|
arsenalistic
|
|
hvorfor får jeg så mange tømmermænd at jeg må drikke rep. øl dagen efter?
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
hvorfor får jeg så mange tømmermænd at jeg må drikke rep. øl dagen efter?
Måske fordi du drikker for meget dagen før..  Har du nogensinde prøvet og drikke noget vand inden du går i seng efter og have været i byen..  Ved mig undgår jeg de største tømmermænd på den måde.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Hvorfor er denne tråd egentlig kun til tanker i hverdagen? Hvad med weekenden fx?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Hvorfor er denne tråd egentlig kun til tanker i hverdagen? Hvad med weekenden fx?
Man skal ikke tænke i weekenden. Der skal chilles.. ..og games FM 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Nyysted
|
|
Kan man lave sig.'s med nogen spillere man ikke så godt kan li ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Kan man lave sig.'s med nogen spillere man ikke så godt kan li ?
Sagtens. Det er der flere, som har gjort. Se selv i "Vis din grafik (blandet)" tråden 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Nyysted
|
|
Sagtens. Det er der flere, som har gjort. Se selv i "Vis din grafik (blandet)" tråden  Så er det gjort 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ramsdal
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Måske fordi du drikker for meget dagen før..  Har du nogensinde prøvet og drikke noget vand inden du går i seng efter og have været i byen..  Ved mig undgår jeg de største tømmermænd på den måde..  Og det kan supplementeres med en hovedpinepille inden man går i seng  fremragende 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
Thore
|
|
 En af mine veninder har lige fået en ny kæreste.. han er AGF fan, så ved man ligesom, at den person bliver man aldrig venner med (thumbs down)
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
Hawkins
FmFreaks' Venner
|
|
Hvordan kan der være en der vinder, hvert tredje sekund i Quick (Lotto)?
Er det der ikke kun i Danmark? Så er der 28800 der vinder hver dag?
Selvsamme udregning og spørgsmål har jeg! Det kan da simpelthen ikke passe...!
|
|
|
|
|
|
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Selvsamme udregning og spørgsmål har jeg! Det kan da simpelthen ikke passe...!
Hvis det skal være helt rigtig så er der jo ikk en der vinder hvert 3 sekund..  for hvad med om natten? Der sælger de dem jo ikk..?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SaneSoul
|
|
Well selvom det er et gennemsnit lyder det jo stadig ret vildt.
|
|
|
|
|
|
 You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Well selvom det er et gennemsnit lyder det jo stadig ret vildt.
Tror ingen gang de sælger et lod hver 3 sekund.. jeg har hvert fald aldrig købt et.. kender heller ikk nogen der køber skrabelodder..  så hellere Lotto.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
azzic
|
|
de mener sikkert at hver tredje sekund er der gennemsnitligt en der vinder 1 kr.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|