home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1226 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Juventus
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Juventus  (Læst 6217 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #15: 15 Feb 2007, 21:28 »

Da jeg var Juve var Camo og Marchi geniale, så jeg forstår ikke helt salgene af dem..

ellers god start, og fornuftige indkøb Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Juventus
« Svar #16: 16 Feb 2007, 06:56 »

Godt start, men du behøver for min skyld ikke, at vise opstillingen hver gang. :-)

Okay, det er helt iorden. Så smider jeg bare en holdopstilling engang imellem.

Da jeg var Juve var Camo og Marchi geniale, så jeg forstår ikke helt salgene af dem..

ellers god start, og fornuftige indkøb Peace


Som du kan se på min holdopstilling i en tidligere updates så har jeg valgt ikke at bruge kantspillere. Da begge 2 var decideret kantspillere så valgte jeg at komme af med dem. Men jeg ved godt at jeg næsten var 100% sikker på succes hvis jeg bare spillede en 4-4-2 med kantspillere som Nedved og Camoranesi.
Jeg har så valgt at have mit "eget" system med som jeg godt kan lide, derfor er der ikke plads til alle spillere Opstemt




Afstemningen er også færdig og med 9 stemmer (56,3% så har i valgt 1 måneds update) - jeg siger tak for valgdeltagelsen.
« Seneste Redigering: 16 Feb 2007, 06:57 af BlaZZo » Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Juventus
« Svar #17: 16 Feb 2007, 07:03 »

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening omkring Balzaretti. Jeg er meget i tvivl omkring ham. Han er jo en god spiller men når jeg har et kæmpe talent som Chiellini som venstre back så ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal gøre af Balzaretti. Jeg er ikke helt tilfreds med at have en venstre benet på højre backen..
Jeg smider en afstemning op..!

1) Behold ham som backup på venstre backen
2) Brug ham dog som venstre back og sælg Chillini
3) Smid ham over på højre back selvom han er venstre benet
4) Sælg ham til en anden klub, du har ikke brug for ham.

Håber i vil hjælpe med mit "lille problem" her.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Swaagenz1
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #18: 16 Feb 2007, 10:30 »

kan faktisk godt li' at der er holdopstilling med hver gang!

Bliver spændende og se om Kasper kan klare sig i Juve.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #19: 16 Feb 2007, 10:37 »

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening omkring Balzaretti. Jeg er meget i tvivl omkring ham. Han er jo en god spiller men når jeg har et kæmpe talent som Chiellini som venstre back så ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal gøre af Balzaretti. Jeg er ikke helt tilfreds med at have en venstre benet på højre backen..
Jeg smider en afstemning op..!

1) Behold ham som backup på venstre backen
2) Brug ham dog som venstre back og sælg Chillini
3) Smid ham over på højre back selvom han er venstre benet
4) Sælg ham til en anden klub, du har ikke brug for ham.

Håber i vil hjælpe med mit "lille problem" her.

Jeg har selv spillet med Juve og Balzaretti er en god reservespiller. I mit spil solgte jeg Chiellini til Chelsea, men jeg købte en ny venstre back ligeefter så Balzaretti har altid været back-up hos mig og han brokker sig aldrig, en egenskab som kun meget få spillere har i dag  Wink. Så behold ham, det er rart med en all-round spiller til trange tider.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #20: 16 Feb 2007, 10:46 »

Nu har jeg lige læst starten af bloggen helt nøje igennem, det er sjovt at du har købt Drost, det gjorde jeg også med Juventus og jeg skal hilse og sige, at han er fremragende som venstre back, hvor han erstattede Chiellini.

Kan godt se, hvorfor du sælge Camo og Marchionni, jeg solgte selv Camo, men Marco er rigtig og 14 mill er for lidt, synes jeg.

Men bliv endelig ved, det er sjovt at læse en blog om Juve, når man selv har haft succes med dem  Thumbs Up
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #21: 16 Feb 2007, 11:10 »

jeg har valg at stemme på "Behold ham som backup på venstre backen" fordi han spillede fremragende da jeg var træner for Juve Opstemt Opstemt

han scorede iøvrigt i sin debutkamp for mig i Serie A Opstemt Opstemt Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #22: 16 Feb 2007, 11:46 »

Som du kan se på min holdopstilling i en tidligere updates så har jeg valgt ikke at bruge kantspillere. Da begge 2 var decideret kantspillere så valgte jeg at komme af med dem. Men jeg ved godt at jeg næsten var 100% sikker på succes hvis jeg bare spillede en 4-4-2 med kantspillere som Nedved og Camoranesi.
Jeg har så valgt at have mit "eget" system med som jeg godt kan lide, derfor er der ikke plads til alle spillere Opstemt

Jeg ved ikke om du bruger nogen pile ved nogen af positionerne, men ellers kunne du have smidt ud mod fløjen, hvor de to spillede. Men fair nok, og mon ikke, at der kommer succes alligevel? Rullende Øjne
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Juventus
« Svar #23: 16 Feb 2007, 18:43 »

Tak for alle jeres svar. Jeg tror også jeg vil beholde ham og med min erfaring med FM så skal der nok komme skader.

Jeg spiller med pile ved MLC og MRC, de har en pil ud mod kanten. Jeg tænkte også først at jeg ville bruge Camo der, men valgte så at satse lidt anderledes og ikke have kantspillere med. Og jov, mon ikke jeg får succes, i første sæson ihvertfald Wink

Ved godt at 14mio.dkr for Marchionni ikke er specielt meget. Havde også sat ham til hans værdi i starten men ikke bød så jeg blev nød til at tage den ned. Han skulle bare væk.

Jeg tror ikke der kommer en update idag, desværre. Vil prøve alt hvad jeg kan. Der vil helt sikkert komme en imorgen.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Juventus
« Svar #24: 17 Feb 2007, 08:49 »

Transfervinduet er nu lukket, Drost og Lorentzen blev de eneste indkøb i denne omgang. Og ang midtbanen så synes jeg det er lidt svært. Skal jeg spille med 2 mere defensive midtbane mænd så det skaber lidt mere balance eller skal jeg nøjes med en. Jeg går stærkt udfra at Zanetti skal spille MC, han har rutinen og kravene for en dygtig opryder på midtbanen. Om Giannichedda eller Paro skal spille på højre side af midtbane er stadigvæk et åben spørgsmål. Del Piero er sikker på venstre siden, med mindre jeg smider ham i angrebet sammen med Trezeguet.
Både Guzman og Lorentzen kan spille MLC.

Inter købte N´Zogbia fra Newcastle for ca 120mio.dkr. Det skal også siges at Barzagli er rejst til England for at spille i Chelsea. Chelsea har også hentet Luca Toni i Fiorentina. Det var nogen af de lidt større handler i Italien.



Nedved snakker som startprogrammet:
"Vi har nogen svære kampe mod Bologna, Verona og Bari. Det er lækkert at vi skal starte på hjemmebane så vores fans kan give den gas i første runde og forhåbenlig være medskyldig i at vi får 3 point. Jeg glæder mig som et lille barn til den første kamp. Selvom jeg er blevet 34 år og nu spiller i Serie B kan jeg stadigvæk glæde mig", sluttede Nedved af med et lille smil

Kampprogrammet for September ser således ud:

9-9/2006: Juventus - Piacenza
13-9/2006: Bologna - Juventus
16-9/2006: Juventus - Albinoleffe
23-9/2006: Verona - Juventus
30-9/2006: Juventus - Bari



Økonomien efter transfer vinduet lukkede i ser sådan ud:
Til indkøb: 124mio.dkr
Balance: 225mio.dkr
Overskud iår: 48,97mio.dkr
Løn:
Nuværende: 22,16mio.dkr
Samlet løn: 25,44mio.dkr
Så jeg har små 2,5mio.dkr til gode i lønnen.

Salget af Camoranesi gav selvfølgelig godt til indkøbspungen og nu må vi se om der skal købes lidt ind i Januar måned.





Serie B - 1. Ligakamp (9-9-2006):

Juventus(22) VS Piacenza(13)

6´ Guzman (1-0)
17´ Del Piero (2-0)
35´ Rantier (2-1)
55´ Del Piero (3-1)
60´ Cacia (3-2)
MOM: Del Piero (8)


Så er der dømt første kamp i Serie B og min første rigtige prøve. Man var selvfølgelig lidt nervøs inden opgøret hvor jeg måtte undvære Zebina, Palladino og Trezeguet.
Både Drost og Lorentzen starter på bænken. Da Zebina er skadet så kommer Balzaretti kommet på højre backen. Del Piero er i front sammen med Zalayeta og min 3 mands midtbane består af Guzman - Zanetti - Paro. Nedved spiller den offensive.

Der var drama, mål og debut for 3 spillere da de 90 minutter blev fløjtet af. Det hele startede jo planmæssigt med 2 hurtige kassere. Guzman, Boumsong og Zanetti fik alle deres debut i denne målrige kamp. Selvom jeg fik en kanon start så kom Piacenza tilbage i kampen og da Chiellini udgik med skade lige inden pausen så kunne alt ske i anden halvleg. Drost kom ind på venstre backen.
Kovac fik direkte rødt kort da han var sidste mand og tog en kæmpe chance fra Piacenza. Jeg blev derfor nød til at tage Nedved ud og tage Tudor ind i midterforsvaret. I slutningen af kampen fik Piacenza også rødt kort men det have ikke nogen betydning for kampen. Så en sejr i første kamp med 3-2.






Serie B - 2. Ligakamp (13-9-2006):

Bologna(8) VS Juventus(21)

19´ Chiellini (0-1)
28´ Nedved (0-2)
33´ Fantini (1-2)
42´ Del Piero (1-3)
43´ Zalayeta (1-4)
50´ Del Piero (1-5)
62´ Marazzina (2-5)
68´ Nedved (2-6)
MOM: Del Piero (10)


Eneste ændring til den måske sværeste kamp mod Bologna på udebane er Kovac er i karantæne og Tudor vil erstatte ham. Bologna spiller i en fræk 3-4-3 og har valgt at stille mit forsvar lidt længere tilbage end normalt.
Endnu engang blev det en målrig kamp og en del lettere end jeg havde regnet med. Jeg tror det betød meget at jeg satte mine spillere længere tilbage på banen så Bolognas offensiv ikke fik lov til at udfolde sig. Det er dog et problem at vi nu har lukket 4 mål ind på 2 kampe.
Del Piero var igen i hopla, det blev til 2 mål og 1 asst. Både Nedved og Del Piero er 2 fantastiske spillere som virkelig kan skabe problemer for modstanderen. De laver næsten ingen fejlafleveringer og laver en masse gudebolde i løbet af en kamp.
Lorentzen fik også hans debut, han fik 34 minutter på banen og gjor det som man kunne forvente.




Den danske avis, BT, fik et lille interview med Kasper Lorentzen efter hans debut:

B.T:
Først et stort tillykke med din debut for Juventus. Hvordan var det da du kom ind og erstattede Guzman ?

Lorentzen:
Mange tak. Det var jo en meget voldsom oplevelse. Selvom der ikke var så mange tilskuere så var det jo en hel anden stemning end jeg var vant til fra Danmark.

B.T:
I vandt jo stensikkert med 6-2 over Bologna som er blandt kandidaterne til at rykke op, i er vel tilfredse ?

Lorentzen:
Ja, det var sgu lidt vildt at vi vandt så meget. Brian Lindahl havde snakket om at vi skulle passe meget på deres offensiv og stå meget kompakt og heldigvis lykkes det også. Tror jeg går et spændende år i møde med dette Juventus hold

B.T:
Et sidste spørgsmål, hvordan er det at spille sammen med Nedved, Del Piero og Buffon ?

Lorentzen:
Hvem ? Jeg kender dem slet ikke.. ej! Det er jo for sindsygt. Det er jo en hver drengs drøm at spille sammen med nogen af de bedste spillere i verden og her er jeg nu bland en masse landsholdspillere.




Serie B - 3. Ligakamp (16-9-2006):

Juventus(21) VS AlbinoLeffe(3)

8´ Zalayeta (1-0)
MOM: Guzman (8)


Albinoleffe er overraskende på en 3.plads efter 2 kampe. De er ikke noget specielt godt hold og bliver også betragtet som en mulig nedrykker. Joelson har lavet 5 ud af 6 kasser. Zebina får han første ligakamp efter hans skade og Giannichedda får spilletid på MC istedet for Zanetti.

Det positive ved kampen var at vi endelig kunne holde målet rent. Det negative er at der igen om skader. Jeg synes heletiden der kommer skader. Denne gang blev det Zebina og Nedved der ikke kunne spille kampen til ende. Jeg valgte at tage Del Piero ud i pausen da han bar halvskadet, han var oplægger til Zalayeta´s mål på hovedstød. Det bliver lidt svært for Lorentzen at få MLC pladsen når Guzman gør det så godt.




Heldigvis er Nedved kun ude en lille uges tid. Værre er det for Zebina som er ude 2-3 uger med en skadet fod. Enden skal Piccolo eller Balzaretti overtage hans plads de næste uger.
Da transfer vinduet er lukket sker der ikke så meget og kampene er rimelig tæt på hinanden.




Serie B - 4. Ligakamp (23-9-2006):

Verona(9) VS Juventus(21)

27´ Sibilano (1-0)
43´ Del Piero (1-1)
MOM: Sibilano (7)


Zebina er jo ude med skade og Piccolo får pladsen på backen. Drost og Boumsong starter i midterforsvaret da Verona har nogen hurtige angribere og da de 2 er de hurtigste midterforsvare i truppen så får de spilletid.

Så kom første pointtab i en kamp hvor vi var spildominerende men bolden ville ikke ind. Der manglede nogen Nedved afleveringer. Verona spillede faktisk en meget god kamp og skabte en del chancer så jeg synes at 1-1 var ganske fortjent.
Kasper Lorentzen startede inde på offensive midt og han fik ikke helt så meget ud af det, de nøgleafleveringer Nedved plejer at komme med var der ikke så angriberne fik ikke så meget at arbejde med og da Guzman samtidig også have en dårlig dag så er det fint nok med 1-1.

Belardi

    Piccolo  -  Boumsong  -  Drost  - Chiellini

    Paro  -  Zanetti  -  Guzman

    Lorentzen

    Zalayeta  -  Del Piero





Søndag morgen fik jeg en rigtig god nyhed af vores læge. David Trezeguet var tilbage i træning og med lidt held kunne han bliver klar til hjemmekampen mod Bari. Efter jeg havde fået spist morgenmad havde jeg besluttet lige at ringe til David for at høre hvordan han havde det. Desværre tog han ikke telefonen og forståligt nok når han har fri om søndagen. Jeg vil så vente med at snakke med ham til mandagstræningen.
Palladino er også kommet tilbage fra skade og nu er det kun Zebina som ikke er klar.




Serie B - 5. Ligakamp (30-9-2006):

Junvetus(20) VS Bari(7)

36´ Del Piero (1-0)
44´ Boumsong (2-0)
60´ Bojinov (3-0)
63´ Bojinov (4-0)
68´ Bojinov (5-0)
88´ Del Piero, straffe (6-0)
MOM: Bojinov (10)


Også en af de bedre modstandere i Serie B jeg møder her. Hverken Palladino eller Trezeguet er 100% klar til at spille endnu. Heldigvis er Nedved tilbage på sin AMC.

Indskiftet Bojinov fik noget af en hovedrolle da han på 8 minutter fik scoret hattrick. Bari blev fuldstændig udspillet og jeg var utrolig effektiv. Holdet skabte 19 chancer hvor 9 af dem var inden for rammen, på de 9 forsøg blev der scoret 6 kasser. Bari fik rødt kort efter 65 minutter.
Chiellini, Piccolo, Giannichedda, Del Piero og Guzman(2) lagde op til målene. Så en rigtig god kamp hvor specielt Giannichedda, Guzman og Bojinov spillede en stor kamp.




SS af September måned:


Her kan i se hvordan September er gået. 4 sejr og 1 uafgjort blev det til. I stillingen er jeg fornuftigt med selvom jeg startede minus 9 point


Trezeguet om September måned:
"Alt i Juventus har været nyt. Vi har fået ny manager, nye trænere og alt er bare nyt. Nu har jeg ikke spillet så meget pga en skade så har for det meste set med på tribunen når vi har været i kamp. Stemningen i klubben er god og der er ikke rigtig nogen der føler sig udenfor. Jeg ser optimisistisk på fremtiden"











I næste update kommer der et lille interview med 3 måls skytten fra Bari kampen, Bojinov.






Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


cralle
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #25: 17 Feb 2007, 09:06 »

Uhh, det med interwievet lyder spænende, og det køre jo meget godt med Juve
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Juventus
« Svar #26: 18 Feb 2007, 14:55 »

Interview med Bojinov

Af Boris McMancecter, Journalist


Vi har valgt at tage en snak med 3 måls skytten fra weekendens runde i Serie B, Valeri Bojinov. En sand målscorer. Hver uge snakker vi med en bestem spiller rundt omkring i verden og denne gang er Bojinov manden vi vil smide 5 skarpe i hoved på:

Boris, spørgsmål 1:
Bojinov, du er kun 20 år, hvad er dine planer inden for fodbolden ?

Bojinov:
Jeg har fremtiden foran mig. Lige nu vil jeg gøre mit bedste for Juventus og hjælpe dem med at rykke op i serie A igen. Jeg kunne godt tænke mig at blive topscorer i denne sæson.

Boris:
Det er vel ikke helt realistisk synes du ? Da både Del Piero og Trezeguet spiller i angrebet.

Bojinov:
Jeg vil kæmpe for min plads til det sidste. Med 3 kasser så kan Brian Lindahl ikke lade være med at vælge mig til startopstillingen til næste kamp. Og hvis jeg bliver ved med at lave mål så starter jeg vel inde..

Boris, spørgsmål 2:
Du er faktisk også delejet af Fiorentina. Hvor vil du helst spille ?

Bojinov:
Godt spørgsmål. Jeg har det godt i Juventus og ved jeg skal spille her til 2008 da min kontrakt med Juventus udløber der.

Boris:
Der er vist stor interesse for dig, bla fra Man Utd og Bayern Munchen. Var det noget for dig ?

Bojinov:
Lige nu er Juventus min klub og jeg vil faktisk ikke kommentere rygter.

Boris, spørgsmål 3:
I er kommet i en svær gruppe med Bulgarien for at komme med til Em 2008. I skal op mod Holland og Rumænien. Kan i slå dem?

Bojinov:
Bulgarien har faktisk et godt hold og skal ikke undervurderes. Med mig og Berbatov på toppen så tror jeg sagens vi kan lave de mål der skal til for at få nok point til at ende blandt de 2 bedste. Så jeg er slet ikke nervøs for om vi skal komme til EM eller ej.

Boris, spørgsmål 4:
Hvem i Juventus kommer du det godt ud med ?

Bojinov:
Uha.. den er lidt svær. Jeg synes vi allesammen har det godt med hianden, så der er ikke nogen speciel spiller. Jeg snakker rimelig meget med Kovac og Paro. Men har det godt med alle.

Boris, spørgsmål 5:
Hvad synes du om jeres 2 nye spillere Brian Lindahl har hentet ?

Bojinov:
Både Drost og Lorentzen er 2 kæmpe talenter som selvfølgelig først skal vænne sig til sproget, tempoet og at Juventus bare er en større klub. Det ser spændende ud og hvis de slår igennem er vores venstre side jo sikker i fremtiden med de 2.

Boris:
Jeg siger mange tak for din tid og ønsker dig alt mulig held fremover.




Kampprogrammet fra Oktober måned ser sådan ud:

4-10/2006: Crotone - Juventus
7-10/2006: Napoli - Juventus
14-10/2006: Juventus - Brescia
21-10/2006: Juventus - Frosinone
25-10/2006: Cesena - Juventus
28-10/2006: Spezia - Juventus

Der er hele 6 kampe på programmet i denne måned. Udekampen mod Napoli skal nok blive svær, ellers ser jeg muligheder for en del point her.




Serie B - 6. Ligakamp (4-10-2006):

Crotone(16) VS Juventus(17)

35´ Bojinov (0-1)
54´ Bojinov (0-2)
MOM: Bojinov (8)


David Trezeguet er på bænken efter hans skade. Bojinov og Del Piero starter i angrebet.

Igen kom Bojinov i hovedrollen da han stod for kampens 2 scoringer. Kampen var ikke speciel velspillet for nogen af holdene. Crotone kom ikke til en eneste chance i kampen og fik da også en mand udvist i kampens sidste minutter pga 2 gule kort. Boumsong og Kovac skal have ros for at styre forsvaret godt i denne kamp.
Del Piero stod for begge oplæg og det første mål fra Bojinov var virkelig klasse. Han bankede den ind fra kanten af feltet.




Der er kommet lidt ændringer i kampproggrammet. Da der er landskamp den 7 Oktober så er kampen mod Napoli rykket til 18 Oktober. Desværre er Lorentzen ude med en forstrukket lyske, 2-3 ugers pause venter der.
Der er flere landsholdspillere på holdet, Buffon og Del Piero var med i 1-1 kampen mod Ukraine. Tudor, Bojinov og Trezeguet var også i aktion.
Tudor og Bojinov er netop blevet Itailiensk statsborgere.




Serie B - 7. Ligakamp (14-10-2006):

Juventus(12) VS Brescia(17)

89´ Trezeguet (0-1)
MOM: Chiellini (8)


Piccolo er ude med skade på højre back, heldigvis er Zebina blevet klar igen og kommer ind der. Selvom Trezeguet er klar så er han sat på bænken. Både Del Piero og Bojinov gør det godt helt fremme.

23 minutter på banen, 4 afleveringer og et forsøg på kassen var nok for Trezeguet til at blive matchvinder for Juventus i kampens sidste minutter. Igen var der et rødt kort i kampene, tror der har været rødt kort i 4 ud af 7 ligakampe. Brescia fik rødt efter 52 minutter og efter det blev jeg selvfølgelig mere spildominerende og med små 25 minutter tilbage skiftede jeg til en mere offensiv taktik. Jeg tog Zebina ud og smed Trezeguet i angrebet samme med Del Piero. Bojinov kom ned som AMR og Palladino som AML. Det lykkes at få de 3 point og vi ligger nu på 9.pladsen.




Efter 7 nederlag ud af 7 kampe har Sampdoria valgt at fyre deres træner, Stuttgart har også sagt farvel til Armin Veh. Stuttgart ligger sidst i Bundeseligaen med sølle 3 point.



Zebina lagde op til et mål

Serie B - 8. Ligakamp (18-10-2006):

Napoli(7) VS Juventus(9)

25´ Bojinov (0-1)
38´ Bojinov (0-2)
MOM: Bojinov (8)

En af de mere spændende kampe. Napoli på udebane er en svær opgave men holdet er så godt kørende at jeg ikke tror vi taber. For at gøre plads til Trezeguet i startopstillingen må jeg smide Del Piero ned på MLC og tage Guzman på bænken. Trezeguet og Bojinov er så på toppen.
De første 25 minutter var meget lige, Napoli kom til flere gode chancer så Buffon var travlt optaget indtil scoringen af Bojinov. Det satte lidt en stopper for Napoli´s pres. For da Bojinov scorede med 7 minutter til pause så mistede Napoli helt lysten. Zebina og Del Piero lagde op til Bojinov 2 mål.
Napoli prøvede igen efter pausen at få det mål som kunne skabe lidt spænding tilbage i kampen, det lykkes dog ikke og Del Piero var også tættere på at gøre det til 3-0 i stedet for 2-1 da han ramte overlæggeren. En god kamp af holdet og det mest overraskende ved kampen var at der slet ikke blev delt et kort ud... Ikke så tit det sker.




Serie B - 9. Ligakamp (21-10-2006):

Juventus(7) VS Frosinone(10)

80´ Del Piero (1-0)
MOM: Del Piero (9)


Jeg forventer en lidt nemmere kamp i forhold til Napoli kampen. Frosinone er ikke noget specielt godt hold og halvdelen af holdet er lejet spillere. Så jeg gav Balzaretti spilletid som venstre back, Tudor som centerforsvar, Palladino som AMC. Det betød at Chiellini, Kovac og Nedved får en lille pause.

Alt alt for spændende.. spillerne havde ligesom jeg undervurderet Frosinone totalt. Godt nok havde de ingenting offensivt hvor Buffon ikke havde en eneste redning.
Til gengæld var deres defensiv en tand bedre selvom jeg skabte 15 chancer ialt. Der skulle dog et frispark af Del Piero til at få de 3 point.
Trezeguet og Bojinov havde en skuffende kamp og Palladino skal ikke bruges som offensiv midtbane, enden skal han på toppen eller ned som MLC. 3 point i hus!




Del Piero efter kampen:

"Jeg er glad for jeg forsat kan bidrage til Juventus. Juventus er min klub, og jeg vil gøre alt for den. Det var en vigtig sejr over Frosinone, vi fortsætter med at have selvtillid og jeg er sikker på at vi nok skal rykke op i serie A hvis vi fortsætter stilen"



 
Serie B - 10. Ligakamp (25-10-2006):

Cesena(5) VS Juventus(6)


Jeg prøver at skifte lidt på midtbanen så den ser således ud:


Buffon

    Zebina  -  Boumsong  -  Kovac  - Chiellini

    Giannichedda  -  Zanetti  -  Nedved

    Del Piero

    Trezeguet  -  Bojinov

16´ Trezeguet (0-1)
29´ Bojinov (0-2)
39´ Trezeguet (0-3)
90´ Palladino (0-4)
MOM: Zanetti (9)

Der er lagt op til et lille topopgør mellem nr 5 og 6.
Cesena blev jo total udspillet. Samtidig spillede holdet en rigtig god kamp. Midtbanen fungerede godt og med Zanetto som styrmand går det rigtig godt. Trezeguet er også ved at komme igang nu. Chiellini, Zanetti, Nedved og Del Piero lagde op til de 4 mål.






Serie B - 11. Ligakamp (28-10-2006):

Spezia(22) VS Juventus(3)

44´ Trezeguet (0-1)
48´ Dionigi (1-1)
73´ Eder Bau (2-1)
MOM: Maltagliati(Spezia) (8)


Jeg prøver samme holdopstilling som mod Cesena, det gik jo ganske fint. Desværre gik kampen ikke som planlagt. Spezia spillede faktisk en god kamp og vandt fortjent. De havde en del chancer og da Trezeguet ikke var så skarp så endte det med nederlag. Buffon har spillet godt i mange kampe men denne gang kunne han ikke redde holdet. Det afgørende mål blev sat ind direkte på et frispark. Sæsonens første nederlag er fundet sted og vi ligger nu nr 6.




Kampene i Oktober måned endte:

4-10/2006: Crotone - Juventus 0-2 (Bojinov 2)
14-10/2006: Juventus - Brescia 1-0 (Trezeguet)
18-10/2006: Napoli - Juventus 0-2 (Bojinov 2)
21-10/2006: Juventus - Frosinone 1-0 (Del Piero)
25-10/2006: Cesena - Juventus 0-4 (Trezeguet 2, Palladino og Bojinov)
28-10/2006: Spezia - Juventus 2-1 (Trezeguet)

Bojinov 5 kasser
Trezeguet 4 kasser
Del Piero 1 kasse
Palladino 1 kasse

I stillingen er jeg 6 point efter Piacenza på første pladsen.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Emillionaire
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #27: 18 Feb 2007, 14:57 »

fede updates med meget indhold Opstemt Opstemt Opstemt
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #28: 18 Feb 2007, 15:10 »

Det ser godt ud! Smiley
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus
« Svar #29: 18 Feb 2007, 15:13 »

Rigtig gode updates. For selv lyst til at spille med Juventus, når jeg læser en så velskreven blog. Dejligt layout. Kan man evt. få et SS af liga'en? Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010