Julen
11. November - 31. December
Køb 16. NovemberManuel Garcia MartinezI dag har Thisted FC fået hente sig den spanske talent spejder Manuel Garcia Martinez som nok skal få nogle spiller til Lerpytter Stadion. Skriver Onside i dag.
"Vi er her i Thisted meget glade for at få Manuel til klubben, så nu har vi sikret os fremtiden" Siger Magnus Sommer til Onside.
Kampe 22. NovemberNorge venterI dag har Thisted FC planlagt en tur til norge den 1. December til den 4. December og de skal møde henholdsvis: Sandefjord, Skeid, Tromsdalen og MK. Skriver Onside i dag.
"Vi er meget glade for at kunne planlægge sådan en tur det villle give os afaring fra udlandet" Siger Magnus Sommer til Onside.
1. December kampen mod Sandefjord(V)
Runde:0Optakt:Jeg kender overhovedt ikke det her hold men håber det kan spille op med os.
Sandefjord() - Thisted FC():
MoMSerdar Kalayci (Sandefjord)
Efter Kampen:Min første udlandske kamp forløb ikke så godt, jeg tror ikke jeg havde bolden en gang.
2. December kampen mod Skied(V)
Runde:0Optakt:Jeg kender heller ikke det her hold men nu håber jeg, jeg kan spilke op mod dem.
Skied() - Thisted FC():
MoMMads Agesen (Thisted FC)
Efter Kampen:Så kom det første mål i udlandet det stod Morten Poulsen for. Det var en lige kamp men måske havde de "lidt" mere spil.
3. December kampen mod Tromsdalen(V)
Runde:0Optakt:Kender heller ikke det her hold men håber på en sejr.
Tromsdalen() - Thisted FC():
MoMAlexander Johansen (Tromsdalen)
Efter Kampen:Ja en skidt kamp og det var fjortent nok.
4. December kampen mod MK(V)
Runde:0Optakt:De norkse hold her kender jeg intet til.
MK() - Thisted FC():
MoMRonnie Rasmussen (Thisted FC)
Efter Kampen:Det blev ikke til en sejr i udlandet denne gang.
Oversigt over turen til norge
ingen dato
Det blev ikke til sejr i nogen af mine kampe første gang jeg spillede i udlandet, men jeg tror på det nok skal komme, første kamp mod Sandefjord var jeg helt væk og mine spiller løb rundt som et par lilleputter, i næste kamp mod Skied spillede vi heller ikke det bedste men fik scoret og det var nok til det ene point. Næste kamp var mod Tromsdalen der blev vi udspillet og kunne godt have tabt "lidt" mere, næste kamp mod MK lignede meger den forgåene, ikke så god en kamp. Siger Magnus SOmmer til Onside om deres tur til Norge
1 ud af 12 point i norge det var måske ikke lige dte jeg havde regnet med.
16. December kampen mod B 1909(V)
Runde:0Optakt:Kampen tror jeg, jeg vinder.
Thisted FC() - B 1909():
MoMJacob Høj (B 1909)
Efter Kampen:Lidt en skuffelse jeg ikke kunne vinde her.
22. December kampen mod Birkerød(V)
Runde:0Optakt:Kampen tror jeg, jeg vinder.
Thisted FC() - Brikerød():
MoMMick Andersen (Birkerød)
Efter Kampen:Nej hvor er det udfortjent, jeg skulle have vundet.
Så kommer næste måned nok i morgen eller i overmorgen.
GOD JUL!
24. August (IRL)
God jul til jer alle sammen der ude.