home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 436 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  AZ - Kan PSV, Ajax og Feyenoord slås? [pause]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal updates'ene se sådan ud?
Ja
- 2 (66,7%)
Nej
- 1 (33,3%)
Antal Stemmer: 3

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: AZ - Kan PSV, Ajax og Feyenoord slås? [pause]  (Læst 11378 gange)
Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Freiburg - Kampen om oprykning!
« Svar #15: 25 Jan 2007, 11:19 »

Nu har jeg stemt (på at han er pengene værd).

Men hvad måtte du slippe for ham?
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Freiburg - Kampen om oprykning!
« Svar #16: 25 Jan 2007, 11:22 »

Nu har jeg stemt (på at han er pengene værd).

Men hvad måtte du slippe for ham?

16 mio. dkr. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Freiburg - Kampen om oprykning!
« Svar #17: 25 Jan 2007, 11:24 »

Det er jo ca ligesom i virkeligheden (hvis nu Randers skulle sælge - hvilket jeg håber at de ikke gør)

Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Freiburg - Kampen om oprykning!
« Svar #18: 25 Jan 2007, 11:29 »

FM er bare et realistisk spil Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Freiburg - Kampen om oprykning!
« Svar #19: 25 Jan 2007, 17:44 »

Tilbage til toppen?
Træningslejr, transfer, rival opgør og meget mere! Del 2/2


Freiburg – FCN 2-1 (1-0)
Fall (23)
Bencik (81)
Jensen (89)


Efter at havde været på en træningslejr i Malta, gik turen hjem, hvor SAS-Ligaens 10’er, FC Nordsjælland, kiggede forbi. På forhånd var der lagt op til en lige kamp, og det skulle det også blive.

Trods et par gode forsøge fra begge klubber, skulle vi hen midt i første halvleg før det første mål kom. Det blev af Fall, som blot skulle sætte sin inderside på bolden, hvilket han så også gjorde.
Bedst som det lignede et 1-0 sejr til os, kom reserven Bencik på måltavlen, da den nordsjællandske off-side fælde kiksede. Kort før tid fik Daniel Jensen reduceret på et lucky punch.





Sanou jubler over kampens første mål!


Topkamp: Freiburg – Kaiserlautern!


1-0 Sanou (3)
2-0 Coulibaly (43)
2-1 Daham (71)


Så kom dagen, hvor 2. bundesliga startede op igen. Vi tog hjemme imod rækkens fører hold, og vores rivaler, fra K’lautern. Da vi var på vej fra vores hotel til stadion, kunne man se, hvor meget kampen betød for fansene. Så forhåbentlig kunne vi sende størstedelen af dem glade hjem.

Kampen startede da også bedst for os, da vi får slået i kontra angreb i gang efter tre minutter. Bolden ender hos Sanou, som køligt scorer til 1-0. Herefter bølgede spillet frem og tilbage. Inden pausen slog vi endnu et kontra, og sørme om vi ikke får scoret igen. Denne gang er det Coulibaly, som har sidste fod på bolden.

Efter pausen er der et hold på banen, og det er os. Og bedst som det lignede 3-0, blev det 2-1. Daham scorede på langskud, og herefter sidder gæsterne på resten af kampen, men Walke tog de bolde, som endte inden for målet.





Søren Larsen sikrede de tre point!


Rival opgør: Karlsruhe – Freiburg


0-1 Larsen (17)


På forhånd havde jeg frygtet denne kamp en smule, dels fordi den kommer to dage efter den seneste, og fordi det er en udekamp! En mand, en dansker, skulle dog gøre en forskel på den kamp.

Kampen startede noget halvkedeligt, der skete ikke rigtigt noget, som om at kampen bare skulle overstås. Man gad ikke rigtigt noget, til trods for at begge de to trænere stod og råbte ad dem!

Al den råben skulle dog også komme os til gode, da Coulibaly spiller Larsen fri, så han er i en 1-mod-1 situation. Han svigter ikke, og vi er i front. Herefter vågnede hjemmeholdet, og kunne have scoret et par gange.

Anden halvleg startede på samme måde, som i første. Dog var der ingen mål til, så spillerne kunne ”vågne”, og derfor kunne vi tage hjem med en smal sejr. Super start på januar.





Fall scorede 2 af 3 mål!


Freiburg – Greuther Fürth


1-0 Fall (28)
2-0 Riether (35)
3-0 Fall (46)


Så kom dagen, hvor Greuther Fürth kom til det sydtyske. I deres startopstilling har de danske Hans Henrik Andreasen med. Så lidt af et danskeropgør kan man vel godt kalde kampen?

Vi havde godt fat i kampen, og kom frem til et par store chancer, mens defensiven ikke kom på de store opgaver. Det var derfor fortjent at den daværende SAS-Liga topscorer, Fall, kunne gøre det til 1-0. Kort tid efter scorede Riether på et brag af langskud! Herefter var gæsterne ikke mere med i kampen.

Efter pausen var spillerne dårligt kommet på banen før Fall gjorde det til 3-0. Gæsterne stod nærmest og kiggede på ham, mens han løb ned mod målet for at score. Derefter var ikke meget gøre for gæsterne, selvom de kom frem til et par fornuftige chancer.





Essen “spiste” os.


Essen – Freiburg


1-0 Frommer (7)
2-0 Damm (49)


Vi tog til Essen med de forventninger om, at hente tre point til Freiburg. Den opgave skulle gå hen og blive sværere end forventet mod Karim Zaza & co.

Essen spillerne lagde ud med et hårdt pres fra start, hvilket gav dem en perfekt start på kampen. Allerede efter syv min. Er de i front. I de følgende minutter står der også Essen på spillet, derefter bølgede det frem og tilbage uden de store chancer til de begge hold.

Anden halvleg lignede den første, og igen skulle hjemmeholdet få et mål i begyndelsen. Denne gang ved Tobias Damm efter fem minutter, også havde vi ikke noget at komme efter. Spillerne virkede mere trætte end normalt, og gad ikke rigtigt noget, hvilket de også fik af vide efter kampen..





Bencik lukkede målballet af!


Topkamp: Freiburg – Köln


1-0 Larsen (20)
2-0 Coulibaly (48)
3-0 Bencik (83)


Drengene havde noget at bevise I dagens topkamp. Vi spillede dårligt i den seneste kamp, derfor er der ikke råd til flere point tab. Begge mandskaber regnes nemlig som to af de hold, der skal kæmpe med om oprykning. Om de gør det må tiden vise.

Kampen starter bedst for os, da Köln bliver presset konstant! Det skulle gå hen og blive et plus for os, da vi efter ca. 20 minutter kommer i front ved Søren Larsen. Jeg kan på forhånd dog sige, at det ikke er hans sidste mål for klubben!

Efter pausen vil begge mandskaber frem og angribe, det bliver bedst for os. Kort efter startfløjtet scorer Coulibaly nemlig til 2-0. Herefter står der Köln på resten af kampen, men det skulle dog ikke forhindre reserven Bencik i at score. Med kort tid igen gør han det slutresultat 3-0!





Søren Larsen scorede efter 38 sek!


Topkamp: Rostock – Freiburg


0-1 Larsen (38 sek.)
1-1 Kern (50)
1-2 Fall (52)


Den sidste reelle topkamp, og rivalkamp for den sags skyld, slutter i sæson i Rostock, hvor Hansa venter. På forhånd er et enkelt point fint nok at hente med hjem, men vi går da efter alle tre!

Kampen skulle således få en super start, set fra vores side, da Olsen sender et frispark i panden på Larsen, som kunne gøre det til 0-1 efter blot 38 sek.!! En bedre start findes næppe. Omkring tyve min. senere kom den gyldne mulighed for at komme yderligere i front, men Christopher Poulsen brændte det straffe.

Efter pausen skulle det blive mere spændende, i hvert fald fra start, for omkring fem minutter kom den udligning, som størstedelen af stadion havde ventet på. Efter det nåede bolden knap at blive givet op før den lå i nettet igen. Denne gang var det Fall, som kunne gøre det 1-2. Siden hen fik begge hold et mål underkendt for off-side. Begge var rigtigt dømt.




Stillingen og truppen:

Stilling:

Truppen :




Næste update: Slutningen på 2. Bundesliga. Oprykning eller forblivelse i den næstbedste række?

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Freiburg - Kampen om oprykning!
« Svar #20: 29 Jan 2007, 17:16 »

Kan vi nå at rykke op?
Resten af sæsonen!






Sivakov scorede sit første sæsonmål



1-0 Larsen (2)
2-0 Fall (9)
3-0 Fall (27)
4-0 Sivakov (36)
5-0 Fall (76)


Freiburg – Braunschweig
Røvfuld i sigte!

Denne kamp vil gæsterne fra Braunschweig nok helst glemme hurtigst muligt. Drengene var urørlige i denne kamp, især den nye angriber, Fall, viste hvorfor man fik ofret mange penge på ham.

Inden stadion uret havde rundet de ti min. stod der 2-0 til os. Larsen åbnede efter halvandet minut, i en situation, hvor forsvaret dårligt var på plads. Det samme gælder for det andet mål. Efter 27 min. slår vi kontra, hvilket Fall udnytter. 4-0 målet kommer fra den unge profil, Sivakov, på et langskud fra omkring 25 meter.

Efter pausen tog vi den med ro. Kampen var reelt afgjort, men de sidste 45 min. skulle spilles. Ingen af holdene gad rigtigt at spille, og der kom da også ”kun” et enkelt mål. Scoret af Fall.





Fansene på plads.



1-0 Strässer (45+)
2-0 Teinert (63)


Unterhacning – Freiburg
Kampen om sydtyskland.

Hvad vi regnede med blev en sikker sejr til os, blev i stedet til en kamp, som mod Essen. En kamp, som ikke måtte forekomme, såfremt vi skulle sikre os oprykning!

Første halvleg er meget lige, og kunne gå til begge sider, men et tvivlsomt mål langt inde i overtiden gav en pauseføring til hjemmeholdet. Herefter skulle man tro at spillerne ville vende tilbage for fuld styrke og underholde de fans, som var mødt op.

Det skete ikke, og som om det ikke var nok, så kom Unterhacning også på 2-0 midt i anden halvleg. Hvilket også blev slutresultat i en kedelig kamp, som Unterhacning vandt. Flere af sådanne kampe og vi må blive i 2. Bundesliga!





Larsen var på pletten to gange



1-0 Larsen (31)
1-1 Sukalo (40, str.)
2-1 Coulibaly (45+)
3-1 Larsen (51)


Freiburg – Koblenz

Så var det igen tid til at bevise overfor fans, at den seneste kamp blot var “en smutter”. Det skulle ske hjemme i fortet (det er det vel blevet efterhånden?) mod Koblenz.

Vi lagde ud med at presse fra start, men der skulle gå omkring en halv time før det blev udnyttet. Søren Larsen var på plettet efter et par smarte driblinger. Ti min. senere fik Koblenz så udlignet på et straffe, som så noget tyndt ud! Men inden pause fik Coulibaly lyst til at komme på måltavlen, så det gjorde han.

Efter pausen fortsatte vi vores presspil, men denne gang fik vi kun scoret en enkelt gang. Igen ved Søren Larsen, som må siges at være en succes for holdet.




Augsburg – Freiburg 0-3; Coulibaly, Ampomah, Sanou

Freiburg – Burghausen 2-0; Coulibaly, Larsen.

Jena – Freiburg 2-3; Larsen, Ziegner, Larsen, Fall, Jelic

Freiburg – Aue 3-0; Poulsen, Larsen x 2

Paderborn – Freiburg 1-1; Larsen, Gouiffe a Goufan
Oprykning en realitet!

Freiburg – Offenbach 3-1; Ampomah x 2, Türker, Sanou.




Næste sæson står på Bundesliga fodbold!

Kaiserlautern, Freiburg og 1860 München rykkede op. Mere om op- og nedrykninger i næste update.

Screen af ligaen kommer!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


United-styrer
Gæst
 
Sv: Freiburg - Kan nedrykning undgås?
« Svar #21: 29 Jan 2007, 22:02 »

Det klarer du meget pænt. Det er en flot, grundig gennemgang, og jeg foretrækker helt klart denne metode frem for mange af dine tidligere blogs, som var meget kortfattede. Dog ærgrer det mig lidt, at du ikke har fastholdt din meget historieprægede indledning, men du må gøre, som du finder bedst :-)

Tillykke med oprykningen.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Freiburg - Kan nedrykning undgås?
« Svar #22: 29 Jan 2007, 22:05 »

Det klarer du meget pænt. Det er en flot, grundig gennemgang, og jeg foretrækker helt klart denne metode frem for mange af dine tidligere blogs, som var meget kortfattede. Dog ærgrer det mig lidt, at du ikke har fastholdt din meget historieprægede indledning, men du må gøre, som du finder bedst :-)

Tillykke med oprykningen.

Jeg regner med blande lidt sammen, som nu, fremover. Smiley

Tak Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Freiburg - Kan nedrykning undgås?
« Svar #23: 30 Jan 2007, 07:46 »

Tillykke med oprykningen Zone
Det bliver spændende at se, hvordan du klarer den i Bundesligaen.
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Freiburg - Kan nedrykning undgås?
« Svar #24: 30 Jan 2007, 09:27 »

tillykke med oprykning

Spændende trup du har - med mange kendte navn især i Danmark

Dijby Fall - styrer for vildt :-D
Logged



Læs min blog Randers FC

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Freiburg - Kan nedrykning undgås?
« Svar #25: 30 Jan 2007, 09:44 »

Tillykke med oprykningen Zone
Det bliver spændende at se, hvordan du klarer den i Bundesligaen.

Tak

Ja, forhåbenlig opnår vi vores mål i næste sæson Smiley

tillykke med oprykning

Spændende trup du har - med mange kendte navn især i Danmark

Dijby Fall - styrer for vildt :-D

Tak

Ja, den er ikke værst, men der kommer flere spænende navne til, som det vil fremgå af den næste update Smiley

I mit spil, ja Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


SoAP
Gæst
 
Sv: Freiburg - Kan nedrykning undgås?
« Svar #26: 31 Jan 2007, 20:00 »

skriv videre Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Freiburg - Kan nedrykning undgås?
« Svar #27: 31 Jan 2007, 20:06 »

skriv videre Opstemt

Det vil jeg så gøre. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


SoAP
Gæst
 
Sv: Freiburg - Kan nedrykning undgås?
« Svar #28: 31 Jan 2007, 20:16 »

Fedt Nok Opstemt
Logged

F.C.K.
Gæst
 
Sv: Freiburg - Kan nedrykning undgås?
« Svar #29: 31 Jan 2007, 20:18 »

Ser da rigtig godt ud..
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010