1. Oktober - 31. Oktober:
Jeg ligger både Oktober og November op, fordi at der kun er 2 kampe i November.
Thisted FC Support Blad:Truppen: Ja den spiller som har det højste Gennemsnit er mit geni

Michael Blom et rigtig godt indkøb, men lige efter kommer den gammle Viborg spiller Morten Poulsen.
Ligaen: Ja jeg ligger rigtig godt og er med helt fremme så ingen probs' der.

2. Oktober kampen mod Hobro :Optakt:Et hold fra Jylland. De er rykket op jeg kender ikke så meget til dem. Siger Magnus Sommer til Bladet.
Thisted FC - Hobro:
MoM:Peter Thompsen (Hobro)
Efter kampen:Det er virkelig skidt! Jeg startede med Jan Kristiansen på bænken var bagud 1-0 til Halveg men så satte jeg ham ind i stedet for Peter Bachman og Michale Blom havde spillet til 6 i første halveg og i anden halveg 15min inde i kampen score han og har 9! Jeg skal have skaffet mig en backup til angrebet! Siger en meget skuffet Magnus Sommer til Thisted FC Support Blad.
Thisted FC Support Blad henvender sig til dig ( 8. Oktober):Blad: Vi hørte din presse medelse med at du ville prøve og finde en backup til angrebet, men vi ved også du ikke har så mange penge hvad vil du gøre?
Sommer: Ja jeg ville prøve og få en spiller mere til angrebet, men jeg ville finde en i mine egne rækker måske et talent hvem ved!?
Blad: Har du set på en bestemt der fra?
Sommer: Nej ikke i nu.
9. Oktober kampen mod Hjørring:Optakt:Ville prøve og få en ny angriber spillet ind men afsløre ikke hvem det er i nu. Siger Magnus Sommer.
Thisted FC - Hjørring:
MoM:Jan Kristiansen (Thisted FC)
Efter kampen:Ja det var den 19-årige Martin Nielsen der fik chancen men kun 5min fik han på banen men han løb fra forsvaret en gang men målmanden radede. Siger en glad Magnus Sommer til Thisted Bladet.
Bare til jer ikke en presse medelse:Nu har jeg rykket en ung højre fløj op også prøver jeg at sætte Morten Poulsen i angrebet. Så må vi se hvordan det går.
15. Oktober kampen mod Jetsmark:Optakt:Ja en
MEGÈT svar kamp! Siger Magnus Sommer til Bladet.
Jetsmark - Thisted FC:
MoM:Michael Blom (Thisted FC)
Efter kampen:Sådan Blom! Jeg startede med Martin Nielsen på bænken, og Morten Poulsen. Og med den nye jeg har hentet op fra Reseve holdet Rasmus Kortbæk på hæjre fløj også ellers de normale. Jan Kristiansen blev skadet i dewt 39min og jeg satte Morten Poulsen ind i angrebet. Men så skiftede jeg Martin nielsen end for endn en skadet spiller nemlig Winther. Også skiftede jeg højre fløjen Kortbæk over i venstre og Morten Poulsen ned på Højre fløjen og Martin op i angrebet også gik dte bare der ud af. Siger en glad Magnus SOmmer til Thisted FC Support Blad.
Langtidskade (15. Oktober):Så skete der værst tænkelige!

Jan Kristiansen ude i 2måneder-3måneder. Så var det vist godt jeg prøvede nogle spiller af der oppe. Det bliver nok Martin Nielsen der skal tag hans plads. Siger Magnus Sommer.
22. Oktober kampen mod Dalum:Optakt:En svær udekamp mod nedrykkerne fra Dalum så der skal fightes fra min side! Siger Magnus Sommer.
Dalum - Thisted FC:
MoM:Lwasi Sakula (Dalum)
Efter kampen:Jeg kunne godt mærke vi manglede Jan Kristiansen men det var "ok" så fremad og aldri tilbage

Siger en Magnus Sommer som er i godt humor.
Ny spiller (26.Oktober):Så kan jeg sige jeg har sikret mig et stort stort talent men hvem må i vent med og se indtil den 1. Januar. Siger en meget tilfreds Magnus Sommer.
Gode Venskabs kampe:Jeg har fået lavet venskabs kamp mod selveste
FCK og SønderjyskE.
30. Oktober kampen mod B 1913:Optakt:Uafgjordt. Er det eneste der ville ud af Magnus Sommer.
B 1913 - Thisted FC:
MoM:Ulrik Nielsen (B 1913)
Efter kampen:Hvor er min Jan Kristiansen? Siger en meget skuffet Magnus Sommer til Thisted FC Bladet.
5. November kampen mod Silkeborg II:Optakt:Mod Nagel og co. ? Svært. Siger Magnus Sommer.
Silkeborg II - Thisted FC:
MoM:Anders Veller (Silkeborg II)
Efter kampen:Meget skuffende! Trored jeg var bedre. Siger Magnus Sommer.
13. November kampen mod Kalundborg:Optakt:Ja her til sidst har jeg spillet mange udekampe. Men jeg skal også vinde nogle af dem. Siger Magnus Sommer.
Kalundborg - Thisted FC:
MoM:Martin Nielsen (Thisted FC)
Efter kampen:Martin Nielsen kom i gang og det gjord den anden ny oprykkede Rasmus Kortbæk også så det ser godt ud til næste halveg sæson. Siger en glad Magnus Sommer.
Oversigt over første halveg sæson med Thisted FC:Thisted FC Support Blad Efter måneden:Blad: Hvordan synes du måneden gik?
Sommer: Den gik godt og jeg slutter godt af med sejr.
Thisted FC Support blad efter Halve sæson:Blad: Hvordan synes du det gik?
Sommer: Jeg har fået samlet et rigtig godt hold og det er gået overforventning og jeg har det godt sammen med spillerne.
Blad: Ok det ser også godt ud her ude fra. Så held og lykke.
SS oversigt over denne halvesæson:Trup:

Den indeholde nok nogle aldrene spiller, men det har jeg set bort fra i de første par sæsonen hvor jeg ikke har mulighed for at købe så meget.
Taktik:

En helt afmendelig 4-4-2 tror man, men nej jeg har været meget i gang med de personelige indstellinger så det er derfor det går så godt.
Liga:

Ja jeg ligger meget overaskende i toppen af ligaen.
Alle trored at jeg ville ligge i bunden men Thisted FC har gjordt et scuop og har fået en rigtig god manager til klubben.
Gennemsnit:

Ja godt at have så mange i toppen der, i sær når det er en fra vær kæde.
Topscore:

Michael Blom er guld vær det bedste køb nogen sinde til klubben. Også den gamle mål tyv Jan Kristiansen holder sig stadi godt til selvom at han er skadet.
Så håber jeg du har et godt overblik over mit hold og mine spillere.
Jeg ville komme tilbage med Handler og kampe den 1. Febuar. Så håber jeg ikke at spillerne æder sig for fede i juletiden

PS: Nu ved jeg hvordan man kan gøre så SS kommer frem direkte på skærmen, men kunne kun gøre det ved truppen denne gang men fremover gør jeg dte ved alle SS.