home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  1 Bruger, 521 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Werder Bremen tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Werder Bremen tråden  (Læst 61392 gange)
SoAP
Gæst
 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #240: 13 Mar 2009, 19:36 »

Tja .. Jeg ved sku ikke hva man skal sige til det med Born...

Mht til Wendt, ville det være helt katastrofalt at bruge penge på ham, da han for det første ikke har kvaliteten og for det andet er det ikke der vi mangler en mand.

Vi kunne godt bruge en som f.eks. Rolfes, der jo har spillet i klubben før. Jeg mener ikke Tziolis er god nok, tror han bliver et fejl køb, så ham skal vi altså hurtigst af med. Andre spillere så som Vranjes og Tosic også skal væk. Så bør vi give Carlos Alberto endnu en chance, bare forestil dig hvis han kommer i omdrejninger, hvilke muligheder der er i offensiven i forhold til i år.

Så skal vi også have en ny angriber, da Sanogo højst sandsynligt ryger. Her kunne Pizarro være manden, som jeg virklig håber vi får signet. Ellers hvis han ikke er til at få så jeg meget gerne en spiller som Obafemi Martins kommer eller en Djuby Fall, men han er jo røget til Rusland.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #241: 13 Mar 2009, 19:49 »

Nu er Tzilios heldigvis kun lejet for denne sæson, så det overlever vi nok .. Martins og Pizarro. Føj for et angreb, hvor ville det være alt for lækkert, men jeg tvivler på, at Newcastle vil af med ham. Jeg kunne til gengæld forestille mig, at Inter ville være villige til at sælge Adriano til en fornuftig penge. Det kunne være farligt, hvis han kunne komme i gang igen hos os.

En anden mand, jeg kunne tænke mig at se i Bremen, er Rosicky. Han har vidst kontraktudløb til sommer, ret mig endelig hvis det ikke passer. Eneste minus er, at han har været meget skadet på det seneste..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


mathias o
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #242: 13 Mar 2009, 19:53 »

De vinder UEFA cuppen, da de har slået Milan ud Græder..
Logged


SoAP
Gæst
 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #243: 13 Mar 2009, 20:55 »

Citat af: Zone 43 link=topic=5627.msg629475#msg629475 date=12 :-*36970182
Nu er Tzilios heldigvis kun lejet for denne sæson, så det overlever vi nok .. Martins og Pizarro. Føj for et angreb, hvor ville det være alt for lækkert, men jeg tvivler på, at Newcastle vil af med ham. Jeg kunne til gengæld forestille mig, at Inter ville være villige til at sælge Adriano til en fornuftig penge. Det kunne være farligt, hvis han kunne komme i gang igen hos os.

En anden mand, jeg kunne tænke mig at se i Bremen, er Rosicky. Han har vidst kontraktudløb til sommer, ret mig endelig hvis det ikke passer. Eneste minus er, at han har været meget skadet på det seneste..
Tja , men en angriber er nødvendig.
Mht til Rosicky mener jeg ikke det er et minus at han er så skadet. Var han ikke skadet ville han jo nok ikke blive et tema i klubben. Men endnu en offensiv kreatør ville være dejligt, men jeg tror bare ikke det er der vi skal forstærke os, med mindre Diego forsvinder.  Men Rosicky på fri ville være nice.

Nu skal vi bare koncentrere os om pokalen og Uefa'en, der mener jeg at vi har gode chancer for at gøre rent bord
- løbet i ligaen er for længst kørt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #244: 13 Mar 2009, 21:19 »

Tja , men en angriber er nødvendig.

Gerne to, hvor Pizarro er den ene af dem. Han er jo også kun på en lejeaftale. Men ja, der skal virkelig forstærkes her, ingen tvivl om det.

Mht til Rosicky mener jeg ikke det er et minus at han er så skadet. Var han ikke skadet ville han jo nok ikke blive et tema i klubben. Men endnu en offensiv kreatør ville være dejligt, men jeg tror bare ikke det er der vi skal forstærke os, med mindre Diego forsvinder. Men Rosicky på fri ville være nice.

Det kan du have ret i.. Det ville dog være klasse hvis vi hentede ham, ell. en der lignede ham i spillestil, til den ene fløj. Ren klasse midtbane vi så ville råde over.

Wiese - Boesnich/Ny mand, Naldo, Merte, Fritz - Frings, Jensen, Rosicky, Diego - Pizarro, Almeida/Ny mand = Top 3 i Tyskland. Thumbs Up

Nu skal vi bare koncentrere os om pokalen og Uefa'en, der mener jeg at vi har gode chancer for at gøre rent bord
- løbet i ligaen er for længst kørt

Så absolut enig. Der er alt for lang vej op til de europæiske pladser i ligaen, at vi blot skal undgå nedrykning, hvilket næppe heller sker. Vejen til Europa Cup er så enten via Pokalen eller Uefa'en, og da det ser mere end lovende ud i begge turneringer samt at vi kan vinde igen, skulle der være fine chancer, for at snupper mindst en af titlerne.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


SoAP
Gæst
 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #245: 13 Mar 2009, 21:29 »

Gerne to, hvor Pizarro er den ene af dem. Han er jo også kun på en lejeaftale. Men ja, der skal virkelig forstærkes her, ingen tvivl om det.

Det kan du have ret i.. Det ville dog være klasse hvis vi hentede ham, ell. en der lignede ham i spillestil, til den ene fløj. Ren klasse midtbane vi så ville råde over.

Wiese - Boesnich/Ny mand, Naldo, Merte, Fritz - Frings, Jensen, Rosicky, Diego - Pizarro, Almeida/Ny mand = Top 3 i Tyskland. Thumbs Up

Så absolut enig. Der er alt for lang vej op til de europæiske pladser i ligaen, at vi blot skal undgå nedrykning, hvilket næppe heller sker. Vejen til Europa Cup er så enten via Pokalen eller Uefa'en, og da det ser mere end lovende ud i begge turneringer samt at vi kan vinde igen, skulle der være fine chancer, for at snupper mindst en af titlerne.
Jeg er ikke helt enig i at der skal en ny venstre back, hvis så kun som backup, her kunne en Tobias Rau hentes, eller en Marcell Schäfer fra Wolfsburg til at øge konkurencen.

En drømme opstilling til efteråeret for mig ville være således:
Wiese

Fritz - Naldo - Merte - Boenisch

Rolfes

Frings - Özil (måske en C. Alberto i topform)

Diego

Pizarro - Martins

« Seneste Redigering: 13 Mar 2009, 21:30 af SoAP » Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #246: 13 Mar 2009, 21:57 »

Jeg så helst, at man hentede en Emanuelson i Ajax også kørte med rotation mellem de to. Det ville være klasse imo.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


SoAP
Gæst
 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #247: 13 Mar 2009, 22:01 »

Det er egentlig også et udemærket bud, han kan vel erhverves billigt, men de fleste fodboldbosser handler næsten aldrig som man ønsker. Jeg glæder mig til sommer.Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #248: 16 Mar 2009, 17:51 »

Sørme om vi ikke vandt i weekenden; 4-0 over Stuttgart! Det er derfor jeg elsker den klub. Sådanne resultater mod sådanne klubber. Diego scorede et lækkert frisparksmål, Pizarro et i en klasse for sig og Rosi scorede to gange. Lækkert at se ham på måltavlen igen. Thumbs Up
Dermed har vi to point op til Dortmund, som er modstanderen i weekenden.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/st-etienne-nedprioriterer-uefa-cuppen

Med sejren i første opgør og et St. Etienne mandskab der stiller op med reserverne, som det fremgår af artikelen, skal vi simpelthen videre til næste runde. Som sæsonen har været er UEFA Cuppen og Pokalen helt klart første prioitet, så vi kan spille europæisk næste sæson.

Jeg går stærkt ud fra, at ZDF viser St. Etienne kampen og TV2Sport Dortmund kampen. Jeg ved det dog ikke endnu. Ubeslutsom
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #249: 19 Mar 2009, 08:09 »

Fair resultat i aftes.. Vi styrede første halvleg og de anden. Dog kunne jeg godt have været foruden deres scoring i det 92. minut pga odds. Til gengæld jeg skal lige love for, at vi vandt kampen på tribunen. Flag, bannere, røgbomber og romerlys i massevis, det var aaaaaaalt for lækkert, at se på!

Jeg håber, at vi trækker Udinese eller Kiev på fredag, hvis de går videre vel og mærke. Det ser dog godt for deres chancer..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #250: 20 Mar 2009, 13:17 »

The road to Istanbul: Nr. 3 i CL gruppespil -> AC Milan -> St. Etienne -> Udinese -> HSV/Shakhtar -> PSG/Kiev/Shakhtar/Marseille.

Heeeeeeeelt sikkert dér. Finale pladsen er så godt som sikret. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


SoAP
Gæst
 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #251: 22 Mar 2009, 14:19 »

Tja Udinese er vel et okay hold at trække, vi må bare ikke dumme os i Italien
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #252: 06 Apr 2009, 13:44 »

Sådan! 4-1 over Hannover, i lokalderbyet. Tre basser af Pizarro og en enkelt af Diego, som endda tillod sig at brænde et straffe. Thumbs Up
http://www.youtube.com/v/hY6ije_syuA

Dagens rygte:
Nikola Zigic fra Racing Santander til Werder Bremen
Kilde: Eurosport
Sandsynlighed: Middel

Heeeeeeelt sikker dér! Han og Pizarro, hvis han købes og ikke får sine to års karantæne, være en perfekt angrebsduo - og så med Rosi og Almeida som back ups. Jeg har dog ikke kunne finde noget på Eurosports hjemmeside om dette rygte. Rullende Øjne

And btw. så bliver kampen mod Udinese på torsdag vist på 3+ Thumbs Up
« Seneste Redigering: 06 Apr 2009, 14:28 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #253: 09 Apr 2009, 12:04 »

http://www.werder.de/english/news/meldung.php/1994/Jensen-successfully-operated-on-Achilles-tendon-in-Munich

Dejligt at hører, at der ingen problemer har været med hans operation. Bare ærgeligt, at vi må undvære ham resten af sæsonen, da det meget vel kan betyde mere spilletid til grækeren Ubeslutsom

3-0 i aften!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


SoAP
Gæst
 
Sv: Werder Bremen tråden
« Svar #254: 09 Apr 2009, 12:33 »

Nikola Zigic ville være udemærket at få . Vi skal bare have noget defensivt. Vi mangler så meget Borowski. BTW. så har vi meldt ud at vi ikke henter Pizarro, ham har vi opgivet.

Men det handler jo om i aften. Håber vi får et godt resultat med til Italien. En 2-0'er ville være fedt. Pizarro skal nok score, og måske en Özil...
Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010