home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 687 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Sidste skoledag
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Sidste skoledag  (Læst 102571 gange)
GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #255: 29 Maj 2008, 21:14 »

Vi må godt have skum og vand, men vi må ikke kaste syltetøj opg lign. Skuffet Det holder os dog ikke tilbage! Opstemt

Dog ærgeligt, man ikke må komme rundt på skolen, men at vi skal gøre det på en fodboldbane Skuffet
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #256: 29 Maj 2008, 21:15 »

Hvad skal I forskellige tøser være?
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #257: 31 Maj 2008, 14:12 »

Det var sgu en god dag! Thumbs Up

Startede med lidt morgenmad hos en fra klassen. Derefter skum og show på skolen. Efterfølgende tog vi til dyrehaven, og fik slugt lidt alkohol. Så tog vi på restaurent og spiste, efterfulgt af druk hos én til klokken 12, så tog vi på diskotek (Skoven), som ligger i Skovlunde, og kom hjem ved 4 tiden Smiley

Super fed dag/aften/nat Thumbs Up

Hvad skal I forskellige tøser være?

Jeg havde lilla strømpebukser på, og en meget stram lyserød t-shirt på Opstemt
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #258: 31 Maj 2008, 15:26 »

Det var sgu en god dag! Thumbs Up

Startede med lidt morgenmad hos en fra klassen. Derefter skum og show på skolen. Efterfølgende tog vi til dyrehaven, og fik slugt lidt alkohol. Så tog vi på restaurent og spiste, efterfulgt af druk hos én til klokken 12, så tog vi på diskotek (Skoven), som ligger i Skovlunde, og kom hjem ved 4 tiden Smiley

Super fed dag/aften/nat Thumbs Up

Jeg havde lilla strømpebukser på, og en meget stram lyserød t-shirt på Opstemt

Hvor bor du henne af? Bor nemlig selv i Skovlunde..  Smiley
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #259: 31 Maj 2008, 17:27 »

Hvor bor du henne af? Bor nemlig selv i Skovlunde..  Smiley

Bor i Ballerup Smiley
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #260: 31 Maj 2008, 17:59 »

Ak ja. Den fik hele armen, og lidt til, hvilket gjorde at jeg tog hjem allerede halv to. Knækkede mig simpelthen i en busk inden.
Var alligevel en god dag.

Dog bør I aldrig gå på arbejde dagen efter en druktur - det har jeg lige lært. Wink

Smiley
Logged

Andz3
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #261: 31 Maj 2008, 18:03 »

et godt råd Smiley
husk æg, de sidder også godt fast på tøjet Wink
Logged

Engang United - altid United!

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #262: 31 Maj 2008, 18:54 »

et godt råd Smiley
husk æg, de sidder også godt fast på tøjet Wink

Hvis man tager i betragtning, at de fleste havde sidste skoledag i fredags, må man sige, at timingen er ganske ringe.

mvh,
mathias
Logged


gumle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #263: 31 Maj 2008, 19:02 »

Ak ja. Den fik hele armen, og lidt til, hvilket gjorde at jeg tog hjem allerede halv to. Knækkede mig simpelthen i en busk inden.
Var alligevel en god dag.

Dog bør I aldrig gå på arbejde dagen efter en druktur - det har jeg lige lært. Wink

Smiley

Man skal ligeledes lade være med at gå til en fest dagen efter en druktur. Det lærte jeg Wink

Men lille mig er heller ikke vant til at drikke. Og så er jeg blevet hentet, og jeg har snakket i telefon med nogen, uden jeg vidste det, hold da helt kæft, det er underligt Opstemt
Der er garanteret også andet, som jeg ikke kan huske Ubeslutsom
Logged

To shred, or not to shred


Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #264: 31 Maj 2008, 20:49 »

Der er sikkert også nogle der har været så heldige at skulle spille kamp dagen efter?

Kan huske vores træner beordrede os til, at skride ind i bruseren og skylle os med det kolde vand, før han ville begynde opvarmningen Smiley
Vi så godt nok også sørgelige ud.
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #265: 31 Maj 2008, 20:53 »

Der er garanteret også andet, som jeg ikke kan huske Ubeslutsom

Haha, bare vent - der er nok nogle der skal minde dig om lidt, hen af vejen Grin Kender det selv alt for godt.
Logged


søgaard
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #266: 31 Maj 2008, 20:55 »

Der er sikkert også nogle der har været så heldige at skulle spille kamp dagen efter?

Kan huske vores træner beordrede os til, at skride ind i bruseren og skylle os med det kolde vand, før han ville begynde opvarmningen Smiley
Vi så godt nok også sørgelige ud.
Druk og fodbold er ikke en heldig cocktail Wink Mit er dog ved at være så alkoholiseret, at vi sagtens kan tage på en mild druktur, og stadig spille fodbold dagen efter Tunge Spillet kører måske ikke så godt, men vi plejer og vinde Smiley Plus der er et par spillere, der spiller bedre med tømmermænd end uden Tunge
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #267: 31 Maj 2008, 20:59 »

Druk og fodbold er ikke en heldig cocktail Wink Mit er dog ved at være så alkoholiseret, at vi sagtens kan tage på en mild druktur, og stadig spille fodbold dagen efter Tunge Spillet kører måske ikke så godt, men vi plejer og vinde Smiley Plus der er et par spillere, der spiller bedre med tømmermænd end uden Tunge

Jes, jes. Lærer man lige så stille når man begynder at spille senior bold. Men dengang var der mange der ikke var trænet til det, samtidigt var hele holdet også ramt.
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

søgaard
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #268: 31 Maj 2008, 21:02 »

Jes, jes. Lærer man lige så stille når man begynder at spille senior bold. Men dengang var der mange der ikke var trænet til det, samtidigt var hele holdet også ramt.
Haha.. Ja, okay Smiley vores træner var dog så venlig at flytte kampen efter vores sidste skoledag, sidste år.. Dog har der i år ramlet sammen med flere gymnasie og htx-fester, hvor mindst halvdelen af holdet har været ramt.. Det samme kunne man sige i dag, hvor vi alle sammen havde haft sidste skoledag i går på diverse uddannelser Tunge
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #269: 31 Maj 2008, 21:05 »

Der er sikkert også nogle der har været så heldige at skulle spille kamp dagen efter?

Kan huske vores træner beordrede os til, at skride ind i bruseren og skylle os med det kolde vand, før han ville begynde opvarmningen Smiley
Vi så godt nok også sørgelige ud.

Vi skulle spille bold i morges kl. 10. Modstanderen ville ikke rykke kampen, men det forhindrede ikke tømremændene i at vinde 10-2. Wink
Jeg var dog ikke med. xD
Logged

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010