home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 869 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Aug - Op & Ned
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Aug - Op & Ned  (Læst 6905 gange)
SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Op & Ned
« Svar #30: 24 Feb 2007, 20:45 »

Mit første indtryk er at du mangler en rigtig høj boksspiller. Din højeste angriber er 181 cm Shockeret

"Koller tilbage - vi vil ha' Koller tilbage!"
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Op & Ned
« Svar #31: 24 Feb 2007, 20:55 »

Mit første indtryk er at du mangler en rigtig høj boksspiller. Din højeste angriber er 181 cm Shockeret

"Koller tilbage - vi vil ha' Koller tilbage!"

En halv svensk angriber i Inter er på vej til klubben Wink
Han er 190 cm..
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Op & Ned
« Svar #32: 24 Feb 2007, 21:00 »

Husk jeg lovede 2 updates, så der kommer en mere her om 20-30 min. Wink
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Op & Ned
« Svar #33: 24 Feb 2007, 21:14 »

En halv svensk angriber i Inter er på vej til klubben Wink
Han er 190 cm..
Ahem Ahem, jeg tror simpelthen ikke på at du har råd til ham. Dortmunds økonomi er elendig, og du har allerede købt lidt ind. Så skal du i hvert fald først have solgt spillere for omkring 200 mio!

Og vil han virkelig til Dortmund?
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Op & Ned
« Svar #34: 24 Feb 2007, 21:17 »

Ahem Ahem, jeg tror simpelthen ikke på at du har råd til ham. Dortmunds økonomi er elendig, og du har allerede købt lidt ind. Så skal du i hvert fald først have solgt spillere for omkring 200 mio!

Og vil han virkelig til Dortmund?


Du kan læse hvem det er i den nye update som kommer om lidt Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Op & Ned
« Svar #35: 24 Feb 2007, 21:37 »

Du kan læse hvem det er i den nye update som kommer om lidt Wink

der er jo andre halvsvenskere i inter end Zlatan Ibrahimovic... tror det er talentet Goran Slo-et-eller-andet-som-jeg ikke-lige-kan-huske-lige-nu...

har jeg ret?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst
 
Sv: Op & Ned
« Svar #36: 24 Feb 2007, 21:48 »





Puha, så var der 10 dage til der skulle spilles kamp, jeg glædede mig rigtig meget. Holdet glædet sig også, der var god stemning og jeg snakkede meget med alle mine nordmænd, vi snakkede lidt svenske vitser, men det kunne vi ikke så meget mere efter den 3. August, for der var der hentet et kæmpe svensk talent, nemlig Inter spilleren Goran Slavkovski. Vi forhandlede med ham i lang tid, men til sidst blev vi enige om at hans fremtid skulle være i Dortmund! 

Fredag 11. August
Bochum vs Dormund 2 – 2(1 – 1)

26’ Nuri Sahin
57’ Nuri Sahin
Mom: Nuri Sahin (8) Dortmund


Fredag 18. August
Dormund vs Gladbach 0 – 1(0 – 1)

Mom: Kahé (8) Gladbach


Lørdag 26. August
Leverkusen vs Dormund 5 – 0(3 – 0)

Mom: Sergej Babarez (8) Leverkusen

Et rigtig godt indkøb. Vi skulle hele holdet plus ungdomsspillere over i Wales for at se Charity Shield, L'pool - Chelsea. Det var en god kamp og vi nød det alle sammen. Liverpool vandt 2-1. Vi fik snakket, hygget og selvfølgelig set fodbold. 

Jeg var faldet rigtig godt til i Tyskland, min familie var flyttet herned til mig, mine små drenge, var kommet i skole. Men de kunne ikke snakke tysk, men heldigvis var der en anden familie dernede, som også var danske. De havde også børn, som hjalp dem lidt. Min kone blev tjener på en fin resturan, og ja, mig som Dortmund manager. Vi hyggede os og vi havde fået en stor villa i udkanten af Dortmund. Som var en rigtig dejlig by. Træningen i Dortmund, gik godt. Vi lavede mange sjove ting, træningen var ikke så hård endnu. Mere sådan en mellem ting, det var utrolig sjovt! Vi spillede en masse små kampe, hvor Kerlon blev topscorer.
Han var en rigtig god teknikker. Man kunne mærke stemningen var høj og vi snart var klar til kampen mod Bochum. Bestyrelsen havde lavet en fiks detalje i leje kontrakten med Benzema, som betyder vi kan købe ham når vi vil for omkring 20 mio. Det var rigtig smart gjort, da manden har et kæmpe talent.

Det var blevet lang inde august, og vi skulle ud hele koret. Vi skulle ud og spise, på en fin resturan. Nemlig der hvor min kone arbejdede. Vi fik noget godt mad, det var Kylling, Pasta, ris og Sushi. Vi hyggede os, turen var lavet for at vi kunne få snakket noget mere sammen. Der var en masse larm, hosten og grin. Det var rigtig fedt. Vi havde lavet en turnering med hvem der kunne jonglere med bolden i længst tid, man skulle tro de andre havde drukket alt for meget for vinderen var manden uden teknik. Martin Amedick. Det var sjovt og underholdene at se de andre jonglere, men de fik mig presset til at også prøve. Jeg fik jongleret 51 gange også røg jeg ellers ned på rumpen. Jeg var tilfreds med min egen tid, men der var stadig langt op til Martin som havde gjort det 362 gange.

Måneden gik godt I det private, men på banen gik, det knap så godt. Med to nederlag og en uafgjort. Kan vi overhoved ikke være tilfreds. Vi har enlig godt med i alle kampe, men ja. Nede i forsvaret kokser det! Men jeg er glad for at være i Tyskland og jeg vil håbe det forsætter langt ude i fremtiden!
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aug - Op & Ned
« Svar #37: 24 Feb 2007, 21:57 »

Rigtig god start skrive-mæssigt, knap så god start spille-mæssigt. Håber det bliver en god (og lang Opstemt) blog. Dog vil jeg undlade at kommentere klubben ticked off ticked off ticked off
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Aug - Op & Ned
« Svar #38: 24 Feb 2007, 22:54 »

Tak Wink
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aug - Op & Ned
« Svar #39: 25 Feb 2007, 09:04 »

Det er blevet MEGET bedre!
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Aug - Op & Ned
« Svar #40: 25 Feb 2007, 11:00 »

Det er blevet MEGET bedre!

Tak , men kun i bloggen Wink
Har prøvet at blande det bedste sammen fra mine tidligere blogs.
Men jeg skifter lidt på skrive måden hver eneste update Wink
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aug - Op & Ned
« Svar #41: 25 Feb 2007, 11:41 »

Jeg følger med når jeg kan, og indtil videre går det da godt for dig, blogmæssigt. Du har rettet op på stavefejlene, og du giver et godt overblik over situationen i klubben. Fortsæt endelig. Du kan jo prøve nogle forskellige skrive måder, men til sidst syntes jeg stadig du skal vælge en, og holde dig til den.

:-)
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Aug - Op & Ned
« Svar #42: 25 Feb 2007, 12:23 »

Jeg følger med når jeg kan, og indtil videre går det da godt for dig, blogmæssigt. Du har rettet op på stavefejlene, og du giver et godt overblik over situationen i klubben. Fortsæt endelig. Du kan jo prøve nogle forskellige skrive måder, men til sidst syntes jeg stadig du skal vælge en, og holde dig til den.

:-)

Ja, den næste bliver nok med Kevin Larsen's øjne Wink
Eller Brede Hangeland? Wink
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aug - Op & Ned
« Svar #43: 25 Feb 2007, 19:21 »

For vi snart en ny Update? Man kan snart ikk vente længere!!!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Aug - Op & Ned
« Svar #44: 25 Feb 2007, 20:14 »

For vi snart en ny Update? Man kan snart ikk vente længere!!!

Det er jeg glad for at høre Wink
Men nej, imorgen aften kommer der en.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010