home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:03:33 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
05 Sep 2025, 17:14 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 758 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FMfreaks megapacken..
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: FMfreaks megapacken..  (Læst 9448 gange)
Hurley
Gæst

Sv: FMfreaks megapacken..
« Svar #30: 23 Feb 2006, 16:10 »

Til FM2007...?  Rullende Øjne

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

Sv: FMfreaks megapacken - Opdatering.
« Svar #31: 25 Feb 2006, 13:47 »

Jeg har ansvaret for denne megapack, og undskyldninger er der masser af , men vil dog ikke fyre dem af her, end blot at sige, jeg har haft mindre fritid den seneste månedstid end jeg regnede med. Men der har også været andre faktore der spiller ind, bla at FM Freaks har udgivet et skin der kommer eksklusiv med denne pakke i første omgang, og det er lavet af Guardiola , og det er et lækkert skin.

Yderligere er der nogen små graffiske i elemeneter i pakken som ikke helt fungerede i alle skins pga farveteksturen så de er i skrivende stund ved at blive rettet til af Guardiola, så de er optimale til alle skins der er i spillet fra fødsel af, og FM Freaks skinnet.

Men kan nævne der er i den pakken følgende.

22000 spiller / personale profiler og profiler fra de engelske premier league dommere
5.000 spillerdragter
4500 logoer til landshold, turneringer osv.
Og andet graffisk lir, jeg vil se om jeg kan få hevet nogen timer ud af kalenderen her i weekenden, så den kan være klar til mandag, det er dog ikke noget jeg kan og vil hænges op på at jeg HAR lovet, men jeg prøver.

ethos
Lilleputspiller
*

« Svar #32: 04 Maj 2006, 16:41 »

Jeg synes det lyder som den fedeste facepack. Håber snart den er færdig. Det er jo et par måneder siden vi har hørt fra dig- Græder

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #33: 05 Maj 2006, 08:51 »

Jeg synes det lyder som den fedeste facepack. Håber snart den er færdig. Det er jo et par måneder siden vi har hørt fra dig- Græder

Det er desværre også et par måneder siden at vi selv har hørt fra ham på siden, og han er den eneste der har arbejdet på MegaPacken, så vi kan ikke fortælle eller gøre mere, før Svend igen kommer på. Jeg tror at det simpelthen drejer sig om at han ikke har fået internet efter han flyttede endnu. Men vi kan ikke gøre andet end at se tiden an, og håbe på at han snart dukker op.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

AK Lemvig
Gæst

« Svar #34: 09 Sep 2006, 15:03 »

http://img212.imageshack.us/img212/9858/hlk6.jpg
De to mapper ligger inde under data mappen fra jeres megapack...hvorfor kan jeg ikke slette dem?

tturbo1
Manager

« Svar #35: 09 Sep 2006, 15:06 »

http://img212.imageshack.us/img212/9858/hlk6.jpg
De to mapper ligger inde under data mappen fra jeres megapack...hvorfor kan jeg ikke slette dem?
Hvad mener du med at du ikke kan slette dem?Huh
Hvad sker der hvis du trykker delete når du er i stifinder???
Prøv evt. at starte op i fejlsikret tilstand og slette dem der.

AK Lemvig
Gæst

« Svar #36: 09 Sep 2006, 15:26 »

Hvad mener du med at du ikke kan slette dem?Huh
Hvad sker der hvis du trykker delete når du er i stifinder???
Prøv evt. at starte op i fejlsikret tilstand og slette dem der.
Mapperne er blå...den stopper og siger: Det er ikke muligt at slette background. Filen bruges af en anden person eller et andet program. Luk alle programmer, der muligvis bruger filen og forsøg igen

tturbo1
Manager

« Svar #37: 09 Sep 2006, 15:38 »

Mapperne er blå...den stopper og siger: Det er ikke muligt at slette background. Filen bruges af en anden person eller et andet program. Luk alle programmer, der muligvis bruger filen og forsøg igen
Har du spillet startet op samtidig med?Huh
Ellers start pc'en i fejlsikret tilstand. Det kan du gøre ved at trykke F8 under opstart.

AK Lemvig
Gæst

« Svar #38: 10 Sep 2006, 13:08 »

Har du spillet startet op samtidig med?Huh
Ellers start pc'en i fejlsikret tilstand. Det kan du gøre ved at trykke F8 under opstart.
Tak for hjælpen..Jeg fik slettet mappen.

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010