home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 685 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Sidste skoledag
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Sidste skoledag  (Læst 102570 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #270: 31 Maj 2008, 21:06 »

Dem af jer der var forbi bakken, klædt ud, og garanteret var med i det masse slagsmål som jeg og vagterne havde svært ved at få kontrol over, kan bare vente sig. Sådan at komme klædt ud med skum og øl ! Hvordan kan i finde på det.! ticked off

(Ironi er måske brugt)
Logged


gumle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #271: 31 Maj 2008, 21:09 »

Det lyder som om, at det var godt at have sidste skoledag i Torsdags, når der var slagsmål igår Wink

Jeg drikker ikke tit, så jeg er først kommet af med tømmermændene her hen på aftenen. Jeg kunne stadig mærke det, da jeg skrev. Læg mærke til, at jeg var 1½ døgn om at komme over det. Lille mig var for fuld Opstemt

Ps: Anden gang jeg er fuld, første gang jeg ikke kan huske noget Hævet Øjenbryn
« Seneste Redigering: 31 Maj 2008, 21:11 af gumle » Logged

To shred, or not to shred


Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #272: 31 Maj 2008, 21:30 »

Havde også sidste skoledag i går Smiley
I Randers, hvor turen først gik til Justesens Plæne - og der var satme godt nok mange. Til jeres information, er det faktisk bare en stor græsplæne i centrum ned til Gudenåen. Og, nej, man må ikke bade i den! Eller jo, hvis du vel at mærke betaler 800 kr. bagefter Opstemt

Nå, men derefter var vi så lige et smut hjem forbi og gøre os klar til aftenens fest. Derefter mødtes vi så HER på trappen, hvor vi var fra kl. 19 til kl. 4 Opstemt
To af mine klassekammerater havde være fulde siden kl. 14, og de var ved at komme op og slås. Men der stillede jeg mig sgu i mellem! Det er jeg fa'me stolt af! Wink Nej, der var ikke andre end mig og dem på det tidspunkt Opstemt

Nå, men jeg var sgu ret skuffet, for jeg havde fået ellers fået hældt godt med sprut indendørs, og mærkede alligevel ikke en skid, lige indtil jeg kom hjem, ved 6 tiden, og satte mig ned i min seng Opstemt Så var jeg væk  funny Hvor mærkeligt er det ikke lige? Så snart jeg sætter mig ned, kommer virkningen. Og det er sådan set det sidste jeg kan huske. Jeg formåede alligevel på en eller anden måde at slukke min computer, tage mit tøj af, lukke vinduet, løse min dør, og endda lægge mit tøj sammen  Shockeret Det gør jeg ellers ALDRIG! Så alt i alt, dejlig aften og nat, og så alligevel ret underlig Opstemt

Edit: Har lige fået at vide af en ven, at jeg gik hjem. Var ellers ret overbevist om at jeg blev hentet. Og der fandeme 3 kilometer hjem til mig, fra "festtrappen" Opstemt
« Seneste Redigering: 31 Maj 2008, 21:39 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #273: 31 Maj 2008, 22:07 »

Ak ja. Den fik hele armen, og lidt til, hvilket gjorde at jeg tog hjem allerede halv to. Knækkede mig simpelthen i en busk inden.
Var alligevel en god dag.

Dog bør I aldrig gå på arbejde dagen efter en druktur - det har jeg lige lært. WinkSmiley
Haha omg, så er jeg ikke den eneste der har været så dum at opleve det funny

Mit problem var bare at jeg havde glemt, at jeg skulle på arbejde, så da min Chef ringede kl 8 om morgnenen, mens jeg lå med de ondeste tømmermænd, viste jeg godt hvor det bar henad crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #274: 01 Jun 2008, 02:03 »

Dem af jer der var forbi bakken, klædt ud, og garanteret var med i det masse slagsmål som jeg og vagterne havde svært ved at få kontrol over, kan bare vente sig. Sådan at komme klædt ud med skum og øl ! Hvordan kan i finde på det.! ticked off

(Ironi er måske brugt)

Man måtte jo ikke engang have alkohol med ind.. Skuffet Eller, der stod jo ikke vagter ved alle indgangene, så det var ikke noget problem.. Wink Hørte desuden at nogle af vagterne blev slået ned?  Shockeret
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #275: 01 Jun 2008, 11:09 »

Man måtte jo ikke engang have alkohol med ind.. Skuffet Eller, der stod jo ikke vagter ved alle indgangene, så det var ikke noget problem.. Wink Hørte desuden at nogle af vagterne blev slået ned?  Shockeret

Ingen vagter kom noget til Wink

Og man må da godt have alkohol med ?
Logged


GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #276: 01 Jun 2008, 11:17 »

Ingen vagter kom noget til Wink

Og man må da godt have alkohol med ?

Man måtte vist ikke have det med ind på Bakken, tror jeg. Derfor blev vi ude i skoven Wink
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #277: 01 Jun 2008, 11:20 »

Man måtte vist ikke have det med ind på Bakken, tror jeg. Derfor blev vi ude i skoven Wink

Det må man godt Wink
Spørg selv VK.. Vi havde masser af alkohol med, for en uge siden.
Og desuden så jeg masser af folk med flasker, og også en del med kasser derinde Peace
Logged


GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #278: 01 Jun 2008, 11:30 »

Det må man godt Wink
Spørg selv VK.. Vi havde masser af alkohol med, for en uge siden.
Og desuden så jeg masser af folk med flasker, og også en del med kasser derinde Peace

Hmm, fik af vide, at man ikke måtte have det med ind Skuffet
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #279: 01 Jun 2008, 11:32 »

Hmm, fik af vide, at man ikke måtte have det med ind Skuffet

Så er det fordi vagterne ikke kunne lide jer  Cool  funny
Logged


U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #280: 01 Jun 2008, 20:59 »

Det må man godt Wink
Spørg selv VK.. Vi havde masser af alkohol med, for en uge siden.
Og desuden så jeg masser af folk med flasker, og også en del med kasser derinde Peace

Nu siger du for en uge siden. Men der var der sikkert heller ikke vagter. Wink De ved jo godt at der kommer mange 9.-10. klasser den dag, så derfor har de jo vagter til at tjekke, da man skal være 18 for at drikke/købe på Bakken.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #281: 01 Jun 2008, 21:03 »

Nu siger du for en uge siden. Men der var der sikkert heller ikke vagter. Wink De ved jo godt at der kommer mange 9.-10. klasser den dag, så derfor har de jo vagter til at tjekke, da man skal være 18 for at drikke/købe på Bakken.

Host host jeg arbejder på bakken, og lige netop i fredags gav jeg dem en hjælpende hånd som vagt, da jeg selv også er vagt.
Og ja du skal være 18 for at købe på bakken.

EDIT : Og lige får at få det på plads også. Så er der vagter hver dag, døgnet rundt, selv om natten.
Logged


U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #282: 01 Jun 2008, 21:47 »

Ja, ved skam godt at der er vagter hver dag, men normalt ikke ved indgangene..
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #283: 02 Jun 2008, 22:37 »

Har sidste skoledag imorgen.
Glæder mig sgu!!
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #284: 03 Jun 2008, 12:40 »

Jeg har sidste skoledag i 1.g i morgen. Synes godt nok, at året er gået hurtigt, men det bliver alligevel rigtig dejligt med ferie.
Så venter der lige en årsprøve i mundtlig matematik og en eksamen i samfundsfag, og så kan jeg begynde at holde ferie d. 17. efter kl. 10.30 cirka.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010