home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 406 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvem minder du om?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 Udprint
Forfatter Emne: Hvem minder du om?  (Læst 62497 gange)
Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #375: 12 Aug 2009, 23:30 »

Jeg løber rundt med en lille Xavi inde i mig (Haha, skægt). Mere er der ikke at sige. Opstemt

er du gravid??
Logged

maaahhh-h-h-h

kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #376: 12 Aug 2009, 23:31 »

Hmm, Dimitar Berbatov.. Stå stille indtil bolden kommer, og så bare gi den et los på pumpehuldet
Nok den sjoveste kommentar jeg længe har læst herinde funny

Selv vil jeg sige jeg minder mest om en Sergio Ramos. Dog med den ændring at jeg spille venstreback og ikk højre.
Jeg er utrolig solid defensiv, og laver ikk de store fejl offensiv, samtidig med at bidrager i det opbyggende spil.
Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #377: 12 Aug 2009, 23:37 »

Minder faktisk kun om EN ,, KIM MILTON NIELSEN!! crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #378: 12 Aug 2009, 23:38 »

Nok den sjoveste kommentar jeg længe har læst herinde funny

Selv vil jeg sige jeg minder mest om en Sergio Ramos. Dog med den ændring at jeg spille venstreback og ikk højre.
Jeg er utrolig solid defensiv, og laver ikk de store fejl offensiv, samtidig med at bidrager i det opbyggende spil.

Er du også lige så svinsk i spillestilen som ham? Grin
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #379: 12 Aug 2009, 23:50 »

Er du også lige så svinsk i spillestilen som ham? Grin
Ramos er jo ikk svinsk, han spiller bare på sin fysik!!!
Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #380: 12 Aug 2009, 23:52 »

Nej kfuglsang.. han ER svinsk.. dog ikke lige så svinsk som Pepe..(og jeg er SIKKER på at de FLESTE herinde fra er enige med mig ang. Ramos' spillestil) Smiley
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #381: 12 Aug 2009, 23:55 »

Jamen, hvis du synes han spillet svinsk, så må du jo komme med nogle konkrete beviser, for jeg mener slet ikk han spiller svinsk... I moderne topfodbold, skal der være plads til at spille hårdt fysisk fodbold!!!
Logged


kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #382: 13 Aug 2009, 00:00 »

Og ja, jeg ved godt at han får mange røde kort!, men det er ikk ens betydende med at han spiller svinsk, da mange af hans røde kort er på to gule!!!
Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #383: 13 Aug 2009, 00:03 »

gule kort gives for GROVE frispark hvor personen der laver forseelsen er tæt på at have overtrådt dommerens grænse for hvad der tillades og ikke tillades.. RØDT kort gives for at spille på en UTILLADELIG spillemåde.. ud fra dette synspunkt(ja jeg er selv dommer) så viser det hvor svinsk han er (i MIN verden).. Smiley
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #384: 13 Aug 2009, 00:04 »

Det eneste fck88 minder om, er en gammel blind mand, der ku trænge til en førehund Grin Kys
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #385: 13 Aug 2009, 00:06 »

gule kort gives for GROVE frispark hvor personen der laver forseelsen er tæt på at have overtrådt dommerens grænse for hvad der tillades og ikke tillades.. RØDT kort gives for at spille på en UTILLADELIG spillemåde.. ud fra dette synspunkt(ja jeg er selv dommer) så viser det hvor svinsk han er (i MIN verden).. Smiley
Fint nok hvis du synes det er svinsk... Jeg ser dog svinsk som noget helt andet, som albuer i hovedet, spytklatter efter modstanderen, spark eller slag mod modstanderen osv., men det er selvfølgelig en vurderings sag, som afhænger af hver enkelt persons moral og etik Thumbs Up
Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #386: 13 Aug 2009, 00:07 »

Det eneste fck88 minder om, er en gammel blind mand, der ku trænge til en førehund Grin Kys

Du er bare misundelig fordi jeg dyrker en profession der gir penge.. og du ikke gør  crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #387: 13 Aug 2009, 00:07 »

Det eneste fck88 minder om, er en gammel blind mand, der ku trænge til en førehund Grin Kys
Der er noget om snakken Cool
Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #388: 13 Aug 2009, 00:09 »

godnat.. den diskussion kræver ikke mere fra min side af.. jeg har sagt hvad jeg vil sige og sådan er det.. Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #389: 13 Aug 2009, 06:20 »

Der er en kæmpe forskel på at være en 'hård spiller' og på at være en 'svinsk spiller'.

Den hårde spiller bruger sin fysik, med mange frispark og gule kort til følge. Ikke desto mindre spiller han fair. Dvs. at han går efter bolden.

Den svinske spiller kan bruge forskellige kneb. Han kan lave tacklinger der ved første øjekast virker som om han går efter bolden, men går man tættere på kan man se, at det faktisk lige så meget var for at ramme modstanderen. Han kan, som det er nævnt, gå efter at give en albue i tide og utide eller andre åbenlyse unoder.

Den store forskel for mig ligger i spillerens indstilling. Man kan sagtens være en hård hund, uden at spille svinsk, og man kan sagtens spille svinsk uden at være en hård hund! Personligt kan det give mig et rush at se en spiller der går til stålet, men som også tager imod øretæver. Jeg nærer så dyb respekt for dem, fordi de viser at de vil vinde i HVER en tackling de går ind i, men uden at gå efter at skade modstanderen. På samme måde må man sgu tage hatten af for en der bare overmatcher en selv fysisk. Der kan man ikke tillade sig at blive sur, fordi han udnytter sin fysik. Man kan derimod tillade sig at blive sur, hvis han i stedet for at spille en fair kamp begynder at bruge svinske handlinger.

Om Ramos hører til den ene eller den anden gruppe skal jeg ikke kunne sige, men ovenstående er i hvert fald min opfattelse af forskellen på en hård hund og en svinsk spiller. Sidstnævnte hører ikke til i fodbold (host-host Christian Poulsen Rullende Øjne )
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010