home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1146 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tanker i hverdagen..
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Tanker i hverdagen..  (Læst 93120 gange)
Desler
Reserveholdsspiller

Sv: Tanker i hverdagen..
« Svar #240: 09 Apr 2007, 14:26 »

hvorfor får jeg så mange tømmermænd at jeg må drikke rep. øl dagen efter?
Inden du går i seng tager du en treo, eller hvad de hedder? De indeholder nemlig salt som er grunden til tømmermænd. Bland treoen op i et stort glas vand, tilsæt lidt saft så smager det bedre Smiley så har man det dejligt næste morgen Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #241: 09 Apr 2007, 14:27 »

de mener sikkert at hver tredje sekund er der gennemsnitligt en der vinder 1 kr. Peace

Hvorfor så ikke gøre det til 1 øre, så får de en endnu bedre statistik? Der må være noget fusken med tallene, for det kan jo umuligt passe.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DelPiero
Gæst

« Svar #242: 09 Apr 2007, 14:32 »

Ja, så hvis du, DelPiero, er 2,5 meter høj, og vejer 300 kg, så er det nok der svaret ligger!

Jeg er ikke så høj Peace
Men der var engang en wrestler der hed Andrew the Giant som var over 2 meter høj og vejede 200 kg han kunne drikke. For mere information køb det nye nummer af M!

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #243: 09 Apr 2007, 19:12 »

Den bedste dag jeg har haft i ugevis. Stille og rolig netsurfing hjemme ved de gamle, plus spontant besøg fra noget familie vi ikke har set længe. Påske-ugen har været ret vild og voldsom for mit vedkommende så har sgu været skønt med en dag hvor man bare stener og chiller fuldstændig ud. Peace.

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #244: 09 Apr 2007, 19:35 »

Inden du går i seng tager du en treo, eller hvad de hedder? De indeholder nemlig salt som er grunden til tømmermænd. Bland treoen op i et stort glas vand, tilsæt lidt saft så smager det bedre Smiley så har man det dejligt næste morgen Smiley

Mener osse det virker med pernodil, den skal nok bare sluges....!!  Cool

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #245: 10 Apr 2007, 11:46 »

Så blev det en 2-års dom til Brixtofte idag, hvilket vil sige han skal ind og ruske tremmer i sammenlagt 4 år pga. en tidligere dom på 2 år. Dog har han anket dommen idag så det kan ende med at dommen enten bliver længere eller kortere. Idag blev han i øvrigt dømt til at betale i omegnen af 1,6 millioner kroner.

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

søgaard
Gæst

« Svar #246: 10 Apr 2007, 13:51 »

Så blev det en 2-års dom til Brixtofte idag, hvilket vil sige han skal ind og ruske tremmer i sammenlagt 4 år pga. en tidligere dom på 2 år. Dog har han anket dommen idag så det kan ende med at dommen enten bliver længere eller kortere. Idag blev han i øvrigt dømt til at betale i omegnen af 1,6 millioner kroner.
Han mangler vel heller ikk penge..?
Eller hvad? har aldrig fundet ud af om Politikere er rige eller bar normale eller hvad man skal kalde det..Smiley
Mener osse det virker med pernodil, den skal nok bare sluges....!!  Cool
Som hedder Panodil..Tunge

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #247: 10 Apr 2007, 13:58 »

Har lige noget nyt jeg har funderet over.

Kan et mundmaleri være håndlavet?

Gosser
Manager

« Svar #248: 10 Apr 2007, 14:09 »

Øh, nej? Opstemt

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #249: 10 Apr 2007, 14:09 »

Han mangler vel heller ikk penge..?
Eller hvad? har aldrig fundet ud af om Politikere er rige eller bar normale eller hvad man skal kalde det..Smiley Som hedder Panodil..Tunge

Mange politikere har bestyrelsesposter i virksomheder eller andre aktiviteter udover det politiske hvorpå de kan tjene penge. I Brixtoftes tilfælde ejer han vist nogle lukrative lejligheder i Tyrkiet som han tjener gode penge på.

søgaard
Gæst

« Svar #250: 10 Apr 2007, 14:20 »

Mange politikere har bestyrelsesposter i virksomheder eller andre aktiviteter udover det politiske hvorpå de kan tjene penge. I Brixtoftes tilfælde ejer han vist nogle lukrative lejligheder i Tyrkiet som han tjener gode penge på.
Okay..Smiley Kunne have været fedt og være under Brixtofte dengang..Smiley De fester han holdte med Vin til mange mange penge osv..Smiley der blev ikk sparet.. Hævet Øjenbryn

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #251: 10 Apr 2007, 18:57 »

Øh, nej? Opstemt
Det kommer da an på hvordan man fortolker ordet håndlavet Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #252: 10 Apr 2007, 19:00 »

Det kommer da an på hvordan man fortolker ordet håndlavet Opstemt

Håndlavet = lavet med hånden..

En ting jeg har tænkt over er, hvorfor hedder det tanker? Det lyder jo, som en tank. Blot hvor der er flere af dem. Rullende Øjne
Såvidt jeg ved findes/fantes der tankere i USA Peace

edit: De tankere arbejdede på 'tanken'.
« Seneste Redigering: 10 Apr 2007, 19:02 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #253: 10 Apr 2007, 20:26 »

Håndlavet er i andre sammenhænge det modsætte af fabriskfremstillet og et mundmaleri er jo ike fabrikfremstillet..

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #254: 10 Apr 2007, 21:05 »

Hvordan kan der være en der vinder, hvert tredje sekund i Quick (Lotto)?

Er det der ikke kun i Danmark? Så er der 28800 der vinder hver dag?

Nu er Quick en DEL mere end bare deres lottospil..

I reklamen, hvor de hænger det kæmpe, kæmpe store banner med Quick Skrabelod op i den lille butik, står der, at der er gevinster hvert 3. sekund, hvorefter det er afsluttet med en *, hvilket betyder, at der står noget med småt - ganske rigtigt. Nederst på det kæmpe store banner står der noget med småt; men det er alt for småt til mine øjne Peace.

Men summa sumarum - kan du læse den lille tekst nederst på det store banner, så kan du helt sikkert finde svaret Tunge

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010