home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 486 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Thisted FC --> Hvidovre undgå nedrykning
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Thisted FC --> Hvidovre undgå nedrykning  (Læst 12046 gange)
Champion
Gæst

Thisted FC --> Hvidovre undgå nedrykning
« : 07 Dec 2005, 20:27 »

Opsætning:
Update:TIL I DAG.
Patch:6.0.1 med opdateringer
Veluta:DK
Sprog:Dansk

Ligaer:
Danmark:2. Divisione--> England:Coca-Cola League two--> Italien:Serie B--> Norge: Tipperligaen Sverige:Allsvenska Spanien:Segunda Division A--> Holland:2.Division-->
Ialt: Fra 7 Lande.
Database: Stor
Load fra:Brasilien, Argentina

Spillet:
Klub:Thisted FC
Stadion: Lerpytter stadion
Træningsanlæg: Egnede faciliteter
Forventninger af klubben: Forventer man undgår nedrykning.
Forventninger af mig:Det samme her, skyder ikke så højt.

Pressemøde i Thisted

Poul Erik Christensen: Vi har i dag, præsenteret en ny manager i klubben, nemlig den 29-årige Magnus Sommer vi håber at i ville tag godt i mod ham og give ham lidt opbagning. Nu ville han så selv tage over.

Magnus Sommer: Goddag og velkommen til Thisted. Jeg håber at i ville tag godt i mod mig. Spørgsmål er meget velkommene.

BT's Peter Brygmand: Jeg har som sagt et par spørgsmål, Hvad er dit mål i første sæson? og ville du gå ud og for stærke din trup?

Magnus Sommer: I første sæson ville jeg se hvad min trup kan og forventer ellers bare og blive i divisionen. Til truppen, ja jeg ville se om jeg kan få nogle spiller helst på Free Transfer for jeg har jo ikke flest penge i verden.

BT's Peter Brygmand: Hvor mange penge præsic har i?

Magnus Sommer: Det ville jeg selvf ikke afsløre. (Hvor dum kan man være Wink )

Poul Erik Christensen: Tak for i dag, vi går vær til sit men vi ville komme med et fodbold blad, som kommer til og hedde Thisted FC support blad. Men den første udgave ville komme i dag, det bliver mig som kommer til og stå for det.

Thisted FC support blad (1. Juli)

Truppen: Vores trup er lidt tynd, men manager Magnus Sommer er begyndt og finde nye spillere, og håber og få en rigtig god trup til første kamp, Vi har desværre ikke noget hold billed i nu, men jeg lover der kommer et i næste blad. Siger Poul Erik til Thisted bladet.

Kampene: Vores første trænings kamp er mod "skovbakken" og så må vi se om vi kan slå så lille en klub. Her kan vi devsværre ikke komme med kamprogramet, og der er vi lovligt undskyldt det er nemlig ikke lavet.

Ligaen: Vi er i en rigtig god division og kommer til og ville kæmpe ved stregen til nedrykning, så fight bliver vigtig del af min sæson.

Sidste ting: I næst blad ville jeg have taget photos af hele holdt og have kamprogramet klar og mange mange andre ting.

Nyheder:

Thisted FC efter Blom (1. Juli)
Ja det siges at Thisted FC er udefter den 31-årige angriber som lige nu er på free transfer.

Endnu en spiller i rampe lyste for Thisted (1. Juli):
Mark Bailey er forsvars spiller og ville blive en god man i forsvaret vis han ellers kommer på kontrakt.

Michale Blom (5. Juli):
Så kom han til klubben den 5. juli så han når at komme med til kampen. Men Mark valgt stenløse frem for mig så ingen forsvars spiller til mig.

5. Juli kampen mod skovbakken:

Optakt:
Ja min første kamp, og jeg ville se hvad mine spillere kan. Sagde han til Thisted bladet.

Skovbakken - Thisted FC:

MoM:Henrik Nørdgård (Skovvakken)

Efter kampen:
Ja en kedelig 0-0 og jeg havde meget af spillet så ja jeg ved ikke rigtif hvad jeg skal sige til det.

Opdatering ville følge den 1. August i mit spil. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 24 Dec 2005, 15:09 af Champion » Logged

Champion
Gæst

Sv: Thisted FC
« Svar #1: 07 Dec 2005, 21:58 »

5-30 Juli:

8. Juli kampen mod Roskilde KFUM:

Optakt:
Ville være godt med en sejr her i stedet for en kedelig 0-0 ligesom i første kamp, men jeg kigger mere på spillet end på rasultate i venskabskampe så det går nok.

Roskilde KFUM - Thisted FC:

MoM: Michael Blom (Thisted)

Efter kampen:
Jeg spillede MEGA dårligt men kridit til mine angribere som scorede på 2/3 skud, og self godt for Blom at spille en god kamp.

Karsten Dahl (11. juli):
Så har Thisted igen vidst interasse for en spiller efter det de ikke fik fat i Mark Bailey så har de budt en kontrakt til forsvars spilleren Karsten Dahl men intet er offenlidt gjordt i nu.

12. Juli kampen mod sas liga holdet SønderjyskE:

Optakt:
Jeg håber bare jeg ikke taber mere end 3-0  Hævet Øjenbryn

Thisted FC - SønderjyskE:

MoM: Nikolaj Overgaard (Vejgaard)

Efter kampen:
Meget skuffende utroligt vi kan spille sådan en dårlig kamp! Forlegen

Alle de kampe her var venskabs kampe... nu skal jeg møde Amager Utd i landspokalen.

Super cuppen:
FC Midtjylland vandt 0-1 over Brøndby og det var den målfarlige forsvars spiller Kristian Bak Nielsen der scorede.

16. Juli kampen mod Amager Utd i landspokalen:

Optakt:
Ville gerne meget langt i landsokalen så den her skal vindes.

Amager Utd - Thisted FC:

MoM: Morten Poulsen (Thisted FC)

Efter kampen:
Amager Utd kørt over af Thisted FC. Skrev Thisted FC Support Blad, en meget passene titel michale blom fik debut med 2mål.

Lodtrækning:
I landspokalens 2. Rundt skal jeg møde Brønshøj.
Support bladet: Hvad synes du om lodtrækingen?
Magnus Sommer: Det bliver en svær kamp men så kommer jeg også til og møde nogle lidt stærkere hold, og det er godt.

Så er det den 30 Juli og jeg slutter denne måned af nu Smiley Og skriver nok Noget af August i Morgen vis ikke det hele. Thumbs Up

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #2: 07 Dec 2005, 22:41 »

Dine billeder virker ikke...

Bademesteren
Manager

« Svar #3: 07 Dec 2005, 22:55 »

Dine billeder virker ikke...

Hvis du trykker på dem, så åbner de i et nyt vindue  Thumbs Up

Champion
Gæst

« Svar #4: 08 Dec 2005, 17:07 »

Jeg trykker ellers på den der med img og så sætter jeg bare adreassen ind så burde det virke men det gør det ikke.

1-31 August. Så starter ligaen.

Thisted Support blad:

Kommentar til Juli: En måned med mange venskabs kampe og jeg tabte kun en ud af dem jeg spillede men var os mod sønderjyskE så det er vel ok. Men ellers godt og komme vidre fra landspokalen.

Trup: Kommer først med hold photoedet i næste Blad for der er transfers vinduet lukked.

Bedste spiller i denne måned må være den rigtig gode Michale Blom så jeg fik på Free Transfer, jeg bliver mere og mere glad for ham.  Grin

7. August kampen mod Silkeborg II:

Optakt:
Kunne være rigtig godt med en sejr i første kamp tror jeg også på. Så vi får se. Sagde Magnus Sommer til Thisted Support.

Thisted FC - Silkeborg II:

MoM: Michael Blom (Thisted FC)

Efter kampen:
Ja jeg har fået skruet et rigtig godt hold sammen. Jeg kommer først foran og spillet svingene i første halveg men i anden halveg har vi alt spillet og vores angribere skal nok blive guld vær. Sagde Magnus Sommer til Thisted Bladet. (Bom du er min GULD fugl!)

Ibrahim Öksum (7. August):
Det siges at Thisted FC er på vej til og sikre sig den 19-årige køge spiller Ibrahim Öksum.
"Vi ville intet offentlig gøre i nu" siger Magnus Sommer til Thisted Bladet.

Thisted sikre sig køge spiller (10. August):
I dag blev det så offentlig gjordt at Thisted sikre sig den offensiv midtbane spiller Ibrahim Öksum fra køge.
"En rigtig god spiller ville nok bide sig fast i truppen med det samme" Siger den glade Magnus SOmmer til Thisted Bladet.

10. August mod [b]Brønshøj i landspokalen:[/b]

Optakt:
Michael Blom sidder ude med skade Græder Men jeg håber vi kan klare os uden ham og der bliver sikret debut til Ibrahim. Sagde Magnus Sommer til Thisted Support.

Thisted FC - Brønshøj:

MoM: Newroz Dogan (Brønshøj)

Efter kampen:
Skuffende skuffende... Men godt vi gik vidre! vi var foran 2-0 og der var 10min tilbage også score de 2mål Græder så skulle vi vidre i forlænget spille tid og der scorede Jan Kristensen hans anden mål men så scorede de osse så var det straffe. Se på billedet hvordan det gik. Sagde Magnus Sommer til Bladet.

Ronnie til Thisted? (10. August)
Ja Thisted FC har vist interrasse for den gode forsvar, han spiller i dag i AC Horsens men han spilæler nok om nogle få dage i Thisted FC som allerade har købt 3 spillere. Skriver Thisted FC support Blad i dag.

14. August mod Holstebro faktisk Michaels Bloms tidligere klub:

Optakt:
Ja en kamp vi SKAL vinne for at overleve men jeg har faktisk sat mine målsætninget lidt højre Vis det bliver en RIGTIG god sæson rykker vi op. Siger den optimistiske Magnus Sommer.

Holstebro - Thisted FC:

MoM: Morten Poulsen (Thisted FC)

Efter kampen:
Ja en kedelig 0-0 men de dominerede men jeg fik da et par chancer til sidst. Siger Magnus Sommer til Bladet.

Ronnie Rasmussen (16. August):
Så har Thisted skaffet sig en rigtig god forsvarspiller, han skulle være rigtig god til at markere. Skriver Thisted Bladet i dag.

21. August mod kalundborg:

Optakt:
Den skal vi vinde ingen tivl, men tror jeg nu også vi gør. Siger en meget selvsikker MAgnus Sommer.

Thisted FC - Kalundborg:

MoM: Andreas Birkedal (Kalundborg)

Efter kampen:
Ikke særlig godt så kan man se hvor lavt vores bund nevuein er Græder. sluttede en træt Magnus Sommer til Thisted FC Support Blad.

24. August mod Helsingør i landspokalen (Min fødselsdag Jubii Opstemt):

Optakt:
En god lodtrækning og er over bevidst om at vi nok skal gå vidre. Siger Magnus Sommer til Thisted Bladet.

Helsingør - Thisted FC:

MoM: Michael Skjold hansen (Skal lige siges han er Målamand) (Helsingør)

Efter kampen:
Ja hvad kan man lære af det? Jeg undervuderede dem. De spillede sku stærkt så farvel til Thisted i Pokalen i dette år. Siger manageren for Thisted Magnus Sommer.

27. August mod næsby:

Optakt:
En kamp jeg bare går efter og få 0-0 i. Siger Magnus Sommer.

Næsby - Thisted FC:

MoM: Søren Jeppeson (Thisted FC)

Efter kampen:
Jeg skiftede bare lige taktik da der var 15min tilbage og jeg var presset helt i bund men så scorede jeg Grin Siger en gald Magnus Sommer til Thisted Bladet.

Så er August måned gjordt og jeg har fået en oki start på liagen så en Tilfreds manager her fra Thumbs Up.

Champion
Gæst

« Svar #5: 09 Dec 2005, 16:43 »

1. September- 30september:

Thisted FC Support Blad:

Truppen:

Ja jeg har fået samlet mig en "ok" trup også må vi se hvad det bliver til.

Kampe:
Der kommer ingen kamprogram for jeg opdatere jo med alle kampene.

Liga:

Ja en 5. Plads er "ok" og jeg skal nok overleve i ligaen.

I skal bare skrive til bladet vis i mangler info Smiley

4.Septamber kampen mod Varde:

Optakt:
En kamp jeg bare skal vinde længere er den ikke Cool. Siger Magnus Sommer til Thisted Bladet.

Thisted FC - Varde:

MoM: Michale Blom (Thisted FC)

Efter kampen:
Mine angribere var i hoppla igen, med 3mål og alle af mine angribere tegner det godt, og med Ibrahim Öksum som fik et 10tal som Blom også gjord så var det svært at stoppe os i dag. Sagde en tilfreds Magnus Sommer til Support Bladet.

11.Septamber kampen mod B 1909:

Optakt:
Det bliver en meget svær kamp, Utrolig svær så bare 1. Point er jeg tilfreds med. Siger en meget stille Magnus Sommer til Thisted Bladet.

B1909 - Thisted FC:

MoM: Jacob Høj (B 1909)

Efter kampen:
Ja skuffende men jeg regnede heller ikke med at vinde men det er sku' for ring at jeg ikke score på alle de chancer. Siger en vred Magnus Sommer til Thisted FC support Bladet.

18.Septamber kampen mod Esbjerg fb II:

Optakt:
Regner med og vinde den. Lød den korte udtagelse fra Magnus Sommer.

Thisted FC - Esbjerg fb II:

MoM: Morten Poulsen (Thsted FC)

Efter kampen:
Sådan en rigtig god sejr i dag og masser af mål. håber det får fler tilskurer til lerpytter stadion, for der var nemlig kun 333 tilskurer. Sluttede Magnus Sommer til denne gang både Onside og Thisted Bladet, for Onside var nemlig taget ned i de lavere rækker.

24.Septamber kampen mod Aarhus Fremad:

Optakt:
Jeg stiller op med sammehold som mød Esbjerg. Sagde Manager Magnus Sommer 1Time før opgøret.

Aarhus Fremad - Thisted FC:

MoM: Mads Agesen (Thisted FC)

Efter kampen:
Ja en kedelig kamp og jeg ville godt have vundet men vi spillede lige op mod hinanden så ok. Sagde Magnus Sommer til Bladet.

Thisted FC Support Blad efter måneden:

Blad: Hvordan synes du måneden gik?

Sommer:Den gik udemærket med 14. Ponit og med sejr over Esbjerg en god måned, ligger til oprykning på en "slags" første plads for det er nemlig Silkeborg II og Esbjerg fb II som ligger foran os.

Blad:Tror du i kan blive der?

Sommer:Jeg synes selv det er meget overraskende at vi ligger der lige nu så hvorfor ikke blive der?.

Så gik september måned.

Champion
Gæst

« Svar #6: 09 Dec 2005, 21:30 »

PS:
I må gerne komme med kommentar!
Til crewet: Jeg kan ike få billederne til og virke en der gider og hjælpe?

Champion
Gæst

« Svar #7: 10 Dec 2005, 21:55 »

1. Oktober - 31. Oktober:

Jeg ligger både Oktober og November op, fordi at der kun er 2 kampe i November.

Thisted FC Support Blad:

Truppen: Ja den spiller som har det højste Gennemsnit er mit geni  Hævet Øjenbryn Michael Blom et rigtig godt indkøb, men lige efter kommer den gammle Viborg spiller Morten Poulsen.

Ligaen: Ja jeg ligger rigtig godt og er med helt fremme så ingen probs' der.  Hævet Øjenbryn  Grin

2. Oktober kampen mod Hobro :

Optakt:
Et hold fra Jylland. De er rykket op jeg kender ikke så meget til dem. Siger Magnus Sommer til Bladet.

Thisted FC - Hobro:

MoM:Peter Thompsen (Hobro)

Efter kampen:
Det er virkelig skidt! Jeg startede med Jan Kristiansen på bænken var bagud 1-0 til Halveg men så satte jeg ham ind i stedet for Peter Bachman og Michale Blom havde spillet til 6 i første halveg og i anden halveg 15min inde i kampen score han og har 9! Jeg skal have skaffet mig en backup til angrebet! Siger en meget skuffet Magnus Sommer til Thisted FC Support Blad.

Thisted FC Support Blad henvender sig til dig ( 8. Oktober):

Blad: Vi hørte din presse medelse med at du ville prøve og finde en backup til angrebet, men vi ved også du ikke har så mange penge hvad vil du gøre?

Sommer: Ja jeg ville prøve og få en spiller mere til angrebet, men jeg ville finde en i mine egne rækker måske et talent hvem ved!?

Blad: Har du set på en bestemt der fra?

Sommer: Nej ikke i nu.

9. Oktober kampen mod Hjørring:

Optakt:
Ville prøve og få en ny angriber spillet ind men afsløre ikke hvem det er i nu. Siger Magnus Sommer.

Thisted FC - Hjørring:

MoM:Jan Kristiansen (Thisted FC)

Efter kampen:
Ja det var den 19-årige Martin Nielsen der fik chancen men kun 5min fik han på banen men han løb fra forsvaret en gang men målmanden radede. Siger en glad Magnus Sommer til Thisted Bladet.

Bare til jer ikke en presse medelse:
Nu har jeg rykket en ung højre fløj op også prøver jeg at sætte Morten Poulsen i angrebet. Så må vi se hvordan det går.

15. Oktober kampen mod Jetsmark:

Optakt:
Ja en MEGÈT svar kamp! Siger Magnus Sommer til Bladet.

Jetsmark - Thisted FC:

MoM:Michael Blom (Thisted FC)

Efter kampen:
Sådan Blom! Jeg startede med Martin Nielsen på bænken, og Morten Poulsen. Og med den nye jeg har hentet op fra Reseve holdet Rasmus Kortbæk på hæjre fløj også ellers de normale. Jan Kristiansen blev skadet i dewt 39min og jeg satte Morten Poulsen ind i angrebet. Men så skiftede jeg Martin nielsen end for endn en skadet spiller nemlig Winther. Også skiftede jeg højre fløjen Kortbæk over i venstre og Morten Poulsen ned på Højre fløjen og Martin op i angrebet også gik dte bare der ud af. Siger en glad Magnus SOmmer til Thisted FC Support Blad.

Langtidskade (15. Oktober):
Så skete der værst tænkelige! Græder Jan Kristiansen ude i 2måneder-3måneder. Så var det vist godt jeg prøvede nogle spiller af der oppe. Det bliver nok Martin Nielsen der skal tag hans plads. Siger Magnus Sommer.

22. Oktober kampen mod Dalum:

Optakt:
En svær udekamp mod nedrykkerne fra Dalum så der skal fightes fra min side! Siger Magnus Sommer.

Dalum - Thisted FC:

MoM:Lwasi Sakula (Dalum)

Efter kampen:
Jeg kunne godt mærke vi manglede Jan Kristiansen men det var "ok" så fremad og aldri tilbage  Grin Siger en Magnus Sommer som er i godt humor.

Ny spiller (26.Oktober):
Så kan jeg sige jeg har sikret mig et stort stort talent men hvem må i vent med og se indtil den 1. Januar. Siger en meget tilfreds Magnus Sommer.

Gode Venskabs kampe:
Jeg har fået lavet venskabs kamp mod selveste FCK og SønderjyskE.

30. Oktober kampen mod B 1913:

Optakt:
Uafgjordt. Er det eneste der ville ud af Magnus Sommer.

B 1913 - Thisted FC:

MoM:Ulrik Nielsen (B 1913)

Efter kampen:
Hvor er min Jan Kristiansen? Siger en meget skuffet Magnus Sommer til Thisted FC Bladet.

5. November kampen mod Silkeborg II:

Optakt:
Mod Nagel og co. ? Svært. Siger Magnus Sommer.

Silkeborg II - Thisted FC:

MoM:Anders Veller (Silkeborg II)

Efter kampen:
Meget skuffende! Trored jeg var bedre. Siger Magnus Sommer.

13. November kampen mod Kalundborg:

Optakt:
Ja her til sidst har jeg spillet mange udekampe. Men jeg skal også vinde nogle af dem. Siger Magnus Sommer.

Kalundborg - Thisted FC:

MoM:Martin Nielsen (Thisted FC)

Efter kampen:
Martin Nielsen kom i gang og det gjord den anden ny oprykkede Rasmus Kortbæk også så det ser godt ud til næste halveg sæson. Siger en glad Magnus Sommer.

Oversigt over første halveg sæson med Thisted FC:

Thisted FC Support Blad Efter måneden:

Blad: Hvordan synes du måneden gik?

Sommer: Den gik godt og jeg slutter godt af med sejr.

Thisted FC Support blad efter Halve sæson:

Blad: Hvordan synes du det gik?

Sommer: Jeg har fået samlet et rigtig godt hold og det er gået overforventning og jeg har det godt sammen med spillerne.

Blad: Ok det ser også godt ud her ude fra. Så held og lykke.

SS oversigt over denne halvesæson:

Trup:

Den indeholde nok nogle aldrene spiller, men det har jeg set bort fra i de første par sæsonen hvor jeg ikke har mulighed for at købe så meget.

Taktik:

En helt afmendelig 4-4-2 tror man, men nej jeg har været meget i gang med de personelige indstellinger så det er derfor det går så godt.

Liga:

Ja jeg ligger meget overaskende i toppen af ligaen. Alle trored at jeg ville ligge i bunden men Thisted FC har gjordt et scuop og har fået en rigtig god manager til klubben.

Gennemsnit:

Ja godt at have så mange i toppen der, i sær når det er en fra vær kæde.

Topscore:

Michael Blom er guld vær det bedste køb nogen sinde til klubben. Også den gamle mål tyv Jan Kristiansen holder sig stadi godt til selvom at han er skadet.

Så håber jeg du har et godt overblik over mit hold og mine spillere.

Jeg ville komme tilbage med Handler og kampe den 1. Febuar. Så håber jeg ikke at spillerne æder sig for fede i juletiden  Peace

PS: Nu ved jeg hvordan man kan gøre så SS kommer frem direkte på skærmen, men kunne kun gøre det ved truppen denne gang men fremover gør jeg dte ved alle SS.

Champion
Gæst

« Svar #8: 11 Dec 2005, 00:54 »

Kom med opdateringen lidt sener end forventet:

13. Febuar kampen mod selveste FCK:

Optakt:
Er bare glad for at mine spillere for oplevelsen og spille mod FCK. Siger en spændt Magnus Sommer til Thisted FC Support Blad.

Thisted FC - FCK:

MoM:Martin Bergvold (FCK)

Efter kampen:
Ja godt at vi fik scoret bare ærgeligt det ikke var en af mine spillere. Siger Magnus SOmmer til Thisted FC Support Blad.

9. Marts kampen mod SønderjyskE:

Optakt:
Samme som FCK glade for at spillerne for oplevelsen. Og måske kan jeg få scoret 1mål eller 2. Siger Magnus Sommer til Thisted FC Support Blad.

Thisted FC - SønderjyskE:

MoM:Rasmus Johansen (SønderjyskE)

Efter kampen:
Vis det er det der skal til for at kunne spille i Sas ligaen kan jeg godt spille der vis jeg fik et par andre spillere de var sku ikke for gode dem her. Siger Magnus Sommer til Thisted FC Bladet.

Den 10. Marts Handels oversigt:

Køb:
Jesper Lange: Talentet jeg snakkede om. Fik ham på Frre Transfer fra OB. Han skal nok blive en vigtig spiller.

Salg:
Martin Jespersen: Til holbæk og fik 10k for ham rigtig godt.
Jan Kristiansen: Også til Holbæk og jeg fik hele 200k for ham og han er 33år.

I morgen er det ikke sikkert jeg opdatere. Men måske på Mandag så ville jeg komme med kampene i Marts måned.

Champion
Gæst

« Svar #9: 11 Dec 2005, 11:14 »

Marts Måned:

Thisted FC Support Blad:

Trup:

Ja så har jeg fået en god erstaning for Jan Kristiansen og enda meget ung. Siger Magnus Sommer.

Liga:
Ja der er jo ingen andring jeg har jo ikke spillet liga kampe i nu.

Fra Bladet side ser det rigtig godt ud for Thisted FC og det bedste der kunne ske var at de kunne blive i toppen og rykke op.

26. Marts kampen mod Næsby:

Optakt:
Ja den skal jeg vinde for at få en god start. Siger Magnus Sommer til Thisted FC Support Blad.

Thisted FC - Næsby:

MoM:Jesper Lange (Thisted FC)

Efter kampen:
Godt at se jesper Lange kom i gang. Siger Magnus SOmmer.

Så kommer jeg med næste måned i morgen.

Champion
Gæst

« Svar #10: 11 Dec 2005, 12:14 »

Er der nogen der læser hvad jeg skriver?
Og vis ikke hvad skal jeg gøre anderlels så?

Champion
Gæst

« Svar #11: 11 Dec 2005, 17:58 »

Jeg ville ikke ligge egt Thisted Blad ud i denne måned for jeg har jo ikke ændret så meget.

Ny kontrakt (1. April):
Så har jeg fået en ny kontrakt frem til 2007 for vis nu jeg bliver ved på den måde så kan det være der er andre klubber der ser på mig. Siger Magnus Sommer.

Martin Nielsen min første spiller (1. April):
Martin Nielsen er glad for at Manager Magnus Sommer har forlænget kontrakten.
Magnus Sommer har følgene kommentar:
"Martin Nielsen er mit første talent"

2. April kampen mod Holstebro:

Optakt:
Her skulle vi helst få en klar sejr. Siger Magnus SOmmer.

Thisted FC - Holstebro:

MoM:Brian Pedersen (Holstebro)

Efter kampen:
Vi er begyndt og spille lidt dårligere men der var ingen der troed vi overhovedt kunne klar os i denne liga. Siger Magnus Sommer.

8. April kampen mod Varde:

Optakt:
Ja jeg tør sku ikke love noget så jeg siger ikke mere. Siger en meget tøvene Magnus Sommer.

Varde - Thisted FC:

MoM:Jesper Volkdal (Varde)

Efter kampen:
Endnu en skuffende kamp. Siger Magnus Sommer.

16. April kampen mod B 1909:

Optakt:
Kunne være godt med en sejr. Siger magnus Sommer.

Thisted FC - B 1909:

MoM:Jacob Høj (B 1909)

Efter kampen:
Jeg er så skuffet, jeg ser nu dne virkelig side af min klub så det er der vi skal ligge "øv". Siger en meget skuffet Magnus Sommere.

22. April kampen mod Esbjerg II:

Optakt:
Ja alle ved vel hvad jeg tror der sker. Siger Magnus Sommer.

Esbjerg II - Thisted FC:

MoM:Demba-Nyrën (Esbjerg II)

Efter kampen:
Sådan. Jeg fik scoret! Men ærgeligt jeg ikke vandt MEGET tæt på. Siger Magnus Sommer.

30. April kampen mod Aarhus Fremad:

Optakt:
Den SKAL jeg vinde for at blive hængene i toppen. Siger en meget positiv Magnus Sommer.

Thisted FC - Aarhus Fremad:

MoM:Morten Poulsen (Thisted FC)

Efter kampen:
8 mål i 2 kampe. 4 af Morten Poulsen. 3 af Michael Blom. 1 af Ibrahim Öksum. Gav følgene: 3-3 5-1. Siger en Meget glad Magnus Sommer.

Sluttede godt af med en sejr og Michael Blom løber nok af med Topscore prisen i 2. Division vest og så er Morten Poulsen blevet skubbet op i angrebet og der score han rimelig godt, jeg synes selv at jeg har nogle gode unge spiller en som Rasmus Kortbæk og Martin nielsen skiftets til og have succse på mit hold. Ligenu har jeg mange spiller på prøve i en måned så jeg styre også anden holdet i en måned så kan jeg se hvem der spiller godt der.

Champion
Gæst

« Svar #12: 11 Dec 2005, 21:17 »

Thisted FC Support Blad:

Protræt af spiller:

Michael Blom:

Her så i så min bedste angriber i ført en Holstebro trøje, men han har klart spillet bedste i Thisted FC med hele 15 scoringer i

Morten Poulsen:

Her så den gamle Viborg spiller, har vist sig at være en af mine bedste spiller med mange scoringer og nogle assist.

Jesper Lange:

En god ung spiller fra OB men han har ikke slået igennem endnu men det skal nok komme.

Liga:

Jeg ligger godt men jeg forventer ikke jeg rykker op. Selvom der kun er 6 point der op.

Maj måned:

7. Maj kampen mod Hjørring:

Optakt:
En svær kamp men er sikker på vi nok skal klar os. Siger Magnus Sommer.

Hjørring - Thisted FC:

MoM:Morten Larsen (Hjørring)

Efter kampen:
Er entgelig ikke meget skuffet vi havde meget af spillet men scorede bare ikke. Siger Magnus Sommer.

13. Maj kampen mod Hobro:

Optakt:
En svær kamp men jeg håber og tror vi vinder. Siger en tilfreds Magnus Sommer.

Hobro - Thisted FC:

MoM:Michael Blom (Thisted FC)

Efter kampen:
Sådan den gang jeg solgte Jan Kristiansen gik vi bare ned og scorede ingen mål men de sidste 3 kampe har mine 2 nye angribere Michael Blom også den nye Morten Poulsen scoret 12 mål til sammen. SIger en meget glad Magnus Sommer.

Skal rykke op!
Der er 3 kampe tilbage og det er alle sammen hjemme og jeg har et Underskud på hele 2mio så vis Økonomien skal gå op så skal der oprykning til! Siger en meget Økonomisk Magnus Sommer.

21. Maj kampen mod Dalum:

Optakt:
Skal vindes. Siger en meget kort Magnus Sommer.

Thisted FC - Dalum:

Efter kampen:
Syg kamp. Jeg kan simpelhent ikke forstå at mine angribere er syg. Siger en meget overvelende Magnus Sommer.

28. Maj kampen mod Jetsmark:

Optakt:
Skal vindes. Sagde Magnus Sommer.

Thisted FC - Jetsmark:

Efter kampen:
Fuck Fuck Fuck... Jeg var foran 3-0 og den slutter 3-3 sådan noget pis nu skal jeg vinde med 5mål i næste kamp. Siger en meget narvøs Magnus Sommer.

3. Juni kampen mod B1913:

Optakt:
Skal vindes. siger meget kort Magnus Sommer.

Thisted FC - B 1913:

MoM:Steffen Palmø (B 1913)

Efter kampen:
Selfløglig skal det slutte af med et nederlag så surt! Siger en MEGET skuffet Magnus Sommer.

I næste afsnit ville jeg komme med en oversigt over min første sæson i Thisted FC.

Champion
Gæst

« Svar #13: 12 Dec 2005, 14:27 »

Thisted FC Support blad med oversigt over den bedste sæson i thisteds historie:

Vi har haft nogle projekter i gang hele sæsonen og vores medarbejder har lavet et banner til Bladet:

(Et meget hurtigt et Wink)

Truppen:

Det er et meget gammelt hold men som sagt de spiller man finder på Free Transfer er gamle, min største profil gennem hele sæsonen er Michael Blom, men en som Morten Poulsen Vist virkelig at han var her for holdets skyld med det samme vi ikke kunne score gjord han det. Min målmand Han er kun 18år han har et godt talent men mangler lidt i nu.

Liga (A):

Ja jeg har sku' lukket rigtig mange mål ind som dagt en 18-årige målmand men han er sku' god. Men jeg har også Scorte rigtig mange mål så det er derfor jeg ligger så godt.

Liga (B):

Mange mål kende tegner mig, men her har jeg heller ikke lukket så mange mål ind. Så godt at jeg har så godt et hold der.

Liga (U):

Jeg var den der scorede 3. Flest mål og var den der lukkede mindst ind. Mål er jeg god til og score så ingen kritik der til alle holdene.

Gennemsnit:

Michael Blom som forventet til tops og Morten Poulsen også rigtig godt med der.

Topscore:

Michael Blom helt suværen der og med en Morten Poulsen i mål fest i de sidste kampe kunne det ikke blive bedre.

Assit:

Morten Poulsen fik samlet lidt der da han spillede på Fløjen så han var nok også kommet op og blevet topscore vis han var blevet der ude.

Kampens spiller:

Morten Poulsen er blevet kampens spiller flest gange i fløge kommentartorene sågodt for ham.

I næste opdatering ville jeg komme med mine venskabs kampe og mine handler og mine kampe til den 1. September.

NooNoo
Landsholdsspiller

« Svar #14: 12 Dec 2005, 14:35 »

Godt med billeder så det er lidt nemmere at sætte sig ind i det Smiley

R O T R

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010