home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 431 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  AZ - Kan PSV, Ajax og Feyenoord slås? [pause]
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal updates'ene se sådan ud?
Ja
- 2 (66,7%)
Nej
- 1 (33,3%)
Antal Stemmer: 3

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: AZ - Kan PSV, Ajax og Feyenoord slås? [pause]  (Læst 11379 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Freiburg - Kan nedrykning undgås?
« Svar #30: 31 Jan 2007, 20:48 »

Fedt Nok Opstemt

Glad you like it Wink

Ser da rigtig godt ud..

Ja, det ser ikke værst ud Smiley

Update om ca. 5 min.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Freiburg - Kan nedrykning undgås?
« Svar #31: 31 Jan 2007, 21:00 »

Tysk bold er som regel ikke min kop te, men der her blog er sku' helt ok... tilykke med oprykningen.... håber du kan holde på Larsen.. han er en supermand..!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Freiburg - Kan nedrykning undgås?
« Svar #32: 31 Jan 2007, 21:04 »



Fest i pre-season!


Efter at Freiburg skiftede træner, gik de fra en middelmådig placering og op i Bundesligaen. Freiburg by jubler stadig over den oprykning, som blev en realitet i den næstsidste spillerunde.

Hvor stor en andel har træner Andersen i at der forsat, knap fem uger til sæsonstart, stadig er jubel og fest i gaderne i Freiburg by? Kicker.de har set nærmere på den pre-season, som Freiburg har haft.

De nye spillere:
Hearth Pearce, Nordsjælland. Fri transfer
Carlos Ramos, Feyenoord, Fri transfer
Robert Koren, klubløs.
Joao Pinto, klubløs
Kasper Jensen, Werder Bremen. Lejet
Patrick Mtiliga, Roda, Fri transfer
Søren Larsen, Schalke. Lejet

Tidligere spillere:

Wilfred Sanou, Nürnberg. 10 mio. dkr.




Joao Pinto er ny angriber i Freiburg


Hvordan vil du selv beskrive, med egne ord, hvordan din tid i Freiburg har været.

Da jeg kom til var holdet i krise, nu, et halvt år senere skal vi spille Bundesliga bold. Det er ikke helt til at fatte. Forhåbentligt skal vi forblive oppe og med tiden blive de bedste.

Der er sæsonstart om cirka fem uger, og der er stadig lidt fest over oprykningen i byen. Har det plaget jer i træningen?

Det er klart, at vi alle er glade for oprykningen. At der har været lidt fest ved træningen har ikke gjort det store.

Hvad forventer i at opnå i denne sæson?

Vi håber på at kunne forblive oppe, og komme langt i pokal turneringen. Det er klart, at vi ikke er 100% klar til at spille Champions League eller UEFA Cup endnu. Det er vi forhåbentligt om ca. 5 år.

Hvilket indkøb har været det bedste i denne sæson?

Det er svært at svare på lige nu. Vi kender jo Søren (Søren Larsen) fra sidste sæson, hvor han gjorde det rigtigt godt. Pinto (Joao Pinto) har masser af rutine, men vil nok mere være back-up. Der udover tror jeg at Carlos (Ramos) med tiden vil blive en klasse spiller.

I har spillet tre træningskampe. Hvordan vil du beskrive dem?

Vi startede med at møde Schalke, som var en del af vor samarbejde med dem. Kampen var som forventet, de havde stort set hele kampen, og deres 1-0 sejr var fortjent nok.

Kampen mod Shelbourne havde jeg forventet var lidt mere lige end forventet. Det var da dejligt at vi vandt. Samtidig spillede Fall en god kamp, som han skal til nu, lige som de andre. At vi sejrede med hele 1-5 var naturlig vis godt for os. Da vores selvtillid voksede.

Vi sluttede mod en af nedrykkerne, nemlig Aachen, som jeg mente vi skulle lige op med. Det gjorde vi også delvist, men den eneste forskel var de fik scoret et mål, det gjorde vi ikke. Men vi er klar til sæsonen begynder her i Freiburg.

Freiburgs sæsonstart ser således ud: Hamburger SV (ude), Frankfurt (hjemme), Hertha Berlin (ude). I pokalen starter man mod Plaugen (ude).




Næste update: Sæsonstart i bundesligaen!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Freiburg - Kan nedrykning undgås?
« Svar #33: 31 Jan 2007, 21:05 »

Tysk bold er som regel ikke min kop te, men der her blog er sku' helt ok... tilykke med oprykningen.... håber du kan holde på Larsen.. han er en supermand..!

Det er ikke det fedeste, nej. Smiley

Tak

Han var lejet - og er det igen! Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Freiburg - Kan nedrykning undgås?
« Svar #34: 02 Feb 2007, 08:44 »

Hva' så, Zone.  Er der en update på vej ?
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Freiburg - Kan nedrykning undgås?
« Svar #35: 02 Feb 2007, 12:53 »

Hva' så, Zone.  Er der en update på vej ?

Jeps, men skal have et par pics. først Wink

Højest sandsynligt er der en klar i aften Smiley

edit; Går i gang nu, billederne kan vente Wink
« Seneste Redigering: 02 Feb 2007, 13:09 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Freiburg - Kan nedrykning undgås?
« Svar #36: 02 Feb 2007, 15:58 »

Begyndelsen i Bundesligaen!
Den gode start! – fansene fortæller.


Så kom den dag endelig. Det har været som om, den dag aldrig ville komme, men nu er den her. Der er tale om dagen, hvor vores drenge skulle starte den nye sæson i landets bedste række.

Vi havde aftalt at mødes på Freiburg station for at tage toget, fra Freiburg til Hamburg, hvor drengene skulle spille, på det flotte AOL Arena. Gruppen, som tog af sted, bestod på 10 mand. Der var mig, mine to brødre, samt et par venner. Vi var spændte på at se, hvordan de ville klare sig, vi havde ikke de store forventninger til dagens kamp. På selve kampdagen stødte der omkring 5000 fans til stadion. Så opbakningen kunne de da ikke klage over.


Sæsonens første start 11’er


Omkring tyve minutter før kampstart råbte stadionspeakeren de to hold op. Jeg var lidt overrasket over at Ampomah var med fra start, i stedet for Pinto, som dog startede på bænken. Desværre var Walken (Alexander Walke) skadet, og derfor ikke med.
Da dommer Merk fløjtede af, sagde måltavlen 0-0. Det var som en slags lille sejr for os, at tage det ene point.

Herefter ventede en lang tur hjem fra Hamburg, og en hjemmebane kamp mod Frankfurt om to uger.

Hamburg 0-0 Freiburg (0-0)

Peter Jürgenson, 28, Freiburg fan i 20 år!





Yes! Sæsonens første kamp på hjemmebane. Jeg havde aftalt med et par venner at mødes på ”den lokale” omkring to timer før kamp start, så vi kunne varme op, inden Frankfurt skulle sendes hjem. Forhåbentligt med et nederlag.


Kasper Jensen har stået fornuftigt hidtil.


Vi kom lige ind til vores pladser, da stadionspeaker råbte spillerne op. Der var ingen overraskelser i opstillingen, som var stort set den samme som sidst.

Efter et kvarters tid kom vi bagud. Sådan noget crap.. Heldigvis fik Super Sören (Søren Larsen) udlignet få minutter senere. Resten af halvlegen var meget spænende, men uden mål. I pausen stod den det ”obligatoriske” WC besøg og køb af popkorn og cola.
Dårligt havde vi kommet tilbage til vores pladser, inden kampen igen var i gang, og Frankfurt foran. Det så længe ud til at Frankfurterne ville køre den sikkert hjem, men igen fik Super Sören udlignet, og så var spænding igen. Men flere mål kom der ikke.

Freiburg 2-2 Frankfurt (1-1): Stroh-engel (15), Larsen (19), Meier (46), Larsen (66)

Herman Herlich, 16, Freiburg fan i 5 år.





Pokal kamp: Plaugen – Freiburg 0-3 (0-2); Coulibaly (13, 32), Kruppke (70)

Bundesliga: Hertha Berlin – Freiburg 1-0 (1-0); Borgetti (2)





Walke er tilbage i målet.


Jeg havde sommerfugle i maven, mere end jeg normalt plejer. Jeg vidste godt, hvad der skulle foregå. Det var kampdag i Freiburg. Modstanderen hed vidst nok Mainz. Det hedder nogen af de varer, som mor og far køber nogen gange næsten også.

Da vi kom frem til det store stadion, kunne jeg se at der var rigtig mange mennesker. De fleste havde en T-shirt med Freiburgs fodboldhold på. Da kampen var i gang var der meget larm, så nogen gange måtte jeg holde mig for ørene.
Der var to gange, hvor de fleste fans råbte rigtigt højt. Det var da der blev lavet mål, det gjorde der hele to gange. Dem som scorede, var en, som de kalder Super Sören, og så var der også en anden..

Efter pausen kom der to mål til. Denne gang fordelte de dem ligeover. Scabits og Sivakow tror jeg at, dem som lavede mål hed.

Det her var min første kamp på det store stadion, men jeg håber at det ikke er den sidste kamp.

Freiburg – Mainz 3-1 (2-0); Larsen str. (10), Coulibaly (16), Szabics (61), Sivakov (86)

Matias Hanzel’s, 5, første kamp.





Bundesliga: 1860 München – Freiburg 1-1 (0-0); Coulibaly (49), Di Salvo (90+)

Bundesliga: Freiburg – Dortmund 0-2 (0-1); Pienaar (14), Frei (82)

Bundesliga: Leverkusen – Freiburg 2-0 (1-0); Juan (3), Barbarez (57), Diarra udvist (85)

Pokalkamp: Schalke – Freiburg 2-1 (2-0); Løvenkrands (24), Lundqvist SM (27), Mohamed (73)




Hvad siger i den denne slags updates? Rullende Øjne

Næste update: Mere bundesliga… og et hot rygte!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Freiburg - Kan nedrykning undgås?
« Svar #37: 03 Feb 2007, 00:43 »

Fanklub åbner!
Freiburg Fanklub DK



Fanklub billedet


24/10-07. Den dag åbnede en ny fanklub. Denne fanklub vil handle om Bundesligaen klubben Freiburg, man regner med at der vil være omkring hundrede danske fans, som tilmelder sig inden vinterpausen.

En gang om måneden (læs: måned=update) vil der udkomme et magazin, hvor der vil være portrætter om nogen af spillerne, og gennemgang af kampene og meget mere.

Man regner ligeså med at arrangere ture til både hjemme- og udekampe, hvor mange gange pr. sæson vides ikke endnu, men der regnes med omkring 10-15 stk. Hvoraf størstedelen af dem vil være til hjemmekampene på Badenova-stadion.

"Jeg har længe haft den tanke, at starte min egen fanklub, hvilket nu er en realitet. Freiburg har jeg holdt med i et par år efterhånden nu. Jeg håber desuden på at holdet en gang imellem kommer til Danmark og spiller en træningskamp" lyder det blandt andet i den første nyhed på hjemmesiden.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Freiburg - Kan nedrykning undgås?
« Svar #38: 03 Feb 2007, 14:28 »

Hvad siger i den denne slags updates? Rullende Øjne

Næste update: Mere bundesliga… og et hot rygte!

Det vil være rart at vide, inden der kommer mere, derfor en ny afstemning. Smiley

Også skal jeg rette mig selv. Det er et par rygter Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Freiburg - Kan nedrykning undgås?
« Svar #39: 03 Feb 2007, 22:46 »

Den fine afslutning
Farvel til 2007. Go’ dag til 2008


Selvom der ”blot” mangler otte kampe inden vinterpausen, venter nogen af topholdene, samt to hold, som virkelig har skuffet. Jeg kan vel nøjes med at de tre kampe i december, hvor modstanderne hedder Bayern München (H), Schalke (U) og Stuttgart (H)?

En anden ting, jeg kan afsløre er at, der er blevet scoret en del mål.. Men lad os begynde med kampene..


Den vanvittige kamp!


Vi lagde ud med at møde Nürnberg på hjemmebane, hvor ca. 14.000 fans havde fundet vej til stadion, og dem som gjorde, fik fuld valuta for pengene.

Allerede i kampens 4. minut kom det første af mange mål i kampen. Det blev scoret – ja, rigtigt gættet – Søren Larsen. Målet kom efter et godt spillet angreb. Den føring holdt i ca. 12 minutter. Der kom gæsternes Vittek til at stå fri foran mål, og han skulle bare havde indersiden på, hvilket han havde. Inden pause fik samme Vittek, den samme chance også stod der 1-2 på måltavlen.

Efter pausen skulle der ske noget fra vores side, jeg, og resten af holdet, troede på at få mindst det ene point i dag, og det point skulle vi da også komme nærmere kort efter pausen, da Søren Larsen får spillet bolden ned bag forsvaret, hvis off-side fælde kikser, også stod der 2-2.

Bedst som tiden skulle til at rende ud, og 2-2 som slutresultat, skulle der komme et mål til fra ”den gode” Larsen, et mål som dog hurtigt blev hentet ved Vittek. Men så skete det. Langt inde i overtiden. Det var som om at ALT gik i stå, det øjeblik, ligesom når man sætter sit spil på pause, og da tiden kom igen hørte jeg ordet ”TOR!”(tysk ord for mål), det var så højt, at selv Richter skalaen kunne gå hjem og vugge! Det var et vanvittigt øjeblik, da Søren Larsen gjorde det til 4-3. Ikke nok med at vi fik de tre point, så var Larsen’s fire mål nok til, at han fik klubrekorden, med flest scorede mål i samme kamp.




Bundesliga: Freiburg – Wolfsburg 2-2: Pinto (4), Larsen (58), Krzynowek (63), Boakye (86)

Et fair nok resultat. Vi har første halvleg, mens de har anden. Desværre får de deres udlignede mål med kort tid igen.

Bundesliga: Bochum – Freiburg 0-1: Larsen (50). Maltritz udv. (52), Rau udv. (55)

Fuld fortjent at vi vinder! Vi styrer kampen igennem, og med de to udvisninger (begge til hjemmeholdet), burde vi have fået mere end det ene mål ud af kampen.

Bundesliga: Freiburg – Kaiserlautern 1-0: Larsen (7)

En tro kopi af vores sidste møde, da vi mødes i 2. Bundesliga. Denne gang med færre mål.

Bundesliga: Hannover 96 – Freiburg 2-0: Jendrisk (50, 64)

Fortjent sejr. De er bedre end på dagen. Vores spil er noget af det dårligst længe set.




Så var det tid til at møde Bayern München. Oprykkerne mod mestrene. Mange forventer en klokkeklar sejr til Bayern, men sådan mener man ikke i Freiburg!


Det ikke dømte off-side på Donovan!


”Det er klart, at Bayern er storfavorit i dag. Ingen tvivl om det, men når det er sagt, så mener jeg at vi, på hjemmebane, har en fornuftig chance for at få point i dag” – sagde en trofast Freiburg fan.

Bayern lagde da også bedst ud i de første minutter, for at vi vise, hvem der skal rende med de tre point. De fik dog lavet den fejl, at de ikke fik et hurtigt mål. Det gjorde vi til gengæld ved kaptajn Coulibaly, dét til stor glæde for mange Freiburg fans bl.a. de følgende minutter stod da også på godt offensivt spil fra vores side, dog uden yderligere mål til følge.

Anden halvleg var ensrettet. Nemlig ned mod Walke’s mål. Angreb efter angreb, klasse redning efter klasse redning. Desværre gik tiden langsomt for os, men hurtigt for Bayern. Med små to minutter igen begyndte man at fornemme en sejr til Freiburg, selvom det ikke helt ville være fortjent. Men så skete det. Det, som man frygtede ville ske. En klar off-side kendelse, som linjedommeren, og dommeren, ikke ville fløjt/vinke for, selvom ALLE kunne se, at der var off-side. Den kendelse blev jeg da også rasende over, og klagede til forbundet for at få målet underkendt. Det skete ikke..

Freiburg – Bayern 1-1: Coulibaly (16), Donovan (88)




Bundesliga: Schalke – Freiburg 2-1: Lincoln (43), Fall (58), Lincoln (84)

Vi lukker to dumme mål ind, I slutminutterne. Det er ikke godt nok, selv om sejren til Schalke var fortjent. Som en del af den lejeaftale vi har med Søren Larsen, kunne han ikke være med i dag. Måske vi havde fået point, hvis han var med?

Bundesliga: Freiburg – Stuttgart 0-0

Kampen var ligeså kedelig, som resultatet i rivalopgøret.




Der er igennem længere tid været rygtet om, at træner Casper Andersen ikke skulle være tilfreds med at bo i Tyskland, og dermed søgt væk. AaB, Watford og Manchester City skulle være de steder, som Andersen har søgt hen efter. Hvilket har fået ledelsen til at lade Casper forlade sin plads, som træner, såfremt han selv vil. Selv udtaler han til Kicker.de

Citat
Jeg og familien har det fint, her i Freiburg. Det eneste vi har småproblemer med er sproget, så det med, at jeg har søgt væk finder jeg ikke passende, og vil ikke kommentere det. Jeg regner med at forsætte kontrakten ud, som udløber efter sæsonen, så må vi se, hvad der sker herefter.




Stillingen:

Næste update: Begyndelsen på 2008.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Freiburg - Kan nedrykning undgås?
« Svar #40: 03 Feb 2007, 22:58 »

En nogenlunde start da - godt sat op!

Surt med Bayern

KUTGW
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Freiburg - Kan nedrykning undgås?
« Svar #41: 04 Feb 2007, 14:27 »

En nogenlunde start da - godt sat op!

Surt med Bayern

KUTGW

Ja, den er ikke helt værst Smiley

Ja, det var virkelig irriterende

I will
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Freiburg - Kan nedrykning undgås?
« Svar #42: 04 Feb 2007, 16:35 »

Begyndelsen på et nyt år
Vil den gode tid fortsætte, eller kommer skuffelserne nu?




Ligesom sidste år tog vi på en kort træningstur. Denne gang gik turen til Grækenland, hvor Panathinaikos og OFI Kreta ventede. Vi lagde ud med at møde på Panathinaikos på det flotte stadion Spyros Louis, som var omkring fyldt 1/3 op.

Kampen skulle gå hen og noget af en skuffelse for begge hold, og ikke mindst de fans, som var mødt op. Kort efter pausen kom der gang i målscoringen. Dimitrios Papadopoulos gjorde det til 1-0 efter bare 1½ minut. Papadopoulos er i øvrigt rygtet flere gange til netop Freiburg. Målet skulle gå hen være føringsmål i knap to minutter. Djiby Fall udlignede på et flot langskudsmål. Resten af kampen, samt kampen mod OFI er ikke værd at skrive om, da der ikke blev scorede yderligere.

En af de spillere, som ikke kom med til Grækenland, var Kielstrup. Begrundelsen var at han var syg, men det passede ikke helt for dagen efter, man tog af sted blev han præsenteret i Kaiserlautern. Prisen lød på 13 millioner på den danske midtbaneslider, hvis ophold ikke blev den store succes.

De kommende dage kom der to nye angribere til Freiburg. I Arsenal har man lejet den franske angriber Jérémie Aliadiére for resten af sæsonen. Aliadiére skulle angiveligt ikke være tilfreds med at spille for Arsenals reserve hold, og han overvejer da også at forlade den london’ske klub til sommer, hvor han har kontraktudløb. Den anden angriber man har hentet er Omar Andrade, som man har fulgt gennem et styk tid. Han menes at koste omkring 500.000.
Desuden har man også offentligt gjort et samarbejde med den spanske amatør klub Palencia FC.


Nando Rafael var ustoppelig I dag!


Så kom dagen igen, hvor Bundesligaen startede op igen. Vi skulle, på udebane, møde ligaens overraskende etter. Gladbach. Gladbach har efteråret igennem tromlet alle og alt ned, og jeg forventede da heller ikke at få de tre point til dagens kamp.

Det var da heller ikke overraskende hjemmeholdet, som kom i front efter små 7 minutter. Herefter stod der Gladbach på resten af første halvleg. I overtiden brændte Coulibaly et straffe.
Efter pausen kom der gang i den – og det til Gladbach’s fordel. Rafael gjorde det 2-0 med sit andet kort efter pausen, vi kom tilbage i kampen igen ca. fem minutter senere ved Coulibaly, Den stilling holdte i ti min. da Matsui gjorde det til 3-1
Med mindre end ti minutter igen, synes Agathe at være ophidset over spillet, da han begik et dumt straffe mod Rafael. Agathe blev vist ud, og Polanski satte triumf på for Gladbach.

I de efterfølgende kampe opnåede vi en nulløsning mod Werder Bremen, på hjemmebane, det kan muligvis skyldes at Frings blev udvist midt i førstehalvleg.

Mod Hamburg fik vi også point. Takket været de to nye angribere, Aliadiére og Andrade vandt vi fortjent mod nordtyskerne, hvis nye forsvarsstjerne, Ron Vlaar, scorede i sin debut.

Sidst vi spillede på udebane tabte vi med tre mål, og denne kamp mod Frankfurt, blev ingen undtagelsen. Deres tre mål faldt alle i første halvleg, og blev scoret Stroh-Engel, Amanatidis og Thurk.

Kampen mod Hertha Berlin synes længe at blive en endnu en nulløsning. Men med et kvarter igen gjorde reservespilleren, Dennis Aogo, det til 1-0. Den føring holdte dog kun i ti minutter. Walter Garcia udlignede, og sikrede et fortjent point hjem til Berlin.

Så var det tid til at Mainz bød op til dans, i Mainz, og ligesom tidligere på udebane går det galt. Denne kamp er ingen undtagelse. Szabics scorede sit første af tre mål efter kort tid. Vi kommer dog igen ved Søren Larsen, som scorer sit første mål i meget lang tid. Efter pausen scorede Szabics sine to andre mål. Flere mål kommer der ikke i den kamp, hvor vi havde fortjent det ene point.

Få dage senere tog vi imod 1860 München. Et hold, jeg ikke har formået at slå endnu, men tredje gang blev ikke lykkens gang, trods hjemmebane fordel. Kovel’s ene mål var nok til at sende 1860 hjem med tre point.


Frei var blandt målscorene I dag


Så skulle vi til det igen. En ude kamp. Denne gang var modstanderen Dortmund. Et hold med profiler som Frei, Metzelder og Sahin. Bedre for os blev det da heller ikke, da stadion var udsolgt. Dermed var vi oppe imod en af de sværeste modstandere i Tyskland.

Der skulle da også blot gå otte minutter før hjemmeholdet kunne juble. Det var den nyankomme russer Sychev, som scorede sit femte mål. Senere blev det til 2-0 ved Frei på et straffe, som Diarra begik, og blev udvist på. Trods det var 12 mod 10 lykkedes det os at få scoret. Søren Larsen gjorde det få sekunder før pausefløjt til 2-1

Efter pausen var der ikke meget at juble over. Det var dog hjemmeholdet, som kunne juble kort før tid takke være Nuri Sahin, som gjorde det til 3-1 på et flot frisparksmål fra omkring de 25 meter.

Efter kampen kom der, mere eller mindre, et chok. Træner Andersen sagde sit job op i Freiburg. Han ønskede ikke at kommentere det her og nu, men har lovet et interview til kicker.de

Freiburg har ansat Jupp Heynckes, som deres nye træner. 
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Freiburg - Kan nedrykning undgås?
« Svar #43: 04 Feb 2007, 18:26 »


Der skulle da også blot gå otte minutter før hjemmeholdet kunne juble. Det var den nyankomme russer Sychev, som scorede sit femte mål. Senere blev det til 2-0 ved Frei på et straffe, som Diarra begik, og blev udvist på. Trods det var 12 mod 10 lykkedes det os at få scoret. Søren Larsen gjorde det få sekunder før pausefløjt til 2-1




* Mijitrix troet at der kun måtte være 11 mand på banen

aha det er derfor du taber udekampe du er simpel hen en mand i undertal hele tiden og nårh Diarra så bliver udvist så knækker filmen og du er 2 mand i undertal
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Freiburg - Kan nedrykning undgås?
« Svar #44: 04 Feb 2007, 18:30 »

* Mijitrix troet at der kun måtte være 11 mand på banen

aha det er derfor du taber udekampe du er simpel hen en mand i undertal hele tiden og nårh Diarra så bliver udvist så knækker filmen og du er 2 mand i undertal

Det er nu ment, som deres fans Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010