home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 720 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Aug - Op & Ned
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Aug - Op & Ned  (Læst 6904 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Op & Ned
« Svar #15: 23 Feb 2007, 21:20 »

Jeg ville bare sætte spørgsmålstegn ved 2? Jeg har kun en der er mislykket. Min Cambridge er oppe og kører igen efter en lille pause. Smiley

Du har da haft en Notthingam F. og en Liverpool Huh
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Op & Ned
« Svar #16: 23 Feb 2007, 21:20 »

Jeg ville bare sætte spørgsmålstegn ved 2? Jeg har kun en der er mislykket. Min Cambridge er oppe og kører igen efter en lille pause. Smiley

Altså i Schalke bloggen kiksede jeg totalt, de læsere der var. Var der vel kun fordi det var Schalke. Altså den brugte jeg ikke tid på, der skrev jeg jo bare resultater ned.

Den med St. Pauli, var 1 lidt for stor mundfuld for mig. Da jeg ikke kan leve mig ind i Don Vito. Desværre Wink
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Op & Ned
« Svar #17: 23 Feb 2007, 21:21 »

Du har da haft en Notthingam F. og en Liverpool Huh

Undskyld ja.. Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Op & Ned
« Svar #18: 23 Feb 2007, 21:22 »

Undskyld ja.. Smiley


Aaarh, jorden går vel ikke under af det Opstemt Wink
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Op & Ned
« Svar #19: 23 Feb 2007, 21:27 »


Aaarh, jorden går vel ikke under af det Opstemt Wink

Aarh det håber jeg da ikke Wink
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Op & Ned
« Svar #20: 23 Feb 2007, 21:39 »

En blog med potentiale, men jeg synes dog dit sprog stadig kan udvikle sig en del. Som Soccerpop skriver, skal du se at få droppet de 1-taller hurtigere end jeg kan sige røvfirkant! Derudover har jeg lige et eksempel:

"jeg var stadig en drengerøve"

Drengerøv. Der er altså for mange af sådan nogle små fejl, der som sådan ikke betyder noget videre, men som gør det irriterende at læse. Det gør bloggen ugennemarbejdet, og så er jeg i hvert fald færdig som læser!

Håber du vil lytte til mine råd.

Skal lige svine dig en sidste gang Wink. Synes måske det virker en lille smule mærkeligt, at du bare sådan uden videre får en mail med et trænertilbud fra Dortmund. Du hedder altså ikke Jürgen Kohler, men Nikolaj Emil Birk Poulsen, og derfor er det en smule ugennemtænkt. Du kunne f.eks. have fortalt at du var tidligere ungdomstræner i klubben, og havde kæmpet dig op gennem rækkerne gennem mange år, eller sådan noget.

Men jeg er ikke smuttet endnu! Håber stadig at få en saftig blog på 35 sider at se!
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Op & Ned
« Svar #21: 23 Feb 2007, 21:44 »

En blog med potentiale, men jeg synes dog dit sprog stadig kan udvikle sig en del. Som Soccerpop skriver, skal du se at få droppet de 1-taller hurtigere end jeg kan sige røvfirkant! Derudover har jeg lige et eksempel:

"jeg var stadig en drengerøve"

Drengerøv. Der er altså for mange af sådan nogle små fejl, der som sådan ikke betyder noget videre, men som gør det irriterende at læse. Det gør bloggen ugennemarbejdet, og så er jeg i hvert fald færdig som læser!

Håber du vil lytte til mine råd.

Skal lige svine dig en sidste gang Wink. Synes måske det virker en lille smule mærkeligt, at du bare sådan uden videre får en mail med et trænertilbud fra Dortmund. Du hedder altså ikke Jürgen Kohler, men Nikolaj Emil Birk Poulsen, og derfor er det en smule ugennemtænkt. Du kunne f.eks. have fortalt at du var tidligere ungdomstræner i klubben, og havde kæmpet dig op gennem rækkerne gennem mange år, eller sådan noget.

Men jeg er ikke smuttet endnu! Håber stadig at få en saftig blog på 35 sider at se!

Det med drengerøv, det er faktisk Word, som mente at Drengerøv var forkert, så fik jeg jo den til at ændre det. Så gjorde den det til drengerøve  Skuffet
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Op & Ned
« Svar #22: 23 Feb 2007, 21:46 »

Det ved læseren ikke, og læseren er også ligeglad med det. Prøv at læs din update igennem en enkelt gang, inden du smider den op.
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Op & Ned
« Svar #23: 23 Feb 2007, 21:48 »

Det ved læseren ikke, og læseren er også ligeglad med det. Prøv at læs din update igennem en enkelt gang, inden du smider den op.

Tak for rådet, det vil jeg bruge fremover Wink

Her er 2 svedige overskrifter:

  • Morten Gamst På Vej?
  • Kruska til Hamburg?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Op & Ned
« Svar #24: 24 Feb 2007, 17:46 »

Du skal nok tænde Pc'en omkring kl. 20-21 stykker.
Der skulle der gerne være 2 updates klar!
Imens kan i ligge en kommentar eller bare surfe rundt på siden? Wink

To Hotteoverskrifter:

- Karim i Dortmund leje aftale
- 3 Nordmænd til Dortmund
- Ghanesisk topangriber solgt til Lyon
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Op & Ned
« Svar #25: 24 Feb 2007, 17:50 »

Du skal nok tænde Pc'en omkring kl. 20-21 stykker.
Der skulle der gerne være 2 updates klar!
Imens kan i ligge en kommentar eller bare surfe rundt på siden? Wink

To Hotteoverskrifter:

- Karim i Dortmund leje aftale
- 3 Nordmænd til Dortmund
- Ghanesisk topangriber solgt til Lyon


Det er godt du kan tælle.. Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Op & Ned
« Svar #26: 24 Feb 2007, 17:53 »

Det er godt du kan tælle.. Smiley

 Grin
 Det er jo Søndag, der skal man slappe af!  Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Op & Ned
« Svar #27: 24 Feb 2007, 17:53 »

Lørdag*
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Op & Ned
« Svar #28: 24 Feb 2007, 17:55 »

Det går virkelig godt for dig idag?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Op & Ned
« Svar #29: 24 Feb 2007, 20:35 »



Min assistent og jeg snakkede om holdet, hele første måned, vi har lavet et par indkøb.
Vi har lavet en holdrapport.   

Hold Rapport
Den 1 August 06

Målmænd:
Der er et par stykker som kan stå på mål. Der er en meget eftertragtet herre nemlig Roman Weidenfeller. Som er en af Tysklands bedste målmænd, vi har også en aldrene målmand ved navn Bernd Meier, som er 34 år. Han er en okay backup, men er for gammel. Nordmanden Lasse Staw er også i Dortmund, han er købt for 2 mio.
Resultat: 8


Forsvar:
Forsvaret ser rigtig godt ud, der er hvervfald store navne, som Metzelder, Wörns og Dedé. Som alle sammen er gode internationale spillere.
De andre forsvarer er mest unge talenter, der har vi: Hünemeier, Degen og Amedick. Et ret sikkert forsvar. Vi har også købt en meget lang nordmand, fra FCK, det er Brede Hangeland. Han går direkte ind i holdopstillingen. I stedet for Wörns.
Resultat: 8

Midtbane:
Midtbanen er meget meget stærk, efter vores lille indkøb. Før at Kevin Larsen blev hentet, skulle vi spille med en angriber nede på venstre side. Men nu har vi Kevin. Der er også et af verdens største talenter på vores midtbane, nemlig Nuri Sahin, som allerede er jaget af et par topklubber. Vi har også Kehl, Tinga, Ricken, Pienaar, Kruska og Kringe. Det ser stærkt ud!
Resultat: 9

Angriber:
Her er det nok hvor holdet er bedst, nemlig angrebet. Gennem klubbens historie har der været mange gode topangribere, de er der stadig. Alexander Frei , Nelson Valdez og Ebi Smolarik. Plus vores nye talent, Kerlon fra Brasilien. ”Drengen” som bliver kaldt den nye Ronaldo, vi giver ham chancen i et par kampe, hvor vi skal se hvad han kan. Vi gav 23 mio. for Dortmunds nye wonderkid! Vi har solgt Matthew Amoah til Lyon for 16 mio. Vi har været i forbindelse med Lyon to gange, for vi har lejet kæmpe talentet Karim Benzema.
Resultat: 9

Holdet i helhed:
Vores hold, kan slutte inden for top 8, som er det vi regner med. Vi tror på en 4-6 plads, men vi mangler stadig en eller anden spiller, der kan gå ind og afgøre tingene på egen hånd. Vi har allerede et par stykker men, der mangler én. Holdet har både unge talenter og gamle spillere. Det er en god kompination.
Resultat: 8


Der kan forekomme ændringer!


Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010