home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  0 Brugere, 515 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Werder Bremen tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Werder Bremen tråden  (Læst 61151 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #255: 16 Apr 2009, 17:12 »

Har du et link til, at vi skulle have opgivet Pizarro?

I aften venter nok den vigtigste kamp i denne sæson; Udinese away! Vi har en 3-1 føring med i bagagen, så vi bør gå videre..

Wiese, Vander - Boenisch, Pasanen, Naldo, Fritz, Prödl, Mertesacker - Baumann, Vranjes, Diego, Özil, Hunt, Tziolis, Frings, Niemeyer - Rosenberg, Almeida, Pizarro.

"The game in Udine will be our most important game of the season, and I hope that I can help the team. But I will only play if I am 100 percent fit," said Diego. Hunt er også tvivlsom, begge testes frem til kampstart. Ubeslutsom

Wiese
Pasanen - Naldo - Merte - Boesnisch
Baumann
Frings - Özil
Diego
Pizarro - Almeida.

Skulle Diego ikke være klar, så send Özil op på hans plads og Tziolis ind på midtbanen..

Jeg tipper 2-2, selvom jeg håber på sejr.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #256: 16 Apr 2009, 17:14 »

Jeps, sindsygt vigtigt at tage stikket hjem i aften, ærger mig stadig rigtig meget over at Udine fik scoret til sidst til 3-1. Havde vi vundet 3-0, var jeg sikker på at vi var videre, men de kan sagtens vinde 2-0 i Italien. Er meget nervøs for kampen, men tror på at gutterne klarer den. Tror den bliver uafgjort, og at Naldo scorer Opstemt
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #257: 16 Apr 2009, 22:57 »

Fandme vigtigt, 3-3 viser at vi er et hold med en hvis klasse! Nu skal vi altså vinde UefaCuppen, den kan vi redde sæsonen med.
Men jeg blev virkelig nervøs da Udinese kom foran 3-1, men så vendte det jo som sagt Peace

Edit: Det med Pizarro læste jeg vist inde på www.bild.de, jeg orker ikke lige at finde det nu, men prøver lige at se om jeg kan finde den imorgen. Men Pizarro bliver altså ikke hentet permanent.
« Seneste Redigering: 16 Apr 2009, 22:59 af SoAP » Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #258: 17 Apr 2009, 15:50 »

Blev godt nok noget nervøs ved stillingen 3-1 til Udinese, men heldigvis gik vi videre, som var målet fra start. Nu venter Hamburg i semifinalen, så måske vi allerede skulle booke flybilletter til hotelværelser nede i Istanbul med det samme. Peace
Vi møder dem faktisk fire gange på nitten dage! Shockeret

I weekenden gælder det Hertha Berlin, som er gået i stå på det sidste. Der udover har vi et godt på dem, så det tegner til at blive en uge. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #259: 22 Apr 2009, 20:31 »

Så er det nu, da dagens store begivenhed finder sted; den første af fire kampe mod hsv indenfor 19 dage!

Wiese
Fritz, Mertesacker, Naldo, Boenisch
Baumann
Frings, Özil
Diego
Pizarro, Hugo Almeida


Frygter at den ender uafgjort efter de 90 min., så der venter 2 x 15 minutter ekstra, men jeg håber så sandelig at vi vinder. Thumbs Up

Kampen sendes live lige nu på ZDF.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #260: 23 Apr 2009, 08:57 »

Who the fuck are Hamburg Opstemt

1-1 var fair efter de første 90 min., men ærgeligt at det bliver ikke udnyttet i de 2 x 15 ekstra minutter, at Jarolim korrekt blev udvist. Men Wiese beviste igen i går, at han er den bedste keeper til at redde straffe!

Leverkusen venter i finalen. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #261: 26 Apr 2009, 01:35 »

Har ikke set dagens kamp, men så lige målene på et YouTube klip for lidt siden.. Og hold da kæft, hvor forsvaret sejlede rundt ved Sestaks to scoringer, det var godt nok vanvittigt! Okay, der kunne dømmes et frispark ved det første, selvom det ikke var verdens største.. Men herligt at vi fik det vendt til en 3-2 sejr. Diegos mål var ren klasse, takket været Bochums defensiv. Peace

Og så bliver det ikke værre af, at Hamburg og Bayern også taber. Opstemt

I øvrigt kan vi lige akkurart(stav) nå de europæiske pladser i ligaen, men det kræver sejr i de sidste fem runder samtidig med, at holdene fra 5. til 9. pladsen taber deres.. Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #262: 26 Apr 2009, 01:37 »

Lækkert comeback i dag, men hvis vi skal komme i Uefacup finalen og slå Leverkusen i pokalfinalen, så skal forsvaret være bedre. Føler mig dog overbevist om at vi slår Leverkusen, da det nok e vores eneste mulighed for europæisk i næste sæson.

Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #263: 26 Apr 2009, 02:21 »

En anden ting.. Jeg forstår virkelig ikke, hvorfor Prödl og Tosic blev valgt som backs, da både Fritz og Boenisch var med. Og hvordan kan man vælge Tzilolis og Niemeyer til den centrale midtbane? Özil burde have haft den ene plads, og med to assist har da også bevist, at han skal være med fra start.

Nå, men vi vandt, og det er det vigtigste. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #264: 07 Maj 2009, 23:16 »

SÅDAN! Er stadig helt oppe at kører, efter sejren og UEFA Cup finalen pladsen i hamburg. Opstemt Thumbs Up

Vi vinder det lort, Shakhtar bliver bollet i finalen af Pizarro og Özil. Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


SoAP
Gæst
 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #265: 07 Maj 2009, 23:18 »

Er bare glad!
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #266: 07 Maj 2009, 23:21 »

Fantastisk at vi slog vores rivaler på udebane, hvor de ellers er suveræne. Vi viser vi kan når det gælder, og vi er nu i to finaler! Dog noget rigtig pezz mayn at Diego ikke kan være med i finalen, men som du siger Zone, så kan Özil måske gå ind i Diegos rolle. Synes han har været god på det sidste, Mesut Özil. Pizarro viste høj moral, selvom han brændte en mega chance ved 0-0, så spillede han en fremragende kamp derefter.

Glæder mig til finalerne!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #267: 07 Maj 2009, 23:33 »

Hvis man sender Özil derop, frygter jeg, at det så vil betyde, at Tziolis kommer til at starte ind. Så hellere Hunt eller Niemeyer. Jeg synes det vil for defensivt med Vranjes ind, sammen med Frings og Baumann. Det er en lorte situtation med Diego, Almeida og Daniel ude.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #268: 07 Maj 2009, 23:39 »

Hvis man sender Özil derop, frygter jeg, at det så vil betyde, at Tziolis kommer til at starte ind. Så hellere Hunt eller Niemeyer. Jeg synes det vil for defensivt med Vranjes ind, sammen med Frings og Baumann. Det er en lorte situtation med Diego, Almeida og Daniel ude.

Ja det kan du have ret i, Tziolis er ikke god nok. En skam Daniel også er ude, han kunne måske have taget den. Vi kan godt klare os uden Almeida, synes lidt bedre om Rosi. Synes Almeida og Pizarro minder mere om hindanden end Rosi og Pizarro.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #269: 07 Maj 2009, 23:44 »

Helt enig, men med Almeida ude, er der kun Hunt og Harnik tilbage til bænkevarmer tjansen i Istanbul. Ikke just noget positivt, hvis Pizarro eller Rosi skulle ende med at forlade banen før tid. Ubeslutsom

http://www.werder.de/english/team/player.php
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010