home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:37:15 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
05 Sep 2025, 17:14 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 806 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FMfreaks megapacken..
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: FMfreaks megapacken..  (Læst 9472 gange)
Fabris
Lilleputspiller
*

FMfreaks megapacken..
« : 20 Dec 2005, 20:08 »

Jeg bare lurte på når den endelige versjonen kommer eller om det som er på downloads på denne siden er den endelige(selv om det står RC1 eller hva det stod) ?

Play-fm, en konkurrerende norsk FM-side <:: Besøk en da vel ::>

Borelli BB
Landsholdsspiller

Sv: FMfreaks megapacken..
« Svar #1: 20 Dec 2005, 20:34 »

Du kan roligt downloade den megapack der er på siden nu, og den er også yderst go'!

Jeg skal ikke kunne sige om der er en mere på vej, men den som er på siden nu, dækker ihvertfald mit behov.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2: 25 Dec 2005, 09:55 »

Ang den MegaPack!

Jeg har nu prøvet at installere den, men der er ingen logoer af klubholdene. Hvad kan problemet være ?

Jeg ligger begge mapper (Data og credit briefcafe) i F:\FM2006

Men somsagt virker den ikke.. Skuffet

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3: 25 Dec 2005, 10:17 »

Sådan. Der fik jeg den vist til at virke. Jeg skiftede til et andet skin også virkede det.... Opstemt Nu skal man bare til at vælge et hold...

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Fabris
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 29 Dec 2005, 12:51 »

Hos meg så er det hver gang at det skifter mellom å ha logoen der, til f.eks Port Vale eller Leeds...
Noen ganger så er den der og andre ganger ikke...Noen som kan hjelpe?

Play-fm, en konkurrerende norsk FM-side <:: Besøk en da vel ::>

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 29 Dec 2005, 13:24 »

Hos meg så er det hver gang at det skifter mellom å ha logoen der, til f.eks Port Vale eller Leeds...
Noen ganger så er den der og andre ganger ikke...Noen som kan hjelpe?

jeg havde det samme problem bare med billeder af spillere.

der er måske en anden løsning men jeg gik ind i kontrolpanelet og slettede spillet. Så gik jeg ind der hvor fm mappen mappen ligger hvilket typisk er i c/programmer/sports interactive og slettede fm06 mappen. Så geninstallerede jeg og installerede megapacken og så virkede det
« Seneste Redigering: 29 Dec 2005, 13:26 af gerre » Logged

Thore
Manager

« Svar #6: 29 Dec 2005, 17:49 »

Det ville være fedt hvis i lavede en ny version, med nogle flere facepacks i.
Hvis i mangler folk, vil jeg da gerne hjælpe med og lave nogle facepacks fra Danmark. Jeg havde selv gang i noget til FM05, jeg har dog glemt hvordan det er man gør det.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #7: 29 Dec 2005, 17:54 »

Hvis i mangler folk, vil jeg da gerne hjælpe med og lave nogle facepacks fra Danmark. Jeg havde selv gang i noget til FM05, jeg har dog glemt hvordan det er man gør det.

Svend har planer om at lave en ny version, men flytter her 31.12 og står derefter uden net et par uger så det har lidt lange udsigter.

Thore
Manager

« Svar #8: 29 Dec 2005, 18:37 »

Okay. Det er da bestemt også forståligt.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

tturbo1
Manager

« Svar #9: 29 Dec 2005, 19:15 »

Lyder Super Thore. Har lige sendt dig en PM så tjek den og fang mig, så skal jeg hjælpe dig...

Thore
Manager

« Svar #10: 28 Jan 2006, 17:56 »

Jeg har lige formateret min computer, så ville jeg hente megapacken igen, men syntes ikke jeg kan finde den under downloads?

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #11: 28 Jan 2006, 18:26 »

ja jeg har også lagt mærke til at den er væk.. men der har været snak om at der skulle komme en ny og forbedret mega pack.. så tror den er på trapperne Thumbs Up
men det er sagt uden at jeg ved om den er crazy

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12: 28 Jan 2006, 21:06 »

ja jeg har også lagt mærke til at den er væk.. men der har været snak om at der skulle komme en ny og forbedret mega pack.. så tror den er på trapperne Thumbs Up
men det er sagt uden at jeg ved om den er crazy

Ja, der er en ny og forbedret mega pack på vej. Den fylder over 800 mb, og giver ordet "mega pack" en hel ny betydning... Jeg kan desuden informere om at jeg uploader mega packen, og den derfor vil blive tilgængelig inden for de næste timer.. Nu har jeg ikke lige den hurtigste upload  Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #13: 28 Jan 2006, 21:52 »

Der bliver noget at se frem til.. yes sir Djævel

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #14: 29 Jan 2006, 12:42 »

Ja, der er en ny og forbedret mega pack på vej. Den fylder over 800 mb, og giver ordet "mega pack" en hel ny betydning... Jeg kan desuden informere om at jeg uploader mega packen, og den derfor vil blive tilgængelig inden for de næste timer.. Nu har jeg ikke lige den hurtigste upload  Opstemt

Ville bare høre om der skete mere i den sag..?? Eller om tekninske problemer har været ind over og har besværligt gjort uploaden??

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010