home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  2 Brugere, 326 Gæster Online.

Indlæg: 1132744 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Lukket] Liverpool - En ny æra!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor god er bloggen?
Den bedste!
En af de bedste!
God!
Middel!
Kedelig!
Dårlig!
Meget dårlig!

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: [Lukket] Liverpool - En ny æra!  (Læst 18861 gange)
Mikkellas
Gæst
 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #75: 12 Feb 2007, 19:49 »

Kan godt lide den måde du skriver på. Jeg har ikke lagt nogle kommentarer på det sidste da jeg har haft travlt, men jeg er imponeret over din blog Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #76: 12 Feb 2007, 19:51 »

Kan godt lide den måde du skriver på. Jeg har ikke lagt nogle kommentarer på det sidste da jeg har haft travlt, men jeg er imponeret over din blog Smiley

Tusind Tak for alle dine roser!

Skal jeg vende min idé her eller skal jeg bare bevare spændingen?

Er der nogen som vil svare så er i søde Smiley
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #77: 12 Feb 2007, 19:53 »

Skal jeg vende min idé her eller skal jeg bare bevare spændingen?
Bevar spændingen, så bliver vi overrasket. Du må bare ikke lave for meget om i bloggen for den er næsten perfekt Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #78: 12 Feb 2007, 19:54 »

Bevar spændingen, så bliver vi overrasket. Du må bare ikke lave for meget om i bloggen for den er næsten perfekt Smiley

Der kommer ikke til at laves om, der kommer bare en tilbygning Smiley

Næsten perfekt? Hvad skal der til før den erp perfekt? Opstemt
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #79: 13 Feb 2007, 18:22 »

Ny afstemning oppe!
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #80: 13 Feb 2007, 18:22 »

Ny update senere! Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #81: 13 Feb 2007, 22:04 »

Turen



Ryan Murdock
”Last call for London”, råbte en mand på tog stationen. Jeg var desperat og måtte væk, så jeg hoppede ind i toget, efter at jeg hurtigt havde købt billet. Dørene lukkede lige bag mig, jeg var heldig, de kunne ikke få fat i mig lige så hurtigt nu.
Jeg satte mig på den første ledige plads, ved siden af en meget smuk ung dame, jeg nikkede som tegn på et ”goddag”, mit adrenalin var for højt oppe og køre til at jeg ville begynde at score hende nu.
Der var nu gået en halv time siden jeg kom ind i toget, og der var intet sket, udover en af de sædvanlige billetkontrollører. Det var på en måde kedeligt at sidde her, men jeg kunne ikke falde i søvn begrund af mit stadig store adrenalin chok, efter mordene.
”Hvad er det du læser?”, røg det ud af munden på mig, mine ord var myntet på den unge smukke dame.
”Ikke det store, kun Da Vinci mysteriet, synes ikke den er specielt god, men alle mine venner har sagt jeg skulle prøve den, jeg er dog lidt mere til Processen af Kafka, hvis du kender den”, sagde hun sødt, jeg var allerede bedåret af denne smukke kvinde.
”Jovist kender jeg Kafka og Processen”, løg jeg, for jeg ville ikke virke dum.
”Gu har du ej”, grinte hun.
”Når nej, det har jeg vist ikke. Du kan allerede se lige igennem mig”. Sagde jeg overasket.
”Ja, undskyld det røg ud af mig”, grinte hun.
Jeg smilte og der var en lidt halv pinlig, pause på et par sekunder.
”Hvad skal du så i London?”, spurgte jeg.
”Ikke noget, faktisk ingenting, jeg har planlagt at bo på hotel i de første par uger, og så der efter finde nogen jeg kan bo hos. En slags visdoms rejse”, grinte hun.
”Hvad med dig?”, spurgte hun.
”Hmm, ikke noget særligt, jeg vil bare væk for min familie, de er kedelige som lig, nogle gange”, grinte jeg.
”De er måske lig?”, grinte hun.
”Naaa, ikke endnu”, grinte jeg med tanken om hvad jeg havde rodet mig ud i.
”Ja, undskyld mig, men jeg er så træt, jeg må lige have en lur, vil du vække mig 5 minutter før toget standser”, smilte hun.
”Selvfølgelig”, sagde jeg.
Jeg faldt også hurtig i søvn nu, da mit adrenalin, var stabiliseret igen.
”Victoria Station”, råbte kontrolløren.
Jeg ruskede i min side partner, ”Så er det op”, og hun vågnede hurtigt.
Vi rejste os op og gik ud af toget, og op på gaden.
Hun ruskede min hånd med et håndtryk. Da jeg gik væk, opdagede jeg at hun havde skrevet en lille seddel med hendes nummer, og givet den til mig via håndtrykket.


Sylvia Lohan
Det havde været en forhastet dag, men jeg havde heldigvis nået toget i god tid. Jeg så at der var 10 minutter til toget gik, og jeg tog Da Vinci mysteriet frem.
Jeg havde knapt noget at få læst et kapitel da en venlig udseende mand satte sig ved siden af mig, hvorefter dørene lukkede og vi kørte. Han nikkede et genert ”goddag”, og jeg nikkede igen.
Efter en halvtimes læsning afbrød manden.
”Hvad er det du læser?”, sagde han høfligt og ubehøvlet på samme tid.
”Ikke det store, kun Da Vinci mysteriet, synes ikke den er specielt god, men alle mine venner har sagt jeg skulle prøve den, jeg er dog lidt mere til Processen af Kafka, hvis du kender den”, sagde jeg oprigtigt.
”Jovist kender jeg Kafka og Processen”, løg han, det var tydligt at han løg.
”Gu har du ej”, røg det ud af mig, hvorefter jeg grinte nervøst.
”Når nej, det har jeg vist ikke. Du kan allerede se lige igennem mig”. Sagde han overasket.
”Ja, undskyld det røg ud af mig”, grinte jeg, det var sket før, men denne gang var det meget pinligt.
Han smilte, og der var en pause.
”Hvad skal du så i London?”, spurgte han.
”Ikke noget, faktisk ingenting, jeg har planlagt at bo på hotel i de første par uger, og så der efter finde nogen jeg kan bo hos. En slags visdoms rejse”, grinte jeg.
”Hvad med dig?”, spurgte jeg, nysgerrig.
”Hmm, ikke noget særligt, jeg vil bare væk for min familie, de er kedelige som lig, nogle gange”, grinte han.
”De er måske lig?”, røg det ud af mig med et efter følgende grin.
”Naaa, ikke endnu”, grinte han på en mærkelig måde.
”Ja, undskyld mig, men jeg er så træt, jeg må lige have en lur, vil du vække mig 5 minutter før toget standser”, smilte jeg, og jeg var oprigtig talt meget træt.
”Selvfølgelig”, sagde han.
Jeg vågnede ved en rusken og råben, jeg kunne ikke hører hvad der blev råbt, men jeg vågnede.
Vi gik lydløst ud af toget. Jeg havde en lille seddel med mit nummer som jeg gav ham da jeg trykte hans hånd.
Ham vil jeg gerne se igen.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #82: 13 Feb 2007, 22:05 »

Håber i synes om at få historien fra 2 vinkler. Jeg synes det blev godt..
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #83: 14 Feb 2007, 10:06 »

Yderst interessant blog. Det glæder mig meget, at du forsøger at gå væk fra den ordinære og så populære blogform.
Jeg har aldrig videre ku' li de ekstreme fortællinger om mord blandet med FM, men jeg synes, det er godt, du holder fast i dit koncept. Dét er det vigtigste!!

Kanon arbejde, og held og lykke Smiley
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #84: 14 Feb 2007, 11:50 »

Med den der tovinkelssynsvinkel mener jeg i hvert fald, at du bør klippe replikkerne ud af del nummer to. Det blev lidt for meget at læse den samme samtale to gange efter hinanden. Ellers en fin idé :-)
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #85: 17 Feb 2007, 19:09 »

Hej jeg er lige kommet hjem igen og i får en update i morgen...
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #86: 17 Feb 2007, 19:35 »

Jeg har et problem lige nu og det er at min skrive lyst er ekstrem men min lyst til at spille med Liverpool er mindre. Vil i helst have at jeg bliver ved med at lave updates der ikke handler så meget om FM. Eller at jeg starter forfra med et hold hvor spille lysten er? :S
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #87: 17 Feb 2007, 19:39 »

Jeg har et problem lige nu og det er at min skrive lyst er ekstrem men min lyst til at spille med Liverpool er mindre. Vil i helst have at jeg bliver ved med at lave updates der ikke handler så meget om FM. Eller at jeg starter forfra med et hold hvor spille lysten er? :S

det må du slev bestemme jeg nyder at læse den her men hvis du begynder en ny blog vil jeg helt sikkert også følge med
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

7kfum
Gæst
 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #88: 17 Feb 2007, 20:15 »

Jeg vil starte en ny, som jeg håber kommer på banen i aften.. Jeg håber ikke i er sure over at jeg stopper en blog så tidligt. Den næste vil næsten med sikkerhed blive længere..

Hvis ikke i kan vente til senere, kan jeg kun anbefale "Fever Pitch" af Nick Hornby, om sit liv som Arsenal fan... Smiley
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010