home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:38:32 szukizek Blogkonkur... 8# Hjertet banker kun ...
I går kl. 21:49:39 warmon Blogkonkur... [28] Journeyman - Det ...
23 Maj 2024, 23:07 warmon Blogkonkur... The beautiful game
23 Maj 2024, 20:17 Bubbles Blogkonkur... #9 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23310
  2 Brugere, 409 Gæster Online.

Indlæg: 1132787 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aineirish
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Werder Bremen tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 Udprint
Forfatter Emne: Werder Bremen tråden  (Læst 60249 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #285: 30 Maj 2009, 12:58 »

Så kom første handel i form af en lejeaftale med Marcelo Moreno fra Shakhtar. Hvis alt går vel, har vi mulighed for at få ham på en 4-årig kontrakt efterfølgende. Jeg kender intet til ham.

Kl. 20 i aften finder pokalfinalen sted, hvor vi som bekendt møder Leverkusen. Truppen er udtaget:
Wiese, Vander, Mielitz, Pellatz, Boenisch, Pasanen, Naldo, Tosic, Baumann, Vranjes, Fritz, Rosenberg, Diego, Özil, Hunt, Prödl, Tziolis, Frings, Almeida, Pizarro, Niemeyer, Andersen, Harnik, Perthel, Oehrl

Wiese
Fritz - Naldo - Prödl - Boenisch
Baumann
Frings - Özil
Diego
Almeida - Pizarro


Vi er skidt kørende for tiden, men jeg regner med en et- eller tomålssejr.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Mr-legendary
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #286: 30 Maj 2009, 13:13 »

Han er vidst en hovedstødsstærk type iflg. hvad jeg har drevet op på internettet. God størrelse, men samtidigt med brasilianske gener, så mon ikke han kan lidt af hvert Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #287: 31 Maj 2009, 22:35 »

Så sandt som gættet.. Sæsonen blev reddet en smule med gårdagens pokalsejr over Leverkusen, en sejr der var fuldt ud fortjent. Vi kunne og burde have vundet større, men det vigtigste var, at vi vandt. Det var i øvrigt målmaskinen, Özil, der stod for målet. Hvis han ikke har fået sit gennembrud endnu, så får han det med garanti næste sæson. Thumbs Up

Målet kan ses her, i HQ!
http://www.youtube.com/v/yRNv8XPqEB8

Desværre var det også et farvel til flere profiler; Diego, Baumann, Pizarro. Og også Tsiloz vender hjem til Grækenland. Jeg håber fortsat, at man henter Pizarro permanent, men det ser sort ud på den front. Ubeslutsom
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #288: 31 Maj 2009, 22:51 »

Hvor ere Diego solgt til?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

søgaard
Gæst
 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #289: 31 Maj 2009, 22:52 »

Hvor ere Diego solgt til?
Juventus..
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #290: 07 Jun 2009, 17:58 »

http://www.bold.dk/nyt/Klasnic-vil-tilbage-til-Bundesligaen

Ham vil jeg hellere end gerne se tilbage i Bremen, men tvivler desværre, at det sker. Han er vel næppe blevet venner med klublægen/-lægerne efter sidst, og vi har fornylig lejet Marcelo.

Men Klasnic eller Pizarro til Bremen og så kan Sanogo skippes. Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


SoAP
Gæst
 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #291: 19 Jun 2009, 12:01 »

Det begynder at se lidt sort ud mht. til spillertruppen - der skal virkelig renses ud til sommer.

Vi har allerede mistet Baumann, Diego, Pizarro, Tziolis og udover dem har Allofs udtalt at Vranjes og Tosic er færdige i klubben, hvilket det også tyder på Sanogo er.
Derfor skal vi vel udover Marcelo Morena og Carlos Alberto, der får en ny chance, ud og hente omtrent 5 spillere.

Her så jeg meget gerne Marin komme, men der sker vel ikke meget på den front så længe Tyskland stadig er med i u/21 EM - men han har udtalt at han vil til Bremen. Det virker også lovende, da jeg under Tyskland - Spanien kampen så et fremragende samarbejde med Özil og Marin, der kunne blive rigtig farligt.

En defensiv oprydder er også nødvendig da Baumi er gået på pension og blevet Ass. Træner, her kunne Rolfes måske hentes tilbage til klubben?

Ellers er vi jo pt. i en tæt kamp med Hoffenheim om at hente midtbanetalentet Franco Zuculini...
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #292: 19 Jun 2009, 12:52 »

Ja der skal nok desværre renses ud. Så rigtig gerne vi beholdte Claudio, da han har været rigtig, rigtig vigtig for os specielt i de europæiske kampe.

Jeg er enig med dig SoAP i at det ville være top nice med Marko Marin i Bremen-trøjen, og jeg tror vi får ham efter u21-turneringen. Rolfes lyder også godt ja, men Leverkusen er jo ret ambitiøse, så det kan godt blive svært at hente en af deres vigtigste spillere. Peace
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #293: 19 Jun 2009, 12:57 »

http://www.goal.com/en/news/15/germany/2009/06/10/1316936/marko-pantelic-sure-to-leave-hertha-berlin-agent

Måske er ham her en mulighed. Han har jo gjort det godt for Hertha, og nu vil han væk. Skulle vi ikke gøre forsøget, hvis vi nu ikke kan beholde Pizarro?
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #294: 19 Jun 2009, 13:26 »

Panntelic lyder meget spændende, men pt. er Patrick Ebert også rygtet til os, hvilket heller ikke er dårligt.
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #295: 19 Jun 2009, 13:29 »

Btw. nogle der ved hvornår de nye trøjer bliver præsenteret?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #296: 19 Jun 2009, 17:59 »

Det kunne være giftigt med Marin og Pantelic, og tilmed burde der ikke være de store problemer for dem at falde til udenfor banen. To mand til midtbanen, yderligere, og en back. Zuculini ligner en ny mand ifl. SoAP's indlæg, og Emanulson ser jeg gerne i klubben.

Schindler er udlejet til Augsburg fra 2. Bundesliga, virker fornuftigt i mine øjne.

http://www.werder.de/english/news/meldung.php/2121/Survey-Werder-remain-Germanys-most-likeable-club
Thumbs Up

@ SoAP: 2. juli ifl. newsoccerjerseys.co m, samme dag hvor kampprogrammet for Bundesligaen skulle komme ligeså.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #297: 19 Jun 2009, 19:44 »

Fandt lige dette rygte på et Bremen forum; Bobo fra Besiktas skulle være på vej til os for 7.5 mio euro, efter de har afvist et bud på 5.5 mio euro og Rosi oveni.

Jeg kender intet til ham, men udfra hans profil på Wiki'en lyder han ikke helt dårlig!

Rygtet (oversat via Google Translate)
Bobo @ Wiki
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #298: 20 Jun 2009, 11:30 »

Det ser ud til, at vi kan skyde en hvid pil efter Marin, ifl. nedenstående link. Ubeslutsom

http://www.bold.dk/nyt/Werder-Bremen-kup-taet-paa-at-ryge-i-vasken

Til gengæld skulle vi angiveligt have kastet kærligheden over på Delgado, der ligesom Bobo, er fra Besiktas.

Link (oversat via Google Translate)
Delgado @ Wiki

EDIT:

En masse Bundesliga klubber, inkl. os, skulle være interesset i Emana fra nedrykkede Betis. Emana spiller på den centrale midtbane, hvorfor han vil være et fint køb. Tilmed har han været fast mand hos både Toulouse og i Betis, og med et skifte til os, ville han nok også blive det.

Frings
Emana - Özil
Delgado.
Opstemt
« Seneste Redigering: 20 Jun 2009, 18:21 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #299: 21 Jun 2009, 01:11 »

Og sørme om ikke endnu en midtbanespiller rygtes på vej til klubben, denne gang er der tale om Fabian Johnson fra 1860 München, som for tiden er til U21 EM i Sverige.

Link

Det kunne i øvrigt være klasse med den midtbane, som bliver nævnt i artikelen: Frings, Johnson, Özil og Marin, selvom sidstnævnte synes at være langt væk.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010