home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 808 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Målmands Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke handsker står du i?
Uhlsport
- 32 (26,9%)
Reusch
- 5 (4,2%)
Adidas
- 12 (10,1%)
Nike
- 16 (13,4%)
Puma
- 13 (10,9%)
Sells
- 12 (10,1%)
Selsport
- 1 (0,8%)
Lotto
- 2 (1,7%)
Select
- 25 (21%)
Kappa
- 1 (0,8%)
Antal Stemmer: 119

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Målmands Tråden  (Læst 49161 gange)
Holm
Landsholdsspiller

Sv: Målmands Tråden
« Svar #135: 13 Feb 2008, 16:24 »

Orkede ikke at læse hele tråden Wink

[Min signatur er for stor]

verdenskrig
Manager

« Svar #136: 13 Feb 2008, 16:30 »

Har dog stadig min svage højre side. Trods jeg er højre håndet, så kan jeg ikke så godt springe til den side. Nogle som har nogle fif. ?
Ja... Gå ud på trænigsbanen, og bliv ved med at kaste dig på den side... Først langsomt og forsigtigt... senere normalt som man nu gør... Du kan f. eks også starte med at kaste dig ned i din seng med din dårlige side...  Thumbs Up Så du får en fornemmelse af hvordan du gør... Har selv lidt problemere med min venstre side, men dog LANGT fra så meget som jeg har haft... tror dog at det er meget normalt at man har en dårligere side Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

søgaard
Gæst

« Svar #137: 13 Feb 2008, 16:31 »

Gør som Verdenskrig siger, hvis du spiller i en rimelig stor klub, så har de sikker en form for målmandstræning, ellers så spørg din træner om det, da det udvikler en langt mere end ved bare og få en masse skud..

verdenskrig
Manager

« Svar #138: 13 Feb 2008, 16:33 »

Jeg kunne samtidig godt tænke mig at vide hvordan man træner sin springstyrke... For min kunne godt blive bedre en den er Wink

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ManUtd83
Manager

« Svar #139: 13 Feb 2008, 16:37 »

Træn dine lårmuskler vil jeg da tro..

søgaard
Gæst

« Svar #140: 13 Feb 2008, 16:38 »

Jeg kunne samtidig godt tænke mig at vide hvordan man træner sin springstyrke... For min kunne godt blive bedre en den er Wink
I vores klub var bl.a. nogle kegler med hul i, hvor vi sætter nogle pinde i, og så er 3 forskellige størrelser af keglerne, så vi selv kan bestemme, hvor højt vi skal oppe.. så stiller vi sådan 5-6 stykker op, hvor vi starter med at hoppe med samlede ben, der efter skiftevis med højre og venstre, og til sidst tager vi, hvor vi står med ryggen til Smiley det er det eneste springstyrke træning jeg har fået.. men ellers så tag i styrkecenter, og træn dine ben, så burde du også kunne få en større springkraft, hvis du træner rigtigt Smiley Men teknikken er ligeså vigtig som styrken Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #141: 13 Feb 2008, 16:39 »

I vores klub var bl.a. nogle kegler med hul i, hvor vi sætter nogle pinde i, og så er 3 forskellige størrelser af keglerne, så vi selv kan bestemme, hvor højt vi skal oppe.. så stiller vi sådan 5-6 stykker op, hvor vi starter med at hoppe med samlede ben, der efter skiftevis med højre og venstre, og til sidst tager vi, hvor vi står med ryggen til Smiley det er det eneste springstyrke træning jeg har fået.. men ellers så tag i styrkecenter, og træn dine ben, så burde du også kunne få en større springkraft, hvis du træner rigtigt Smiley Men teknikken er ligeså vigtig som styrken Smiley
Træn dine lårmuskler vil jeg da tro..
Okay det vil jeg prøve.. Tak for hjælpen Thumbs Up

Teknikken er vel at gå ned i knæ så man får større spring Rullende Øjne

Cool

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #142: 13 Feb 2008, 16:42 »

Ja, har os tænkt mig at få en masse skud i den side. Men, straffe, som er den store udfordring. jimmy Nielsen har engang hørt fra Høgh hvad man skal kigge efter, var det ikke noget med knæet ? Smiley

[Min signatur er for stor]

søgaard
Gæst

« Svar #143: 13 Feb 2008, 16:45 »

Okay det vil jeg prøve.. Tak for hjælpen Thumbs Up

Teknikken er vel at gå ned i knæ så man får større spring Rullende Øjne
Jae.. nu er det ved at være nogle 5-6 år siden jeg stod på mål.. prøv og spørg træneren/en fra klubben om du ikke kan få noget målmandstræning.. måske med de andre målmænd i klubben..

verdenskrig
Manager

« Svar #144: 13 Feb 2008, 17:05 »

Jae.. nu er det ved at være nogle 5-6 år siden jeg stod på mål.. prøv og spørg træneren/en fra klubben om du ikke kan få noget målmandstræning.. måske med de andre målmænd i klubben..

Vi har en målmands træner i klubben... Han er der desværre ikke altid da han også har job på ghanas landshold Peace

Men ja ville nok være en god ide Thumbs Up

Cool

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #145: 13 Feb 2008, 17:17 »

Tag en vægt op på nakke med vægt og gå så langt ned i knæ som muligt (dette skal foregå i lav tempo), og derefter hoppe så højt og hurtigt op i luften. Vægten du skal bruge skal gøres som følgende.

Du finder ud af hvor meget du kan tage! Derefter trækker du 25 % af dit max. Og resultatet af det skal du så bruge til at træne med.

Håber det kan hjælpe! Wink

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #146: 08 Apr 2008, 18:35 »

Hey, skal vi ikke have denne tråd igang igen? Hvordan går det for jeg keepere?

I ain't playin', nigga

N17
Manager

« Svar #147: 08 Apr 2008, 18:54 »

Ja, har os tænkt mig at få en masse skud i den side. Men, straffe, som er den store udfordring. jimmy Nielsen har engang hørt fra Høgh hvad man skal kigge efter, var det ikke noget med knæet ? Smiley

Jeg har fået afvide af en tidligere prof, at man kan kigge efter hvad vej foden drejer når han starter tilløbet... Ellers kan man kigge på foden lidt før han sætter den ned... Selvfølgelig rammer du ikke rigtig hver gang, men 7 ud af 10 gange springer man til rigtig side!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

AMRDK
Gæst

« Svar #148: 08 Apr 2008, 18:55 »

Jeg har fået afvide af en tidligere prof, at man kan kigge efter hvad vej foden drejer når han starter tilløbet... Ellers kan man kigge på foden lidt før han sætter den ned... Selvfølgelig rammer du ikke rigtig hver gang, men 7 ud af 10 gange springer man til rigtig side!
Lyder interresant !

Hvem var det du har fået det fortalt af ?  Opstemt

sells!
Førsteholdsspiller

« Svar #149: 27 Apr 2008, 13:03 »

Hey, skal vi ikke have denne tråd igang igen? Hvordan går det for jeg keepere?
Det går faktisk skide godt er lige ved at ramme storformen men så alligevel ikke helt.  Grin Hvad med jer andre?
« Seneste Redigering: 27 Apr 2008, 13:06 af sells! » Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010