home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 670 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tanker i hverdagen..
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Tanker i hverdagen..  (Læst 92725 gange)
AlexSN
Landsholdsspiller

Sv: Tanker i hverdagen..
« Svar #105: 17 Mar 2007, 23:09 »

Er det normalt at se fjernsyn mens man kan gå i seng ?

100% normalt.

Hvordan kan det være at Anders And dækker sig selv med et håndklæde når han har været i bad? Han har jo ingen bukser på i forvejen  Huh

Zone 43
Manager

« Svar #106: 17 Mar 2007, 23:21 »

100% normalt.

Hvordan kan det være at Anders And dækker sig selv med et håndklæde når han har været i bad? Han har jo ingen bukser på i forvejen  Huh

Måske fordi han skal tørre sig? crazy

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #107: 17 Mar 2007, 23:22 »

100% normalt.

En af mine venner har et billede af en tegneserie: Anders and kommer ind i en butik og siger: Jeg ska ha nogen bukser.. Ekspedienten: Du bruger da ikke bukser..Anders and tager sine ben af og inde under kommer der er en diller og nogen lodne ben og han siger: Kan jeg gå rundt sådan her?

I ain't playin', nigga

Thore
Manager

« Svar #108: 17 Mar 2007, 23:24 »

Har dog ikk vin på mit værelse..Smiley Har øl, sodavand, Vodka og noget whiskey..Tunge

Jeg har næsten lige hold stor fødelsdag, så har vin, champagne, sprut og øl så det batter  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

søgaard
Gæst

« Svar #109: 17 Mar 2007, 23:29 »

Jeg har næsten lige hold stor fødelsdag, så har vin, champagne, sprut og øl så det batter  Smiley
Det jeg har, er bar mit lager... Cool Tunge

Thore
Manager

« Svar #110: 17 Mar 2007, 23:31 »

Det jeg har, er bar mit lager... Cool Tunge

Har lige været henne og tæle.. har 12 flasker sprut som jeg fik i gave der næsten er urørt  Smiley plus en seks falsker vin, og 15 special øl se det spiller max  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

søgaard
Gæst

« Svar #111: 17 Mar 2007, 23:33 »

Har lige været henne og tæle.. har 12 flasker sprut som jeg fik i gave der næsten er urørt  Smiley plus en seks falsker vin, og 15 special øl se det spiller max  Smiley
Heh..Tunge har bar et par rammer Slot's og så 2 flasker Barcardi og så en eller anden billig whiskey jeg købte engang for sjov..Smiley og så en hel masse Pepsi..Smiley

Thore
Manager

« Svar #112: 17 Mar 2007, 23:46 »

Heh..Tunge har bar et par rammer Slot's og så 2 flasker Barcardi og så en eller anden billig whiskey jeg købte engang for sjov..Smiley og så en hel masse Pepsi..Smiley

Så fyr din whiskey op i noget pepsi  Wink

søgaard
Gæst

« Svar #113: 17 Mar 2007, 23:48 »

Så fyr din whiskey op i noget pepsi  Wink
Den smager ikk helt vildt godt.. Ubeslutsom tror jeg gav 40 kr for den eller sådan noget..Smiley

Thore
Manager

« Svar #114: 17 Mar 2007, 23:59 »

Den smager ikk helt vildt godt.. Ubeslutsom tror jeg gav 40 kr for den eller sådan noget..Smiley

Nå ja men det er vel bedere end og drikke den rent så  Wink

søgaard
Gæst

« Svar #115: 18 Mar 2007, 00:02 »

Nå ja men det er vel bedere end og drikke den rent så  Wink
Joe.. men tror jeg gemmer det til jeg skal til fest.. har været på arbejde hele dagen.. så tror hvis jeg bar får det mindste sprut, så går jeg kold.. er så smadret af og stå i butik fra klokken 8-18 i dag.. plus jeg lige skulle ordne lager bagefter, så var først hjemme ved 20-tiden..Smiley

Thore
Manager

« Svar #116: 18 Mar 2007, 00:14 »

Joe.. men tror jeg gemmer det til jeg skal til fest.. har været på arbejde hele dagen.. så tror hvis jeg bar får det mindste sprut, så går jeg kold.. er så smadret af og stå i butik fra klokken 8-18 i dag.. plus jeg lige skulle ordne lager bagefter, så var først hjemme ved 20-tiden..Smiley

Jeg er også helt smadret... stod alene på en tank fra 14 til 21:30, og solgte for 85.000 så der var travlt

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #117: 18 Mar 2007, 00:15 »

Gå dog i seng.
Jeg er også helt smadret... stod alene på en tank fra 14 til 21:30, og solgte for 85.000 så der var travlt
Vil også sige det samme som til Søgaard

I ain't playin', nigga

absalonsen
Gæst

« Svar #118: 18 Mar 2007, 00:15 »

Jeg er sku også smadret! Har næsen ikke bestit andet end at sove, spise og spille FM. Bare det at gå ned efter småkager tog virkelig på kræfterne.
Dejligt det var lørdag! Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #119: 18 Mar 2007, 00:18 »

Har stået i en Intersport og og solgt fodboldstøvler hele dagen..sådan en dag, er et par kawasaki ikk ret meget værd.. mine shox som jeg normalt har på, havde jeg selvfølgelig glemt hos kæresten.. så mine fødder er dobbelt så store lige nu..Smiley
Gå dog i seng.
Tror jeg også jeg vil..Wink

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010