TAGE MED, HUN ER ALT FOR GRIM. Fuldstændig EPIC kommentar  Thumbs Up Om eftermiddagen skulle vi ud til et eventcenter og lave en sang (hvilke var herre kedeligt!), og derefter skulle vi køre lokumsræs, hvilke var meget sjovere end jeg havde forventet. Jeg kørte mod en af de andre drenge, og vi er på sidste omgang (skal lige siges at banen var lavet af kegler), og så kører han bare tværs over keglerne og overhaller mig. Jeg fik sgu en god griner over det, og det var sgu hyggeligt derude, og så blev det heller ikke dårligere af at der var en der kørte ind i en mur, et af dagens bedste tidspunkter  Grin Om aftenen var der den traditionelle fest, og der havde vi været så heldige (eller uheldige i mit tilfælde) at få en slush-ice maskine, og der havde vi blandet vodka i. Man kunne bare ikke smage vodkaen, så efter 45 minutter havde en af mine venner og jeg kørt 6 slush-ice ned. Tror I lige at vi ramte en mur på et tidspunkt? Resten af aftenen gik med dans, og jeg er nok den mest talentløse danser man kan tænke sig, så alle de andre der var mere ædru end mig slev fik ifølge dem selv mig til at gøre mig selv mere til grin. Dagen efter (i lørdags) hold t vi noget i Champions League aften hos mig, og det var så der hvor det var jeg fik at vide hvad jeg havde lavet. De sagde at på et tidspunkt havde jeg ligget og sovet over bordet i 5 minutter for at jeg efter de 5 minutter bare skulle have løbet dirkete op på danse gulvet og givet den gas med at lave robotten - rutineret Thumbs Up Efter festen skulle mit hold til kamp, og men jeg var den eneste fra min klasse der havde sagt ja til at komme til kamp, så jeg skulle angiveligt have sagt til en af mine venner at jeg ville skrive til min træner at jeg ikke kunne komme til kamp, det skal lige siges at klokken hvis var 02:35 på dette tidspunkt, men så havde ham min ven sagt at det var for sent at skrive, og så havde jeg åbentbart påstået at han da havde 6 timer til at finde en afløser. Det fik jeg en god griner over da det var at han valgte at fortælle mig det  Grin Skal lige siges at vi vandt kampen 5-1, men jeg var virkelig elendig funny

Det var min sidste skoledag, jeg håber at I alle sammen havde en ligeså god dag som mig  Peace
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #430: 30 Maj 2011, 15:54 »

I holder vel stadig en afslutningsfest som kompensation? Smiley Vi var da i hvert fald så heldige, at der var en der boede på en gård, så hun holdte en fest for alle på skolen dagen efter vi stoppede.

Nej, ikke helt... Vi må være oppe hele den sidste nat, og den sidste dag er der taler osv. Men vi har ikke en sidste skoledag, hvor vi bare skal i hegnet.
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #431: 30 Maj 2011, 16:09 »

Min sistæ skulahdag:

Mødte 8.30 i skolen, klædte om til Osama Bin Laden, også spiste vi morgenmad på lærerværelset. Ved en 9-tiden, vil jeg skyde på, gik vi ud og kastede karameller, og der var også en del børn der begyndte at synge "Osama, Osama!". Det var rørende. Efterfulgt af karamel-kastning og lidt vandkamp, gik vi ind i gymnastiksalen, hvor vi havde stablet et show på benene. Det gik meget godt, udover at teknikken failede totalt et par gange. Efter showet stod den på den "rigtige" vandkamp, hvorefter vi gik hjem og klædte om. 12.10 smuttede jeg over i fælledparken, hvor der var rundbold mod lærerne, og der mødte stortset alle op. Spillede mit livs rundboldkamp. Hell yeah. Senere på aftenen mødtes vi med klassen på Riz Raz, hvor der skulle spises med nogle af lærerne. Vi kom 45 minutter for tidligt, så det blev til en gåtur inden vi spiste. Tror vi var derinde i helt op til et par timer, det var sgu mega fedt og vi fik grinet en masse, og lavet nogle drengestreger. 10hi. Ved 21.30 ca. smuttede vi så over til festlokalet, og på vejen så vi Santin. Mens et par hårde fck-hools valgte at tilbede ham som en gud, fik min midterste finger på venstrehånden en alvorlig boner, og der fløj nogle mindre behagelige gloser ud af min mund på både dansk og portugisisk. Vi ankom til festlokalet ved 21.45 og festede ellers. En af mine venner og jeg gik som ca. nogle af de "midterste". Det var en ret rørende afsked, hvor man har kendt mange af dem i 10 år, og også nogle af dem i 12-13, da man har gået i børnehave sammen. Selve festen var ok, nogle folk blev ualmindeligt liderlige, og der gik også rygter om nogle seksuelle ting. Ved ikke hvad tid vi gik, men jeg kom i hvert fald i seng alt for tidligt, når jeg tænker over det, ved 3.00-3.30-tiden. Dog blev festen også stoppet der, fik vi at vide, hende der var "værtinde"'s mor kom på hospitalet. Hun har det dog godt nu.

Overordnet set en meget fed dag Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #432: 30 Maj 2011, 16:59 »

Hamza: Når der er alkohol indblandet bliver folk bare liderlige Wink Så ja, der har nok været gang i den seksuelle karusel!
Logged

:-)

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #433: 30 Maj 2011, 17:07 »

Jo tak, det er jeg godt klar over. Men det var nu lidt mere end normalt Wink
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

LosBlancos26
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #434: 30 Maj 2011, 17:50 »

Min sidste skoledag lagde ud tidligt om morgenen med sang og gaver, da jeg havde fødselsdag! Der kom et par stykker over til mig, hvorefter vi skulle ned til min klasselærer, der så bød på rundstykker og hele svineriet, der var desuden indkøbt en stor kagemand lavet ud af studenterbrød, så det var fucking lækkert! Ved 10 tiden gik vi op på skolen, hvor vi blev inddelt i nogle grupper, som skulle forberede en masse, skal lige siges jeg går på en privatskole, hvor 0-8 klasse har fri, når 9. og 10. har sidste skoledag! Efter alt det fis var overstået, samledes alle 360 afgangselever nede i vores idrætshal, hvor der var sandwich's og is samt lignende! lærerne havde arrangeret en lærerrevy (som var fucking genial!) og der var noget andet underholdning med musik og sådan. Efter det var overstået ved 14' tiden gik alle elever ned på justesens plæne i randers, hvor alle 9. og 10. som har sidste skoledag mødes og chiller! ved femtiden tog jeg hjem med en ven og veninde fra min klasse, hvor vi så gjorde os klar indtil de andre fra min klasse kom op til mig, hvor vi spiste og hyggede lidt. Ved titiden tog vi ned i nogle lokaler, som skolen havde lejet, og der fortsatte festen så indtil 3 tiden Smiley glimrende dag!
Logged

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010