home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  1 Bruger, 568 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Werder Bremen tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Werder Bremen tråden  (Læst 61387 gange)
SoAP
Gæst
 
Sv: Werder Bremen tråden!
« Svar #225: 23 Aug 2008, 19:35 »

Vil i ikke fortælle lidt om Amaury Bischoff, for jeg må indrømme at jeg intet kender til ham?
Wink

Jo , han er dygtig talentfuld midtbanespiller fra Portugal/Frankrig. Han er god i pasningsspillet og har et udemærket overblik og skud.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden!
« Svar #226: 23 Sep 2008, 21:00 »

Så er vi saftsusme tilbage! Efter weekendens fantatisk sejr i München har vi snuppet til 1-2 sejr ude mod Aue i pokalen på mål af Pizarro og Rosi!

Werder <3
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden!
« Svar #227: 30 Sep 2008, 21:49 »

18 mand er udtaget til kampen mod Inter i morgen: Wiese, Vander, Boenisch, Pasanen, Naldo, Baumann, Vranjes, Fritz, Rosenberg, Diego, Özil, Hunt, Prödl, Sanogo, Jensen, Frings, Pizarro, Mertesacker.

Wiese
Fritz - Naldo - Merte - Pasanen
Baumann
Frings - Özil
Diego
Rosi - Pizarro


Jeg er optimist og tror på et enkelt point, i form af en 2-2'er!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden!
« Svar #228: 01 Okt 2008, 20:43 »

Noget overraskende er Prödl med fra start i dag, på bekostning af Fritz, ellers er resten af ovenstående opstilling korrekt. Inter stiller, så jeg kan se, op i en slags 4-3-3..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden!
« Svar #229: 01 Okt 2008, 20:53 »

Jeg tror sku Werder taber til Inter , Synes ikke rigtigt de har haft nogen chancer endnu .
Og Inter spiller udemærket.

1-0 til inter nu ,
« Seneste Redigering: 01 Okt 2008, 20:58 af LA Barcelona CF » Logged

Barcelona Verdens bedste hold !

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden!
« Svar #230: 23 Okt 2008, 13:10 »

2-2 ude mod Panathinaikos blev det i går, og udfra hvad jeg har set og hørt, skulle vi være heldige med det. Dermed har vi tre point for tre kampe, men med to hjemmekampe i baghånden, hvor vi selv skal afgøre det.

De kommende to-tre uger har vi den evigt elendige Vander på mål, da Wiese er blevet skadet. Her så jeg gerne, at vi blev bedre rustet. Daniel Jensen er ude i en to mdr. og Hunt er også på skadeslisten. Specialt de to første er store mangler for os Skuffet

På lørdag er der lokalopgør mod Hannover, en kamp som ikke bliver vist på dansk TV, desværre. Statistikst(stav) set har vi et klart overtag på dem, og udfra hvad jeg kunne finde, så mangler vi kun de tre skadede spillere. Vi skal virkelig have de tre point i den kamp, for ikke at komme længere bagud til de øvrige hold i toppen.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden!
« Svar #231: 28 Okt 2008, 20:52 »

.. Og 1-1 blev det mod Hannover. Skuffende resultat. I dagens kamp mod Leverkusen står der 0-0 ved pause, efter en kanon start fra vores side, men efter tyve minutter tog Leverkusen over. Virkelig, virkelig skuffende spil fra vores side. Især Özil har været ved siden af sig selv i dag, hvorfor han forhåbenlig pilles ud i pausen.
Vores skadesliste ser således ud: Wiese, Fritz, Jensen, Diego, Pizarro, Niemeyer og Harnik.
Vores start 11 ser således:

Vander
Prödl - Naldo - Merte - Pasnanen
Baumann
Frings - Hunt
Özil
Almeida - Rosenberg

Vranjes, Tosic, Mielitz, Boenisch, Sanogo og Husejinovic er at finde på bænken.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden!
« Svar #232: 04 Nov 2008, 20:13 »

Var det krisen der røg ifb. med sejren over Hertha i weekenden? I sure hope so.. I aften spiller vi CL hjemme mod Panathinaikos, i en kamp, hvor vi simpelthen SKAL vinde, hvilket jeg også tror vi gør.
Vi stiller op som følger:

Wiese
Pasanen - Naldo - Merte - Prödl
Baumann
Vranjes - Özil
Diego
Rosi - Pizarro

Bænk: Vander, Boenisch, Tosic, Fritz, Hunt, Husejinovic & Sanogo


http://www1.uefa.com/live/competitions/ucl/matchday=4/day=1/match=302748/index.html
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden!
« Svar #233: 19 Dec 2008, 14:35 »

Vi kunne ikke have fået en værre lodtrækning til UEFA Cuppen! AC Milan er modstanderen, og vi starter tilmed på hjemmebane. Som vores sæson har været so far, er jeg ikke i tvivl om, at Milan går videre. Skuffet
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden!
« Svar #234: 19 Dec 2008, 14:39 »

Hehe jeg tror heller ikke Milan-lejren er helt tilfreds når man ser på de andre hold de kunne have trukket...
Logged



Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden!
« Svar #235: 22 Jan 2009, 12:49 »

Almeida til Everton?

Jeg er tbh lidt splittet om der skal sælges eller ej. Han er nok en af de bedste reserver, vi kan få, men samtidig er han lidt af en humør spiller. Sanogo, derimod, skal de være mere end velkomne til at hente ;-)

På onsdag begynder forårs sæsonen for vores vedkommende med en svær udekamp mod Dortmund i pokalen. Kampen vises på TV2Sport Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #236: 28 Jan 2009, 08:18 »

Så røg Sanogo! Hoffenheim har lejet ham for resten af sæsonen med en forkøbsret.. Det må øge vores chancer for at hente Fred, som jeg håber på vi henter. Thumbs Up

Kl. 19 i aften vises aftenens kamp; Dortmund away i pokalen..

EDIT: Og også Carlos Alberto er solgt. Han fortsætter i Brasilien..
« Seneste Redigering: 28 Jan 2009, 13:00 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #237: 05 Feb 2009, 12:33 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/tyskland/sportbild-daniel-jensen-truet-paa-jobbet

Lyder ganske fornuftigt imo. Jeg håber virkelig at der vil komme store udskiftninger på holdet, da de nuværende spiller som en sæk kartofler.. Helt tilbage til slutningen af efteråret har jeg ønsket der vil ske de mange udskiftninger, så nu har det bare at gå i opfyldelse.

Det skulle ikke undre mig, hvis Milan kører os over i UEFA'en, vi ender udenfor Top 8 og Wolfsburg slår os ud i pokalen, som synes at være den eneste vej til succes denne sæson. Ubeslutsom
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #238: 04 Mar 2009, 18:17 »

.. Og så sætter vi fut i tråden - igen, igen!

Efter to fantatiske resultater, mod Milan og Bayern, synes vores held at være vendt, så vi igen kan få gode resultater. I aften gælder det Wolfsburg ude i pokalen, en kamp som naturligvis ikke sendes på dansk TV, men som jeg naturligvis regner med, at vi vinder. Også selvom det langt fra bliver nemt.

Desværre står vi i den situtation, at både Wiese og Vander er skadede, hvorfor Pellatz højest sandsynligt kommer til at være keeper i aften. Btw. så har Naldo fået tre spilledages karantæne, hvilket, bedømt udfra hvad jeg har læst, er i overkanten. Dog er han udtaget til kampen i aften.

Og så lige et bud på aftenens start ellever.
Pellatz
Pasanen - Naldo - Merte - Boesnich
Frings
Özil - Tziolis
Diego
Pizarro - Almeida
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #239: 13 Mar 2009, 19:06 »

Nå, det gik jo meget godt i aftes mod St. Etienne. Havde vi vundet med en 2-0/3-0 havde det været mere retfærdigt, men vi vandt og lukkede ingen udebanemål ind, hvilket er det vigtigste.

Desværre fik Daniel Jensen brækket sin næse hele tre steder, efter en St. Etienne spiller smækkede sin albue i ansigtet på ham. Det koster ham to ugers pause. Ærgeligt og stort tab for midtbanen.. Et bud på midtbanen, i søndagens kamp mod Stuttgart, kunne derfor være; Baumann, Frings, Tzilios og Diego.

http://www.bold.dk/nyt/Storklubber-jager-FCK-back
Vi er åbenbart interesset i Wendt.. Som skrevet i et af emnerne i Facebook gruppen 'I love Werder Bremen', så mener jeg, at vi til sommer skal hente 2-3-4 store profiler og skille os af med spillere, der i mine øjne ingen fremtid burde have hos os. Og nej, Wendt indgår ikke kategorien 'store profiler' Thumbs Up

Og så til lidt af en nyhed; Jürgen L. Born er stoppet. Han skulle have sin sidste arbejdsdag sidst på året, men grundet rygter om snyd og fusk, har han valgt at stoppe nu.
http://www.werder.de/english/news/meldung.php/1940/Board-of-Directors-Chairman-Juergen-L-Born-resigns

Kampprogrammet det næste måneds tid ser meget, meget svært ud, men med den seneste tids oprejsning burde der være gode chancer for en del point. Thumbs Up
Stuttgart (h), St. Etienne (u, UEFA), Dortmund (u), Hannover (h), evt. UEFA Cup kamp, Leverkusen (u), evt. UEFA Cup kamp, Hertha (u), HSV (u)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010