home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 511 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvem minder du om?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] Udprint
Forfatter Emne: Hvem minder du om?  (Læst 62778 gange)
SSLazio123
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #390: 13 Aug 2009, 10:46 »

Christian Poulsen er da langt fra svinsk. Manden er en genial defensiv midtbanespiller. Kæmpe overblik, formår at lave de rette frispark og er der altid til at bakke op om sit forsvar. Hvis nogen af jer så ham ofte i Sevilla ville i forstå hvor genial en fodboldspiller han er/var. En enkelt svipser til en fodboldkamp gør ham sgu ikke til en svinsk spiller
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #391: 13 Aug 2009, 10:55 »

Nu laver han ikke en enkelt svipser en gang imellem. Netop fordi jeg har fokus på ham, så kan jeg fra landskamp til landskamp se, hvor mange svinske handlinger han gør. Det er klart, at vi ikke taler spytte på andre, sparke eller lignende. Men du kan se i hans tacklinger, om han går efter manden eller bolden. Desværre er det langt fra hver gang han går efter bolden.

Det der gør at han ikke umiddelbart fremstår svinsk er, at han formår at gøre det i det små. Altså tacklinger der lige så godt kunne være efter bolden. Man skal have decideret fokus på ham, hvis man skal fange ham i det. Så enten er hans sigte meget ringe, hvorfor han ikke kan være en formidabel defensiv midt, eller også er han en svinsk spiller. Da han jo gør et godt arbejde som defensiv midt, så må vi jo kunne konkludere, at han er sidstnævnte Peace

Man kan være enig eller uenig, det ændrer ikke på mit syn af Christian Poulsen.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

SSLazio123
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #392: 13 Aug 2009, 10:57 »

Det gør det vel ikke. Men manden er ikke svinsk. Han spiller spillet som enhver anden stor defensiv midtbane stjerne. Men du takserer vel bare små forseelser som værende svinske.
Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #393: 13 Aug 2009, 11:59 »

C.Ronaldo eller Alexis Sanchez, for jeg proever hele tiden at udfordre, og scorer og leagger mange indleag.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #394: 13 Aug 2009, 13:00 »

Det gør det vel ikke. Men manden er ikke svinsk. Han spiller spillet som enhver anden stor defensiv midtbane stjerne. Men du takserer vel bare små forseelser som værende svinske.

Det kommer helt an på forseelserne. Alle kan komme for sent ind i en tackling. Men gør du det med vilje, så ja, så kan selv den mindste 'forseelse' være svinsk. Så sent som i går lavede Poulsen en tackling, hvor det var tydeligt at han gik efter modspilleren frem for bolden. Hele måden han gik ind i tacklingen på og den vinkel han kom fra, gjorde, at han på ingen mulig måde kunne få fat på bolden. At han så oven i købet går ind og rammer standbenet som han gjorde viser, at han har haft det til hensigt. Det kunne være et uheld, ja. Men når det sker så ofte som det gør for Poulsen, så tror jeg sgu snarere det er hans måde at fortælle en modspiller, at han ikke skal tro han er noget. Altså et forsøg på at hæmme en modspillers spil.

Der er jo også en grund til, at det altid er HAM modstanderens spillere ser sig sure på. På bold.dk var der for et års tid siden en nyhed, hvor flere store stjerner omtalte Poulsen som en usportslig spiller, der bare gjorde alt hvad han kunne for at provokere. Spillere der før har stået over for dygtige opryddere. Det er da pudsigt at det lige er danske Poulsen de omtaler, og ikke andre opryddere. SÅ unik er Poulsen ikke, selvom han er en dygtig spiller.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

SSLazio123
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #395: 13 Aug 2009, 13:42 »

Det kommer helt an på forseelserne. Alle kan komme for sent ind i en tackling. Men gør du det med vilje, så ja, så kan selv den mindste 'forseelse' være svinsk. Så sent som i går lavede Poulsen en tackling, hvor det var tydeligt at han gik efter modspilleren frem for bolden. Hele måden han gik ind i tacklingen på og den vinkel han kom fra, gjorde, at han på ingen mulig måde kunne få fat på bolden. At han så oven i købet går ind og rammer standbenet som han gjorde viser, at han har haft det til hensigt. Det kunne være et uheld, ja. Men når det sker så ofte som det gør for Poulsen, så tror jeg sgu snarere det er hans måde at fortælle en modspiller, at han ikke skal tro han er noget. Altså et forsøg på at hæmme en modspillers spil.

Der er jo også en grund til, at det altid er HAM modstanderens spillere ser sig sure på. På bold.dk var der for et års tid siden en nyhed, hvor flere store stjerner omtalte Poulsen som en usportslig spiller, der bare gjorde alt hvad han kunne for at provokere. Spillere der før har stået over for dygtige opryddere. Det er da pudsigt at det lige er danske Poulsen de omtaler, og ikke andre opryddere. SÅ unik er Poulsen ikke, selvom han er en dygtig spiller.

Netop, han er genial.
Forstår du ikke at der er et internt spil spillerne imellem som går ud på provokation og magt?
Det hele kan jo ikke bare være bravour, pasningspil og labre driblinger.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #396: 13 Aug 2009, 14:49 »

Netop, han er genial.
Forstår du ikke at der er et internt spil spillerne imellem som går ud på provokation og magt?
Det hele kan jo ikke bare være bravour, pasningspil og labre driblinger.

Jeg bruger også mine egne øjne Wink

Fodbold skal ikke være poleret, men man skal heller ikke gå efter modstanderen. Man skal gå efter bolden, og det er sgu ikke altid manden gør det. Så kan han være en nok så god bolderobrer.

Det er klart, at der er et internt spil. Men det er direkte dumt at tro, at der er så mange der hakker på Poulsen, fordi de vil provokere ham. Det er han ganske enkelt ikke god nok til. Han er jo ikke engang anerkendt for at være en af verdens bedste fodboldspillere! Han er kendt som en dygtig spiller, der kan spille på topniveau, men der er stadig langt til den absolutte stjernehimmel. Hvad vil man få ud af at hakke på ham?!

Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at Poulsen er rigtig dygtig til at provokere sine modspillere. Det ligger i hele hans attitude.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

SebastianLyngsøe
Gæst
 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #397: 13 Aug 2009, 15:15 »

er du gravid??
Ja, er i 6 måned.... Shockeret
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #398: 13 Aug 2009, 15:16 »

Jeg minder om Michael Owen. Lille, hurtig, og træfsikker. Kan også sammenligne mig med Aguero, men ligner nok Owen mere ihvertfald lidt.

Iøvrigt har Owen også været min favorit spiller Wink.
Logged

kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #399: 13 Aug 2009, 15:40 »

Jeg minder om Michael Owen. Lille, hurtig, og træfsikker. Kan også sammenligne mig med Aguero, men ligner nok Owen mere ihvertfald lidt.

Iøvrigt har Owen også været min favorit spiller Wink.
Er du også meget skadet???
Logged


korzika
Gæst
 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #400: 13 Aug 2009, 15:49 »

Er du også meget skadet???


Nej..  Wink
Logged

SSLazio123
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #401: 13 Aug 2009, 16:12 »

Jeg bruger også mine egne øjne Wink

Fodbold skal ikke være poleret, men man skal heller ikke gå efter modstanderen. Man skal gå efter bolden, og det er sgu ikke altid manden gør det. Så kan han være en nok så god bolderobrer.

Det er klart, at der er et internt spil. Men det er direkte dumt at tro, at der er så mange der hakker på Poulsen, fordi de vil provokere ham. Det er han ganske enkelt ikke god nok til. Han er jo ikke engang anerkendt for at være en af verdens bedste fodboldspillere! Han er kendt som en dygtig spiller, der kan spille på topniveau, men der er stadig langt til den absolutte stjernehimmel. Hvad vil man få ud af at hakke på ham?!

Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at Poulsen er rigtig dygtig til at provokere sine modspillere. Det ligger i hele hans attitude.

Ja, og HVILKEN ATTITUDE. Han kompenserer for mangler på banen. I sevilla vil jeg mene han godt kunne snige sig op blandt verdenstoppen. Men han er jo svær at vurdere, for han minder langt fra om en Djemba-Djemba, Ledesma, De rossi osv. Han er en smule mere defensiv og bruger sin fysik langt mere.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #402: 13 Aug 2009, 16:26 »

Jeg er dybt uenig. Hans attitude kompenserer ikke for hans mangler. Han er en meget komplet spiller. I FCK var han en boks til boks spiller, og gjorde det fortrinligt. At han så efterhånden er blevet omskolet til defensiv midt er en anden sag. Vi ser det jo med bedste tydelighed at han formår at komme frem og score for os. Han er dygtig offensivt. Det ændrer bare ikke på det faktum, at han hører til kategorien svinske spillere. Jeg kunne aldrig drømme om at kalde ham en dårlig spiller, men jeg kommer aldrig nogen sinde til at bryde mig om ham. På grund af hans svinske handlinger. Små subtile handlinger, der ikke takserer noget, men som egentlig bare skæmmer denne fabelagtige sport.

Så jeg stiller på ingen måde spørgsmålstegn ved hans kompetencer. Cristiano er jo fx en fabelagtig fodboldspiller i særklasse, selvom jeg synes han er et tudefjæs når tingene går imod ham i kampene. Der er kæmpe forskel på om man snakker om en spillers tekniske, fysiske og mentale kompetencer.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #403: 13 Aug 2009, 16:34 »

Jeg minder vel om Pirlo Smiley Boldsikker, og med en super god aflevering, og spilforståelse.
Logged

Philips
Gæst
 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #404: 14 Aug 2011, 12:11 »

Balotelli engang imellem prikker jeg et mål ind,men for  det meste provokerer jeg bare eller så  brokker jeg mig over dommeren, træneren og alle de andre spillere
Logged

Sider: 1 ... 25 26 [27] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010