home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 815 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen  (Læst 17446 gange)
Ronaldinho92
Førsteholdsspiller

Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #45: 02 Apr 2007, 17:08 »

17. September – Kamp mod Drengene fra vestegnen:

Drengene fra Vestegnen ligger før dagens kamp mod os nummer 5, vi ligger nummer 4.
Heldigvis er det Silkeborg Stadion der ligger græs til kampen. Vi regner med en super god opbakning som altid!

Preece

Eiriksson – Askou – Lustü – Schnedler

Raun – Schmidt – Runarsson – Fabiano

Kim O. – Sveinsson

Kampen går igang, og efter 18 minutter stiger Thomas Raun til vejrs på et indlæg fra Fabiano, 1-0. Glæde. Den forstummer ligeså hurtig som den kom, der bliver dømt offside! Brøndby ligger pres på, og efter 26 minutters spil er det deres tur til at putte bolden i nettet, denne gang bliver der ikke dømt offside, det er den 18-årige polak, Lukasz Cieslewicz. Pis! Brøndby fortsætter presset indtil halvleg, men 0-1 ved halvleg.
Drengene får en opmuntring i pausen, og det er et helt nyt hold vi ser fra starten af 2. halvleg. Et hold der er gået fra at være presset i bund i 45 minutter, til at styre kampen fuldstændig. Uheldigvis kan vi ikke få bolden ind, ikke engang med 3 angribere lykkedes det. Vi taber kampen 0-1.

26” – Lukasz Cieslewicz 0-1

20. September – Pokalturneringen 3. runde:

Nummer 10 i Viasatsports ligaen, Kolding IF stod for tur i 3. runde af Pokalturneringen.

Vi stiller med et stærkt reservehold:

Lasse Jørgensen

C. Iversen – Askou – Lustü – Veller

C. Henningsen – Ørnskov – Holst – Flinta

Iddi Alkhag – Kim Olsen

I start opstillingen skal i især ligge mærke til midtbanen Thorbjørn Holst som er et kæmpe talent.

Vi får en god start, efter blot 4 minutter har Dennis Flinta gjort det til 0-1. Sådan! Efter 20 minutter står der 0-2, denne gang er det stortalentet på midtbanen, Thorbjørn Holst der scorer. Det tegner til at blive en god debut. Efter en halv times spil vil en af de rutinerede også lege med, Kim Olsen, 3-0. Jesper Jørgensen reducerer til 3-1 med 5 minutter til halvleg. 2 minutter efter er Thorbjørn Holst på pletten igen, 4-1. Sikker sejr. I 2. halvleg sker der ikke det store, vi tager den med ro og kører den sikkert hjem, 4-1. Hvilken debut til Thorbjørn Holst. Den bringer ham helt sikkert tættere på 1. holdet.

4” – Dennis Flinta 0-1
20” – Thorbjørn Holst 0-2
30" – Kim Olsen 0-3
39” – Jesper Jørgensen 1-3
41” – Thorbjørn Holst 1-4

I næste runde gælder det FC Midtjylland på SAS Arena.

24. September – 3. kamp på 1 uge:

Kampen mod OB er den 3. i denne uge, et hårdt program, men vi har truppen til at klare det. Vi skulle en tur til Fionia park.

Preece

Raun – Ørnskov – Holst – Fabiano

Kim Olsen – Sveinsson

Med lidt af et sats har jeg valgt og lade Holst starte inde ligesom mod Kolding. Også Ørnskov har fået genvalg.

4 minutter så er OB foran, en bold der bare skulle være losset væk ender hos Martin Borre der er iskold. Dårlig start. Vi spiller os ind i kampen og overtager den hurtigt. Alligevel er det OB der er farligst og især Rajko Lekic er den store sønder. Efter 45 minutter bliver Eiriksson også synder, straffespark begået mod Kim Olsen, Eiriksson skyder bolden over mål. 1-0 ved halvleg.
I halvlegen gav jeg drengene en opmuntring af de helt store. Og det kunne ses fra starten af 2.
Efter 5 minutter har Kim Olsen en kæmpe chance da vil give mig mareridt mange dage fremover. Efter 58 minutters spil får vi endelig bolden i nettet, Sveinsson dukker op ud af ingenting. Udligning. Kampen er herefter meget lige, og ender fortjent nok uden vinder.
1-1. Et udmærket resultat.

Thorbjørn Holst og Ørnskov fik i dag bevist at de sagtens kunne klare skærene på midten, og Ørnskov blev senere kåret som man of the Match.

4”- Martin Borre 1-0
58” – Sveinsson 1-1

1. Oktober – Next Stop: Randers FC:

Essex park, en svær bane og spille på, Hvorfor? Pga. hjemmeholdet Randers.

Preece

Raun – Ørnskov – Runarsson – Henningsen

Kim O. – Sveinsson

Fabiano er skadet og derfor er Casper Henningsen med!

Kampen går i gang, og det som forventet. Meget lige, uden nogle store chancer til nogle af holdene. Fall er den første til at prøve lykken, men over mål. Sveinsson skyder os i gang med en hel flugter fra kanten af feltet, desværre også over. Første halvleg ender som den startede, 0-0.
Vi skal helt hen til det 71. minut før vi får noget der ligner et mål. Det er indskiftede Iddi Alkhag der river sig fri i feltet, han nedlægges af Stig Tøfting og dommeren peger på pletten. Iddi sparker selv, desværre lige på målmanden. 2 brændte straffespark ud af 2 mulige, ikke godt. 4 minutter efter gør han dog skaden god igen, et fremragende mål bringer os på 0-1. 10 minutter efter er det Iddi Alkhag igen, 0-2. Sådan! Med 2 minutter igen vil Mubiru også lege med, en fantastisk solo tur også et tørt hug, 0-3. Helt fortjent sejr.

Iddi Alkhag fik i dag vist han burde være med fra start hver gang. Nu må vi se til næste kamp.

75” – Iddi Alkhag 0-1
86” – Iddi Alkhag 0-2
88” – Hassan Mubiru 0-3

1. Oktober – 3 måneder som træner:

Jeg har nu været træner for Silkeborg i 3 måneder præcist. Og det er bare gået super godt. Den første uges tid var svær, først skulle jeg vinde spillerne og ledelsens tillid, men efter det har det kørt på skinner.
Hvis vi tager privat først kører det også okay, jeg er faldet godt til i mit nye hus, hvor en ven for resten også er flyttet ind, så helt ensom er jeg ikke.
Sportsmæssigt går det jo også godt.
I ligaen ligger vi nummer 6, med 5 point ned til nummer 7. Man kan vist roligt sige ligaen er ved at blive delt i 2, en topstrid og en bundkamp. Vi ligger i den øverste halvdel.

Det var alt for denne gang. Vi ses!

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

fmmad
Ynglingespiller

« Svar #46: 02 Apr 2007, 18:32 »

Utrolig hvor mye man må skrive for å få en nice blog !! Opstemt

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller

« Svar #47: 02 Apr 2007, 21:44 »

Utrolig hvor mye man må skrive for å få en nice blog !! Opstemt

Hvad ?  Thumbs Up

mrfair
Gæst

« Svar #48: 03 Apr 2007, 09:11 »

mye = meget

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller

« Svar #49: 03 Apr 2007, 12:41 »

theo-walcott
Reserveholdsspiller

« Svar #50: 03 Apr 2007, 20:58 »

Fed Blog .

FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke Opstemt

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller

« Svar #51: 03 Apr 2007, 22:17 »

4. Oktober – 13. Spillerunde:

Vi går ind i 13. spillerunde hvilket betyder at alle hold nu har mødt hinanden en gang. Derfor er det nu anden gang vi skal møde Horsens, denne gang er det på hjemmebane. Sidste gang stod vi 1-1 i Horsens.

Preece

Raun – Schmidt – Holst – Mubiru

Kim O. – Sveinsson

Holst er tilbage i startopstillingen i lidt af et sats. Jeg tør ikke lade både Ørnskov og Holst spille samtidig i nu, så derfor får Ørnskov en lille pause.

Kampen går i gang, og efter et kvarters spil kan vi bringe os foran 1-0. Det er topscorer Sveinsson der på et dejligt oplæg fra Mubiru header bolden i nettet. God start. Horsens er dog godt med og det er en meget lige kamp. 1 minut før halvleg, scorer Stefan Schmidt på et dømmedags hug, lidt ufortjent måske, men mål tavlen viser 2-0.
Det må siges og være en lige kamp med afslutninger i begge ender indtil videre, vi har bare været mere effektive.
2. halvleg går i gang og Gilberto er tæt på for Horsens. Efter 67 minutter kroner Thorbjørn Holst en fremragende debut med en scoring på oplæg fra Thomas Raun. 3-0 ender kampen, måske lidt ufortjent, men vi kunne score på vores chancer, det kunne Horsens ikke.

16” – Sveinsson 1-0
44” – Stefan Schmidt 2-0
67” – Thorbjørn Holst 3-0

7. Oktober – Landskamp i klubhuset:

”Bip Bip”, jeg låste Audi’en op og tændte motoren, uh, den spinder som en mis. Turen gik til Søholt, spillere og ledere var alle inviteret til en stor aften med spisning og efterfølgende landskamp. Danmark skulle møde Nord Irland. Kampen blev spillet i København i Parken. Da jeg ankom var de fleste spillere kommet, de havde alle taget deres gode humør med, og det skulle nok blive en hyggelig aften.
Vi skulle først spise, et kæmpe ta-selv-bord var stillet an. Ummm, mums. Folk Spiste og spiste og landskampen skulle til at i gang.
Det blev en kamp som Danmark styrede fra start til slut, men der skulle et selvmål til, efter 42 minutter før de kom i gang. Kort efter halvleg kom de på 2-0, gode gamle Jon Dahl!
Peter Løvenkrands, der spillede sin 15. landskamp, imponerede mig rigtig meget, og blev i mit hoved kåret som Man of the Match.
En hyggelig aften blev fulgt op af en dejlig tur hjem. Og så en god nats søvn.

Danmark vandt også deres kamp d. 11/Oktober mod Liechtenstein på udebane med hele 9-1.

15. Oktober – 3. pladsen vs. 4. pladsen:

Vi skulle møde Esbjerg som ligger nummer 3. En svær kamp.

Preece

Raun – Schmidt – Holst – Mubiru

Iddi Alkhag – Kim O.

Sveinsson er skadet i 1-2 uger derfor starter Iddi Alkhag inde.

Kampen går i gang og det med Esbjerg i den spilstyrende rolle. De har alle chancerne og vores første chancer kommer først efter 31 minutter, her er det Iddi Alkhag der skubber bolden over stregen, desværre dømmer linjedommeren offside. Et mål i den situation havde været godt, men total ufortjent. Esbjerg styrer også resten af halvlegen.
Drengene får en opmuntring i pausen og virker rimelig fresh til 2.halvleg.
2. halvleg er 12 minutter gammel, så dukker Stefan Schmidt op, efter et hjørnespark, Bum, 0-1. Ufortjent? Ja. Dejligt? Ja. Herefter ligger Esbjerg et total pres på, men der skal gå hele 89 minutter før at Jerry Lucena får bolden skruet ind. Helt fortjent, men utrolig ærgerligt. Blot 3 minutter fra den helt store succes.

57” – Stefan Schmidt 0-1
89” – Jerry Lucena 1-1

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lidt kort update ! Men fortsæt med rosen og forslag til hvad jeg kan gøre bedre  Smiley

mrfair
Gæst

« Svar #52: 04 Apr 2007, 09:44 »

”Bip Bip”, jeg låste Audi’en op og tændte motoren, uh, den spinder som en mis.

Det lyder altså ikke særlig maskulint  Wink

Ellers ikke noget at udsætte. Håber du fortsætter den gode stil.

WaaZa
Lilleputspiller
*

« Svar #53: 04 Apr 2007, 10:37 »

Det lyder altså ikke særlig maskulint  Wink

Haha Smiley ,, hvad skulle han ellers skrive , ? som en skildpadde  Grin

Silkeborg IF . <3
ForeverSIF.dk

mrfair
Gæst

« Svar #54: 04 Apr 2007, 12:28 »

kat, måske. Det ved jeg ikke - jeg er mere til hunde.

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller

« Svar #55: 04 Apr 2007, 12:31 »

Jeg er os mest til Hunde, men tror ikke hunde de spinder. Wink

mrfair
Gæst

« Svar #56: 04 Apr 2007, 13:50 »

Nej, men de knurrer...

Don Abramovich
Manager

« Svar #57: 04 Apr 2007, 13:54 »

Nej, men de knurrer...
Ville sgu' blive bange hvis min bil stod og knurrede om morgen når jeg skulle på arbejde Tunge

fmmad
Ynglingespiller

« Svar #58: 04 Apr 2007, 15:57 »

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller

« Svar #59: 04 Apr 2007, 23:55 »

Hehe Iorden Wink

Jeg tager på lejr imorgen kl. 14:00 . Kommer først hjem igen Søndag, med lidt held kan i få en kort update imorgen! Smiley

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010