home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 558 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Valencia - Kommer frem fra skyggen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Valencia - Kommer frem fra skyggen  (Læst 1603 gange)
michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Valencia - Kommer frem fra skyggen
« : 12 Apr 2007, 15:08 »

Quique Flores siger op. Ny manager ind i Valencia


Her idag har Quique Flores sagt sin stilling op som manager i Valencia. Begrundelsen var at han var oppe i skænderi med præsident Juan Soler omkring sin løn. Derfor har Valencia tænkt hurtig, og fundet en ny manager ved navn Michael Kjær Larsen. Kjær Larsen har tidligere trænet Hong Kong og Den Haag.
Juan Soler havde denne kommentar om det nye trænerskifte: Jeg er selvfølgelig ked af det med Flores, men jeg ser frem til at arbejde sammen med Kjær.

Under pressemødet foregik det således:

Hvordan har du det lige nu efter du er blevet valgt som manager for et af europas største hold?

M : Jeg har det godt og glæder mig til at komme igang. Jeg tror det bliver rigtig godt her i Valencia som også har en herlig by.

Hvilke forventninger har du til holdet i denne sæson?

M : Jeg skal først lige ind på holdet, og kende hver eneste spiller derefter kan vi snakke om forventninger.

Hvordan har din familie det med at du er flyttet til Spanien?

M : Jamen nu har jeg jo også været i Kina og Holland så de er vist ved at vænne sig til det. Men jeg har jo min kone og mine to børn med her ned.




Logged

Hala Madrid!

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia - Kommer frem fra skyggen
« Svar #1: 12 Apr 2007, 15:08 »

Forsættet snart .. Kommenter gerne
Logged

Hala Madrid!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia - Kommer frem fra skyggen
« Svar #2: 12 Apr 2007, 15:27 »

Meget kort indledning... Men fed klub.. Valencia er altid god for et par trofæer.. Glæder rmig til at høre mere om Villa, Albiol & Joaquin...
Logged

- Veni, vidi, vici -

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia - Kommer frem fra skyggen
« Svar #3: 12 Apr 2007, 16:51 »

JULI


Goddag mit navn det er Michael Kjær Larsen. Jeg vil fortælle løbende om min tid i Valencia.

Dagen efter præsentationen kom jeg for første gang på arbejde. Jeg mødtes for første gang med truppen nede på vores træningsanlæg. De virkede sgu flinke og vi fik et godt indtryk af hinanden. Vi snakkede for det meste om hvordan mit system skulle være og trænede også en lille time. Jeg fik af vide af Soler at min transferbugdet var på sølle 7 millioner kr. (DK). Jeg må indrømme jeg var lidt skuffet, men måtte erkende det. Med det mindre budget valgte jeg at jeg ikke vil købe spillere denne sommer.

I de kommende træninger skulle jeg forsøge at finde en startellever til sæsonen. Jeg fandt frem til opstillingen som blev på følgende måde:

-Canizares
-Miguel-------Marchena-----------Raul Albiol----------Moretti
-Albelda
-Joaquin----------------------------------Vicente
-Silva
-Villa---------Morientes


Jeg syntes det så rigtig lovende ud.

I træningskampene vandt vi alle vores kampe. Det var dejlig tilfredsstillende og holdet viste stor gejst.
De næste dage var der lodtrækning. Vi skulle møde F.C. København fra Danmark. En modstander som godt kunne blive svær men jeg var dog sikker på sejr. Kampene ville blive spillet den 9. og 23 august.
Resten af måneden forsatte vi bare den hårde træning.

I det daglige går det perfekt. Jeg har fået et fantastisk hus, sammen med min kone og børn. Mine børn er startet på Valencia's 98. og 95. og de virker også som om de er glade for tilværelsen.
Jeg har også fået ny bil. Det er en Audi som jeg syntes er super fed. Så alt går fint i Valencia.




Logged

Hala Madrid!

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia - Kommer frem fra skyggen
« Svar #4: 12 Apr 2007, 19:12 »

August


Så er vi nået til August. Et spændende måned hvor vi skulle komme videre i CL og få en god start på ligaen i Spanien.
Første kamp skulle vi til Danmark. Nærmere København, hvor FCK bød op til dans. Der var god stemning i flyveren igangsat af David Navarro. Derefter kom vi hen til hotellet og pakkede ud. Så var det direkte hen til Parken hvor vi trænede en times tid. Næste dag var vi så hundrede procent klar til kampen.

FCK 0-0 Valencia

Kommentar fra Kjær Larsen: Vi er ikke tilfredse med resultatet for det ka sgu blive farlig på hjemmebane. Dog vil jeg sige vi er klare favoritter stadigvæk.

Forsættes snart ....
Logged

Hala Madrid!

zafirsimon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Valencia - Kommer frem fra skyggen
« Svar #5: 12 Apr 2007, 19:16 »

Meget spændende!
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia - Kommer frem fra skyggen
« Svar #6: 13 Apr 2007, 17:18 »

AUGUST FORSAT


Efter det uagjorte tog vi hjem til Valencia og kom på træningsbanen så vi kunne fikse de sidste ting inden vi skulle møde FCK igen.
To uger efter kom FCK så til Valencia. De førte an i Sas Ligaen og virkede generalt stærke. Men vores hold virkede også perfekt stærke. Vi havde alle spillere klar. Her var der en kommentar fra Villa inden kampen: Vi SKAL vinde denne kamp. Det vil være en katastrofe hvis vi går hen og ryger ud så vi skal bare vinde og holdet er hundrede procent klar.

Valencia 2-2 FCK
Silva (9)
Joaquin (15)
Ailton (24)
Albäck (72)

Kommentar fra Larsen: Hva fanden sker der her! Det er jo noget lort at vi taber eller at vi ryger ud. Jeg kan slet ikke beskrive hvor dårligt det her er. Derefter skal der også lyde en kæmpe ros til Ståle for det fantastiske hold han har bygget op. Men nu må vi sgu bare tage ligaen. Men ingen tvivl: SKUFFENDE




Efter det pinlige resultat skulle vi tage til ferieøen Mallorca. En kamp der skulle vindes for at få en god start på ligaen. Vi stillede op med hjemmehold opstillingen da jeg syntes vi skulle sætte et pres på Mallorca. Her var der en kommentar fra Albelda da han steg ud af bussen: Det bliver vigtig at vi for tre point idag da det var utrolig skuffende at ryge ud af CHL og vi skylder fansene meget.



Mallorca 0-2 Valencia
Albelda (20)
Angulo (62)

Kommentar fra Larsen: Dejlig sejr og godt skal bare forsætte med det her spil så skal vi nok blive mestre.



















Navarro bliver far til søn




Her i nat har David Navarro og hans kone Elisabeth Navarro født en lille dreng. Navarro familien er glade og stolte af deres nyfødte i familien. Navarro havde denne kommentar: Jeg har det jo fantastisk. Han bliver en ren junior af mig. Håber virkelig også han kan blive lidt flabed og sådan du ved ikke? Men ellers er jeg jo bare rørt og glad lige nu. Jeg tror også det vil hjælpe mit humør her på næste for lige i øjeblikket er jeg super glad. Det var også rigtig dejlig at være i seng med Elisabeth hehe.

















Efter festen hos Navarro som var blevet far havde spillerne en fridag da vi havde drukket os stive. Men efter fridagen var spillerne så også hundrede procent klar til kampen mod Deportivo. Deportivo kom med et stærk hold til dagens kamp og de kunne sagtens blive en svær modstander. Her er der lige en kommentar fra David Villa da han kom ud fra hotellet sammen med reporteren Luna Cristoffi: Vi skal vinde idag da det kan blive rigtig vigtig at vinde så mange hjemmebane kampe som muligt. Vi skal dog ikke bare busse frem for så får vi ikke mere end en bar røv med fra denne kamp.


Valencia 4-0 Deportivo
David Villa (5, 29, 37)
Morientes (59)

Kommentar fra Larsen: Fantastisk spil fra holdet og jeg er super tilfreds. Vi forsætter det samme spil som mod Mallorca og det ser rigtig fornuftig ud hehe.






Dettte var altså august måned og vi fører ligaen med målscorer og jeg håber de gode resultater i ligaen forsætter. Dog var det super ærgelig vi røg ud af CL men nu må vi bare tage uefa cuppen.
Logged

Hala Madrid!

fmmad
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia - Kommer frem fra skyggen
« Svar #7: 13 Apr 2007, 19:53 »

Røg du ud mot FCK? Hahaha Jeg møtte Vålerenga i 3.kvalikk 0-2 i oslo 1-0 Hjemme ikke spessielt imponerende Men videre Opstemt
Logged


michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia - Kommer frem fra skyggen
« Svar #8: 13 Apr 2007, 21:27 »

ja det var en off day for mit hold og jeg men fuck det jeg vinder Uefa Cuppen
Logged

Hala Madrid!

bomholt
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Valencia - Kommer frem fra skyggen
« Svar #9: 17 Apr 2007, 11:52 »

Kommer der ikke snart mere? Smiley Bloggen er virkelig god og følger den med spænding!
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia - Kommer frem fra skyggen
« Svar #10: 17 Apr 2007, 13:06 »

Et lille surt opstød: DIne kommentarer omkring David Navarro's lille baby osv.. Dem kunne jeg godt tænke mig at du fjernede, da jeg synes din blog bliver lidt useriøs på det område.....

Men hey: det er din blog....
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia - Kommer frem fra skyggen
« Svar #11: 19 Apr 2007, 14:33 »

Undskyld jeg ikk har skrevet men laver snart ny update .. Har bare ikk haft tid på det seneste. Og tak for kommentarene
Logged

Hala Madrid!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010