home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 344 Gæster Online.

Indlæg: 1132744 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Lukket] Liverpool - En ny æra!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor god er bloggen?
Den bedste!
En af de bedste!
God!
Middel!
Kedelig!
Dårlig!
Meget dårlig!

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: [Lukket] Liverpool - En ny æra!  (Læst 18860 gange)
7kfum
Gæst
 
[Lukket] Liverpool - En ny æra!
« : 04 Feb 2007, 23:03 »

George Gillet kommer med forandringer.




Alle de dato jeg kan huske, har noget med min klub at gøre. Min klub, klubben over alle klubber, er noget man fødes med, og man følge dem resten af livet. Min klub er ”The Reds”, De røde fra Merseyside, normalt kendt som Liverpool FC. Om jeg står på The Kop, eller om jeg sidder i dagligstuen, er lige meget jeg støtter altid mit hold fuldt ud. Og det vil jeg altid gøre, jeg vil sågar have min aske spredt ud over Anfield Road, Men mon ikke de er på The new Anfield til den tid.


Det er en forandringernes tid her i Liverpool, og især i min elskede klub Liverpool, men også over fra den anden side af byen på Goodison Park sker der forandringer. Her på Anfield har købet af Liverpool, blevet godt modtaget. Vi er alle af den overbevisning at George Gillett, den nye ejer, Rafa og de andre i staben vil skabe store resultater, med de penge og resurser vi har til rådighed efter købet. Hvis man skal tro rygterne har Rafa fået omkring 1 milliard kroner, til indkøb. Jeg tror at når vi har en mand som Rafa som kun køber fornuftigt, og vurdere kvalitet før markedsværdi, kan det bringe klubben tilbage til samme klasse som i 80’erne. Vi har mange gode navne i truppen selvfølgelig ført an af Steven Gerrard, men vi er godt besat på alle poster. Reina på mål, kan godt lave nogen fejl, men en god målmand. Finnan ude på højre back, god men er dog ved at skulle have en overtager. Riise ude i venstre, ham må vi ikke skille os af med, klart en af klubbens bedste. Hyppia, Carra og den unge Agger i midterforsvaret, er jo fantastisk, men vi skal dog have en næste sæson, når Hyppia, er blevet for gammel. På den centrale midtbane, har vi Momo, Xabi, Steven Gerrard og nyindkøbet Mascherano, det er en plads hvor vi er besat med måske 4 af verdens bedste på deres plads. På kanterne har Vi Garcia, Pennant og Mark Gonzalez, hvilket også er fantastisk, dog mener jeg at en enkelt mere ikke kunne skade. I angrebet er vi også meget stærkt besat, Crouch, Kuyt, Bellamy og gode gamle Fowler, er alle virkelig kompetente angribere, men Fowler stopper snart så det kunne være meget godt med en ekstra mand der.

« Seneste Redigering: 17 Feb 2007, 20:19 af 7kfum » Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: George Gillett skal føre os til nye højder!
« Svar #1: 04 Feb 2007, 23:36 »

rigtig flot start kører du samme stil som du gjorde i den anden ?? altså halv spiller story/blog
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

7kfum
Gæst
 
Sv: George Gillett skal føre os til nye højder!
« Svar #2: 05 Feb 2007, 08:19 »

Nej.. I denne story vil der blive fokuseret dels på fodbold men også på hvordan at en typisk englænders liv går... Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: George Gillett skal føre os til nye højder!
« Svar #3: 05 Feb 2007, 15:27 »

Rafa væk?



Jeg er stadig i chok. Jeg var nede i den lokale købmand som sædvanligt, og da jeg købte The Sun, så jeg forsiden. ”Rafa har sagt op!” det var de lysende kendsgerninger, på forsiden af The Sun. Rafa, som lige var blevet så populær her, søgte nye udfordringer. Han måtte have sine grunde. Og det havde han da også, da jeg kom hjem, og satte mig i min dejlige stol foran TV’et, læste jeg artiklen. Rafa var gået begrund af at hans mor var døende, og han gerne ville være hjemme hos hende, i Spanien. Rafa udtalte at han var meget ked af det, og undskyldte over for Liverpools fans men dette måtte han bare gøre. Og jeg forstod ham, og det tror jeg også resten af fansene gjorde. Han sagde at han regnede med at komme tilbage til fodboldverdenen i næste sæson. Med dette stod jeg tilbage med så mange usvaret spørgsmål. Hvem havde de tænkt sig skulle bære denne tunge arv? Og hvordan ville resten af Liverpool reagere på dette?

2 dage efter, om torsdagen, fik Liverpool efter mange spekulationer ny manager. Og ingen havde gættet rigtigt, han var en meget kendt mand i Liverpool, men ikke for hans præstationer uden for banen, men for hans præstationer på banen. Det ingen ringere end den mest scorende Liverpool spiller nogensinde, Ian Rush. Jeg var begejstret og undret på samme tid. Han var virkelig en Liverpool legende, og alle vil elske ham fra starten. Men hvordan var hans evner uden for banen?


Jeg bor på Denebank Road, som kun er 200 meter fra Anfield. Lige præcis placeringen i forhold til Anfield var ekstremt vigtigt dengang da jeg slog mig. Dengang var jeg 24 år gammel, og nu er jeg 48. Jeg bor alene i mit 2 etagers rækkehus, det er ligesom næsten alle andre huse her i området. Det er ikke specielt stort, men det er nok, vi er 4 i familien. Lilly, min kone, jeg og vores 2 børn, Ian og Kenny. Jeg er nok en helt typisk englænder. Jeg tager til fodbold og støtter mit hold, hvorefter jeg tager på pub, og kommer sent hjem. Men jeg tager mig også godt af mine børn og min kone. Efter kampene er det eneste tidspunkt hvor jeg tager på pub. Jeg kommer aldrig sent hjem, da mit arbejde, som redaktører på vores lille lokale blad, Anfield Times. Det er fint job med en udmærket løn. Og generelt er mit liv ganske almindeligt.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: George Gillett skal føre os til nye højder!
« Svar #4: 05 Feb 2007, 15:33 »

Skal lige sige at kommentarer er mere end velkommne.. Smiley
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: George Gillett skal føre os til nye højder!
« Svar #5: 05 Feb 2007, 18:56 »

Jeg bor alene i mit 2 etagers rækkehus, det er ligesom næsten alle andre huse her i området. Det er ikke specielt stort, men det er nok, vi er 4 i familien. Lilly, min kone, jeg og vores 2 børn, Ian og Kenny.
Bor du alene, eller sammen med din familie.??
Ellers synes jeg det er en rigtig fin start på bloggen.. Selvom jeg er Chelsea fan, glæder jeg mig til at se hvad du kan udrette med dette Liverpool hold.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

7kfum
Gæst
 
Sv: George Gillett skal føre os til nye højder!
« Svar #6: 05 Feb 2007, 19:00 »

Bor du alene, eller sammen med din familie.??
Ellers synes jeg det er en rigtig fin start på bloggen.. Selvom jeg er Chelsea fan, glæder jeg mig til at se hvad du kan udrette med dette Liverpool hold.

Havde først skrevet alene men kom i tanke om at det ikke var specielt typisk engelsk Smiley
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: George Gillett skal føre os til nye højder!
« Svar #7: 05 Feb 2007, 19:05 »

hvis stilen forsætter skal helt sikkert læse med her
« Seneste Redigering: 07 Feb 2007, 23:29 af pelen » Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

7kfum
Gæst
 
Sv: George Gillett skal føre os til nye højder!
« Svar #8: 06 Feb 2007, 20:26 »

Er i klar på en update senere i dag? Smiley
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: George Gillett skal føre os til nye højder!
« Svar #9: 06 Feb 2007, 20:33 »

helt sikkert
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

7kfum
Gæst
 
Sv: George Gillett skal føre os til nye højder!
« Svar #10: 06 Feb 2007, 22:54 »

Jeg går igang med updaten nu.. Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: George Gillett skal føre os til nye højder!
« Svar #11: 06 Feb 2007, 23:33 »

Villa - Liverpool spiller?



Den 15. juli var Liverpool igen på forsiden, af The Sun. Men denne gang for noget helt andet, vi havde nemlig fået fat i en meget ombejlet mand. Navnet på denne mand er David Villa. Hvis man skulle tro The Sun, havde vi fået Villa for den imponerende sum af 350 millioner kroner, men hvis man skal tro andre medier lå beløbet på omkring de 300 millioner. Jeg var ret glad den dag. Vi havde fået en af verdens bedste angribere. Det var helt klart en stor præstation.

Vi skriver i dag den 20. August, og vi har både rundet Community Shield og vores første Premier League kamp. Men vi har også spillet en del venskabskampe, med 3-2 over Cardiff som den bedste modstander, resultatet mod Cardiff var okay, da vi spillede med mange unge og reserve spillere.
Men som lovet skal vi over til Community Shield og Premier League.
Kampen mod Chelsea i Community Shield, blev aldrig så spændende som folk havde snakket om. Jeg sad selv i min dagligstue, og nød kampen, jeg var sikker allerede da vi var foran 2-0, men Villa bankede lige en mere ind. Det var fantastisk, Ian Rush havde formået at vinde 3-0 over Chelsea og få et trofæ, i sin første officielle kamp! Gerrard var fantastisk i den kamp, og han fodrede hele tiden Villa og Kuyt, på toppen, med fantastiske bolde. Oven i det stod Cech en virkelig slem kamp. Han lavede 2 slemme fejl, desværre fik Kuyt kun udnyttet den ene.
Vores første Premier League kamp mod Watford blev meget mere spændende end nødvendigt. Jeg sad hjemme i dagligstuen, og så kampen. Omkring det 20. minut, sker noget der ændre kampen fuldstændig, Carra får rødt kort efter at have taklet en Watford spiller i en kontra. Derefter kom Agger ind, men på det efterfølgende frispark, dømmer dommeren helt forkert, et straffespark begået af Agger, og selvfølgelig udnytter Marlon King, det til at bringe Watford, på en ufortjent 1-0 føring. Og med det mål startede mit faste greb om et lille stykke stof i sofaen.
Men i det 70. minut, gør Rush en meget klog ting, han sætter en ekstra angriber ind, og det ville senere hjælpe os meget. Bare 10 minutter efter bringer Villa, det på en lang aflevering, fra Agger, balance i regnskabet, 1-1.  Kritsh, det er lyden af et styk stof der bliver flået af en sofa, og det var den lyd jeg hørte da Marlon King, scorede til 2-1. Kort efter blev stoffet flået midt over, da Marlon King gør det til 3-1, men nej, målet er dømt offside. Det var dog et større suk da det kort efter var Liverpool der fik underkendt et mål, af Villa. Men et minut efter scorer, netop Villa, til 2-2, og jeg jublede fuldstændig overdrevet, som om vi havde vundet noget stort, men den lettelse der kom igennem kroppen, var befriende. I det 3. minut overtid, skyder Villa den knald hårdt ind på Jordan Steward, som ikke kan forhindrer den i at gå i mål, 3-2. Det var det vildeste comeback nogensinde.

Privat har min måned været elendig. Lilly og jeg var op at skændes, jeg havde været vred hele dagen, da Liverpools 7-0 sejr i Kina ikke var blevet vist i TV. Lilly mente at jeg gik for meget op i Liverpool, og hun bedte om at blive skilt. Det var første gang nogensinde jeg slog hende, men der var en form for lettelse i de første 2 sekunder, hvorefter jeg blev grebet sorg, hvordan kan jeg havde været et så slemt menneske, jeg slog hende. Men jeg var sikker på at dem inde fra pubben hverken havde grædt eller sagt undskyld, så jeg måtte gøre hvad en mand måtte gøre, stå fast. Jeg havde det dårligt hele ugen efter, og jeg gav hurtig op og vi fik hurtig skilsmisse papirerne på plads. Hvad skulle jeg også med hende? Jeg havde jo Liverpool.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: George Gillett skal føre os til nye højder!
« Svar #12: 06 Feb 2007, 23:34 »

Der blev nok lidt for meget skrift i forhold til billeder denne gang Smiley

Feel very free to comment! Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: George Gillett skal føre os til nye højder!
« Svar #13: 07 Feb 2007, 15:43 »

Hvad synes i om opdateringerne når der er kampe indvolveret.?
Logged

Zinqo
Gæst
 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #14: 07 Feb 2007, 15:53 »

Ser fint nok ud med tekst og billeder, men synes måske det er lidt uoverskueligt med al den teskt sat sammen, du kunne måske lave lidt mellemrum mellem linierne og det.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010