home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1228 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Job til unge under 18
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Job til unge under 18  (Læst 124496 gange)
Shaft
Manager

Sv: Job til unge under 18
« Svar #150: 08 Mar 2009, 00:31 »

Seriøst? Telefonsælger som 15-16 årig?

Genialt.

Ja, det var seriøst. Wink

Caspper
Manager

« Svar #151: 08 Mar 2009, 00:32 »

Ja, det var seriøst. Wink
Det kunne sgu være at man skulle prøve det. Smiley

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #152: 08 Mar 2009, 11:51 »

Jeg går også og leder efter et nyt job, jeg er simpelthen blevet træt af at sidde bag kassen i Føtex. Jeg har haft en mindre diskussion med min chef, så jeg har ikke rigtig lyst til at arbejde der mere.  Jeg har fået skrevet en ansøgning, så det er vel bare at gå ud og aflevere en helt masse ansøgninger. Men nogen der har nogle gode idéer?

@lex :b
Førsteholdsspiller

« Svar #153: 08 Mar 2009, 11:58 »

Jeg arbejder som opvasker på en lille kro, og det kan varmt anbefales. Til tider er det en smule hårdt, men man får også en masse god mad. Og så er 73 kr i timen da pænt  Smiley

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #154: 08 Mar 2009, 19:46 »

Kunne godt tænke mig et arbejde som opvasker et sted. Men man skal jo sende ansøgninger og så har jeg et spørgsmål.

Hvad skal der stå i disse ansøgninger? Smiley

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #155: 08 Mar 2009, 19:48 »

Kunne godt tænke mig et arbejde som opvasker et sted. Men man skal jo sende ansøgninger og så har jeg et spørgsmål.

Hvad skal der stå i disse ansøgninger? Smiley
Hvad du går og laver i din fritid, hvad er dine stærke- og svage sider og evt tidligere jobs.

plutonium
Manager

« Svar #156: 08 Mar 2009, 19:50 »

Seriøst? Telefonsælger som 15-16 årig?

Genialt.

Ja, bare se på hans profil-billede! Det er Shaft på job  funny

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DavidMadsen
Manager

« Svar #157: 08 Mar 2009, 19:52 »

Det ville være rart med en lille 'oversigt' over, hvor gammel man skal være for at arbejde de forskellige steder, og hvad man ca. tjener i timen Smiley

plutonium
Manager

« Svar #158: 08 Mar 2009, 19:55 »

Netto:

16 år: ca. 51 kr/timen
17 år: ca. 62 kr/timen
18 år: ca. 99 kr/timen

Alle timelønne er skrevet uden løntillæg for aftenvagter og weekendvagter

Det er i al fald min lønudvikling fra jeg var 16 til nu, hvor jeg er 18.

Man kan ikke arbejde i Netto hvis man er under 16

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

vesperGT
Manager

« Svar #159: 08 Mar 2009, 19:59 »

Ikke endnu, men går og overvejer det meget kraftigt!

Hvorfor det Absa? Så kan jeg jo ikke "støde" på dig nede på Shell uden at nogen af os ved det! funny

Shaft
Manager

« Svar #160: 08 Mar 2009, 20:00 »

Netto:

16 år: ca. 51 kr/timen
17 år: ca. 62 kr/timen
18 år: ca. 99 kr/timen

Alle timelønne er skrevet uden løntillæg for aftenvagter og weekendvagter

Det er i al fald min lønudvikling fra jeg var 16 til nu, hvor jeg er 18.

Man kan ikke arbejde i Netto hvis man er under 16

Åhh kære Pluto..

Jeg er gammel salgsleder i netto, og startede selv som servicemedarbejder så har også været det hele igennem.

Nu ved jeg ikke om mindstelønnen er steget siden jeg stoppede for over et år siden. For så passer selve lønnen godt nok.

MEN. Jeg har oplevet en enkel 15 årig i netto, så selvom personaleafdelingen osv. siger man ikke kan, er der altså nogen der kan.

OG. Der hvor jeg vil anbefale folk der arbejder i netto om at holde øje, er nå de modtager lønseddelen. Står der de rigtige timer? For især ang. timerne ændre chefferne hurtigt en pause til at være en kvarter mere om dagen, og på den måde mister du et par hundrede kroner om måneden, hvilket ikke er særlig meget, men stadig for meget til at de må snyde dig for det. Har du fået løn for dine sygedage? Osv osv. alt det er Netto meget dårlige til at overholde, og derfor har jeg også haft flere sager på mine medarbejders vegne. Og jeg har selv haft en artikel om det i BT.

Så Pluto og andre der arbejder i Netto. Hold nu øje med tingene.

Shaft
Manager

« Svar #161: 08 Mar 2009, 20:01 »

Ja, bare se på hans profil-billede! Det er Shaft på job  funny

Ahh dog ikke crazy

plutonium
Manager

« Svar #162: 08 Mar 2009, 20:07 »

Åhh kære Pluto..

Jeg er gammel salgsleder i netto, og startede selv som servicemedarbejder så har også været det hele igennem.

Nu ved jeg ikke om mindstelønnen er steget siden jeg stoppede for over et år siden. For så passer selve lønnen godt nok.

MEN. Jeg har oplevet en enkel 15 årig i netto, så selvom personaleafdelingen osv. siger man ikke kan, er der altså nogen der kan.

OG. Der hvor jeg vil anbefale folk der arbejder i netto om at holde øje, er nå de modtager lønseddelen. Står der de rigtige timer? For især ang. timerne ændre chefferne hurtigt en pause til at være en kvarter mere om dagen, og på den måde mister du et par hundrede kroner om måneden, hvilket ikke er særlig meget, men stadig for meget til at de må snyde dig for det. Har du fået løn for dine sygedage? Osv osv. alt det er Netto meget dårlige til at overholde, og derfor har jeg også haft flere sager på mine medarbejders vegne. Og jeg har selv haft en artikel om det i BT.

Så Pluto og andre der arbejder i Netto. Hold nu øje med tingene.

Hvor har du ret!!  Shockeret

For ca. 18 måneder siden manglede der 1000 kr. på min lønseddel. Måtte gå og holde min chef i ørerne i 3 måneder, før han skrev timerne ind på min timeplan, så jeg endelig fik mine penge! Han er heldigvis fyret fra Netto nu!

Det er så også den eneste gang der har været rod i min løn. Ellers har jeg haft nogle gode chefer, der har holdt styr på tingene.

Men Shaft har 100 % ret. Man skal holde øje med sin lønseddel, for det er SUPER nemt for cheferne at ændre i den. Men Shaft, nu gør du jo Netto til en dårlig butik og arbejde i! Det er det da ikke, selvom arbejdstiderne er dårlige, opgaverne nedbryder ens krop og man må høre på idiotiske kunders brok.  funny

Havde det ikke været for mine fantastiske kollegaer, så havde jeg skiftet job for længst. Men jeg elsker at være på arbejde, netop på grund af mine kollegaer!

Shaft
Manager

« Svar #163: 08 Mar 2009, 20:34 »

Hvor har du ret!!  Shockeret

For ca. 18 måneder siden manglede der 1000 kr. på min lønseddel. Måtte gå og holde min chef i ørerne i 3 måneder, før han skrev timerne ind på min timeplan, så jeg endelig fik mine penge! Han er heldigvis fyret fra Netto nu!

Det er så også den eneste gang der har været rod i min løn. Ellers har jeg haft nogle gode chefer, der har holdt styr på tingene.

Men Shaft har 100 % ret. Man skal holde øje med sin lønseddel, for det er SUPER nemt for cheferne at ændre i den. Men Shaft, nu gør du jo Netto til en dårlig butik og arbejde i! Det er det da ikke, selvom arbejdstiderne er dårlige, opgaverne nedbryder ens krop og man må høre på idiotiske kunders brok.  funny

Havde det ikke været for mine fantastiske kollegaer, så havde jeg skiftet job for længst. Men jeg elsker at være på arbejde, netop på grund af mine kollegaer!

Hehe Netto er også et dårligt sted at arbejde Pluto. Kun kollegaerne der er gode som du også nævner Smiley Men sådanne kollegaer findes også udenfor Netto har jeg erfaret. Og siden jeg stoppede der, har jeg ikke et eneste sekund haft lyst til at komme tilbage til butikslivet, eller rettere sagt Netto. Overvejer nemlig virkelig at begynde hos irma igen, da jeg ingen problemer opdagede der. Smiley

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #164: 23 Jun 2009, 10:31 »

Jeg er på udkig efter et nyt job, da jeg blev fyret i føtex. Smiley

Jeg har nogle  ansøgninger ude hos Sportsmaster, deres Nike-shop og til sidst har jeg søgt hos McDonalds i Solrød, jeg kender en som arbejder der, så jeg er rimelig sikker på at få det, da de ansætter 3-4 nye om måneden. Jeg har kun hørt godt om det arbejde, og min søster har selv arbejde der i en periode over fire år, og hun havde kun positiv ting om det, måske fordi hun også arbejde sammen med sine venner nogen gange.

Men jeg hælder mest til et job i Sportsmaster, da det lyder som et rigtig fedt job, og plus de søgte medarbejdere så har en chance. Jeg fik også lige skrevet in ansøgningen at jeg tidligere har været i praktik i Stadium - det kan da kun være et plus for mig, så er jeg sat lidt ind i hvad en sportsbutik går ud på.

Abasalonsen: Hvordan står den til, mht et nyt job?

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010