home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  1 Bruger, 555 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Juventus
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Juventus  (Læst 6014 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Juventus
« : 11 Feb 2007, 19:05 »

Juventus - tilbage til toppen!


Der var ikke så stor interesse til min D.C United blog, så nu prøver jeg med Juventus. Den tidligere storklub er kommet ned i serie B hvor de starter med -9 point. Min opgave er at få dem tilbage til serie A og forhåbenlig vinde det italienske mesterskab igen.

Følgene ligaer er valgt:






Didier Deschamps siger op - Dansker ny manager!







Efter sølle 14 dage på posten valgte den franske træner Didier Deschamps at opsige hans kontrakt med den tidligere storklub, Juventus. Didier havde ikke voldsomt meget at sige til klubben, et par enkelte kommentar kom der dog:

"Min aftale med Bestyrelse formand Giovanni Cobolli Gigli var på plads, bare 2 uger efter bryder han den. Han havde lovet en hel masse og nu føler man sig rigtig snydt. Jeg havde 4 gode år i Monaco og hvis jeg vidste jeg ville komme i denne situation så havde jeg aldrig forladt Monaco"





Kort efter Didier havde kommet med hans kommentar til pressen så blev der indkaldt til et lille pressemøde:

Giovanni Cobolli Gigli udtaler sig:

"Jeg er klar for i kan komme med så kort varsel. Som i nok ved har Didier Deschamps allerede kommet med sin kommentar omkring hans opsigelse. Vi er desværre kede af at det kom så vidt at Didier forlod os. Vi var ikke helt enige om nogen ting og jeg vil ikke nærmere ind på det. Jeg vil ønske Didier held og lykke i fremtiden."

Bestyrelse formanden forsatte med at snakke til den fremmødte presse:




"Jeg kan dog med glæde sig at vi allerede har fundet vores mand til jobbet som manager i Juventus. Valget faldt på en ukendt dansker ved navn Brian Lindahl. I har ikke hørt om ham.
I tænke nok over hvordan vi er kommet i kontakt med denne ukendte dansker, svaret er enkelt, Michael Laudrup.
Jeg kender Michael for hans tid her i Juventus og jeg stoler på ham når han siger at Brian Lindahl vil få Juventus tilbage i toppen af Serie A. Hvad jeg har fået at vide af Michael så står Brian Lindahl for talentudvikling og hård disciplin. Jeg er sikker på at spillerne nok skal få respekt omkring ham. Hele bestyrelsen og jeg giver ham en chance for at bevise at han kan være med i gamet"







Jeg blev ringet op af en journalist som ville stille mig et par spørgsmål:

Spørgsmål:
Er det ikke en lidt for stort hold du starter din trænerkarriere med ?

Svar:
Det kan der være noget om, jeg har måske et andet syn på tingene i forhold til andre trænere så jeg tror nok jeg skal klare mig. Det bliver ihvertfald spændende.

Spørgsmål:
Som du ved at Juventus ramt af den italienske skandale, har du nogen kommentar til det ?

Svar:
Nej. Jeg ønsker slet ikke at kommentere den sag.

Spørgsmål:
Hvilke spillere har du kendskab til for Juventus?

Svar:
Jeg kender da holdet rimelig godt. Nedved, Del Piero og Tzeguet er da kæmpe store navne. Men vil ikke udtale mig omkring holdet nu før jeg ser dem i kamp og træning.





Jeg ankom til Italien og fik en snak med hvert enkelte spiller. Selvom jeg ikke kan Italiensk måtte jeg snakke engelsk med alle i staben og spillerne. Jeg har haft mine ideer med at hente et par talentspejdere til klubben, men har så valgt at beholde alle i staben i hele denne sæson. Så må vi se hvad planen er efter første sæson er gået.

Da jeg blev ansat fik jeg en hurtig snak med asst manager og vi snakkede omkring træningen og hjemmefra har jeg lavet træning til hver kæde. Så det er allerede på plads.

Ang taktikken så har Juventus en del kantspillere, men jeg har ikke tænkt mig at benytte mig af kantspillere. Nede under kan i se min taktik og truppen:

























Jeg har fået sendt mine talentspejdere rundt omkring i verden og håber på de finder et par unge talenter.

Hvis man skal se lidt på truppen og omkring min holdopstilling så kan de opmærksomme læsere godt se at en spiller som Camoranesi nok ikke vil være i startopstillingen.
Marchionni er samme type som Camoranesi og vil nok have de samme svære vilkår for at komme på holdet.

I tænker nok også at en type som Bojinov også vil være fortid i klubben, der har jeg planer om et angreb bestående med Trezeguet og ham.
« Seneste Redigering: 16 Feb 2007, 07:04 af BlaZZo » Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #1: 11 Feb 2007, 19:56 »

Blir spændene og se om du kan få holdet op i serie a Smiley

Elsker billedet af ham Gigli, han ligner en der er gået amok til et pressemøde og pludselig ansætter en ukendt dansker Wink
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #2: 11 Feb 2007, 20:01 »

God start, bliver spændende at følge. Har selv et Juventus spil, det er dog lang tid siden jeg har spillet det. Har spillet en enkelt sæson, og rykkede sikkert op. Fik faktisk 10 ud af 11 spillere på sæsonenes hold i Serie B.!!
Men nok om mit spil - Held og lykke.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Juventus
« Svar #3: 12 Feb 2007, 06:36 »

Hey.

Jeg ved at Juventus er klare favoritter til at rykke op og det vil da også være en kæmpe fiasko hvis jeg ikke gør det. Men om jeg lige får 10 ud af 11 spillere på årets hold bliver svært at sige.

Håber i vil følge bloggen.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


zafirsimon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Juventus
« Svar #4: 12 Feb 2007, 18:38 »

yderst spændende blog
Logged

Swaagenz
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #5: 13 Feb 2007, 09:35 »

Ja det er en spændende blog
Især for os Juventus fans som har været igennem en del. he he.
Har også prøvet at spille med Juve i FM07  - vandt serie b let. Og vandt serie a sæsonen efter. 3. sæson hang ingenting sammen og nu spiller jeg ikke lige m Juve p.t.
Men vil følge bloggen med stor interesse. Forza Juve
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Juventus
« Svar #6: 13 Feb 2007, 19:45 »

(Jeg spiller ikke med transfer update)

Når man ser lidt på reserve holdet så er der et par gode spillere i blandt som jeg har tænkt mig at beholde. Micolli, Kapo og Olivera er blandt de spillere som kan bidrage med noget.

Holdet:

Buffon er klart manden der står på kassen. Ingen tvivl om det. Buffon er 28 år og har kontrakt til 2008. Prøver at forlænge med et par år mere. Ville være dumt at miste ham.

Forsvaret vil nok bestå af :
Chiellini(21) - Boumsong(26) - Kovac(32) - Zebina(27)

Der er også en Tudor som kan spille centralt forsvar, men har valgt Kovac og Boumsong. Kovac er 32 år og har en del rutine. Kampen på venstre back står mellem Chiellini og den lidt mere rutineret Balzaretti som er 24. Balzaretti kan også spille højre back men da han er venstre benet vil jeg ikke bruge ham der. Så han må tage kampen op.
Birindelli er backup på højre backen.

Midtbanen vil nok bestå af:

Offensive midt: Palladino(22)                     
Del Piero(31) - Zanneti(29) - Nedved(33)

En rutineret midtbane trio på den centrale. Men ikke den optimale. Jeg ser Nedved som den optimale AMC men da der ingen der rigtig kan spille på højre side på 3 mands midtbanen så må han blive der.

Angrebet:

Bojinov - Trezeguet

Et farligt angrebspar vil jeg mene. Trezeguet som boksspilleren og Bojinov som den bevægelige type. Zalayeta er backup i angrebet.

En lineup uden indkøb vil nok være:

Buffon

    Zebina  -  Kovac  -  Boumsong  - Chiellini

    Nedved  -  Zanetti  -  Del Piero

    Palladino

    Trezeguet  -  Bojinov


Spillere fra første holdet som er sat til salg:
Marco Marchionni
Mauro Camoranesi

Der er ikke plads til dem da jeg ikke vil bruge kanter.

Jeg leder efter:
En offensiv midtbane.
En centralt/højre midtbane
En Centralt/venstre midtbane

Brian Lindahl siger til ønskerne:
"Jeg har snakket med vores sportschef og han er allerede sat på opgaven. Jeg har lavet en lille liste til ham med spillere. Det største ønske er dog en midtbane spillere der kan spille på højre side. Så kan jeg rykke Nedved frem på den offensive. Desværre bliver Del Piero ikke yngre så jeg er på udkig efter en afløser for ham. Jeg synes mit forsvar er godt besat i denne sæson men jeg har da et par spillere som jeg vil have til fremtiden. I angrebet kan jeg både rykke Del Piero og Palladino frem hvis jeg får fat på mine ønsker"


Ungdomsholdet i Juventus består af 43 spillere. Det er rigtig mange. Jeg har haft en samtale med ungdomstræner og ansvarlig for U20 holdet Vincenzo Chiarenza. Vi er blevet enige om at Vincenzo står for alt omkring holdet de næste 6 måneder og til januar vil vi se på spillere der har en fremtid. Nogen ryger på free transfer, nogen på reserve holdet og en del på U holdet.
På U holdet er der også en del spillere. 37 spillere er enden udlejet eller delejet af andre klubber. 5 spillere er stadigvæk i Juventus men vil spille på reserveholdet, bla Legrottaglie, hvis ikke han bliver solgt. Spillerne får denne sæson til at spille sig til en kontrakt permanent med Juventus. Jeg gider ikke have gode spillere som Gasbarroni, Tacchinardi og Micolli i andre klubber. Men da jeg kun spiller i serie B nu vil det ikke gøre den helt store spørgsmål. De skal have en chance i andre klubber. Min mening til at udleje "gode" spillere ud synes jeg ikke er holdbart. Enden er de gode nok ellers skal de sælges.


Bremen og Sampdoria vil have Camoranesi



Vi har fået et par tilbud fra Werder Bremen og Sampdoria på vores dygtige højre kant spiller.
Efter en god snak med Sportschefen har vi valgt at sove på deres tilbud.
Dagen efter fik vi sendt en mail afsted til de 2 klubber og sagt at Camoranesi vil koste 100mio.dkr hvis de vil have ham.


Camoranesi siger:

"Hvis Juventus ikke vil beholde mig så vil jeg gerne væk for klubben så hurtig som mulig. Werder Bremen lyder som en rigtig spændende klub men hvis jeg skulle blive i Italien så vil det skam heller ikke gøre noget. Min familie og jeg har det rigtig godt her. Jeg ønsker bare at komme væk"





En masse blandet nyt

  • Dario Acevedo skifter fra Independiente til Juventus som træner
  • Balzaretti forlænger med Juventus til 2011
  • Bla Buffon, Nedved og Del Piero vil ikke forlænge deres kontrakt
  • Den nu tidligere Juventus talentspejder Roberto Bettega skifter til Arsenal
  • Efter et afslag i første omgang har Buffon, Nedved og Trezeguet valgt at takke ja til at forlænge - dog skal de have 25% mere i løn ved oprykning
  • Milan og Man Utd vil gerne have Bojinov









Sampdoria køber Marchionni



Juventus har i dag valgt at sælge den 26 årige højre kant spiller Marco Marchionni. 14 mio.dkr skulle serie A klubben slippe. Juventus skriver i pressemeddelsen:

"Efter Brian Lindahl er kommet til så har vi haft en snak med hver enkelte spiller og da Brian Lindahl ikke vil bruge kanter så gav vi udtryk til Marco at vi ikke ville beholde ham.Det acceptere han og han er nu solgt til Sampdoria. Vi ønsker ham held og lykke."






Jeg blev ringet op af den ene af to direktøre i Juventus. Marco Tardelli kom med den kedelige meddelse at Giancarlo Corradini har valgt at skifte asst manager jobet ud med manager jobbet i Ternana. Jeg blev selvfølgelig lidt overrasket da Giancarlo slet ikke havde givet udtryk for et skifte. Jeg fortalte så til Marco at jeg ville prøve at finde en nye asst manager hurtigt.

Da jeg ikke selv har taget ansvaret for holdets træningskampe i denne sæson så valgte jeg alligevel at tage med til spanien for at se kampen mellem Juventus og Negreira.
Jeg så holdet stille op i en 4-4-2 flad. Modstanden var ikke den største og vi vandt da også sikkert med 5-0. Del Piero og Palladino lavede hver 2 mål og indskiftet Zalayeta scorede det sidste. Jeg var tilfreds med at se Palladino som spillede en fantastisk kamp, ellers var der ikke så meget at sige om kampen. Lige efter kampen tog jeg flyet hjem for at ordne et par ting, bla ang en ny asst træner. Dario Acevedo stod for resten af træningskampene i Spanien og vil hverdag give mig reporter.

Jeg blev nød til at have et møde med hele bestyrelsen. Jeg fortalte dem ærligt at jeg ikke følte trænerne i klubben var gode nok til at udvikle spillerne. Jeg blev enig med dem at jeg havde retten til at gøre alt med klubben som jeg ville, de havde min fulde opbakning. Bestyrelsen kunne fortælle mig at Guzman nu var blevet Italiensk statsborger.
2 timer efter møde valgte jeg at tage afsked med 4 trænere.

Acevedo havde sendt en mail til mig om hvordan det var gået den anden kamp i spanien. Han var skuffet over holdet som kun fik 3-3 mod Eibar. Paro, Bojinov og et selvmål var målscorerne. Camoranesi og Kovac valgte også at lave selvmål. Så det var ikke nogen specielt god kamp gav Acevedo udtryk for.

Efter jeg havde fyret en del fra træner staben så blev jeg også nød til at ansætte nogen nye. Følgene blev hentet i første omgang:
John Ranum - Brøndby - 1,8mio.dkr
Niels Sørensen - FCK - 3,0mio.dkr
Anders Storskov - FCK - 280.000dkr
Henrik Mamsen - FCK - 2,2mio.dkr
Min nye asst træner er fra Brasilien og hedder Wellington Vero. Han kostede 750.000

Der vil måske komme en enkelt træner mere.

Det var lidt mere om holdet og den første tid i Juventus - hvad synes i ?
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Juventus
« Svar #7: 14 Feb 2007, 06:15 »

Jeg smider lige en afstemning op så jeg kan høre lidt hvad stemningen er. Hvad vil folk have:

1 måned´s update
3 måned´s update
6 måned´s update

Afstemningen køre et par dage.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Juventus
« Svar #8: 14 Feb 2007, 07:35 »

JEg synes du skriver en god blog indtil videre. Kan dog ikke lide din opstilling...

John Ranum - Brøndby - 1,8mio.dkr
Niels Sørensen - FCK - 3,0mio.dkr
Anders Storskov - FCK - 280.000dkr
Henrik Mamsen - FCK - 2,2mio.dkr               Det der er jo direkte latterligt. Prøv nu at spil med lidt realisme.
Logged

Swaagenz
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #9: 14 Feb 2007, 09:05 »

Tak skal du ha' - der sker ting og sager hos den gamle dame!
Rigtig godt skrevet  Thumbs Up

Er nok lidt enig med Batistuta - Det er ikke helt vildt realistisk med så mange danske trænere i Juve.
Danske trænere i udlandet  p.t. kan vist tælles på 3 fingre og så snakker vi hele verden!
Bangsbo var vist den bedste og kendeste.
Og med den danske vinkel er det vel ok med et par danske trænere - men 4!?
Men hey - du bestemmer - jeg læser gerne mere!!
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Juventus
« Svar #10: 14 Feb 2007, 16:32 »

Ja okey, kan sagens se hvad i mener. Men de trænere der var i Juventus fra start var ikke specielt gode. Og tro mig.. har kigget en del tid efter nye trænere og ingen vil rigtig til en serie B klub, forståligt nok. Så jeg kiggede lidt i DK og fandt så nogen trænere jeg synes jeg kunne bruge. Jeg vil meget gerne have bedre trænere og Italienske da det nok også er en fordel de kan snakke med spillerne, det kan mine nye danske trænere jo ikke på samme måde.

Men lad os se når Michael Laudrup finder en klub, han får nok Faxe og en talentspejder med til klubben, ikke at jeg vil sige at det er okey jeg har gjort det.

Men helt ærlig har faktisk ikke tænkt på at det var urealistisk inden i har sagt det. Men det går nok udover mig selv da de danske trænere nok ikke er bedre end de andre klubber i Italien.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Swaagenz1
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #11: 15 Feb 2007, 11:01 »

Glæder mig til næste update!
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #12: 15 Feb 2007, 11:38 »

Godt skrevet..
Logged


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Juventus
« Svar #13: 15 Feb 2007, 20:55 »

Forsvarsspiller ind - Forsvarsspiller ud


Alle tingene er nu faldet på plads omkring Juventus første indkøb i denne sæson. Vi har længe haft kigget på en ung forsvarsspiller som kan overtage på længere sigt. Vi fik forhandlet os frem til en god aftale med Jeroen Drost. Til gengæld er Legrottaglie solgt til Genoa for 10mio.dkr. Så handlen med de 2 spillere gik næsten lige op. Lindahls kommentar til pressen:

"Det er lækkert at vi har fundet en venstre benet midterforsvar. Drost er nok bedste som venstre back, men i center forsvaret vil jeg også mene at han har noget at byde på. Han er ikke speciel hovedstødsstærk men til gengæld hurtig og han slår nogen rigtig skarpe hjørnespark. Om 4-5 år vil han være en af Europas bedste forsvarsspillere."

SS af Drost:

Den sidste træningskamp i Spanien endte med en 6-2 sejr over Figueres. Drost fik "debut" i midterforsvaret sammen med Kovac. Del Piero og Trezeguet stod for hver 2. Bojinov og Boumsong scorede et hver. En fornuftigt træningskamp.

Efter et par afslag på nogen tilbyd omkring Camoranesi så blev han utilfreds med mig. Jeg har fået et par latterlige tilbud. Bla vil både Arsenal og Inter leje ham uden at give en krone for det og tilbud på 40-50mio.dkr kommer ind på faxen. Jeg har accepteret Aston Villas tilbud på 75mio.dkr så må vi se hvad der sker.





Der var lodtrækning til Coppa Italia 1. kvalrunde som spilles den 19-8. Her bliver modstanderen Martina som til daglig spiller i C1B.

Jeg har ikke haft så meget held på at finde de rigtige forstærkninger til holdet. Der er enkelte spillere som talentspejderne ser på men der er langt vej for at næste indkøb er offenliggjort hos Juventus. Vi er stærkt interesseret i en midterforsvar på 20 år, han er dog rimelig dyr og hvis jeg også skal have forstærket min offensiv med en spiller eller to så ved jeg ikke om jeg vælger at bruge 65% af mine transfer penge på ham.

Der er stor efterspørgsel omkring min unge defensive midtbane spiller Matteo Paro. Han er 23 år og er kommet fra Siena. En rigtig god spiller som muligvis godt kan få en masse spilletid hvis jeg ikke får hentet en midtbane spillere. Midtbanen bliver så lidt mere defensiv da både Paro og Zanetti spiller på den.
Camoranesi valgte desværre at sige nej til Villa da han ikke ville acceptere længden på den kontrakt han blev tilbudt. Jeg håber at han bliver solgt inden transfer vinduet lukker.

Den sidste træningskamp inden turneringen for alvor går igang var mod Milans reserver og her vandt vi kampen med 2-0. Bojinov og Del Piero stod for målene.





Camoranesi finder ny klub
17 August 2006

Efter godt en måneds transfer rygter så har Italienske Camoranesi endelig fundet en ny klub. Aston Villa, Valencia og Bayern har været på tale som kommende arbejdsgiver men Camoranesi valgte at blive i Italien. Serie A klubben Fiorentina blev nemlig den nye klub som han skal spille for.

Camoranesi siger:
"Jeg er glad for endelig at finde en ny klub. Fiorentina er en udmærket klub at komme til og jeg glæder mig vildt meget for at komme igang. Jeg ønsker Juventus held og lykke i serie B og mit eget mål i Fiorentina er at komme til at spille Champions League fodbold"





Coppa Italia 1.kvalrunde (19-8-2006):

Martina VS Juventus

12´ Del Piero (0-1)
24´ Nedved (0-2)
30´ Bojinov (0-3)
MOM: Del Piero (8)


Første kamp skal spille. Har valgt at stille med en del reserver. Drost fik debut hvor han sammen med Piccolo skulle prøve at holde målet rent.
Det blev ikke den ventet målfest men chancer kom der massere af. Martina skabte ikke en eneste chance og det er også naturlig nok. Holdet spillede en fin kamp og gjor sådan set som de skulle, vinde kampen og videre. Både Drost og Piccolo i midterforsvaret var nogen af lyspunkterne.

Buffon

    Birindelli  -  Piccolo  -  Drost  - Balzaretti

    Giannichedda  -  Paro  -  Del Piero

    Nedved

    Zalayeta  -  Bojinov





I 2.kval runde skal jeg møde Novara. Det er allerede om 4 dage.
Drost blev ikke helt tilfreds da jeg roste ham efter debuten hvor jeg samtidig sagde at han også skulle bevare jordforbindelsen. Så nu føler han ikke der er støtte nok og begynder allerede nu at overveje hans fremtid i klubben.

Man Utd viser heletiden interessere for både Balzaretti og Bojinov og jeg afviser hvergang. Mit hold har PT ikke bredden i det offensive til at sælge en spiller som Bojinov.




Coppa Italia 2.kvalrunde (23-8-2006):

Novara VS Juventus

56´ Coletto, selvmål (0-1)
MOM: Del Piero (8)


Jeg har lavet nogen ændringer i forhold til den første kamp. Buffon er ude med en lille skade og bliver dermed erstattet af Belardi. Zebina får lidt kamptræning på højre back og både Palladino og Zanetti får spilletid.

Er du gal en dårlig kamp. Jeg fik til gengæld en masse modstand i denne kamp og jeg vandt kampen på et selvmål efter et hjørnespark. Meget heldigt. Del Piero spiller godt på venstre side af den centrale midtbane og jeg ved endnu ikke hvem der skal være den defensive midtbane(MC). Zanetti, Giannichedda og Paro er blandt de 3.

Belardi

    Zebina  -  Piccolo  -  Drost  - Balzaretti

    Zanetti  -  Paro  -  Del Piero

    Nedved

    Zalayeta  -  Palladino





Kampen fik dersværre også et kedelig efterspil da holdlægen fortæller dagen efter at Palladino er ude i en måned og Balzaretti i 2-3 uger. Venezia er modstanderen i 3 kval runde.
Der er nu en uge tilbage før transfervinduet lukket og eneste indkøb jeg har hentet indtil videre er Drost. Emner jeg ser på er pt:
Midterforsvar
Central midtbane




Coppa Italia 3.kvalrunde (27-8-2006):

Venezia VS Juventus

13´ Trezeguet (0-1)
MOM: Aprea(Venezia) (9)


Pga skader så er der sket nogen ændringer. Chiellini får hans første kamp som venstre back og Boumsong får også lidt spilletid.

Det er jo ligefør man skulle ansætte en angrebstræner til for at score 1 mål på ialt 18 chancer er slet ikke godt nok. Igen var holdet spildominerende og havde fuldt kontrol på kampen. Det skal siges at der var 2 mål der blev anulleret pga offside. Først Bojinov og senere hen Boumsong. Det var selvfølgelig Venezias keeper der blev kåret til kampens spiller, han stod en rigtig god kamp!
Det kan også tænkes at Paro får chancen på den centrale midtbane, den plads er mest defensiv af de 2 og Paro har gjort det godt.

Belardi

    Zebina  -  Boumsong  -  Drost  - Chiellini

    Zanetti  -  Paro  -  Del Piero

    Nedved

    Trezeguet  -  Bojinov








Juventus henter offensiv spiller

27 August 2006


Det ser ud til at Juventus har lavet deres sidste, men kun andet indkøb i dette transfer vindue. Det tyder på at Juventus nye danske manager Brian Lindahl har en masse tiltro til de nuværende spillere i Juventus truppen.
At Brian Lindahl netop henter en dansker er ikke så underligt, for Kasper Lorentzen som er købt hos Brøndby for 18mio.dkr er et kæmpe talent og kan både være en mulig afløser for Del Piero på MLC eller Nedved på AMC. Lorentzen er 20 år og har 11 U21 landskampe bag sig.

Brian Lindahl om indkøbet:
"Nu kender jeg jo Kasper utrolig godt og jeg ser store muligheder i ham. Nedved er jo 33 år og kan jo ikke blive ved i flere år og jeg bliver allerede nød til nu at finde nogen spillere som kan tage over og her er Kasper en af dem. Om 3-4 år vil han være blandt de bedste spillere i Italien, giv ham noget tid og han vil blomstre"






Jeg vil lige høre jeres mening omkring holdopstilling, skal jeg skrive den ved hver kamp eller bare engang imellem ?
Næste update ved jeg endnu ikke hvornår kommer. Men forhåbenlig engang imorgen.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


ZhotLog
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #14: 15 Feb 2007, 21:19 »

Godt start, men du behøver for min skyld ikke, at vise opstillingen hver gang. :-)
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010