JULI
Goddag mit navn det er Michael Kjær Larsen. Jeg vil fortælle løbende om min tid i Valencia.
Dagen efter præsentationen kom jeg for første gang på arbejde. Jeg mødtes for første gang med truppen nede på vores træningsanlæg. De virkede sgu flinke og vi fik et godt indtryk af hinanden. Vi snakkede for det meste om hvordan mit system skulle være og trænede også en lille time. Jeg fik af vide af Soler at min transferbugdet var på sølle 7 millioner kr. (DK). Jeg må indrømme jeg var lidt skuffet, men måtte erkende det. Med det mindre budget valgte jeg at jeg ikke vil købe spillere denne sommer.
I de kommende træninger skulle jeg forsøge at finde en startellever til sæsonen. Jeg fandt frem til opstillingen som blev på følgende måde:
-Canizares
-Miguel-------Marchena-----------Raul Albiol----------Moretti
-Albelda
-Joaquin----------------------------------Vicente
-Silva
-Villa---------Morientes
Jeg syntes det så rigtig lovende ud.
I træningskampene vandt vi alle vores kampe. Det var dejlig tilfredsstillende og holdet viste stor gejst.
De næste dage var der lodtrækning. Vi skulle møde F.C. København fra Danmark. En modstander som godt kunne blive svær men jeg var dog sikker på sejr. Kampene ville blive spillet den 9. og 23 august.
Resten af måneden forsatte vi bare den hårde træning.
I det daglige går det perfekt. Jeg har fået et fantastisk hus, sammen med min kone og børn. Mine børn er startet på Valencia's 98. og 95. og de virker også som om de er glade for tilværelsen.
Jeg har også fået ny bil. Det er en Audi som jeg syntes er super fed. Så alt går fint i Valencia.