home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 440 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  AZ - Kan PSV, Ajax og Feyenoord slås? [pause]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal updates'ene se sådan ud?
Ja
- 2 (66,7%)
Nej
- 1 (33,3%)
Antal Stemmer: 3

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: AZ - Kan PSV, Ajax og Feyenoord slås? [pause]  (Læst 11377 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
AZ - Kan PSV, Ajax og Feyenoord slås? [pause]
« : 19 Jan 2007, 19:18 »

Fuck, jeg var nervøs.. Ville det nu gå godt?

Det gjorde det, jeg bestod DBU’s træneruddannelse, men hvad så nu? Jeg ville vælge og vente med at se, hvad der skete ude i den store verden (læs: Europa) med træner fyringer og evt. snuppe et job.

Jeg vidste på forhånd at der kunne gå lang tid inden, der skete noget, som jeg kunne bruge til noget. Derfor valgte jeg da også at beholde mit civile job endnu..

Efter at være kommet hjem en kold november dag, tjekkede jeg min mail og sørme om ikke min ansøg havde givet pote – så det ud til lige nu – Jeg fik af vide, at jeg kunne komme til en job samtale om to dage, men valgte allerede at tage derhen dagen efter.

Det var en fed lille by, som var noget gammeldags synes jeg, jeg tjekkede også stadionet. Det var et lille og fedt stadion, som jeg forhåbentlig snart kunne overtage. Skulle jeg ende med at overtage træner gerningen skulle der i hvert fald hentes et par spillere, det var helt sikkert.

Dagen efter kunne jeg, at der også var andre, som skulle til den samtale. Jeg håbede at jeg ville få det job, mens de andre, som var der, måtte finde et andet. Vi fik dog først om aftenen, så vi måtte vente med at få svaret.

Da vi kom tilbage om aftenen, endte det med at jeg, og en anden, skulle til en ekstra samtale næste morgen, inden man så ville finde ud af, hvem der blev træner for holdet. Jeg synes selv at min samtale gik godt, men om jeg fik jobbet, eller måtte søge et andet, må tiden vise.




Næste update: Hvem får jobbet? Og hvilken klub er der tale om? Få svaret i weekenden! 
« Seneste Redigering: 16 Feb 2007, 19:22 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jobløs -> ?
« Svar #1: 19 Jan 2007, 19:23 »

rigtig fed indledning... helt klart en blog jeg vil følge med i..... hvornår kommer der update
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jobløs -> ?
« Svar #2: 19 Jan 2007, 19:55 »

rigtig fed indledning... helt klart en blog jeg vil følge med i..... hvornår kommer der update

Tak Smiley

Højest sandsynligt i morgen aften Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jobløs -> ?
« Svar #3: 19 Jan 2007, 20:38 »

Spændende start, flot skrevet Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jobløs -> ?
« Svar #4: 19 Jan 2007, 20:49 »

Spændende start, flot skrevet Wink

Tak Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jobløs -> ?
« Svar #5: 19 Jan 2007, 21:00 »

altid spændende med en anderledes - ses frem til en update
Logged



Læs min blog Randers FC

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jobløs -> ?
« Svar #6: 19 Jan 2007, 21:07 »

altid spændende med en anderledes - ses frem til en update

Jeg ved nu ikke, hvad der gør denne blog anderledes sammenlignet med de andre Smiley

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jobløs -> ?
« Svar #7: 20 Jan 2007, 18:45 »

Jobbet er i hus!
Update for resten af 06!




Efter længere tids samtaler kunne Achim Stocker meddele at der ville blive holdt et pressemøde om eftermiddagen. Vi stod begge to et stykke væk fra Stocker og daværende træner Volker Finke. Da jeg hørte mit navn sagt, gik jeg stille og roligt hen til min plads og underskrev en kontrakt, hvis slutdato var efter sæsonen 07/08. Holdet havde skuffet i denne sæson. Man havde forventet at kæmpe med om oprykning til den bedste række, men lå og rodede rundt lige omkring midten. Klubben? Det er Freiburg



Efter præsentationen blev jeg stillet en masse spørgsmål, som jeg ikke gider komme ind på nu. Det jeg koncentrerede mig om var at holdet fik en afslutning på år 2006. Der var fire kampe tilbage, jeg forventede 9 point i de kampe. Holdene vi skal møde er: Paderborn (H), Offenbach (U), 1860 (U) og Duisburg (H).

Truppen var noget tyndt besat efter min mening. Derfor kiggede jeg efter et par stykker bl.a. fra SAS-Ligaen, som for mig at se kunne forstærke dette hold. Jeg havde fået 20 mio. Dkr. Til indkøb, men eftersom det ikke var nok måtte der også forlade en mand eller to, hvem der bliver, kommer i næste update.


Owusu Ampomah scorede to gange mod Paderborn!


Men til det, som fodbold handler om. Kampene. Som jeg skrev tidl. Startede vi mod Paderborn, i en kamp, hvor alt andet end tre point ville være skuffende for os.

Vi gik da også hen og kontrollerede kampen igennem, defensiven spillede rigtig godt sammen og offensiven manglede lidt skarphed. Reserve spilleren Owusu Ampomah fik samtlige 90 min. På banen og takkede med det ved at score to mål i 2-0 sejren mod Paderborn. Kampen blev spillet blot fem dage efter præsentationen.

Så gik turen til Offenbach, hvor vi igen var favoritter, og beviste det igen. Start 11’eren var den samme, som sidst. Og igen vandt og igen med 2-0. Denne gang kom Kruppke og Coulibaly (anføreren) på måltavlen i hhv. første- og anden halvleg. Sidstnævnte målscorer blev i øvrigt kampens spiller.


Allianz Arena dannede rammen til Andersen’s første nederlag!


Ugen efter sejren i Offenbach skulle vi besøge Allianz Arena, hvor München holdet 1860 ventede i, hvad der skulle blive en kamp, som er forbudt for de mindste!

I kampens 90 minutter skulle nettede blafre intet mindre end syv gange! Dog blev to af dem dømt, som off-side. Begge til os. Til gengæld viste Di Salvo sin målnæse ved at lave to mål, og hans holdkammerat, Adler, scorede en enkelt kasse. Af den grund kunne vores to mål, scoret af Ampomah og Coulibaly, være ligegyldige. Thanks ref.


Vores bane, Badenova-stadion, med plads til 25.000 fans!



Hvor vi begyndte sluttede vi af, nemlig hjemme på Badenova-stadion i Freiburg. Denne gang kom sidsteårs Bundesliga hold forbi. Der er tale om Duisburg. Dårligt kom de ind før de blev spillet ud af banen. Hele tre mål fik vi scoret, mens vores mål forblev rent. Kruppke scorede en enkelt, mens en anden reserve, Wilfred Sanou, scorede to gange.

Dagen før Duisburg kampen, blev et samarbejde mellem Freiburg og Schalke præsenteret for pressen. Schalke vil, pr. 1.1, sende tre spillere ned til os. Her er tale om Dennis Lamczyk, en talentfuld målmand. Marcus Heppke, en talentfuld fløjspiller, som både spiller i venstre og højre side. Sidst men ikke mindst bliver den danske landsholds angriber, Søren Larsen, sendt til sydtyskland.

Her nytårsaften viser stillingen at vi er rykket fra en 11. plads til en 7. plads.




Næste update: Starten på 2007! Indkøb, træningslejr og rivalopgør!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jobløs -> Freiburg!
« Svar #8: 22 Jan 2007, 11:30 »

Flot Zone - En god start. Din blog tegner til at blive spændende!
Det bliver spændende at se om Søren Larsen får succes hos Freiburg...
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

zipfer
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Jobløs -> Freiburg!
« Svar #9: 22 Jan 2007, 13:57 »

Flot Zone - En god start. Din blog tegner til at blive spændende!
Det bliver spændende at se om Søren Larsen får succes hos Freiburg...

Det skulle undre mig meget, om han ikke gjorde. Han er Bundesligaens bedste spiller i mit save som Schalke og bliver konstant kommenteret i medierne af Ebbe sand og modstandernes managere Smiley
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Jobløs -> Freiburg!
« Svar #10: 22 Jan 2007, 14:19 »

Det var ikke dommerens skyld du tabte til 1860, de er simpelthen bare for gode. (Du skulle lige have valgt et andet billede af Allianz Arena for når 1860 spiller er det hvidt og blåt).
Dog en god indledning, og har du fået Søren Larsen på lån, for man ved jo aldrig om han afviser dig.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jobløs -> Freiburg!
« Svar #11: 22 Jan 2007, 21:51 »

Flot Zone - En god start. Din blog tegner til at blive spændende!
Det bliver spændende at se om Søren Larsen får succes hos Freiburg...

Tak Smiley

I hope he will Thumbs Up

Det skulle undre mig meget, om han ikke gjorde. Han er Bundesligaens bedste spiller i mit save som Schalke og bliver konstant kommenteret i medierne af Ebbe sand og modstandernes managere Smiley

Lyder ikke dårligt Smiley

Det var ikke dommerens skyld du tabte til 1860, de er simpelthen bare for gode. (Du skulle lige have valgt et andet billede af Allianz Arena for når 1860 spiller er det hvidt og blåt).
Dog en god indledning, og har du fået Søren Larsen på lån, for man ved jo aldrig om han afviser dig.

Hvis ikke det var dommeren, var det linjedommeren Wink

Jeg ved det godt, men tog det i farten Smiley

Han er sikret! Opstemt

Regner med update i morgen Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jobløs -> Freiburg!
« Svar #12: 23 Jan 2007, 18:01 »

Tilbage til toppen?
Træningslejr, transfer, rival opgør og meget mere!
Del 1/2



Træningslejr på Malta.


Dårligt havde vi fejret nytår før vi skulle i gang igen. 2. Bundesligaen startede allerede den 29/1. Inden da, ventede der en 5-dags træningslejr samt en venskabskamp mod SAS-Ligaen’s nr. 10, FC Nordsjælland.

Da vi ankom til lufthavnen var der mange nye ansigter med ombord. Udover de nævnte fra Schalke (se sidste update) var også, Fredric Lundqvist (Viking), Didier Agathe (fri transfer i Aston Villa), Christopher Poulsen (Viborg), Mikhail Sivakov (BATE), Danny Olsen (FC Nordsjælland), Steffen Kielstrup (Vejle) samt Djiby Fall (Randers), til trådt. Til gengæld var holdets stjerne, Alexandre Iashvili, taget til Frankrig, nærmere bestemt Rennes, for at prøve lykken.

Turen til Malta, hvor træningslejren fandt sted, gik godt. Selvom en del af spillerne var meget trætte og enkelte havde fået lidt for meget julemad. Det skulle turen bl.a. hjælpe til forsvandt. Allerede om aftenen stod der en lettere træning på menuen.

Birkirkara – Freiburg 2-5 (0-4)

0-1 Larsen (6)
0-2 Fall (12)
0-3 Antar (21)
0-4 Larsen (28)
1-4 Falzon (53)
2-4 Mifsud (64)

2-5 Bencik (66)

Sliema – Freiburg 1-4 (1-3)

0-1 Sanou (3)
0-2 Larsen (16)
1-2 Zerafa (24) str.
1-3 Sanou (35)
1-4 Ampomah (66)


Fall gjorde en god figur i Malta!


Som skrevet tidligere var to venskabskampe arrangeret. De kampe var meget bedre end forventet. Selvfølgelig skulle vi sejre, men det var nu mere spillet, som var imponerende! Man skulle tro at de havde spillet sammen i længere tid.

Især den nye angrebsduo med Søren Larsen og Djiby Fall gjorde det rigtigt godt, og de to fik da også sat et aftryk, så det den dag i dag stadig kan ses. I defensiven gjorde Lundqvist det også godt, på trods af at han begik straffet i kampen mod Sliema.
Efter sæsonen må vi sige farvel til en stor spiller, hvilket fansene da også var lidt skuffet over, spilleren er vores midtbanespiller, Wilfred Sanou. Hans kommende arbejdsgiver hedder Nürnberg, som har betalt 10 mio. dkr. For ham.




Dette var en hurtig update, resten af den kommer senere Smiley
« Seneste Redigering: 23 Jan 2007, 21:47 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Freiburg - Kampen om oprykning!
« Svar #13: 24 Jan 2007, 15:39 »

Spændende af se om Fall får succes...  Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Freiburg - Kampen om oprykning!
« Svar #14: 24 Jan 2007, 18:15 »

Spændende af se om Fall får succes...  Thumbs Up

Det vil jeg da håbe, da han har kostet ca. halvdelen af transfer pengene!

Men i Randers var han i hvert fald en succes i efteråret. 16 mål, hvoraf de 11 var i ligaen, hvor han var topscorer Thumbs Up

Randers er iøvrigt nr. 2 i SAS-Ligaen! Shockeret
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010