home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 650 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Aug - Op & Ned
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Aug - Op & Ned  (Læst 6902 gange)
Niko
Gæst
 
Aug - Op & Ned
« : 23 Feb 2007, 20:57 »

Tingene går op & ned



Jeg blev banket op af en vase som faldt på gulvet og blev smadret i 1000 stykker. Åh nej, endnu en dag for sent på arbejde. Jeg skyndte mig at tage 1 hurtigt bad, noget i mit hår og tøj på, og derefter gjorde jeg lige ren efter vasens lille uheld. Jeg nåede heldigvis at komme til tiden, så der var ingen skideballe fra chefen. Heldigvis for han kan godt være en skrap mand, jeg satte mig ved mit skrivebord, jeg arbejdede nemlig på 1 stort kontor. Jeg åbnede min indbakke også en besked fra Signal_Iduna_Park@dortmund.de. Hvor der stod (Dansk oversat):

Hej Nikolaj Emil Birk Poulsen.
Vi har på vores hjemmeside offentliggjort at den gamle træner  Bert van Marwijk er blevet fyret.
Det passer selvfølgelig, og vi er interesseret i en ny træner. Det håber vi kan være dig.
Så du skal omgående pakke dine ting og tage til lufthavnen, så kommer der en mand og guider dig.

Mvh. Dortmunds bestyrelse.


Dette lød hvervfald meget mere spændene end 1 job, som kontor medarbejder. Jeg har altid været stor fodbold elsker. Så at kunne blive manager for Dortmund. Det ville være virkelig stort.
Jeg tog hjem, pakkede mine ting og tog af sted. Det var en god tur i bilen på vej til Billund lufthavn. Jeg hørte høj musik og sang med, jeg var stadig en drengerøve. ”Men skal man ikke være ordentlig som træner? Skal man ikke snakke pænt?” Der var en masse tanker i mit hoved, jeg havde det mærkeligt i min mave, men jeg var nok bare spændt. Da jeg kom op i lufthavnen stod der en mand i sort jakkesæt. Han stod med 1 skilt, hvor der stod Nikolaj Emil Birk Poulsen på. Jeg tænkte at det var ham som skulle guide mig. Det var rigtig nok og han fik mine ting sikkert med og vi kunne tage til Tyskland. Manden snakkede engelsk, så jeg snakkede ikke så meget med ham. Jeg sov hele vejen i flyveren. Vi landene i 1 meget ukendt lufthavn, jeg aldrig havde hørt om. Men vi skulle med bussen til Dortmund. Vi kom sikkert af sted og var kommet til byen. Vi skulle med en anden bus, som gik til Signal Iduna Park, som er Dortmunds hjemmebane. Det var en utrolig smuk stadion, hvor jo hele FC Zulu havde været. Jeg var stolt over at være samme sted som dem, det var rigtig fedt! Vi kom ind og jeg blevet taget imod som en gud, jeg fik både serveret græsk mad og sushi. Det var et meget pænt rum vi sad i, der var en plakat med holdet. Jeg fik at vide de største spillere var Alexander Frei & Metzelder. Jeg kendte Metzelder rigtig godt, da han engang var på ferie samme sted som mig. Ham kendte jeg i forvejen så. Vi fik snakket lidt om forskellige ting, men så sagde han ”Vi skal vel til sagen?” – Hvilken sag? ”Du ved kontrakten” – Okay. Vi fik diskuteret en masse, men vi fik en kontrakt i hus. Mit fremtids job var i Tyskland som manager for Dortmund!
Jeg skulle først lære tysk, så jeg fik min private tolk i starten. Han var vældig rar, og vi fik et godt venskab sammen. Vi kunne begge godt lide biler, så vi tog ud til en bilmesse, der var utrolig mange Audi’er. Det var kanon fedt! …



« Seneste Redigering: 24 Feb 2007, 21:49 af Cesc » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Op & Ned
« Svar #1: 23 Feb 2007, 20:58 »

Jeg undskylder hvis der er fejl!
I skal bare nyde at denne blog skal være på over 20 sider! Wink
- Håber i vil stikke en kommentar tak Smiley
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Op & Ned
« Svar #2: 23 Feb 2007, 21:04 »

Udemærket start... Nu venter vi bare på en update, så vi kan høre noget om off-season...
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Op & Ned
« Svar #3: 23 Feb 2007, 21:07 »

Jeg undskylder hvis der er fejl!
I skal bare nyde at denne blog skal være på over 20 sider! Wink
 - Håber i vil stikke en kommentar tak Smiley

Undskyld men jeg tror simpelthen ikke på dig, du har altså været igang med ret mange blogs nu Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Op & Ned
« Svar #4: 23 Feb 2007, 21:08 »

Undskyld men jeg tror simpelthen ikke på dig, du har altså været igang med ret mange blogs nu Smiley

Du får at se Wink
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Op & Ned
« Svar #5: 23 Feb 2007, 21:10 »

Tjaa, det er jo det helt forkerte hold, men lad os nu se...
For det andet så drop de der 1 taller istedet for et/en, de iriterer mig meget...
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Op & Ned
« Svar #6: 23 Feb 2007, 21:11 »

Enig med 7kfum, men han skal vel heller ikke tale for højt, med to mislykkede blogs inden for kort tid.
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Op & Ned
« Svar #7: 23 Feb 2007, 21:12 »

"Hej Nikolaj Emil Birk Poulsen.
Vi har på vores hjemmeside offentliggjort at den gamle træner  Bert van Marwijk er blevet fyret.
Det passer selvfølgelig, og vi er interesseret i en ny træner. Det håber vi kan være dig.
Så du skal omgående pakke dine ting og tage til lufthavnen, så kommer der en mand og guider dig."


Man kan da vist godt se hvem der bestemmer i forholdet..  Opstemt   sådan ligefrem at kommander med dig inden du er ansat.. hehe

Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Op & Ned
« Svar #8: 23 Feb 2007, 21:12 »

Tjaa, det er jo det helt forkerte hold, men lad os nu se...
For det andet så drop de der 1 taller istedet for et/en, de iriterer mig meget...

Det skal jeg nok Wink
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Op & Ned
« Svar #9: 23 Feb 2007, 21:13 »

Det var ikke på nogen måde ondt ment Smiley Jeg er bare lidt ked af at de ikke forsat længere for jer har fulgt med i dem alle sammen Smiley KUTGW! Jeg kan godt lide dine blogs misforstå mig ikke Smiley
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Op & Ned
« Svar #10: 23 Feb 2007, 21:14 »

Enig med 7kfum, men han skal vel heller ikke tale for højt, med to mislykkede blogs inden for kort tid.

Og hvad så hvis han har haft to mislykkede? Han har også haft en der virkelig lykkedes med Arsenal. Jo flere mislykkede man har, jo mere lærer man til den næste, og jeg tror på ham. Det er jo god læsning, så i har intet at klage over. Om i så vil følge med eller ej, må i jo selv om. Jeg gør i hvert fald. :-)
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Op & Ned
« Svar #11: 23 Feb 2007, 21:15 »

Det var ikke på nogen måde ondt ment Smiley Jeg er bare lidt ked af at de ikke forsat længere for jer har fulgt med i dem alle sammen Smiley KUTGW! Jeg kan godt lide dine blogs misforstå mig ikke Smiley

Hehe, nej ved det, mit var også bare for sjov Tunge
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Op & Ned
« Svar #12: 23 Feb 2007, 21:15 »

Det var ikke på nogen måde ondt ment Smiley Jeg er bare lidt ked af at de ikke forsat længere for jer har fulgt med i dem alle sammen Smiley KUTGW! Jeg kan godt lide dine blogs misforstå mig ikke Smiley

Wink - Men altså en af mine krav med bloggen er at der skal være 20 sider .. Men for at det kan blive det, skal der være en god håndfuld læsere, så er glad for du måske vil følge den. Wink
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Op & Ned
« Svar #13: 23 Feb 2007, 21:17 »

Og hvad så hvis han har haft to mislykkede? Han har også haft en der virkelig lykkedes med Arsenal. Jo flere mislykkede man har, jo mere lærer man til den næste, og jeg tror på ham. Det er jo god læsning, så i har intet at klage over. Om i så vil følge med eller ej, må i jo selv om. Jeg gør i hvert fald. :-)

Ja ved det, jeg ærger mig også, men vi må se, hvad der sker, håber den bliver lang Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Op & Ned
« Svar #14: 23 Feb 2007, 21:18 »

Enig med 7kfum, men han skal vel heller ikke tale for højt, med to mislykkede blogs inden for kort tid.

Jeg ville bare sætte spørgsmålstegn ved 2? Jeg har kun en der er mislykket. Min Cambridge er oppe og kører igen efter en lille pause. Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010