home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1345 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen  (Læst 16843 gange)
Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #30: 30 Mar 2007, 23:20 »


Vil lige til at starte med sige tak for alle de dejlige kommentarer, bliv endelig ved med det Thumbs Up

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
13. August – Fødselsdag/kampdag:



Jeg har fødselsdag!! Fylder i dag 26 år, det blev fejret med et dejligt morgenbord anrettet af min Mor, der blev sunget og spist og drukket. Ligesom en almindelig fødselsdag. Det der gjorde denne dag lidt anderledes en så mange andre fødselsdage var at klokken 15 stod jeg i Vejle og dirigerede tropperne mod 3 point.
TT’eren står klar og ”vroooum” Søholt here i come.

Preece

Eiriksson – Askou – Lustü – Schnedler

Raun – Schmidt – Nagel – Okkonen

Iddi Alkhag – Sveinsson

Der var genvalg til alle 11 fra sejren i sidste weekend.
Fabiano er selvfølgelig med på bænken!

Dette ville blive en underholdende forestilling så er i forberedte. Første gang Ebbe og jeg må op af stolen er efter 9 minutter, det er de røde, desværre de røde fra Vejle der har scoret. Ulrik Balling. Vi presser på for en udligning, den kommer efter 34 minutter, hvem andre end Sveinsson, islændingen dukker op på et indlæg fra Raun, 1-1. 2 minutter efter er Sveinsson på spil igen, 1-2. Sådan. Vi går til halvleg foran, 1-2.
2. halvleg går i gang med en pragtredning af Preece. Efter 66 minutter får Vejle, lidt ufortjent, udlignet. Pinones-Arce er målscoren. Det gider Sveinsson ikke, med 20 minutter tilbage bringer han os i front igen. Hattrick fra islændingen. Desværre har Vejle held til at score 14 minutter før tid, Dede. Vi presser resten af kampen, uden held. Uafgjort i Vejle.

En halv dårlig fødselsdag må man nok sige.

9” – Ulrik Balling 1-0
34” – Sveinsson 1-1
37” – Sveinsson 1-2
66” – Pinones-Arce 2-2
70” – Sveinsson 2-3
76” – Dede 3-3


18. August – Dagene op til storopgøret:

Det første møde med den suveræne stormagt her i landet FC København stod for døren, blot 2 dage. Ingen tvivl om at FCK var store favoritter, men mener nu vi har en mulighed. Vi har i den forgangne uge haft en brasilianer ved navn Edinho til prøvetræning, han er 20 år, men jeg mener ikke vi kan bruge ham.
Ellers går det udmærket på hjemmefronten. Jeg har mødt en sød pige fra klubben af, hun arbejder vist som et eller andet omkring klubben. Hun er fin nok. Ellers går det godt, det kører på skinner!
Men nu vil jeg smutte hjem i min Audi og se film om FCK!

20. August – Kampen:

Så kom dagen! Den dag jeg har set frem til siden sidste uges 3-3 opgør i Vejle. Efter 3 udekampe var vi igen hjemme i hulen, det ville vi forhåbentligt kunne mærke når vi løber på banen.

Preece

Eiriksson – Askou – Lustü – Schnedler

Raun – Schmidt – Nagel – Okkonen

Iddi Alkhag – Sveinsson



Ebbe Sand virker overtændt, det er jo også hans tidligere rivaler fra Brøndby tiden, jeg får med hjælp fra lidt spillere ham ned på et almindeligt plan og vi er klar til at få besøg af løverne.

En ting er helt sikkert, den opbakning vi får fra tilskuerne er i dag i særklasse. Crep ruller i massevis og klap salver så det kan høres helt ud af byen. Hvilken kullise.

Kampen starter med et pres på Løve buret, desværre holdes det rent. FCK kommer bedre og bedre med, men grundet en særdeles god fight fra drengene holder vi 0-0 til pausen. Målet for 2. halvleg er at vi tør og gå op og spille med dem.
2. halvleg går i gang, og mine ord hjælper tydeligvis, spillerne spiller nu bolden fornuftigt rundt når vi har den. FCK er dog også farlige og Ailton har et par gode forsøg. Vi fighter kampen igennem hvilket gør vi klarer 90 minutter mod FCK uden de scorer, men i overtiden er det Hjalte Bo Nørgaard der dukker op. 0-1. I vrede smadrer jeg den plastic stol jeg sidder på. Typisk og så i overtiden.

Det kunne også mærkes på spillerne, de vidste godt den bold bare skulle have været losset væk. Men det er der ikke noget og gøre ved.

90” – Bo Nørgaard 0-1


23. August – Pokalkamp:

På trods af vi skal spille på udebane forventer jeg en sejr op til dagens kamp mod B 1908.
Vi stiller med et reserve hold:

Preece

Eiriksson – Askou – Lustü – Veller

Henningsen – T. Olsen – Ørnskov – Fabiano

Kim O. – Iddi Alkhag

Vi spiller dem som ventet ud af banen, Fabiano til 1-0 efter 3 minutter. Iddi Alkhag laver de 2 næste efter 16 og 25 minutter. Ørnskov lukker første halvleg med et mål 2 minutter før tid, 0-4.
2. halvleg er knap begyndt før Thomas Skov bliver udvist. Træls for dem. Kim Olsen vil også være med, og det samme vil Steven Lustü, 6-0 med 20 minutter igen. Iddi Alkhag lukker ballet med hans 3. scoring et kvarter før tid. Massakre.

3” – Fabiano 0-1
16” – Iddi 0-2
25” – Iddi 0-3
43” – Ørnskov 0-4
63” – Kim Olsen 0-5
65” – Steven Lustü 0-6
76” – Iddi 0-7



25. August – Luksus hus?

De mange ekstra penge på kontoen kunne efterhånden mærkes. Jeg begyndte efterhånden og søge nye græsgange hvad angår boligen, jeg har boet i samme hus alene i 6 år nu, og synes godt jeg kunne trænge til et nyt. Derfor har jeg fundet denne her dejlige lille en, eller lille og lille. Et forholdsvis stort hus som jeg vil flytte ind i d. 1. september, om 6 dage. Den ligger ca. 20 km. Fra Søholt så det er noget nær det samme som før, så bare rolig, Audi’en skal nok blive brugt.




Ellers har jeg også brugt penge på en lidt mindre ting, jeg har købt mig en ny mobil telefon, den gamle en Nokia 3310, var efterhånden blevet for stenet, så jeg valgte denne pga. den er flot og kan det meste.

Pyha, det var en dyr omgang, men nu kan jeg vel også holde mig lidt!





Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Zinqo
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #31: 31 Mar 2007, 10:46 »

fed blog... Smiley ser sq rigtig godt ud.
Logged

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #32: 31 Mar 2007, 15:05 »

fed blog... Smiley ser sq rigtig godt ud.

Tak Wink

- Arbejder i øjeblikket på den nye update! Smiley
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #33: 31 Mar 2007, 15:27 »

Tak Wink

- Arbejder i øjeblikket på den nye update! Smiley
Nejs!
Logged

I ain't playin', nigga

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #34: 31 Mar 2007, 16:39 »

27. August – Aab kommer til byen:

SAS Liga kamp hjemme mod Aab, en svær kamp på papiret, en kamp hvor Aab er favoritter.



Preece

Eiriksson – Askou – Lustü – Veller

Raun – Ørnskov – Nagel – Fabiano

Kim O. – Sveinsson

Ørnskov og Fabiano har fået genvalg på midten. En stor kamp for Fabiano, mod hans tidligere klub som valgte og lade ham gå på en fri transfer. Der er noget der skal bevises.

Kampen går i gang og til os og de 4500 tilskuer store ærgrelse kommer Aab foran efter 17 minutter, Daniel Mobaeck. Så tager Fabiano over, hans finter skaber utrolig mange chancer, og helt fortjent udligner han efter 28 minutter. Sådan. Vi bliver presset forholdsvis meget i bund, men holder 1-1 til pause.
2. halvleg er 8 minutter gammel så stryger Raun til baglinjen ind i panden på Kim Olsen, 2-1. Vi er på sejrskurs. Desværre er der efter 64 minutters spil en svensker der sætter en stopper for vores glæde, Mattias Lindstrøm, 2-2. Kampen bliver meget lige og fortjent nok ender den 2-2.

Lidt ærgerligt da vi var foran 2-1. Men sådan er spillet, og jeg er meget godt tilfreds med det ene point i en svær kamp!

17” – Daniel Mobaeck 0-1
28” – Fabiano 1-1
53” – Kim Olsen 2-1
64” – Mattias Lindstrøm 2-2



30. August – Midtuge runde:

SAS Liga runde en onsdag? Der er ligesom noget der ikke passer sammen, men det var det der skete. Vi skal møde Viborg på udebane. En svær kamp!



Preece

Eiriksson – Askou – Veller – Schnedler

Raun – Ørnskov – Nagel – Fabiano

Kim O. – Sveinsson

En skadet Lustü sidder udenfor og så har vi rokeret lidt rundt nede bagved.

Kampen går i gang og efter 16 minutter sender Kim Olsen, Ebbe og jeg op ad stolen, et fantastisk hovedstøds mål bringer os foran, 0-1. Super start. Efter 32 minutter kommer Viborg desværre tilbage i kampen, først er det Steffen Højer og 2 minutter efter er det Jacob Olesen. Vi går til pause, bagud, 2-1.
Drengene får en opsang, for på trods af resultatet har vi spillet lige op med de grønne VFF’er.
2. halvleg går i gang. Efter blot 4 minutter gør Lasse Kryger tingene værre, 3-1 til de grøn blusede. Efter 69 minutter må Simon Nagel udgå med en skade, her kommer Runarsson ind. Det for sat gang i spillet. Vi spiller hurtigt nu, og efter 83 minutter giver det bonus da Fabiano bliver nedlagt i feltet, dommeren peger på pletten. Jeg giver Kim Olsen ansvaret for at skyde bolden i nettet. Han finter målmanden til den forkerte side, og 3-2. Minuttet efter er det Thomas Raun der er på spil, en sand solo tur ender med et spark der sidder solidt plantet i krogen, 3-3. Hvilket comeback af drengene.
Kampen ender 3-3. Vi får et point med hjem, efter at have været bagud 3-1, jeg er godt tilfreds.

16” – Kim O. 0-1
32” – Steffen Højer 1-1
34” – Jacob Olesen 2-1
49” – Lasse Kryger 3-1
83” – Kim O. (Straffe) 3-2
84” – Thomas Raun 3-3



31. August – What?

Klokken er 8:00, 3 timer til træning. Jeg ligger i min seng og sover, og pludselig ringer Telefonen, jeg vågner og tager den. ”Hallo”, ”Det er Michael Larsen, kommer du snart? Vi skal lige have snakket om noget?”, jeg vidste straks at det var angående Simon Nagels skade i kampen i går. ”Jep, jeg kommer så hurtigt jeg kan”! Efter gårsdagens sene kamp kunne vi ikke tilse ham da skaden skulle blive kold eller hvad ved jeg, men de har først scannet ham nu. Michael Larsen er for resten en af holdets Fysioterapeuter. ”vroooum” og væk var Audi’en og jeg. Michael Larsen tager imod mig uden for klubhuset og vi går sammen ind, ”Ja, Simon (Nagel red.) har revet en hasescene over, det vil holde ham ude i 3-4 uger, jeg synes bare lige du skulle vide det!”, ”Tak Tak”.  Og Michael var væk. Jeg kiggede på uret, 1,5 time til træning. Pyha!


6. September – Turen går til…..?



Island! Hvad pokker skal du på Island tænker de fleste nok. Jeg skal skam op og se fodbold med Ebbe Sand. Danmark skal til Island for at spille kval. Kamp til EM, og vi har fået billetter. Vi slår hermed 2 fluer med et smæk, vi får mulighed for at se vores 2 islændinge, hvis de får spilletid, og vi får samtidig set Danmark spille.

Både Sveinsson og Runarsson starter på bænken. Efter 35 minutter scorer Jon Dahl kampens eneste mål, en iskold inderside, 0-1. Desværre får vi ikke flere mål, og vi får ingen SIF spillere på banen i denne omgang.

Heller ikke Okkonen fik spilletid i Finlands kamp mod Portugal, som Finland fik 1-1 i!




10. September – Rival opgør i TV:

Rival opgøret mod ulvene fra FC Midtjylland, var af TV3+ valgt som dagens TV kamp. En spændende kamp på SAS Arena i Herning. Der var lagt op til braget med en noget ubehagelig udtalelse fra Erik Rasmussen men han fik dog et ligeså hårdt svar.



Preece

Eiriksson – Askou – Lustü – Schnedler

Raun – Schmidt – Runarsson – Fabiano

Kim O. – Sveinsson

Martin Ørnskov er desværre blevet skadet, men derimod er Steven Lustü tilbage.

Kampen går i gang, og det er 2 nervøse hold. Sådan virker det i hvert fald set fra sidelinjen af. Det er en meget lige første halvleg, med FCM med et lille overtag i spil og chancer. Vi er dog også godt med. Første halvleg slutter som den startede 0-0.
Det ligner det også i 2. halvleg, vi skal helt hen til det 84. minut før vi får en scoring. Hjørnespark til os, Raun sparker den ind over, der opstår klumpspil, netmaskerne flagrer, og vupti, ud af flokken kommer Stefan Schmidt løbende med hele holdet efter sig. Sådan, den tidligere Brøndby mands første mål. Vi vinder kampen på det mål. En dejlig sejr i Herning! Vigtigt.

84” – Stefan Schmidt 0-1



10. September – Liga stilling:



Sådan ser Ligaen så ud, som i kan se er FCK trækket lidt fra, men det er meget lidt. Vi ligger rigtig rigtig godt placeret. Horsens sidder til gengæld rimelig isoleret i bunden.
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #35: 31 Mar 2007, 16:41 »

hej igen.

Hvorfor spiller du ikke med mine trøjer i spillet? Smiley
Logged

WaaZa
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #36: 31 Mar 2007, 22:56 »

Kan Hassan ikke bruges ? Wink
Logged

Silkeborg IF . <3
ForeverSIF.dk

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #37: 31 Mar 2007, 23:47 »

Jo, men har også Fabiano og Okkonen Smiley
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #38: 01 Apr 2007, 21:30 »

KANON BLOG!!! Smiley
Logged

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #39: 02 Apr 2007, 13:04 »

KANON BLOG!!! Smiley

Tak Smiley

-begynder på en ny update jetzt  Wink
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Zinqo
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #40: 02 Apr 2007, 13:30 »

Tak Smiley

-begynder på en ny update jetzt  Wink

Lyder godt. Smiley
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #41: 02 Apr 2007, 14:14 »

En meget lovende blog.

Jeg vil bare sige at jeg synes dine resultater er meget gode - SIF's svære situation taget i betragtning. Måske burde du blive deres nye træner IRL  Rullende Øjne

KUTGW!  Thumbs Up
Logged

mrfair
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #42: 02 Apr 2007, 16:07 »

Fint arbejde so far. Meget bedre resultater end i virkeligheden - he he.
Logged

mrfair
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #43: 02 Apr 2007, 16:08 »

Hvor meget tror du i øvrigt du får i løn?
Logged

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #44: 02 Apr 2007, 16:22 »

En meget lovende blog.

Jeg vil bare sige at jeg synes dine resultater er meget gode - SIF's svære situation taget i betragtning. Måske burde du blive deres nye træner IRL  Rullende Øjne

KUTGW!  Thumbs Up

Tak Tak Smiley

Fint arbejde so far. Meget bedre resultater end i virkeligheden - he he.

Ja, der skal heller ikke så meget til lige for tiden  Ubeslutsom

Hvor meget tror du i øvrigt du får i løn?

Ikke specielt meget, men man har vel en god bank der giver gode lån ? Smiley
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010