home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1355 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen  (Læst 16850 gange)
Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« : 27 Mar 2007, 21:40 »

Silkeborg IF


Oplysninger:

- Nyeste Patch
- FMDK’s Winther Update
- Ligaer: Danmark, England, Spanien og Italien.
- Database: Stor
- Øvrige Nationer: Brasilien, Norge, Sverige og Argentina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Jeg er blevet ansat i stedet for Preben Lundbye. Jeg er meget beæret over at jeg er kommet til at træne sådan en stor klub da jeg før blot har trænet mindre hold. Om det var af mangel på bedre skal jeg ikke kunne svare på. Ansat var jeg, og jeg har, selvom det er min første dag, en masse jeg skal nå. Pyha, det bliver en hård tid.


Gennemgang af truppen:
Vi spiller den originale Silkeborg Taktik, 4-4-2 med en diamant på midten.

Målmandsposten:

Her står kampen mellem David Preece fra England og danske Lasse Jørgensen. Preece snupper helt klart tjansen i målet, han har erfaring og er også en bedre målmand.

4-back kæden:

På højrebacken er det Anders Veller og Henrik Schnedler der kæmper om pladsen, jeg har valgt Henrik Schnedler. I midten er det en stærk duo, Steven Lustü og Jens Berthel Askou. Venstrebacken går til Islændingen Bjarni Olafur Eiriksson som får den uden den store konkurrence fra Christian Iversen.

Midtbanen:

På den defensive har jeg valgt Stefan Schmidt frem for Thomas Olsen. På de 3 andre midtbane pladser er der stor kamp om dem. På den offensive har jeg valgt islændingen Hólmar Örn Rúnarsson, en god spiller. På venstrekanten er det den unge Thomas Raun der er valgt. På den modsatte, højrekanten, skal Hassan Mubiru huserer, han er 27 år og fra Uganda.

Angrebet:

Her var det ikke så svært at vælge den ene, Kim Olsen, sikkert førstevalg. Den anden plads var en kamp mellem islændingen Hördur Sveinsson eller Iddi Alkhag. Den vandt Islændingen.



--------------------------------------------
Mål for sæsonen:

1. En god præstation i Dong Cuppen/Minimum Kvartfinalen.
2. Slutte i top-8 i SAS Ligaen.
3. Bevarer det meste af spillertruppen.

Nogle mål jeg regner med vi opfylder.


Trøjer:

Det øjeblik jeg har glædet mig mest til i dag, vi skal selvfølgelig have noget ordentligt tøj og opfylde målene i. Det har mfjr(trøjedesigneren) sørget for:



Til at præsenterer hjemmebane trøjen har vi: Kim Olsen!

     





















Til præsentation af vores udetrøje: Steven Lustü!
























Sidst men ikke mindst, vores 3. trøje, præsenteret af: Stefan Schmidt!

         



- Tak til mjfr igen. Tak.

Som i kan se er vi også gået væk fra Jyske Bank i stedet er det nu Grundfos der har fået æren af at pryde vores trøjer.












---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Venskabskampe er her i starten reduceret til 1, vi skal den 5. Juli møde FC Nürnberg på hjemligt græs. Jeg regner med at arrangerer en mere.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det var en hektisk start, men nu er vi ligesom i gang.

Kommenter hvis der mangler noget. Eksempelvis, Privat liv, SS eller noget jeg bare har glemt. Der må også gerne Roses !

Endnu engang tak til mjfr!
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

WaaZa
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #1: 27 Mar 2007, 21:50 »

Sådan !!! En blog om SIF Wink

Go drenge fra Søholt Wink!

God indledning, dejligt med billeder. Har du selv lavet trøjerne ?
Logged

Silkeborg IF . <3
ForeverSIF.dk

ronen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #2: 27 Mar 2007, 21:52 »

Det ser sq meget godt ud, vil jeg sige. Syntes specielt trøjepræsentationen er ret fed!! Smiley Men vil f.eks. gerne vide noget mere om dig, og privatliv osv... Men ser godt ud!!  Thumbs Up

Sådan !!! En blog om SIF Wink

Go drenge fra Søholt Wink!

God indledning, dejligt med billeder. Har du selv lavet trøjerne ?

Nej det har mfjr, som står nævnt flere gange i bloggen Wink
Logged

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #3: 27 Mar 2007, 21:54 »

Jaa. Jeg kan ikke takke ham nok Wink tak for rosen!
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

WaaZa
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #4: 27 Mar 2007, 22:31 »

Det ser sq meget godt ud, vil jeg sige. Syntes specielt trøjepræsentationen er ret fed!! Smiley Men vil f.eks. gerne vide noget mere om dig, og privatliv osv... Men ser godt ud!!  Thumbs Up

Nej det har mfjr, som står nævnt flere gange i bloggen Wink

Ja, jeg tror jeg kom til at misforstå det Wink
Logged

Silkeborg IF . <3
ForeverSIF.dk

ronen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #5: 27 Mar 2007, 22:34 »

Ja, jeg tror jeg kom til at misforstå det Wink

Det er sq iorden.. Hehe... Klokken er jo også ved at være mange.. Eller.. Wink
Logged

WaaZa
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #6: 27 Mar 2007, 22:36 »

Det er sq iorden.. Hehe... Klokken er jo også ved at være mange.. Eller.. Wink

Jov den er Wink . haha  Smiley
Logged

Silkeborg IF . <3
ForeverSIF.dk

mrfair
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #7: 28 Mar 2007, 09:19 »

Du vil gerne holde på dine spillere, men hvad med at hente spillere udefra? Er der nogle planer?
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #8: 28 Mar 2007, 10:38 »

Du vil gerne holde på dine spillere, men hvad med at hente spillere udefra? Er der nogle planer?

Jeg tror ikke har han økonomien til det mrfair.. SIF har i flere år haft en dårlig økonomi...  crazy Peace
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

mrfair
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #9: 28 Mar 2007, 11:19 »

Jeg ved godt, at der ikke ligefrem er millioner, men mindre kan jo også gøre det. Der er jo altid free transfers...
Logged

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #10: 28 Mar 2007, 14:37 »

Jeg arbejder på det ! Nu må vi se ! Smiley
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

gjetob
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #11: 28 Mar 2007, 16:16 »

Virkelig fedt med noget om SIF !!       Glæder mig til at høre mere om det ..
Logged

mr-binder
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #12: 28 Mar 2007, 16:17 »

yeah det for fedt med en SIF - blog !! har jeg virkelig ventet på .. ser frem til at følge den !! Peace
Logged

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #13: 28 Mar 2007, 16:38 »

Så må vi håbe jeg ikke skuffer jer Wink
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - Vejen tilbage til Dansk toppen
« Svar #14: 29 Mar 2007, 14:40 »

Livet i Silkeborg:

Tilbuddet om at blive træner her i Silkeborg kom meget overraskende, men jeg var samtidig ikke lang tid om at sige ja, da jeg i forvejen boede lidt uden for byen i en smuk og idyllisk landejendom. Hvordan jeg har råd til den? Ja, jeg har sammen med mit træner job, også startet en lille selvstændig tøj forretning op, derfor tjener jeg godt med penge, og boligen er dermed sikret. Bilen var med i min kontrakt, da jeg bor en 20-30 km. Væk fra træningsanlægget her på Søholt, blev jeg nød til at have noget og fragte mig frem og tilbage i. Det blev en smuk Audi TT i sølvgrå. En dejlig bil som jeg nok skal få meget glæde af.
Ellers har starten her i klubben været god.


5. Juli – Første træningskamp:

Første kamp med mig ved roret, jeg var selvfølgelig utrolig spændt, men samtidig også nervøs, Nürnberg er en svær modstander. Men nu måtte vi se.



Preece

Eiriksson – Askou – Lustü – Schnedler

Raun – Schmidt – Runarsson – Mubiru

Kim O – Sveinsson

Jeg kan fra sidelinjen se Kim Olsen brænde en gigantisk hovedstøds mulighed efter blot 4 minutter, men nu var vi ligesom i gang. Vi spiller lige op med Nürnberg, hvis det ikke er os der styrer spillet, vi har godt styr på tyskerne. Efter flere misbrugte forsøg sender Sveinsson kuglen i nettet efter 34 minutter. Et godt opspil fra Bjarni Olafur Eiriksson og Thomas Raun ender hos Sveinsson der ikke svigter. 1-0. Vi kommer også bedst ud af første halvleg med en chance til Raun, han brænder uheldigvis.
Spillerne kommer i omklædningsrummet med et godt humør og spillerne virker glade. Det er der også god grund til, det er et rigtig godt resultat. De får afvide at det er super indtil videre, men de skal gå ind og putte bolden i nettet igen.
2. halvleg er 7 minutter gammel, så ryger jeg op af den lille plastic stol ved siden af spillerboksen, 2-0. Indskiftede Anti Okkonen gør det til 2-0. Herfra styrer vi kampen uden slinger i valsen, Efter 71 minutter putter Iddi Alkhag bolden i nettet, 3-0. Forrygende. Vi vinder kampen med de cifre. 3-0.

Helt sikkert en god start og en dejlig stor sejr. Det gør ikke selvtilliden mindre.

34” – Sveinsson 1-0
52” – Okkonen 2-0
71” – Iddi Alkhag 3-0








”Tv2 nyhederne, Godaften. Vi starter med Fodbold hvor SAS liga klubben Silkeborg IF i dag har sikret sig den tidligere AB spiller, Yaro Yaro. Den 26-årige angriber har 21 Landskamp for Nigeria på CV’et. Han er skiftet på en Fri transfer. Han kommer dog først til klubben d.1/1-07.
Videre til Parken hvor FC København har solgt Michael Silberbauer…………


Sådan lød sporten denne aften, og rigtig nok, jeg havde tidligere i dag sikret mig Yaro Yaro på fri transfer. En spiller der kommer for at styrke bredden i angrebet. Desværre får vi ham som sagt først d. 1/1-07!
For resten har vi også en brasiliansk spiller på prøveperiode i den kommende uge.


17. Juli – Dagene op til sæsonpremieren:

De sidste par dage her op til sæsonstarten d. 19. har været meget spændte. Spillerne har prøvet det før og det har det meste af ledelsen også, men jeg har ikke rutine indenfor det i nu. Og en sæsonpremiere kamp er altid svær. Heldigvis har vi hjemmebane i første kamp, hvilket jeg ser som en kæmpe fordel da tilskuerne i Silkeborg går for at være klubbens 12. mand!
Ellers føler jeg vi er klar til kampen!


19. Juli – Sæsonpremieren:

Så kom den store dag, min første rigtige prøve. Nerverne, sommerfuglene det hele var der. Spillerne virkede heldigvis roligere end mig. Vi skulle som sagt tidligere spille hjemme på Silkeborg Stadion, modstanderen hed Esbjerg fB. Svær kamp til at starte med!



Preece

Eiriksson – Askou – Lustü – Schnedler

Raun – Schmidt – Runarsson – Muribu

Kim O. – Sveinsson

Subs: L. Jørgensen(GK), Simon Nagel, Thomas Olsen, Anti Okkonen, Martin Ørnskov, Casper Henningsen, Iddi Alkhag.

Kampen går i gang, og efter blot 9 minutter kan jeg se fra bænken en Kim O. der bliver revet omkuld. Dommeren peger på pletten. Straffespark. Henrik Schnedler bliver dirigeret hen til bolden, desværre dirigere han den over mål. Intet mål i denne omgang. 5 minutter efter kommer Esbjerg så foran, Martin Vingaard scorer, ufortjent. Vi presser Esbjerg i bund, efter 44 minutter giver det bonus, godt sammenspil mellem Runarsson og Raun og bolden havner hos Sveinsson der er usvigelig sikker. Sådan!
Halvlegen kommer på et godt tidspunkt. Vi får diskuteret tingene og spillerne virker klar til 2. halvleg.
Den går i gang, meget mere lige end første som vi styrede. Det er dog stadig os der har bolden mest. Efter 70 minutter slår Kim Olsen til, hjørnespark og så står den lige pludselig 2-1. De 4727 tilskuere går amok i glæde. 8 minutter efter bringer Esbjerg sig ufortjent tilbage i kampen, et dommedags hug fra Jerry Lucena gør det til slutresultatet, 2-2.

På trods af det var lidt uheldigt vi ikke vandt er jeg godt tilfreds med debuten, vi fik point hvilket er meget vigtigt i første kamp.

14” – Martin Vingaard 0-1
44” – Sveinsson 1-1
70” – Kim O. 2-1
78” – Jerry Lucena 2-2
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010