home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 281 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Inter
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint
Forfatter Emne: Inter  (Læst 27376 gange)
Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Sæsonoptakt)Inter
« Svar #135: 25 Mar 2007, 15:28 »

Det er fordi, det er alle spillerene samlet.
Midtbanes mænd er ikke alle sammen gode, men de 4 startede er geniale! Wink
SÆSON OPTAKT


Inter har de sidste to år kun vundet et mesterskab. De har dog sidste sæson vundet Uefa cuppen. De fyrrede deres gamle træner, fordi han havde problemer med pressen i Italien. Nikolaj Emil Birk Poulsen er valgt som træner nu, og han har handlet meget dyrt ind:


Målmands posten er der ikke gjort meget ved, Julio Cesar er stadig første valg. Toldo er stadig med i truppen, han sidder for det meste på bænken. Det er et sikkert område hos inter, men de kunne godt bruge en ny, istedet for Toldo. Julio Cesar er en kanon målmand, så ham skal man holde på.
Samlet: 6
Begrundelse: Toldo er en meget gammel spiller, som nok kun har en sæson mere i benene.


Forsvaret er meget gammelt, men meget stærkt. Materazzi, Grosso, Samuel, Zanetti og Cordoba er alle oppe i 30 års alderen, de er meget gamle, men der er stadig nogen unge som kan tage over. Rincon, skal overtage Zanetti's plads, det er et ungt brasiliensk talent, som har en stor fremtid foran sig. Burdisso er også på holdet, han bliver centerforsvar. Han er 27 år. Der er et meget stor italiensk talent i klubben, det er Fautario, han er en af Italiens mest sikre på straffespark. Den mand har en meget stor fremtid. Nikolaj Emil Birk Poulsen har også hentet Belgiens bedste forsvar, måske nogensinde. Vincent Kompany!
Samlet: 8
Begrundelse: Der er en masse gamle spillere, som næste transfervindue skal erstattes med mange unge spillere. Walter Samuel er nok den eneste som bliver.


Midtbanen er holdets stærkeste punkt på banen. De 4 startene er Andres Guardado, ny indkøbte Agüero, 21-årige Lionel Messi, som er hentet i Barcelona og til sidst Estaban Cambiasso. En meget stærk midtbane og med spillere som Malouda på bænken, så kan man ikke klage. Serbiske Dejan Stankovic er i klubben, ham og Agüero, har en stor kamp for at have pladsen.
David Beckham, som Nikolaj Emil Birk Poulsen solgte fra Real Madrid er stadig i klubben, han er 33 år. En ung brasser Edu, som er købt i Suwon, ikke under Nikolajs tid, men han er en overskudsspiller. Vieira, er også i klubben, han har også en hård kamp, sammen med Estaban. Det udgør verdens bedste midtbane!
Samlet: 9
Begrundelse: Der er en masse gamle og unge spillere, som er meget gode alle sammen, der er mange spillere som er tæt på hinandens talent, så der bliver en hård kamp og de skal yde en masse hver eneste kamp.


Efter salget af Adriano, kan man hvervfald sige Inter har styrket sig meget. Spaniens farligste angriber David Villa blev hentet til klubben sidste år. Samme år hentede man i Inter Luca Toni, et meget farligt angreb, når man også har Zlatan, et meget godt angreb. 3 stjerner samtet. Et kanon angreb, som nok er verdens bedste. Inter hentede også i første transfer vindue, Pazzini, en mand med en stor fremtid foran sig.
Samlet: 10
Begrundelse: Alle spillerene er gode, de kan alt. 

Holdet ser meget stærkt ud, der er en masse forskellige slags spillere og der er mange talenter. Det er en fantastisk trup!


CHAMPIONS LEAGUE LODTRÆKNING
Gruppe A: Barcelona, Manchester United, Kiev, Malmö

Gruppe B: München, PSV, Sparta Prag, Bukarest
Gruppe C: Milan, Bordeaux, CSKA, Rijeka
Gruppe D: Chelsea, Palermo, Atletico, Paris
Gruppe E: Inter, Shakhtar, Sparta Moscow, Tottenham
Gruppe F: Köln, Benfica, Lyon, AZ
Gruppe G: Sporting, Real Madrid, Bremen, Genk
Gruppe H: Lazio, Liverpool, Villarreal, Otelul



DE FØRSTE KAMPE / SUPER CUP KAMPEN
Inter har spillet et par kampe, 2 til Champions League kval. De trak Shefiff. Den første kamp endte 5-0 til Inter på hjemmebane. Zlatan lavede et ægte hattrick og Beckham og Luca Toni lavede et hver. En meget god kamp, 2 uger efter skulle de spille på Shefiff's hjemmebane. Denne kamp endte 3-0 til Inter, Zlatan, Guardado og Burdisso scorede kampens mål. En fantastisk kval kamp. En uge efter 3-0 sejren, skulle Inter spille Super Cup kamp mod Real Madrid, Nikolajs gamle klub. De havde lavet et helt nyt system ovre i Madrid, så Nikolaj kendte dem ikke rigtigt. Der gik 13 minutter så scorede Agüero for Inter! 1-0. Efter en halvtimes spil, scorede Cristiano Ronaldo for Real Madrid. 1-1. Lige før pausen scorede Bodmer fra Real Madrid til 1-2. Det var kampens resultat, men kommentatorens sidste kommentar var: Inter har tabt, selvom de burde vinde uden problemer.


Rullende Øjne
Logged

I ain't playin', nigga

Niko
Gæst
 
Sv: (Sæsonoptakt)Inter
« Svar #136: 27 Mar 2007, 17:15 »

Undskyld, mine venner! Wink
Jeg er rigtig glad for at skrive på denne blog og jeg er glad for at over 2000 har besøgt, min blog på 10 sider.
Jeg er stolt over det! Men jeg har jo i andre emner snakket om at formatere, min computer. Det fik jeg gjort igår og dum som jeg "ikke" er. Glemte jeg at gemme spillet på et USB stik. Så jeg har en blog, men intet spil. Ordene over, viser vidst sig selv. Bloggen er stoppet og jeg er ikke glad for det.
Jeg håber mit ønske bliver opfyldt, inden alt for længe. For computeren er maks hurtig her fortiden, selvfølgelig.
Jeg regner med at starte en blog, senere på ugen, det bliver om et nyt tophold i Spanien. Wink - Håber på et godt læsertal!
Tak for denne gang Homies!  Cool
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (s...)Inter
« Svar #137: 27 Mar 2007, 17:26 »

Nooo ! Det må ikke ske. Det var en klasse blog jo. !
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (s...)Inter
« Svar #138: 27 Mar 2007, 17:32 »

Nooo ! Det må ikke ske. Det var en klasse blog jo. !

Tak Wink - Har ikke selv ønsket, den skulle stoppe. Men sådan var det nu engang.
Bare glæd dig til min nye blog Wink - Den håber jeg bliver ligeså god!  Smiley
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (s...)Inter
« Svar #139: 27 Mar 2007, 17:37 »

Det bliver svært
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (s...)Inter
« Svar #140: 27 Mar 2007, 17:39 »

Jeg syntes også at det var en god blog, det eneste der irriterede mig ved den var at den handlede om Madrid og at du så tog videre til Inter(2 klubber jeg virkelig ikk bryder mig om) så håber at du evt. tager en lidt mindre klub først, så "gør dig fortjent" til at overtage en storklub... Men vil bestemt savne bloggen...
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (s...)Inter
« Svar #141: 27 Mar 2007, 17:44 »

Jeg syntes også at det var en god blog, det eneste der irriterede mig ved den var at den handlede om Madrid og at du så tog videre til Inter(2 klubber jeg virkelig ikk bryder mig om) så håber at du evt. tager en lidt mindre klub først, så "gør dig fortjent" til at overtage en storklub... Men vil bestemt savne bloggen...

Det er hverfald en klub fra den bedste spanke række, som inden for de sidste 8 år har været nede i Segunda 2 Wink
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (s...)Inter
« Svar #142: 27 Mar 2007, 17:46 »

Skulle vel aldrig være Villarreal? Eller måske Celta Vigo... hehe
Logged

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (s...)Inter
« Svar #143: 27 Mar 2007, 18:47 »

Det er Sevilla Smiley
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Emillionaire
Gæst
 
Sv: (s...)Inter
« Svar #144: 27 Mar 2007, 18:57 »

crab og øv !
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: (s...)Inter
« Svar #145: 27 Mar 2007, 18:59 »

Krabbe?
Wink
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: (s...)Inter
« Svar #146: 27 Mar 2007, 20:24 »

Krabbe?
 Wink
Crab ligesom på englesk når man syntes nået er dårligt
 Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Inter
« Svar #147: 07 Apr 2007, 19:37 »

Okay, drenge.
den er faktisk gemt på en USB, tjekkede lige igen idag.
Min far havde gemt det for mig, da jeg har fået ham til at spille lidt, (Han er WBA)! Wink
.. Men skal denne blog tilbage, eller skal jeg skrive Lecce? Wink
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Inter
« Svar #148: 07 Apr 2007, 19:46 »

Jeg kan bedste lide din Lecce blog, men det har nok også noget med klub navnene at gøre...
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter
« Svar #149: 07 Apr 2007, 19:50 »

hmm.. svært at sige.. Lecce-bloggen er også god.. jeg kunne godt tænke mig, at høre hvilket spansk hold, du vil skrive om før jeg bestemmer mig...!  Sur
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010