home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1332 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen  (Læst 16839 gange)
Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #60: 05 Apr 2007, 11:12 »

22. Oktober – 15. spillerunde:

Vi skulle møde FCN på hjemmebane i 15. spillerunde, FCN ligger nummer 8, vi ligger nummer 5, der er 7 point imellem os før dagens kamp.



Preece

Eiriksson – Askou – Lustü – Schnedler

Raun – Schmidt – Holst – Mubiru

Kim O. – Iddi Alkhag

Desværre er Ørnskov blevet skadet, han forventes ude de næste 3 måneder, det er et slemt slag. Men vores forsvar er intakt, og får at det ikke skal være løgn så er vi holdet der har lukket MINDST mål ind indtil videre i denne sæson.

Det bliver en skod start, efter blot 7 minutter scorer Morten Nordstrand til 0-1. vi presser på og helt fortjent udligner Iddi Alkhag efter 25 minutter. Nu er vi på rette spor. Vi fortsætter presset resten af kampen desværre uden held. Kampen ender 1-1, et resultat som FCN kan være godt tilfredse med, mens jeg synes vi har smidt 2 point.
Men livet går videre.

7” – Morten Nordstrand 0-1
25” – Iddi Alkhag 1-1



25. Oktober – Parken, here we come:

Ja, du har gættet rigtigt, sørme om vi ikke skal over og møde ligaens nummer 1, FC København i parken.



Preece

Eiriksson – Askou – Lustü – Schnedler

Raun – Schmidt – Holst – Fabiano

Iddi Alkhag – Sveinsson

Sveinsson er tilbage i fuld træning!

Kampen går i gang, og efter 6 minutters spil har Jesper Grønkjær gjort det til 1-0. Æv. FCK presser men vi er også rimelig godt med, og Iddi Alkhag har en stor chance efter 20 minutter desværre er han ikke helt skarp i den situation. Det er han dog 25 minutter senere. Et godt opspil, bolden havner hos Iddi, sikkert spark i venstre side, 1-1. Vigtig udligning lige op til halvleg.
2. halvleg er knap begyndt før Ailton er tæt på for hjemmeholdet. Heldigvis for os brænder han. Det brænder på igennem hele 2. halvleg, og fortjent nok scorer Lasse Qvist til 2-1 med 13 minutter igen. Efter scoringen kommer vi lidt frem og får lagt tryk på, dog uden bonus. Vi taber kampen, 2-1.

6” – Jesper Grønkjær 1-0
45” – Iddi Alkhag 1-1
77” – Lasse Qvist 2-1



29. Oktober – Sidste pladsen kommer på besøg:

Vejle, som ligger nummer 12 og altså sidst, skal en tur forbi Silkeborg Stadion. Vi er store favoritter og jeg forventer også en sejr.



Preece

Eiriksson – Askou – Lustü – Schnedler

Raun – Schmidt – Holst – Fabiano

Kim O.  – Sveinsson

Desværre er Iddi løbet ind i en skade som vil holde ham ude i et par dage. Derfor er Kim O. på toppen sammen med Sveinsson.

Kampen går i gang, og vi tager dominansen. Vi skal dog helt frem til den 39. minut før vi får et mål. Kim Olsen bliver nedlagt i feltet, gult kort til Zivkovic og straffe. Henrik Schnedler sparker, 1-0. Sådan. Vi formår ikke og score yderligere i første halvleg.
2. halvleg er 6 minutter gammel, så fordobler Sveinsson scoringen, 2-0. Nu har vi dem. Vi presser på for et mål mere, men i stedet er det med 5 minutter tilbage, Dede der kan reducerer for Vejle. Helt ufortjent. Men Kim Olsen bringer os tilbage på sejrskurs 2 minutter senere, et dejligt hovedstød og den står 3-1. Kampen ender også med de cifre, en dejlig sejr.

39” – Henrik Schnedler(Straffe) 1-0
51” – Sveinsson 2-0
86” – Dede 2-1
88” – Kim O. 3-1
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #61: 07 Apr 2007, 00:45 »

Kanon blog.. spændende hvordan er stillingen ?
Logged

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #62: 09 Apr 2007, 17:08 »

Begynder og skrive mindre om hver kamp da det tager meget lang tid, og jeg derfor ikke får spillet så meget! Håber i følger med alligevel, ellers må i lige skrive.
___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ _____

5. November – FCM kommer på besøg:

Preece

Eiriksson – Askou – Lustü – Schnedler

Raun – Schmidt – Holst – Fabiano

Kim Olsen – Sveinsson

Kampen går i gang og efter 24 minutter bringer Dennis Sørensen FCM foran, til min store ærgrelse. 15 minutter efter kommer vi tilbage i kampen, hvem andre end Sveinsson?
Vi ligger pres på i anden halvleg, det giver desværre ingen bonus, i stedet er det Salami der i det 88. minut scorer til 2-1.

Silkeborg 1-2 FC Midtjylland
24” – 0-1 – Dennis Sørensen
39” – 1-1 – Sveinsson
88” – 1-2 – Salami


8. November – FCM igen:



Denne gang på udebane i Pokalturneringen.

Preece

Eiriksson – Askou – Lustü – Schnedler

Raun – Schmidt – Holst – Mubiru

Iddi – Kim Olsen

Kampen er 2 minutter gammel, så har Iddi Alkhag scoret til 1-0. Sådan. Resten af halvlegen er meget lige, uden flere mål.
2. halvleg går i gang og 3 minutter, så scorer Dadu, udligning. 1-1. Pyha. Efter 67 minutter giver Raun os ude på bænken en glædelig overraskelse, 1-2. Blot 7 minutter efter for Ulrik Lindkvist desværre udlignet. Dette betyder kampen går i forlænget spilletid.
Den er 3 minutter gammel, så får FCM straffespark, Kristian Bak Nielsen, 3-2, på nuværende tidspunkt er det svært og se at vi skulle komme tilbage. Men blot 3 minutter efter straffesparksscorin gen så dukker Iddi op igen, 3-3. Hvilken gyser. Kim Olsen bringer os helt sensationelt i front efter 102 minutter. Sådan. Kampen slutter, og vi vinder, 3-4.


FC Midtjylland 3-4 Silkeborg:
2” – 0-1 – Iddi Alkhag
48” – 1-1 – Dadu
67” – 1-2 – Raun
74“ – 2-2 – Lindkvist
93“ – 3-2 – Kristian Bak Nielsen (Straffe)
96” – 3-3 – Iddi Alkhag
102 – 3-4 – Kim Olsen


10. November – Lodtrækning til Kvartfinalen:

Lodtrækningen til den Danske Pokalturnerings kvartfinale skulle trækkes i dag.
Af de 8 tilbageværende hold er alle SAS liga mandskaber.











12. November – Dobbelt A:

Vi skulle en tur til Nordjylland for at møde Aab. En svær, meget svær, kamp.

Preece

Iversen – Askou – Lustü – Schnedler

Raun – Schmidt – Nagel – Mubiru

Iddi – Kim Olsen

Eiriksson er desværre skadet i 1-2 måneder.

Kampen går i gang og Aab presser. Efter 25 minutter giver det bonus, til dem, Rade Prica gør det til 1-0. Herefter får Ebbe og jeg guidet drengene længere frem på banen, og vi kommer langsomt, men sikkert, ind i kampen. Efter 30 minutter brænder Michael Jakobsen et straffespark begået mod Prica. Super redning fra Preece.
2. halvleg går i gang og det bliver en ensidig affære, der bliver fightet på midten af begge mandskaber og ingen er rigtigt tætte på scoringer.

Aab 1-0 Silkeborg:
25” – 1-0 – Rade Prica

19. November – Jydeopgør:

Vi tager hjemme imod 8. pladsen, Viborg.



Preece

Iversen – Askou – Lustü – Schnedler

Raun – Schmidt – Nagel – Mubiru

Sveinsson – Iddi

Kampen går i gang, og efter 25 minutter bliver Thomas Raun desværre skadet. En ulykke kom sjældent alene, og 11 minutter efter scorer Espen Minde til 0-1.
Halvleg, jeg var fortrøstningsfuld på trods af vi var bagud, Viborg var ikke skræmmende og vi kunne ikke spille værre.
2. halvleg er 9 minutter gammel så bryder 5500 ud i et sandt glædesorgie, Iddi Alkhag. Og 9 minutter efter er han på plads igen, Sådan, 2-1. Viborg havde ikke meget at svare igen med og vi vinder helt fortjent kampen.

Silkeborg 2-1 Viborg:
36” – 0-1 – Espen Minde
54” – 1-1 – Iddi Alkhag
63” – 2-1 – Iddi Alkhag

Thomas Raun er skadet i op til 2 måneder, et hårdt slag!

Dette var samtidig den sidste kamp inden Vinterpausen.

Opsamling:



Nu har jeg været træner her i Silkeborg i en halv sæson. Det har været en halv sæson med opture og nedture, dog flest opture. Det har været en super tid indtil nu, og regner med det fortsætter.
Resultaterne har heller ikke været værst, som i kan se på stillingen ligger vi godt til i den øverste halvdel.

Jeg har indtil videre arrangeret 2 venskabskampe, den første d. 28/12 på udebane mod Herfølge, den næste d. 5/2 mod FC Fredericia. Jeg regner med at planlægge en enkelt eller 2 mere før sæsonen starter op igen, d. 11/3 på udebane mod Brøndby.

Privat går det også godt, alt går sådan set som det skal.



___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ __
Hvad siger i til den nye skrivestil? Der er ikke ændret så meget, men kampreferaterne er blevet kortere!
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #63: 10 Apr 2007, 15:10 »

Øh, ved i hvordan man får et link til at istedet for der står : Http//Bla Bla Bla. ] og alt det der, at der så bare står eksempelvis Kim Olsen og så trykker man på navnet også kommer man hen til billedet ? Nogle der kan hjælpe ? Smiley
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #64: 10 Apr 2007, 15:20 »

Øh, ved i hvordan man får et link til at istedet for der står : Http//Bla Bla Bla. ] og alt det der, at der så bare står eksempelvis Kim Olsen og så trykker man på navnet også kommer man hen til billedet ? Nogle der kan hjælpe ? Smiley
Hullamabulla
Logged

I ain't playin', nigga

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #65: 10 Apr 2007, 15:23 »

Kode:
[url=LINK]Din tekst[/url]
Smiley
Logged

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #66: 10 Apr 2007, 15:28 »

tak  Wink
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #67: 10 Apr 2007, 16:49 »

24. December – Juleaften:

Tja, så blev det endelig jul. Denne måneds højdepunkt. Jeg skulle holde jul med familien, som jeg plejer. Da jeg endnu ingen kæreste har fundet, blev det alene ligesom de forgangne år.
Jeg fik noget tøj osv. Ikke de helt store gaver, men dejlige omsorgsfulde gaver.

25. December – Dagen efter..

Ja, i dag havde spillerne igen fri, de har haft fri i lang tid nu, vi træner d. 27 også spiller vi lige en træningskamp d. 28 mod Herfølge, også er der ellers lang ferie.
Kampen mod Herfølge bliver en slags ”For sjov” kamp. Vi stiller sandsynligvis op med et meget reservespækket hold.

28. December – Kamp mod Herfølge:

Efter en for nogen hård træning i går, er vi klar til kamp nu.

Peter Ravn (U-18 målmand – Debut)

Eiriksson – Lustü – Askou – Schnedler

Henningsen – Thomas Olsen – Holst – Flinta

Lasse Rostholm (22 år – Debut) – Rasmus Johansen (21 år – Debut)

Kampen går i gang og vi skal vente 49 minutter før vi får en kasse. Lasse Rostholm bliver nedlagt i feltet, straffespark. Casper Henningsen sparker sikkert, 0-1. 8 minutter efter udligner Justice Christopher. Vi presser herefter på, men vores unge hold formår ikke score yderligere mod Herfølge’s stærkeste hold.

Herfølge 1-1 Silkeborg:
49” – 0-1 – Henningsen (Straffe)
57” – 1-1 – Justice Christopher
MOM: Casper Henningsen (8)

1. Januar – Nye spillere:



Her i Nytår’s branderten har jeg IKKE sikret mig nye spillere, endnu. Jeg har dog skaffet to før tid, som kommer til klubben nu. Den ene er Yaro Yaro, og den anden er den 17-årige tidligere FC Midtjylland forsvar, Simon Kjær.
Han er en spiller jeg ser et kæmpe potentiale i. Han har kostet os 200 tusinde kroner, en billig handel for os.
Jeg har dog valgt og leje ham ud til vores samarbejdsklub Enköbing SK for resten af sæsonen, så han kan få noget erfaring.












23. Januar – 2 gode nyheder:




I dag har jeg 2 super gode nyheder til jer.

Den første er at jeg har forhandlet en leje aftale på plads for resten af sæsonen med en ung spiller. 22 år gammel, spiller til daglig i København men for resten af indeværende sæson skal han styrke vores midtbane, Morten Bertolt.

Morten Bertolt:
Alder: 22 år
Position: Midt - Midt
Værdi: 1,1 Mio.
Land: Danmark
Oprindelig klub: FC København
Styrker: Arbejdsstyrke & Teamwork.
Svagheder: Indlæg & Dribling.

Den anden nyhed er at vi i dag har fået 2 nye træningskampe på plads. Og nej, det er ikke mod Fredericia eller et eller andet tysk 3. divisions hold.
For et par dage siden kom der en mail hvor der stod Følgende:

Kære SIF

Vi er interesseret i 2 venskabskampe mod jeres hold. Vi planlægger en lille vinter tur til dejlige Danmark, og efter at have kigget på fodbold faciliteterne rundt omkring i landet er vi blevet enige om at jeres er perfekt.

Vi forventer i går med til 2 kampe på jeres hjemmebane (Silkeborg Stadion red.) og god modstand. Vi stiller forventeligt om med stærkeste hold og ser frem til en god tur.

Turen kommer til at foregå fra den 25. Februar til den 4. Marts.
Vores forslag er: d. 27. Februar – kl. 19:30
                        d. 4. Marts – 19:30

Venlig Hilsen
                   
CSKA Moskva


Ingen tvivl om at dette tilbud blev modtaget med kyshånd og byen skal nu have stjerne som Daniel Carvalho og Vagner Love til byen. Stort.

For resten kan en 3. nyhed være på vej.

24. Januar – Afrikaner til Silkeborg:

Endnu en spiller er blevet lejet for resten af sæsonen. Endnu engang har vi været på rov hos FCK og denne gang er det den afrikanske perle, Kwado Puko. Den 21-årige Angriber styrker bredden af truppen og er en fornuftig tilgang.

Kwado Puko:
Alder: 21 år
Position: Angriber
Værdi: 350.000
Land: Ghana
Oprindelig Klub: FC København
Styrker: Flair & Acceleration
Svagheder: Tackling & Placeringsevne

Kwado Puko

5. Februar – Første kamp i det nye år:



Transfer måneden, Januar, er ovre og vi er nu inde i ”gør klar til sæson opstarts måneden” som den populært kaldes.

I dag skulle vi møde Fredericia i den første kamp i det nye år.

Preece

Eiriksson – Askou – Lustü – Iversen

Henningsen – Bertolt (Debut) – Holst – Flinta

Sveinsson – Puko (Debut)

2 spillere får debut, men den rigtige debut, første kamp i SAS ligaen venter en måneds tid i nu. Mindst.

Kampen går i gang, og Puko skal bruge 6 minutter, så har han lavet hattrick. Genialt. Efter 20 minutter bliver Puko nedlagt i feltet, Eiriksson sparker, målmanden parerer men Sveinsson er over riposten, 4-0 efter 20 minutter. Herefter slapper vi lidt af, og fører ved halvleg 0-4.
2. halvleg bliver ikke den store oplevelser grundet de mange udskiftninger, vi vinder kampen 4-0.

Fredericia 0–4 Silkeborg:
1” – 0-1 – Puko
4” – 0-2 - Puko
6” – 0-3 – Puko
21” – 0-4 – Sveinsson

MoM: Puko (10)

En forrygende debut fra Puko! Bertolt spillede til et 9 tal.


27. Februar – CSKA Kampen:



Denne kamp kan jeg med ro i sindet kalde for den største kamp på dansk jord i meget lang tid. Vagner Love er blevet skadet, og er ude i 3 dage, han forventes tilbage til næste kamp. Ellers er holdet i stærkeste.

Preece

Eiriksson – Askou – Lustü – Schnedler

Raun – Schmidt – Holst – Mubiru

Puko – Sveinsson

At det var en stor modstander vi skulle op imod kunne nemt ses på tilskuerantallet. 9152, det er mange, rigtig mange.
Vi sidder godt med de hurtige russere, og der går 52 minutter før første mål kommer i kassen. Fortjent nok, men lidt heldigt at bolden havner hos Daniel Carvalho. 0-1. Sjældent har jeg set så god stemning på et dansk stadion, tilskuerne giver den fuld gas. Efter 63 minutters spil scorer CSKA desværre igen, denne gang er det Kochubey. Tilskuerne holder dampen oppe og Iddi er også tæt på en reducering. Det bliver dog ved de 0-2. En god kamp med et fantastisk tilskuer opmøde.

Silkeborg 0-2 CSKA Moskva:
52” – 0-1 – Daniel Carvalho
63” – 0-2 – Kochubey

MoM: T. Raun (8)
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #68: 10 Apr 2007, 20:26 »

puko - er det ikke ham fra FCM ??

Go blog
Logged



Læs min blog Randers FC

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #69: 10 Apr 2007, 20:33 »

Jo, men han var flyttet til FCK og rykket ned på 2. holdet Wink

Og tak Smiley
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #70: 11 Apr 2007, 17:05 »

Følger Folk stadig med ? Wink
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #71: 11 Apr 2007, 18:13 »

Jah for søren Peace
Logged

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #72: 11 Apr 2007, 18:23 »

Ja kom med mere...
Logged

WaaZa
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #73: 11 Apr 2007, 19:14 »

Jaaaaa Peace
Logged

Silkeborg IF . <3
ForeverSIF.dk

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #74: 12 Apr 2007, 09:24 »

Super BLOG , med et hold som ikke kan betegnes at være et tophold, (endnu) *S*

Syntes du ligger rigtigt godt til i ligaen. Det ender måske med TOTO eller Uefa, hvis du vinder pokalen. HVilket må siges at være mere end godkendt med Silkeborg.

Syntes du skal fortsætte med dine radio nyheder, de er sgu gode.

Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010