Så begynder en ny sæson i Thisted FC, jeg har tænkt lidt over tingene og jeg er blevet enig med mig selv jeg hjøst bliver 2 sæsoner mer altså denne her og en mere vis jeg altså
ikke rykker op.
Thisted FC Support Blad:
Offenligt gjordt nyt navn:Så blev det offisjeldt Thisted FC Support Blad skifter navn til Blue and White. Det ville de hedde fremover.
Vi glemte en ting Magnus.
Blad: Vi glemte at spørge hvordan sæsonen gik?
Sommer:Jeg synes den gik over alt forventning med sejre som 7-3 og 5-3så fik vi målfest på Lerpytte Stadion.
OVERSIGT OVER DANMARK & VMViasat Sports Divisionen:
Den blev afgjordt i anden sidste spille runde og sidste spille runde. AB rykkede op i anden spille runde mens Randers FC skulle spille ude mod BraBrand og Vejle ude mod Kolding. Men den som rykkede op var Vajle efter de vandt 2-5 og randers FC stod lige 1-1.
Superligaen:
Ja her var det 2 jyllandske hold som rykkkede ned

Men også et jyllandsk hold som vandt.
VM I Tyskland 2006:
Der var det som "set" Portugal og England som skulle kæmpe om det store trofæ og det var holdet med vidunder drengen Rnney på holdet efter starffeparkskonkura
nce.
1. Juli kampen mod Kolding (V):Optakt:Den kan jeg vinde og gør jeg nok også. Siger Magnus Sommer til Blue and White.
Thisted FC - Kolding:
MoM:Morten Roed (Kolding)
Efter Kampen:Jeg deler det op i anden og første halveg!
1. Halveg: Sådan foran 3-0 og det kørte bare der ud af havde alt spillet.
2. Halveg: Mit hold er ikke på banen der der ser iht sådan ud 6mål i mod sig på en halveg det er til serie 6 fodbold.
Siger en meget skuffet Magnus Sommer.
12. Juli kampen mod Lyngby (V):Optakt:Så skal andreas Laudrups tropper nedkæmpes. Det bliver sjovt og komme til og spille mod en Laudrup. Siger en Magnus Sommer til Blue and White.
Thisted FC - Lyngby:MoM:Michael Blom (Thisted FC)
Efter Kampen:Ja mit gamle angreb kan i nu. Siger en glad Magnus Sommer til Blue and White.
Trofast:Min trofaste Anders Winther er 33år og føler selv han ikke kan spile mere derfor indstiller han karriaen efter denne sæson men vis han bliver en vigtig spiller ville jeg spørge om han ville blive lidt længre.
26. Juli kampen mod Amager Utd(Landspokalen):Optakt:Ligasom sidste år ville jeg prøve og komme langt og skabe opmærksom hed fra andre hold. Siger Magnus Sommer til "Blue and White".
Amager Utd - Thisted FC:
MoM:Morten Poulsen (Thisted FC)
Efter Kampen:Jeg havde alt spillet mange chancer i første halveg men avlligevel for de scoret, jeg fik ikke scoret på alle de chancer jeg havde men vandt avlligevel. På selv en dårlig dag vinder Thisted FC avlligevel. Siger en tilfreds Magnus Sommer.

Mod mægtige
BRØNDBY
Så skal jeg tag imod Landspokal vinderne hjemme på den lille Lerpytte stadion, der skal helst være fuldt hus. Siger faktisk en meget glad Magnus Sommer.
5. August kampen mod Dalum (Liga):Optakt:Her spare jeg mine vigtigste spiller som Michael Blom osv. Siger Magnus Sommer.
Dalum - Thisted FC:
MoM:Jesper Kjærulff (Dalum)
Efter Kampen:En lidt uvirkelig kamp. Ja som dagt jeg sparede mine vigtigste spiller og det var det der gjord keg tabte. Siger Magnus Sommer.
13. August kampen mod Fredericia(Liga):Optakt:Ja så begik jeg en fejl havde set forkert i kamprogramet og sparede mine spiller til denne kamp i stedet for den sidste men spare også dem her. Siger en pienlig Magnus Sommer.
Thisted FC - Fredericia FC:
MoM:Mads Agesen (Thisted FC)
Efter Kampen:Sådan! Mine resever kan også. Siger en glad Magnus Sommer. til Blue and White.
10. August kampen mod Brøndby (Lanspokalen):
Optakt:Jeg ville spille defensivt og på kontra. Lød den korte udmelding fra Magnus Sommer.
Thisted FC - Brøndby:
MoM:Morten Skoubo (Brøndby)
Efter Kampen:Ja her ser man så forskellen på: top og flop, Bund og Top, 2. Division og Sas liga. Siger en rimene Magnus Sommer til Blue and White.
20. August kampen mod Hjørring (Liga):Optakt:Mine odds er lidt for små synes jeg. Siger Magnus Somme til Blue and White.
Hjørring - Thisted FC:
MoM:Steffen Jeppesen (Thisted FC)
Efter Kampen:Ja en kedelig 0-0 men det er vidst rimeligt nok selvom vi godt kune have vundet. Siger Magnus Sommer til Blue and White.
Ny spiller på Lerpytter Stadion:

Så blev Tommy markusen præsenteret i Thisted FC han blev hente i Randers FC på en leje aftale rasten af sæsonen.
27. August kampen mod Aarhus Fremad(Liga):Optakt:Det skal helst give en sikker sejr. Siger Magnus Sommer til Blue and White.
Thisted FC - Aarhus Fremad:
MoM:Mads Agesen (Thisted FC)
Efter Kampen:Jeg havde mange chancer men udnyttede dem ikke. Siger Magnus Sommer til Blue and White.
HandlerKøbThomas Markusen - Randers FC - Leje 50% løn - 23. August
SalgPeter Bechman - Free Transfer - 0K - 1. Juli
Tim Faldov - Free Transfer - 0K - 1. Juli
Anders Brøchner - Free Transfer - 0K - 1. Juli
Klavs Hellegård - Free Transfer - 0K - 1. Juli
Karsten Dahl - Free Transfer - 0K - 1. Juli
Kasper Pedersen - Free Transfer - 0K - 1. Juli
Jeg har også lavet en sang til Greorge Best:
We are the Champions,
We are the Champion,
We are the Manchest,
We are the very best,