home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:20:47 Timsothyreala Fodbold Real Madrid tråd
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23534
  0 Brugere, 973 Gæster Online.

Indlæg: 1133929 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: arweqah
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Inter
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint
Forfatter Emne: Inter  (Læst 40956 gange)
Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Inter
« Svar #150: 07 Apr 2007, 19:57 »

Hvad blev der af de mange andre, bl.a. en sevilla, der skulle køre over 30 sider? - også tilbage til denne i 50 timer, og nu en ny? Du har bestemt talent for at skrive blogs, så jeg håber, at du snart tager dig sammen og træffer et valg om én blog, du gider skrive på. For den vil jeg så følge med i.

Det mener jeg stadig, men troede lige, at du havde bestemt dig. Naivt af mig.
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Inter
« Svar #151: 07 Apr 2007, 20:00 »

Og ovenstående kan jeg jo kun bakke Hafiz op omkring.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Niko
Gæst
 
Sv: Inter
« Svar #152: 07 Apr 2007, 21:49 »

Jeg skriver på denne, da jeg mener det spil vil være sjovest for mig! Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Inter
« Svar #153: 10 Apr 2007, 14:48 »

Jeg holder lige en blog pause på en måned, jeg er tilbage med en Arsenal blog senere! Wink
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Inter
« Svar #154: 10 Apr 2007, 14:57 »

Jeg holder lige en blog pause på en måned, jeg er tilbage med en Arsenal blog senere! Wink

En ny blog?
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #155: 10 Apr 2007, 14:59 »

Logged

I ain't playin', nigga

Niko
Gæst
 
Sv: Inter
« Svar #156: 10 Apr 2007, 16:15 »

En ny blog?

Altså jeg holder pause i en måned også opretter jeg en nu, jeg tror en af grundene til at jeg ikke rigtig får lavet ordenlige blogs er at jeg er igang med alt for meget på engang.
Så får vi at se om der kommer en ny!  Wink
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010