home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 521 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Thisted FC --> Hvidovre undgå nedrykning
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Thisted FC --> Hvidovre undgå nedrykning  (Læst 12042 gange)
Champion
Gæst

Sv: Thisted FC
« Svar #15: 12 Dec 2005, 15:14 »

Godt med billeder så det er lidt nemmere at sætte sig ind i det Smiley

Tak Grin

Champion
Gæst

« Svar #16: 12 Dec 2005, 21:28 »

Så begynder en ny sæson i Thisted FC, jeg har tænkt lidt over tingene og jeg er blevet enig med mig selv jeg hjøst bliver 2 sæsoner mer altså denne her og en mere vis jeg altså ikke rykker op.

Thisted FC Support Blad:

Offenligt gjordt nyt navn:
Så blev det offisjeldt Thisted FC Support Blad skifter navn til Blue and White. Det ville de hedde fremover.

Vi glemte en ting Magnus.

Blad: Vi glemte at spørge hvordan sæsonen gik?

Sommer:Jeg synes den gik over alt forventning med sejre som 7-3 og 5-3så fik vi målfest på Lerpytte Stadion.

OVERSIGT OVER DANMARK & VM

Viasat Sports Divisionen:

Den blev afgjordt i anden sidste spille runde og sidste spille runde. AB rykkede op i anden spille runde mens Randers FC skulle spille ude mod BraBrand og Vejle ude mod Kolding. Men den som rykkede op var Vajle efter de vandt 2-5  og randers FC stod lige 1-1.

Superligaen:

Ja her var det 2 jyllandske hold som rykkkede ned Græder Men også et jyllandsk hold som vandt. Cool

VM I Tyskland 2006:

Der var det som "set" Portugal og England som skulle kæmpe om det store trofæ og det var holdet med vidunder drengen Rnney på holdet efter starffeparkskonkura nce.

1. Juli kampen mod Kolding (V):

Optakt:
Den kan jeg vinde og gør jeg nok også. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Thisted FC - Kolding:

MoM:Morten Roed (Kolding)

Efter Kampen:
Jeg deler det op i anden og første halveg!
1. Halveg: Sådan foran 3-0 og det kørte bare der ud af havde alt spillet.
2. Halveg: Mit hold er ikke på banen der der ser iht sådan ud 6mål i mod sig på en halveg det er til serie 6 fodbold.
Siger en meget skuffet Magnus Sommer.

12. Juli kampen mod Lyngby (V):

Optakt:
Så skal andreas Laudrups tropper nedkæmpes. Det bliver sjovt og komme til og spille mod en Laudrup. Siger en Magnus Sommer til Blue and White.

Thisted FC - Lyngby:

MoM:Michael Blom (Thisted FC)

Efter Kampen:
Ja mit gamle angreb kan i nu. Siger en glad Magnus Sommer til Blue and White.

Trofast:
Min trofaste Anders Winther er 33år og føler selv han ikke kan spile mere derfor indstiller han karriaen efter denne sæson men vis han bliver en vigtig spiller ville jeg spørge om han ville blive lidt længre.

26. Juli kampen mod  Amager Utd(Landspokalen):

Optakt:
Ligasom sidste år ville jeg prøve og komme langt og skabe opmærksom hed fra andre hold. Siger Magnus Sommer til "Blue and White".

Amager Utd - Thisted FC:

MoM:Morten Poulsen (Thisted FC)

Efter Kampen:
Jeg havde alt spillet mange chancer i første halveg men avlligevel for de scoret, jeg fik ikke scoret på alle de chancer jeg havde men vandt avlligevel. På selv en dårlig dag vinder Thisted FC avlligevel. Siger en tilfreds Magnus Sommer.

Mod mægtige BRØNDBY
Så skal jeg tag imod Landspokal vinderne hjemme på den lille Lerpytte stadion, der skal helst være fuldt hus. Siger faktisk en meget glad Magnus Sommer.

5. August kampen mod Dalum (Liga):

Optakt:
Her spare jeg mine vigtigste spiller som Michael Blom osv. Siger Magnus Sommer.

Dalum - Thisted FC:

MoM:Jesper Kjærulff (Dalum)

Efter Kampen:
En lidt uvirkelig kamp. Ja som dagt jeg sparede mine vigtigste spiller og det var det der gjord keg tabte. Siger Magnus Sommer.

13. August kampen mod Fredericia(Liga):

Optakt:
Ja så begik jeg en fejl havde set forkert i kamprogramet og sparede mine spiller til denne kamp i stedet for den sidste men spare også dem her. Siger en pienlig Magnus Sommer.

Thisted FC - Fredericia FC:

MoM:Mads Agesen (Thisted FC)

Efter Kampen:
Sådan! Mine resever kan også. Siger en glad Magnus Sommer. til Blue and White.

10. August kampen mod Brøndby (Lanspokalen):

Optakt:
Jeg ville spille defensivt og på kontra. Lød den korte udmelding fra Magnus Sommer.

Thisted FC - Brøndby:

MoM:Morten Skoubo (Brøndby)

Efter Kampen:
Ja her ser man så forskellen på: top og flop, Bund og Top, 2. Division og Sas liga. Siger en rimene Magnus Sommer til Blue and White.

20. August kampen mod Hjørring (Liga):

Optakt:
Mine odds er lidt for små synes jeg. Siger Magnus Somme til Blue and White.

Hjørring - Thisted FC:

MoM:Steffen Jeppesen (Thisted FC)

Efter Kampen:
Ja en kedelig 0-0 men det er vidst rimeligt nok selvom vi godt kune have vundet. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Ny spiller på Lerpytter Stadion:

Så blev Tommy markusen præsenteret i Thisted FC han blev hente i Randers FC på en leje aftale rasten af sæsonen.

27. August kampen mod Aarhus Fremad(Liga):

Optakt:
Det skal helst give en sikker sejr. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Thisted FC - Aarhus Fremad:

Efter Kampen:
Jeg havde mange chancer men udnyttede dem ikke. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Handler

Køb
Thomas Markusen - Randers FC - Leje 50% løn - 23. August

Salg
Peter Bechman - Free Transfer - 0K - 1. Juli
Tim Faldov - Free Transfer - 0K - 1. Juli
Anders Brøchner - Free Transfer - 0K - 1. Juli
Klavs Hellegård - Free Transfer - 0K - 1. Juli
Karsten Dahl - Free Transfer - 0K - 1. Juli
Kasper Pedersen - Free Transfer - 0K - 1. Juli

Jeg har også lavet en sang til Greorge Best:

We are the Champions,
We are the Champion,
We are the Manchest,
We are the very best,
We have a Greorge Best.
« Seneste Redigering: 13 Dec 2005, 18:56 af Champion » Logged

Champion
Gæst

« Svar #17: 13 Dec 2005, 18:50 »

Håber i kan lid at jeg også er begyndt og ligge billeder op af spillerne. Ubeslutsom

( Jeg kan selv godt lide mine "landspokal" billeder Hævet Øjenbryn  Wink )
« Seneste Redigering: 13 Dec 2005, 18:58 af Champion » Logged

Champion
Gæst

« Svar #18: 14 Dec 2005, 19:04 »

September måned tager sin indgang:

Blue and White

Trup

Ja siden sidst har jeg valgt ikke at forlænge med mange spiller, det er dem som står i sidste indlæg. En Karsten Dahl som jeg hentede før sæsonen slog ovhvoedet ikke igennem og kunne ikke bruge ham.

Ligaen

Ja mine rasultater har bæret prag af mine dong cup kampe hvor jeg skulle spare spiller, men er rimelig godt tilfreds med mine spiller indtil vidre. Jesper Lange har scoret 3 mål og er topscore for mig.

3. september kampen mod Svendborg (Liga):

Optakt:
Svendborg er farvoritter i denne kamp, jeg tror ikke de har opdateret oddsene for i år de er nemlig lige rykket op. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Svendborg(14) - Thisted FC(7):

MoM:Morten Poulsen (Thisted FC)

Efter Kampen:
Jeg havde smidt Morten Poulsen ned på Venstre wing også var Jesper Lange og Michael Blom på toppen det fungede helt vildt godt og Blom og Lange er jo gode sammen en ung spiller som skal overtag helt efter blom når han indstiller karriæren men der går forhåbenligt lang tid. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

10. september kampen mod Nørresundby (Liga):

Optakt:
Ja en kamp mod oprykker som skal vindes. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Thisted FC(6) - Nørresundby(13):

MoM:Jesper Lange (Thisted FC)

Efter Kampen:
Godt at se en Jesper Lange være så opmærksom efter et straffespark, men hvor er det uheldigt de loge får scoret til sidst. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

16. september kampen mod Hobro (Liga):

Optakt:
Det bliver en meget svær kamp at se frem i mod. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Hobro(9) - Thisted FC(7):

MoM:Peter Thomsen (Hobro)

Efter Kampen:
Ja ikke særlig godt men jeg ville fortsætte med godt humor. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

24. september kampen mod Varde (Liga):

Optakt:
Denne kamp skal bare vindes for at hænge på oppe i toppen. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Thisted FC(7) - Varde(6):

MoM:Mohammed Bagheri (Varde)

Efter Kampen:
Ja meget skuffende at jeg ikke kunne vinde denne kamp som jeg skulle have gjordt. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Blue and White efter måneden

Blad: Hvordan synes du måneden gik?
Sommer: Den gik ikke særlig godt, og håber jeg kan rette op på det i næste måned.
Blad: Ok hvem var din bedste spiller?
Sommer: Det var nok Jesper Lange som har scoret masser af mål.
Blad: Hvad så med Michael Blom?
Sommer: Ja han har ikke spillet dårligt men han har heller ikke scoret ret mange så han skal nok komme på et tidspunkt.

Så kommer næste opdatering nok i morgen.
« Seneste Redigering: 16 Dec 2005, 19:03 af Champion » Logged

Champion
Gæst

« Svar #19: 16 Dec 2005, 20:01 »

Kom meget gerne med ris/ros om der er noget jeg skal gøre bedre eller om i bare ville sige noget om spillet til mig.
« Seneste Redigering: 17 Dec 2005, 17:28 af Champion » Logged

Champion
Gæst

« Svar #20: 17 Dec 2005, 17:26 »

Oktober går i gang mod Esbjerg II

Blue and White

Liga

Ja jeg ligger lagt nede men der er kun 5 point op til nummer 2 så det kan sagtens nåes,

Presse møde:

Blue and White: Hvad forventer du af måneden?
Sommer: Jeg forventer vi henter de første og får skrapet nogle ponint sammen.
Blue and White: Hvad for en spiller ser du som din nøgle spiller lige nu?
Sommer: Sidste år ville jeg have sagt Michael Blom, men hans efter følger Jesper Lange ville jeg sige nu så Jesper Lange er den "nye" Michael Blom.
Blue and White: Tak for tiden og held og lykke.

1. Oktober kampen mod Esbjerg II (Liga)::

Optakt:
En kamp jeg godt kan vinde men også tabe. Sagde Magnus Sommer til Blue and White.

Thisted FC(9) - Esbjerg II(3):

MoM:Søren Rieks (Esbjerg II)

Efter Kampen:
Nej nej nej en lorte anden halveg kan man ikke lære spille rman også spiller fodbold i anden halveg og ikke spiller pong pong bold!?. Siger en meget skuffet Magnus Sommer til Blue and White.

Troels Lukassen

Thisted FC har valgt at skaffe sig fa med den løn tunge spiller, som spillede på B holdet. Skriver Onside i dag d. 7 oktober.

8. Oktober kampen mod Holstebro(Liga)::

Optakt:
En kamp jeg ikke forventer så meget af så mine spiller er ikke under pres. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Holstebro() - Thisted FC():

MoM:Morten Skov (Holstebro)

Efter Kampen:
Nej hvor er dte pineligt de har 9 chancer jeg har 13 de score på 3 af deres jeg score på 1 af mine det er så dårligt. Siger en meget frustraret Magnus Sommer til Blue and White.

Jesper Lange på vej væk

Der er mange klubber ude efter vores stjerne spiller, og det ser ud som om at vi ikke kan beholde ham men vi skla have en rigtig stor sum penge for ham. SIger Magnus Sommer til Blue and White.

Her ses en træt Jesper Lange efter en hård gang træning.

15. Oktober kampen mod Næsby(Liga)::

Optakt:
Kampen her skal vindes især fordi vi er på hjemmebane, og der er jo talent spejder far store klubber så må vi se om de ville have Jesper eller måske en anden. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Thisted FC(9) - Næsby(5):

Efter Kampen:
Ja med 2mål på Jesper Lange da have overbevidst Agenterne og han kunne også have været kampens spiller. Siger en tilfreds Magnus Sommer.

22. Oktober kampen mod Kalundborg(Liga)::

Optakt:
Kampen kan vindes og tabes. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Kalundborg(7) - Thisted FC(9):

MoM:Ibrahim Öksum (Thisted FC)

Efter Kampen:
Ja det ser godt ud nu, bare vi fortsætter sådan. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

29. Oktober kampen mod Skive(Liga)::

Optakt:
Denne kamp skal vindes og jeg mener skal. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Thisted FC(8) - Skive(14):

MoM:Jesper Helleberg (Thisted FC)

Efter Kampen:
Jes var prsset helt i bund til sidst og så med en i under tal når en spilelr bliver skadet også er det lige min 2 dobbelte jesper Lange der bliver skadet. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Jesper Lange skadet

Jesper Lange er skadet imellem 3 uger og 2måneder et stort tab og han har scoret næsten lige så mange mål lige nu som Michael Blom havde sidste sæson.

Her er vi så til den sidste træning inden kamp hvor han blev skadet.

5. November kampen mod Dalum(Liga)::

Optakt:
Denne kamp er en jeg kan vinde og jeg tror også jeg gør det. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Thisted FC(8) - Dalum(11):

MoM:Casper Bøje (Dalum)

Efter Kampen:
Ja jeg syntes selv jeg brude have vundet, så jeg er ikke tilfreds men det er okay. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

12. November kampen mod FC Fredericia(Liga)::

Optakt:
Jeg tror ikke vi kan vinde men vi ville gøre ALT for at gøre det. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

FC Fredericia(3) - Thisted FC(5):

MoM:Søren Pallesen (FC Fredericia)

Efter Kampen:
Ja en ordentlig skide balde fik jeg der men alle mine angribere var ude med skader og mange af mine midtbaner så ikke andte end at sige kom igen. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Næste gang kommer jeg med en opdatering med hele efteråret.

Champion
Gæst

« Svar #21: 17 Dec 2005, 23:15 »

Opdatering af transfers, Liagen, kampe, og andet.

Blue and White

Ligaen

Ja der er ikke lagt mellem nummer 3 og mig så det er bare 2 sejre og så skal de self' tabe 2  Wink

Trup

Ja jeg har fået en god trup men den er ikke bred nok men jeg kan heller ikke få fler spiller fordi jeg har underskud.

Gennemsnit

Jesper lange har sku' et rigtig højt gennemsnit han skal bare blive ved sådan så skla han nok blive solgt for en god sum penge.

Topscore

Ja Lange er langt foran Michael Blom i forhold til sidste sæson også i denne sæson self.

Magnus Sommer på vej væk?(15. November)

I dag skriver Onside at Magnus Sommer skulle have fået et tilbud fra Nørresundby, og om han skulle have sagt ja er stadig uvidst men vi kan ad selv spørge ham.
"Jeg har fåewt et tilbud far Nørresundby men jeg sagde nej tak for jeg havde fået bygget et godt hold op her med Thisted FC og jeg har ikke noget mit mål" Siger Magnus Sommer til onside og Blue and White.

Blom tippes(27. November)

Michael Blom tippes til og vinde årts spiller i 2. D-V i år altså fra 2005-2006.
Blue and WhiteHvad er din komentar til det?
SommerDet må være for foråret i sidste sæson han får det, ikke fordi han har spillet dårligt i dnene sæson men han har ike spillet bedre end mange andre.
Blue and WhiteJa det må man sige han bravede mange mål ind i sidste sæson men i denne sæson har han ikke scoret så mange
Sommer Hvad mener du han har da scoret 9 mål, det er sku' rigtig godt men ja han spilleded rigtig godt sidste sæson og i denne sæson spiller han også godt bare ikke super.
Blue and White Tak for tiden

Her er så Michael Blom som vi desværre ike kunne få fat i i dag og få en kommentar, men hans træning skal jo også passes.

12. December kampen mod Lyngby (V):

Optakt:
Jeg tror fatisk godt jeg kan vinde denne kamp. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Thisted FC(2. D-Vest) - Lyngby(Viasat):

MoM:Morten Juul Hansen (Lyngby)

Efter Kampen:
Jeg kunne så ikke vinde kampen men var tæt på at kunne få uafgjordt. Siger magnus Sommer til Blue and White.

Priser til Thisted FC spiller(1. Januar)

Årets spiller i 2. D-V

Den blev vundet af Michael Blom og på andne pladsen vandt Jesper Lange og som nummer 3 kom dalums rutinerede Carsten Hemmeingsen.
"Det er rigtig godt at få 1 og nummer 2 også er det enda angribere" Sigre Magnus Sommer til Blue and White.

Årets unge spiller i 2. D-V

Det kan jo snart ikke blive bedre med Lange som nummer 1 og Ibragim som nummer 3.
"Sådan viser man hvor god jeg er til handle" Siger en meget glad magnus Sommer til Blue and White.

Stjerne væk(13. januar)

Så skete det Jesper Lange røg til Esbjerg for 2mil det var fatisk godt efter jeg havde givet et bud ud til alle på dte beløb og jeg vidste han ikek ville forlænge og han havde en klausul der sagde vis de bøde 1,7mil eller over skulle jeg acc.så det gjord jeg så nu har jeg "kun" 1,27mil i underskud.
"Meget ærveligt jeg skulle miste ham men det er sku mange penge så dte var godt nok for så god en spiller ser man nok aldri i en 2. Divisionens klub igen" udtaler Magnus Sommer til blue and White.

Stjerne kom(11. januar)

Så har jeg sikret mig den meget talent fulde Kenneth stenild på en leje aftale rasten af sæsonen.
"Jeg er meget glad for at jeg kunne få sådan en god spiller her ned men dre er jo heller ikke så langt fra aalborg til Thisted" siger Magnus Sommer til Blue and White.

Her ses han så rede en bold til træning håber jeg også han gør for mig i mine kampe.

19. December kampen mod Ølstykke(V):

Optakt:
Denne kamp skal jeg kunne vindes. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Thisted FC(2. D-Vest) - Ølstykke(2. D-Ø):

Efter Kampen:
Det var godt. Jeg har fatisk ikke målmands problemer men Jesper Hellegård har faktisk rimelig okay stats og spiller godt men Kenneth Stenild er bare lidt bedre så derfor bruger jeg ham. SIger Magnus Sommer til blue and White.

Nye angribere?

Jeg har jo lige solgt Jesper Lange og så har jeg ike rigtig nogle angribere ud over Michael Poulsen og Michael Blom og de er oppe i årene så jeg skal have en mer eller to. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Kan ikke nå mere i aften så rasten komemr i et nye indlæg i morgen nok.
« Seneste Redigering: 17 Dec 2005, 23:28 af Champion » Logged

Champion
Gæst

« Svar #22: 18 Dec 2005, 11:39 »

Opdatering af transfers, Liagen, kampe, og andet(2).

Angriber på vej til Thisted FC?

Det rygtes at den gammle Christian Lundberg er på vej til Thisted FC, selvom klubben har gæld så ville Magnus Sommer have fler spiller til klubben.
"Ja jeg har vist interrasse for den gode gammel Christian Lundberg, han kosten intet og ville ikke have så meget i løn så han kan godt komemr på tale." siger magnus Sommer til Onside.

Her ses han så juble med sine gammle hold kammarater fra Randers FC, det håber jeg også han ville gøre for mig.

Lundberg på plads i Thisted(1. Febuar)

I dag blev Christian Lundberg præsenteret i Thisted. Manageren har følgene kommenatr:
"Jeg er meget glad for at få Christian ind i min trup utroligt vi kan få sådan en god spiller til sådan en lille klub, men det dårlige er at han ville trække sig tilbage efter denne sæson så vi får kun det gode af ham i et halt år." Siger Magnus Sommer til Onside.

Her ses et billed af Christian Lungberg i en Randers trøje men den har han pakket væk og nu har han en Thisted trøje på.

Simon Nagel og flere(21. Febuar)

Det er i dag rygtes at Silkeborg spilleren Simon Nagel er på vej til Thisted på en leje aftale, også Søren Ulrik Vestergård er på vej på en leje aftale sammen med Morten Hyldgård og Petre Poulsen. Skriver onside i dag.

Her ses Søren Ulrik Vestergård, som nok kommer til Yhisted FC inden vinduet lukker.

Her ses det stor Silkeborg talent Simon Nagel imod Viborg sidste sæson.

Spiller til klubben(Lidt forskelligt)

Så blev Peter Poulsen som er venstre back og Søren Ulrik Vestergård som er boks spiller lejet til rasten af sæsonen. Skriver Onside i dag
"Ja det er rigtigt at jeg har lejet disse spiller, og jeg kan også melde ud at de andre spiller ikke gik hjem" Lyder den korte udmeldelse af Magnus Sommer til Onside.

Her er min nye spiller som jeg håber ville få nette til og blafre fler gange håber jeg.

3. Matrs kampen mod Brøndby(V):

Optakt:
Sygt jeg spiller i 2. Division og skal møde Brøndby hele 2 gange på en sæson, det er det der gør mig et godt hold. Siger magnus Sommer til Blue and White.

Thisted FC(2. D-Vest) - Brøndby(SAS):

Jeg havde 55% boldbedsiddelse.
MoM:Thomas Rytter (Brøndby)

Efter Kampen:
Jeg er meget positivt overrasket jeg pressede dem i bund i anden halveg det er sju mærkeligt og kunne presse brøndby så meget, jeg kunne godt have scoret 4mål i andne halveg. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Mere følger
« Seneste Redigering: 18 Dec 2005, 20:14 af Champion » Logged

ManUtd7
Gæst

« Svar #23: 18 Dec 2005, 19:34 »

God blog Nice hvis du får Nagel!

Champion
Gæst

« Svar #24: 19 Dec 2005, 16:53 »

Så går ligaen i gang i Marts måned, men også April kommer med

Richard Witschge?(7. Marts)

Rygterne sittre om Thisted det siges den gamle Barcelona og Ajax spiller Richard Witschge er på vej til Thisted FC, han er 37år og han leder nok efter en klub som han kan spille fast på rasten af han karriære.

Her ses den gamle Barecelona spiller, også som i kan se her Ajax spiller i an Ajax trøje.

25. Marts kampen mod Hjørring(Liga)::

Runde:16

Optakt:
Denne kamp forventer jeg vi vinder. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Thisted FC(7) - Hjørring(6):

MoM:Søren Ulrik Vestergård (Thisted FC)

Efter Kampen:
Jeg var bagud hele kampen i gennem, men i anden halveg skiftede jeg taktik og så fik jeg alt spillewt og fik scoret 2mål godt ar have en backup taktik i baglommen, og godt Vestergård fik sådan en god debut så er trilskurene iht. tilfredse. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Jesper Lange

Nu hvor Jesper Lange er skiftet til Holstebro på en leje aftale fra Esbjerg så er han topscore så nu står der han har scoret 17mål for holste bro, surt surt surt. Men nu må Vestergård vise ham hvordan man score mål. Siger Magnus sommer til Blue and White.

Ny kontrakt(31. Marts)

I dag har jeg underskrevet en ny kontrakt på 1år vis jeg ikke rykker op nu eller næste år bliver dette den anden og sidste kontrakt med Thisted FC forløbi men jeg håber self. at jeg rykker op. Siger en glad Magnus Sommer til Blue and White.

1. April kampen mod Nørresundby(Liga)::

Runde:17

Optakt:
Det bliver en svær kamp men håber de stadig husker mig som en manager de gerne ville have. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Nørresundby(12) - Thisted FC(7):

MoM:Mads Frost (Nørresundby)

Efter Kampen:
Jeg er presset i bund hele kampen jeg prøvede hele 3 taktiker, men ingen af dem virkede men jeg skal nok kunne bruge en af dem i næste kamp. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Talent spejder på udkig

Jeg har sendt min ene Talnetspejder på søgen i Holland han har allerade fundet 2 som jeg har skrevet kontrakt med, den ene af dem kommer ned på U holdet og den anden er god nok til A holdet, han kan spille venstre back. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

7. April kampen mod Aarhus Fremad(Liga)::

Runde:18

Optakt:
De er farvoritter og det er vist fint nok men en sejr er heller ikke helt tosset tror jeg. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Aarhus Fremad(11) - Thisted FC(7):

MoM:Martin Nielsen (Thisted FC)

Efter Kampen:
Nu har jeg vendt det om og sagt jeg er bare bedre end de andre hold i de sidste minutter i stedet for at sige jeg er heldig. Siger en glad Magnus Sommer til Blue and White.

15. Apil kampen mod Svendborg(Liga)::

Runde:19

Optakt:
Dette bliver måske min sidste kamp? Men jeg ville gøre alt få at få en sejr i denne kamp. Siger magnus Sommer til Blue and White.

Thisted FC(7) - Svendborg(13):

MoM:Kenneth Hvilsom (Svendborg)

Efter Kampen:
Det var det dårligste jeg har spillet det var virkelig ring. Siger en meget skuffet Magnus Sommer til Blue and White for sidste gang måske.

22. April kampen mod Hobro(Liga)::

Runde:20

Optakt:
Nu glemmer jeg alt om skiftet og tænker på denne kamp. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Thisted FC(7) - Hobro(12):

Efter Kampen:
Sådan en fortjent sejr til mig. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

28. Apil kampen mod Varde(Liga)::

Runde:21

Optakt:
En kamp jeg kan vinde men også tabe. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Varde(4) - Thisted FC(6):

Efter Kampen:
Nej hvor skuffende! Jeg var foran 2-0 ved halveg også får jeg kun 3-3 og var bagud. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Så gik denne måned og jeg venter spændt.

Champion
Gæst

« Svar #25: 19 Dec 2005, 19:40 »

Maj & Juni

Jobbet

Pressen havde jo sagt jeg var farvorit til jobbet i skjold men i dag blev en anden manager præsenteret for klubben så det blev ikke til Viasat Sports Divisions bold denne kamp. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

6. Maj kampen mod Holstebro(Liga)::

Runde:22

Optakt:
Mod Jesper Lange nye klub det bliver svært at holde ham væk fra mål. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Thisted FC(6) - Holstebro(3):

MoM:Yavuz Akbina (Holstebro)

Efter Kampen:
Positivt at jeg holdte Jesper Lange fra scoring men så scorede hans makker bare men det gjord jeg også. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

12. Maj kampen mod Esbjerg II(Liga)::

Runde:23

Optakt:
Ja jeg er indser selv det er en meget svær kamp og jeg håber på 1 point.  Siger Magnus Sommer til blue and white.

Esbjerg II(1) - Thisted FC(6):

MoM:Martin Vingaard (Esbjerg II)

Efter Kampen:
Igen smider jeg en 2-0 føring bæk det er så dårligt at vi kan være så svingene i en kamp. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

20. Maj kampen mod Kalundborg(Liga)::

Runde:24

Optakt:
Ja en kamp jeg bare skal vinde det bliver heller ikke særligt svært. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Thisted FC(7) - Kalundborg(12):

Efter Kampen:
En mål fedt blev det og 2 tidligere Randers spiller scorede. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

26. Maj kampen mod Næsby(Liga)::

Runde:25

Optakt:
Vis jeg vinder denne kamp er jeg et skridt i den rigtige ratning mod oprykning. Siger Magnus Sommer til Ble and White.

Næsby(7) - Thisted FC(5):

Efter Kampen:
Jeg er godt tilfreds og Michael Blom er i top form i dette halveår han er Blomstret op igen efter Jesper Lange rejste. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

2. Juni kampen mod Skive(Liga)::

Runde:26

Optakt:
Ja oprykning er gleppet fordi holstebro har 39point og jeg har 35 og det her er sidste kamp så jeg kan kun komme op på 38 Græder Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Skive(14) - Thisted FC(5):

Efter Kampen:
Godt at slutte af med en stor sejr også med både Blom og Lundberg i hopla, men ingen oprykning men meget tæt på. Siger en glad Magnus Sommer til Blue and White.

Næste update kommer til lige som sidste sæson og inde holde info om anden sæson i Thisted FC.

I må meget gerne skrive kommentar og hvordan i synes sæsonen er gået.

Champion
Gæst

« Svar #26: 20 Dec 2005, 15:00 »

Sæsonen

Truppen:

Her har jeg et hold som nok skal kunne vinde 2. D-V næste sæsonmen jeg skal have en anden venstre fløjh hvor Anders Winther stopper, det samme gør Christian Lundberg.

Liga (A):

En kamp vunden mere så var vi rykket op Græder Men nu skal vi rykke op ellers går jeg af som manager.

Liga (B):

De kunne dersværre ikke genvinde titlen, men det var nu kun også det suværene top hold Ikast der vandt over dem.

Liga (U):

En meget lige kamp mellem topholdene og vi blev desværre kun nummer 4 men det er ok.

Gennemsnit:

Jesper Lange er lige foran Michael Blom efter hans efterår jesper spillede ikke særlig godt i Holstebro.

Topscore:

Det er så godt. Michael Blom havde scoret 9mål i efteråret og Jesper Lange 17. Michael Blom scorede 11mål i Foråret og Jesper Lange 2. Det er simpelthen så godt af Michael Blom men jeg ville nu også lige kommentere Jesper Lange, jeg er så skuffet over ham her i foråret.

Asits:

Godt at Vestergård kommer helt derop han har kun spillet 10 kamoe, også Rasmus Kortbæk skal have ros for sine oplæg.

Kampens spiller:

Der er vi ikke helt oppe i toppen men Michael Blom er som næten altid øverst for os.

Kommentar til sæsonen

Blue and White Hvordan syntes du sælsonen gik?
Sommer Den gik udmærket men det var æreligt vi ikke rykkede op en sejr mere og vi var i Viasat Sports Divisionen men drengene har gjordt det rigtig godt.
Blue and White Tak for tiden

Pris
(ingen dato)

[right]http://imageshack.us][/url][/float]
MIN Profil
Jeg har i dag udpeget min profil i denne sæson, de nominerede er:
Rasmus Kortbæk
Michael Blom
Søren Ulrik Vestergård
Mads Agesen
Ibrahim Öksum
Morten Poulsen

Jeg vælger Michael Blom jeg er inponeret over ham han er 33år også kan han blive topscore det er så flot, han skal have alt den Kridit. Men også rasten af holdet har hjulpet ham, han er jo ikke den eneste spiller på holdet.

Håber det er en god nok oversigt, bare skriv vis jeg skal lave noget anderledes. Men tak for måden at skrive nyheder på Hawk1nZ  Grin håber det er i orden, du skal bare tag det som at jeg "ser op til dig". Wink
« Seneste Redigering: 22 Dec 2005, 14:27 af Champion » Logged

Champion
Gæst

« Svar #27: 20 Dec 2005, 20:04 »

1. Juli - 1. September

Handel
1. Juli

Frank Gaarthuis
I dag har jeg fået en hollandsk center forsvar han er ikke særlig god men en udlænging skal man have, han bliver sat ned på B-Holdet og skal trænes op der. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Handel
1. Juni

Nicky van Katwijk
I dag har jeg så hente endnu en hollænder han kan spille venstre back og han skal aflaste Morten Krogsgård og har et stort talent. Siger Magnus Sommer til Blue and White. (No betyder jeg ingen billed har af dem)

Handel
17. Juli

Carsten Hemmingsen
Så har jeg fået en ny ass. Manager nemlig den gamle AGF'er han er lige gået på pension så han skal lige venne sig til jobbet.

25. Juli kampen mod København KFUM(Landspokalen):

Runde:1

Optakt:
Kampen skal vindes ingen undskyldninger. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

København KFUM(Laver hold) - Thisted FC(2. D-V):

Efter Kampen:
Nej hvor er det ring jeg spillede simpelthen så ring, jeg scorede 2 mål i de sidste minutter og det var det der gav mig sejren. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

5. August kampen mod Dalum(Liga)::

Runde:1

Optakt:
Kampen er ikke særilg svær men jeg kan mærke at mine spiller er lidt usikre. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Thisted FC(11) - Dalum(5):

MoM: Michael Blom(Thisted FC)

Efter Kampen:
Sådan de havde kun 2 chancer jeg styrede hele kampen og Michael Blom tager fat hvor han slap. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Skriver rasten i morgen. Der er det jo ferie også skal der spilles  Wink

Champion
Gæst

« Svar #28: 21 Dec 2005, 13:52 »

Jeg slipper hvor jeg slap fra august måned

11. August kampen mod næsby(Liga)::

Runde:2

Optakt:
En meget svær udekamp jeg håber det bedste og tror det værste- Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Næsby(5) - Thisted FC(1):

Efter Kampen:
Fantastisk! Jeg var prasset i bund hele kampen men jeg var effiktiv også havde jeg jo Agesen nede i forsvaret som holdte dem væk fra at score. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Rygter
11. August

Fler spiller på vej til Thisted FC
Der meldes at fler spiller skriver kontrakt med Thisted FC inden transfer vinduet lukker, det er klart fordi de har så lille en brede i truppen. Skriver Blue and White.
"Ja det er rigtigt vi har haft kontakt med nogle spiller, vi har nemlig ikke den rigtige bredde i truppen" Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Handel
15. August

Deniz Izzet
I dag har Thisted FC som sagt handlet deres første spiller ind fra Free transfer det er den unge offensive midtbane spiller Deniz Izzet. Skriver Blue and White i dag.
"Ja det er rigtigt vi glæder os meget til at se ham" Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Handel
15. August

Martin Olsen
En spilelr mere er blivet skaffet til Thisted, nemlig den tidligere Brøndby og Herfølge spiller Martin Olsen han er midt midt og er ung. Skriver Blue and White.
"Ja vi har i dag hente endnu en spiller i den talent fulde Martin Olsen" Siger Magnus Sommer til Blue and White.

15. August kampen mod Silkeborg(Landspokalen):

Runde:2

Optakt:
Jeg skal møde sidste års vinder af pokalen det bliver meget svært men jeg tror på det. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Thisted FC(2. D-V) - Silkeborg(Viasat):

MoM:Kaspar Dalgas (Silkeborg)

Efter Kampen:
Jeg er tilfreds begge mine midter forsvar var skadet altså Mads Agesen og Steffen Jeppesen så det er fuldt ud tilfreds stillende at jeg kun blev besiret med 2-1 og jeg første også i anden halveg. Siger Magnus Somemr til Blue and White.

Handel
16. August

Morten Stasiak
I dag har Thisted FC hentet endnu en spiller til truppen på en leje aftale fra Skjold, Morten Stasiak er navnet og er angriber. Skriver Blue and White.
"Ja i dag har jeg hentet endnu en spiller til truppen så nu er den snart fuldent" Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Handel
16. August

Ercan Yildiz
I dag har Thisted FC fået den 25-årige Ercan Yildiz på en prøve aftale i en måned han skal bavise sit vær på deres anden hold. Skriver Blue and White i dag.
"Ja det er rigtigt at vi i dag har fået Ercan på prøve men ikke på kontrakt" Siger Magnus Sommer til Bluen and White.

19. August kampen mod Kolding FC(Liga)::

Runde:3

Optakt:
Ja et vaske ægte top opgør, men jeg tror godt vi kan vinde over det tidliger Viasat hold. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

Thisted FC(1) - Kolding FC(2):

Efter Kampen:
Jeg spillede helt ærgligt af L-O-R-T til jeg var bare heldig at min leje svend scorede kampen eneste mål. Siger Magnus Sommer til Blue and White.

25. August kampen mod Aarhus Fremad(Liga)::

Runde:4

Optakt:
Ja kampen skla bare vindes for at bevise jeg er et ægte top hold. Siger Magnus Sommer som sætter sig selv under et kæmpe pres.

Aarhus Fremad(6) - Thisted FC(1):

MoM:Daniel Jensen (Aarhus Fremad)

Efter Kampen:
Nej nej nej... det var virkeligt ringe! håber det er sidste gang jeg taber så stort. Siger magnus Sommer til Blue and White.

Så fik vi den måned overstået! Vi har 1 pladsen og regner med og holde den sæsonen ud.

Champion
Gæst

« Svar #29: 21 Dec 2005, 20:07 »

September og der ud af...

Mit net gik ed og jeg havde ellers skrevet alle kampen fra den 2/9 til den 21/10 men jeg ligger bare SS op af alle kampene på en gang.

Runde:5

Runde:6

Runde:7

Runde:8

Runde:9

Runde:10

Runde:11

Runde:12

Ligaen:

Så skriver jeg på den "rigtige" måde i næste indlæg.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010