|
Highfarm
|
|
Og at Def Leppard ligger over Creedence Clearwater Revival på VH1's top100 best bands (som kører på tv i øjeblikket) er en skandale. Def Leppard har lavet en del gode sange, men Creedence lavede musik der holder til evig tid.
Der er jeg så uenig, kender kun Bad moon rising, jow den er da god, men vil aldrig slå Def Leppard.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SaneSoul
|
|
Der er jeg så uenig, kender kun Bad moon rising, jow den er da god, men vil aldrig slå Def Leppard.
Def har absolut lavet fede sange. Jeg elsker eksempelvis Animal. Men Creedence har lavet så meget fedt. Lookin Out My Backdoor Have You Ever Seen The Rain Up Around The Bend Down On The Corner Hey Tonight Who'll Stop The Rain Fortunate Son Og mange flere topsange 
|
|
|
|
|
|
 You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Def har absolut lavet fede sange. Jeg elsker eksempelvis Animal. Men Creedence har lavet så meget fedt. Lookin Out My Backdoor Have You Ever Seen The Rain Up Around The Bend Down On The Corner Hey Tonight Who'll Stop The Rain Fortunate Son Og mange flere topsange  Er noget med at en af guitaristerne kommer til Aalborg eller Frederikshavn her på et tidspunkt..?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SaneSoul
|
|
Er noget med at en af guitaristerne kommer til Aalborg eller Frederikshavn her på et tidspunkt..?
Det skal jeg ikke kunne sige, men du tænker muligvis på forsanger og guitarist John Fogerty.
|
|
|
|
|
|
 You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Det skal jeg ikke kunne sige, men du tænker muligvis på forsanger og guitarist John Fogerty.
Nemlig..  Kan ikk huske om det var på Skråen eller om det var i Arena Nord det er ham kommer..  Edit: det er i Frederikshavn.. desuden giver han også koncert i Odense..
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 17 Mar 2007, 17:50 af søgaard »
|
|
|
|
|
|
|
SaneSoul
|
|
Elsker hans stemme når han synger højt eller skriger 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Elsker hans stemme når han synger højt eller skriger  har tænkt på at tage ned og høre ham..  men ved ikk helt..  har aldrig hørt så meget CCR..  så tror jeg holder mig til Rockparty, Metallica og Nibe festival den her sommer.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SaneSoul
|
|
har tænkt på at tage ned og høre ham..  men ved ikk helt..  har aldrig hørt så meget CCR..  så tror jeg holder mig til Rockparty, Metallica og Nibe festival den her sommer..  Hør de numre jeg nævnte ovenfor. That's an order, private!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thore
|
|
Er det bums og drikke rødvin af et øl glas?
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Er det bums og drikke rødvin af et øl glas?
Næe.. sidder og drikker sodavand af et ølglas.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Har ikk andet på værelset og er for doven til og gå nedenunder.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nyysted
|
|
Har ikk andet på værelset og er for doven til og gå nedenunder..  Kender det desværre alt for godt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thore
|
|
Har ikk andet på værelset og er for doven til og gå nedenunder..  Ja sådan har jeg det også, både vin og glas var på mit værelse så.. 
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Ja sådan har jeg det også, både vin og glas var på mit værelse så..  Har dog ikk vin på mit værelse..  Har øl, sodavand, Vodka og noget whiskey.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nyysted
|
|
Er det normalt at se fjernsyn mens man kan gå i seng ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|