home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1339 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Lukket] Liverpool - En ny æra!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor god er bloggen?
Den bedste!
En af de bedste!
God!
Middel!
Kedelig!
Dårlig!
Meget dårlig!

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: [Lukket] Liverpool - En ny æra!  (Læst 19729 gange)
7kfum
Gæst
 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #30: 09 Feb 2007, 22:39 »

Ulykken!


Jeg fulgte kampen igennem Liverpools hjemmeside. Kampen om vi skulle i Champions League. Vi havde hjemme banket Siroki Brijeg med 4-0, en kamp som jeg havde været inde på Anfield og se, det var en fantastisk stemning den dag. Vi var så godt som sikre, men det var alligevel spændende, kampen endte også 4-0, jeg kunne desværre ikke følge den i TV, hvilket gjorde mig lidt tvær. Men det var lige gyldigt nu, vi havde vundet 4-0, med et reserve hold, det var jo også en præstation, selvom det var mod Siroki Brijeg.


Efter at par druk dage, var det med tømmer mænd, at jeg satte mig foran TV’et, og fulgte kampen mod Reading, på Madejsi stadion. Jeg husker ikke så meget for den kamp, men selv når jeg var fuld og havde tømmer mænd, så kunne jeg stadig huske Steven Gerrard fantastiske mål, til 2-0, hvilket kampen også endte. Det er forfærdeligt, jeg kan ikke huske hvor jeg har været de seneste par dage, det eneste jeg kan huske er at jeg hver dag er vågnet op med tømmer mænd og sveden over det hele.

Hele dagen var der blevet snakket om Tim Cahills skifte til Liverpool. Det er det eneste jeg kan huske for den dag. Jeg skulle bare have en whisky, bare en enkelt flaske til, men jeg glemte at se mig får, og bang, eller noget i den stil må være det som de omkringværende kunne høre, jeg var blevet ramt af en bil, jeg kan ikke huske, andet end da jeg vendte mig om ved lyden af en bil dytten og så lige ind i et par forlygter på en gammel Ford. Det næste der må have været sket var at jeg blev svinget op på køleren, og efter den sikkert havde stoppet var jeg faldet ned på asfalten igen.


Det var i hvert fald det jeg fik at vide, da jeg 12 dage senere vågnede med blikket stivnet på en behageligt udseende sygeplejerske. Hun fortalte mig at jeg havde ligget i koma i 12 dage, jeg havde haft kraniebrud, og 7 brækket knogler efter at jeg var blevet kørt over af en bil. Min ekskone og børn havde været her. De havde lagt et brev, jeg læste efter at sygeplejen var listet ud af rummet, for at lade mig sove. I brevet fortalte Lilly, at de havde været der i 8 stive nætter, hvorefter de var taget hjem til deres nye hus i Manchester (af alle byer!). De havde været fuldkommen rystet, men så vidt jeg kunne læse ret fattet. Lilly havde sørget for at få mig på alkohol afvænning, først tænkte jeg at en rigtig mand da ikke tog på afvænning efter et par flasker whisky, over et par dage. Men der greb min fornuft dog ind.

Da jeg vågnede efter et par timers søvn, var det et velkendt ansigt jeg mødte. Det var Steve fra The Kop, også kaldet Doc, på grund af hans arbejde. Jeg spurgte hurtigt hvordan det var gået Liverpool, men han beroligede mig og sagde, at det ikke var det jeg skulle tænke over nu, men at vi havde vundet 1-0 over Villa, og spillet uafgjort 1-1 mod Fulham.
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #31: 09 Feb 2007, 22:44 »

God opdate - Synes du får privatliv og kampe(Resulater) flettet godt sammen.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

7kfum
Gæst
 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #32: 09 Feb 2007, 22:46 »

Tusind tak!
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #33: 09 Feb 2007, 23:14 »

Har lige fået en ny sig i hus, trøjerne er lavet af gosser og jeg er meget glade for de nye trøjer, med nye sponsor både hoved sponsor og trøje sponsor Smiley
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #34: 09 Feb 2007, 23:42 »

God opdate - Synes du får privatliv og kampe(Resulater) flettet godt sammen.!

enig!!!!!!!!!!!!!! og flotte trøjer
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

7kfum
Gæst
 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #35: 09 Feb 2007, 23:43 »

Igen al credit til Gosser for trøjerne... Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #36: 11 Feb 2007, 19:27 »

I må vente med en update til i morgen Smiley
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #37: 11 Feb 2007, 19:29 »

I må vente med en update til i morgen Smiley

øv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

7kfum
Gæst
 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #38: 11 Feb 2007, 19:32 »

Undskyld men kom først hjem og i seng klokken 6, så jeg er rimelig træt.. Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #39: 11 Feb 2007, 22:24 »

Jeg kan da godt skrive en update men så bliver det iun privat liv, hvis nogen er friske på det? Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #40: 11 Feb 2007, 22:46 »

Når det bliver så ikke i aften Smiley Men jeg lover der kommer en i morgen.. Smiley
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #41: 11 Feb 2007, 22:49 »

Når det bliver så ikke i aften Smiley Men jeg lover der kommer en i morgen.. Smiley

øv!!!!!!!! har først lige fået set det indlæg ovenover
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

7kfum
Gæst
 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #42: 12 Feb 2007, 12:50 »

Jeg vil gå igang med en update nu Smiley
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #43: 12 Feb 2007, 12:53 »

Jeg vil gå igang med en update nu Smiley

okay lyder godt
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

7kfum
Gæst
 
Sv: Liverpool - En ny æra!
« Svar #44: 12 Feb 2007, 13:32 »

Djævlen og flugten


Øv! De har afskaffet TV på værelse, her på klinikken. Men de kan heldigvis ikke afskaffe aviser, da jeg her i morges slog op i sportssektionen fandt jeg ud af at Liverpool havde spillet, "The Battle of Britain", de var landet i Champions League gruppe med, CSKA Moska, Celtic og et litauisk hold, med navnet Ekranas. Det så jeg let ud, men Battle of Britain havde vist været alt andet end let. Opgøret, var sluttet ufortjent 2-2, skrev de. Men det var næppe sandheden tænkte jeg, Liverpool kan ikke have været nedspillet i, The Battle of Britain. Det havde været Cahill og Kuyt der var stået for målene for os.

Hvorfor skulle jeg egentlig være her? Her på en afvænnings klinik, hvor folk var meget mere syge end mig, det var de tanker som gik igennem mit hoved de seneste par dage. Men samtidig kom svaret lige efter, det var Lilly, hun ville mig alt ondt, jeg skulle vise hende, skulle jeg.
Den følgende aften brugte jeg på planer om at slippe ud, vi måtte under ingen omstændigheder komme ud af dette sindssyg hospital, men det var jo ikke mig det havde sendt mig her ind, det Lilly, eller djævlen, som jeg kaldte hende i mit eget hoved. Det endte sent ud på aftenen, med planen om bare at løbe ud af klinikken. Jeg ville bare væk, og dette var den eneste metode jeg kunne komme på, som bare havde en chance for at lykkedes.

Efter en nat hvor jeg ikke kunne sove var det nu. Jeg skulle ud herfra. Jeg gik stille og roligt ned af trappen, ned i hallen. Pludselig begyndte mine ben at sætte i løb under mig, jeg ville væk. Jeg løb igennem hallen, og forbi en masse råbende sygeplejere, men jeg ville væk, ud og det kom jeg, jeg havde forventet at det ville blive sværere. Men nej, efter at jeg havde løbet, i en 10 minutter uden at kunne se nogen bag, mig stoppede jeg op ved udsigten til en by. Jeg gik stille og roligt ind gennem byporten, jeg var kommet til Bangor, en by små 40 kilometer fra Liverpool, jeg kendte byen udmærket, da jeg engang for omkring 5 år siden havde været et lille smut forbi byen. Den havde ikke ændret sig meget. Jeg gik hen til det lille hotel hvor jeg også dengang havde boet. Jeg havde stadig mit kreditkort, og kunne sagtens betale. Jeg bestilte 5 dage da det var minimum. Så havde jeg også god tid, god tid til at planlægge mit mord på Lilly.

De 5 dage blev til 13 dage. I mellem tiden havde jeg knap ænset at Liverpool havde tabt 2-1 til Manchester City, efter en meget urimelig dommer, og vundet 1-0 over Tottenham. I dag ville jeg gøre det, jeg ville tage til Manchester for at dræbe Lilly, jeg havde fået hendes nye adresse, og jeg havde planer om hvordan jeg ville gøre det.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010