home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 791 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Spiders er færdig :o(
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du fortsat følge denne blog efter Davidsons sidste sæson?
Ja, helt klart
- 23 (60,5%)
Kun ind i mellem
- 4 (10,5%)
Nej, formentlig ikke
- 1 (2,6%)
Det kommende FM 09 vil være min prioritet!
- 1 (2,6%)
Vil hellere have du starter en ny blog i FM09!
- 9 (23,7%)
Antal Stemmer: 38

Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: The Spiders er færdig :o(  (Læst 154740 gange)
Erhardt
Førsteholdsspiller

Sv: The Spiders vs The Shire 2025/26
« Svar #675: 18 Mar 2008, 11:38 »

Jeg vil bare lige meddele, at jeg ikke får lavet nogle opdateringer i påsken, da mit program er total proppet med forskellige events, men jeg håber da at få spillet lidt, så jeg kan komme med en status inden de afgørende kampe i slutspillet ASAP efter påsken!

I må alle have en rigtig GOD PÅSKE!!!!

En gang FM - altid FM Smiley

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #676: 24 Mar 2008, 11:12 »

Super updates Erhardt. Har ikke fulgt med på det seneste grundet en længere rejse til New Zealand, men sikke en udvikling der er sket. Flotte resultater med the shire og self også med the spiders.

Dog håber jeg for dig, at the shire ikke laver en fredericia Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #677: 24 Mar 2008, 14:22 »

Jeg kan sige så meget, at det har været et nervepirrende forår...og nu mangler slutspillet.

Update lander i morgen omkring status inden de afgørende 5 slutspilskampe Forseglede Læber

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #678: 25 Mar 2008, 11:05 »

Den 14. april 2026

The Spiders  i topform, The Shire i tomgang
- Mark Bone viser gang på gang hvorfor han er en af verdens bedste

Forårssæsonen har været som nat og dag for de to hold, Queen’s Park og East Stirling. Mens Queen’s Park, på nær en enkelt smutter, har braget igennem al modstand, så har East Stirling haft et hård forår, hvor truppen har vist sig ikke at være stærk nok i det lange løb.

The Spiders skotske mestre inden slutspillet

The Spiders har været et par klasser over deres modstandere i premier league her i foråret, hvor klubben har været ubesejret. Det betyder ligeledes, at klubben inden de 5 slutspilskampe har kunne løfte mesterskabspokalen igen igen, med et forspring på 17 pts. ned til de nærmeste forfølgere, Celtic.

Dermed har The Spiders blot tabt 3 af de 33 kampe og med en målscore på +59 må de betragtes at være tilbage i storform, som vi så dem sæsoner tilbage. Holdets profil; Mark Bone, har været en væsentlig faktor i denne succes, da han har holdt et højt niveau sæsonen igennem.
Airdrie stærkest i afgørelsen

Derimod har The Shire haft det hårdt og har kæmpet helt meget hårdt for at bibeholde 4. pladsen, men forgæves. Pointene er langsomt forsvundet i kampene og dermed er The Shire dalet ned i tabellen, men værst var det dog den 14. februar. Her skulle The Shire hjemme forsøge at holde en af konkurrenter i midterfeltet, Airdrie United, væk fra sig, men mod det forventede, så løb Airdrie med en smal 1-0 sejr og dermed truede de pludseligt The Shire.

Dermed stod kampen om 5.-6.-paldsen mellem Dundee Utd., Airdrie Utd. og The Shire og med blot 7 pts. i de ”sidste” 7 kampe, så måtte The Shire se sig henvist til 7. pladsen efter de 33 kampe og dermed forsvandt håbet om en top6-placering.

Nu skal klubben i stedet se ned af og kæmpe for sin 7. plads, så de kan kvalificere sig til ”Inter-Toto-Cuppen”. Værste konkurrent i de sidste 5 slutspilskampe er Hibernian, som indtager 8. pladsen – 6 pts. efter The Shire. Umidelbart burde The Shire være farvoritter, men med Saarela skadet resten af sæsonen er intet sikkert.

En lille pokaltriumf

I den lille pokal skulle Celtic og The Spiders kæmpe i finalen og igen var det en hård dyst mellem de to rivaler, men denne gang løb The Spiders med sejr på 2-1 og endnu en pokal kunne noteres i The Spiders historik.

Derimod snublede The Spiders i den store pokalturnering. I kvartfinalen blev det blot 1-1 hjemme på Hampden Park mod Hearts og i returen præsterede Hearts 110% hele kampen igennem og vandt dermed fortjent 1-0 og sendte The Spiders ud i mørket.

The Spiders farvoritter til CL-pokalen

Det imponerende spil i gruppespillet har The Spiders i den grad videreført i de efterfølgende runder og i den grad hjemme på Hampden Park.

I første knockout-runde ventede Inter og første kamp skulle afvikles på San Siro. Et stadion som de fleste frygter at spille på for ikke nok med at de italienske hold som udgangspunkt er stærke hjemme, så har Inter op i mod 80.000 tilskuer til at supporte dem.

The Spiders har dog efterhånden så meget international erfaring, at dette ikke burde skræmme dem, hvilket det heller ikke gjorde. The Spiders gik frisk til opgaven og vandt fortjent 1-0. Dermed havde de et godt udgangspunkt til returen, og dette faktum virkede til at Inter nærmest havde opgivet for de italienske gæster blev blæst ud med 4-1!!
Liverpool var for stærke hjemme

Derefter var der i kvartfinalen lagt op til en britisk fight af dimensioner. The Spiders og Liverpool stod overfor hinanden, to hold som er kendt for at kæmpe hårdt.

Første kamp blev afviklet på Anfield Road og her blev det den ventede dyst, hvor Liverpool først fik hul på bylden og dermed gik til pausen med 1-0. I anden halvleg pressede The Spiders på og det gav bonus ved reserven Stuart Young, som erstattede en skadet Phil Piper. Med 1-1 trak skotterne sig tilbage, hvilke resulterede i et nyt engelsk pres og kort før tid fik Liverpool scoret sejrsmålet til 2-1.

Dermed var alt åbent i returopgøret, men Stuart Young og resten af The Spiders ville det anderledes. Med 2 mål af midtbanereserven Young var han kraftigt medvirkende til at The Spiders nedlagde Liverpool med 4-1 og gik dermed fortjent videre til semifinalen. Her venter enten Chelsea, Real Madrid eller Porto.

lasseher
Reserveholdsspiller

« Svar #679: 25 Mar 2008, 21:24 »

Hvordan ligger du på Hall Of Fame? Og hvor mange pokaler har The Spiders vundet siden du kom til klubben? Og det er selvfølig en super blog som det plejer Thumbs Up

Citat
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

crazy

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #680: 26 Mar 2008, 08:02 »

Hall of Fame er desværre ikke retvisende. Fra 2016-2019 spillede jeg på min bærbar her vandt jeg flere titler, herunder CL. Disse data kom desværre ikke med over, da jeg flyttede mit game over på den stationær, men jeg kan da vise hvorledes det ser ud - med dette i "mente"...

...jeg laver en opgørelse for dine spg. sammen med sæsonafslutningen Smiley

Har endnu ikke fået afviklet slutspillet grundet arbejde, men håber det sker i weekenden, da jeg er meget spændt på, hvorvidt jeg nupper CL-pokalen igen samt hvorvidt The Shire beholder 7. pladsen...

...og hvad der kommer til at ske i sommerens løb... Får jeg snart et nyt stadion med The Spiders og for The Shire bedre træningsfaciliteter ...da de er elendige...og kan The Shire holde på sine profiler...og sidst er der nogle nye stortalenter på vej til The Spiders... Huh

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #681: 30 Mar 2008, 10:00 »

Den 26. maj 2026

Pokalen med de store ører bliver i Glasgow
- Hibernian missede deres matchbold, men er heldige alligevel!

Spændingen om guldet i SPL var jo forduftet inden slutspillet, så det afgørende var…
Hvem får adgang til Champions League næste sæson?
Hvem snupper UEFA pladserne?
Bliver det Hibernian eller East Stirling der tager Inter Toto-pladsen?
Hvem rykker ud?

Svarene i SPL

I toppen blev der kæmpet hård om pladser og specielt fordi der ikke var nogen hjælpende hånd fra The Spiders, som hev 13 af de 15 pts. hjem i de resterende 5 kampe, trods brugen af flere reserver. Dermed blev det totalt 95 pts. i denne sæson

2. pladsen var der heller ikke den store usikkerhed omkring, da Celtic gav de øvrige deltagere baghjul og dermed sluttede de med 72 pts. Kampen om 3. pladsen og dermed den sidste CL-kval. Plads, var der til gengæld kamp om og her var Hearts bedst i de afgørende situationer.

Dermed bliver det Airdrie, Dundee U. og Aberdeen der tager UEFA pladserne, hvor de skal forsøge at følge Dundee Utd’s eksempel fra i år, hvor de kvalificerede sig til semifinalen, hvor de måtte se sig besejret af Valencia.

Kampen om 7. pladsen blev en meget spændende affære. The Shire havde ellers matchbolden inden slutspillet, men The Hibees viste høj klasse og dermed faldt afgørelsen først i sidste spillerunde. I første og anden kamp vandt begge mandskaber deres kampe og dermed var afstanden fortsat 6 pts., men derefter fik The Shire gummiben.

Hjemme på Firs Park skulle The Shire forsøge at hente 3 pts. mod lokalrivalerne Falkirk, men opgøret forblev målløst og dermed havde The Shire tabt 2 pts., da Hibernian samtlige vandt ude over Hamilton.

I næstsidste runde ventede opgøret mellem The Hibees og The Shire og kampen igennem var The Hibees lige en tand bedre og derfor vandt de fortjent 2-1. Dermed manglede der blot en runde og afstanden var nu blot 1 pts.
Emil Jensens vrede…

The Shire skulle hjemme møde Hamilton, mens The Hibees ude skulle møde St. Johnstone. Begge var favoritter, men begge hold fik gummiben. The Shire brændte flere chancer i opgøret mod Hamilton og måtte derfor nøjes med 0-0. Dermed ventede resultatet fra St. Johnstone med stor spænding…og her blev det meddelt, at St. Johnstone havde vundet 2-0. Dermed sikrede The Shire sig 7. pladsen, hvilke må betragtes som imponerende i deres første sæson.

MEN, MEN, MEN…bedst som man troede at East Stirling skulle forsøge sig at kæmpe sig i UEFA, blev St. Johnstone på 9. pladsen i stedet tildelt pladsen! Derudover blev de skotske hold tildelt yderligere en plads og igen blev East Stirling forbigået, da pladsen i stedet blev tildelt Hibernian. Skuffelsen er stor hos The Shire!

Årets dumbo blev Gretna, som efter flere sæsoner i den bedste rykke må forlade det fine selskab. De bliver erstattet af Kilmarnock.

Udnævnelser

7 af de 11 spillere på årets hold blev var ikke overraskende fra Queen’s Park, men mere overraskende var det, at hele 2 spillere var fra East Stirling. Bäckman og Kjeldsen var de to overraskelser på holdet.

Mark Bone blev kåret til årets spiller i SPL, mens The Spiders svenske Blomberg blev kåret til årets ungdomsspiller. John Edgar blev af landets journalister kåret til årets spiller.

Årets topscorer i SPL blev Saarela med hele 25 mål i 32 kampe.

Engelsk og spansk modstand igen hindring

Efter at have sent Liverpool ud i mørket ventede endnu en engelsk klub, nemlig Chelsea. Men mødet med Chelsea blev ikke den store udfordring i forhold til Liverpool. Chelsea havde hjemmebane i første opgør, men det var ikke til at se på banen. Efter 19. min stod der 0-3 på måltavlen og dermed havde man en idé om, at The Spiders var på vej til finalen.

Resten af kampen blev dog sat på standby fra The Spiders side og dermed kom Chelsea ind i kampen igen og fik dermed sat et par kasser ind. Dermed sluttede det 3-2 i The Spiders favør. I returen blev ingen ting dog overladt til tilfældigheder og The Spiders vandt sikkert 3-0 og med samlet 6-2 ventede der nu en finalen mod Real Madrid.
51.172 så finalen

Finalen skulle stå på Feyenoords hjemmebane De Kuip og her skulle der have været spillet op til fest, men det blev en meget trist og taktisk affære uden de store højdepunkter og nærmest som prikken over i’et skulle der et selvmål til at afgøre kampen.

I det 21. minut skulle Madrids Nuno få den uheldige hovedrolle af give sejren til The Spiders via selvmålet. Resten af kampen blev en tam affære og dermed vandt The Spiders turneringen, nok via den mest kedelige CL-kamp i år.

Dermed sikrede Queen’s Park sig pokalen med de store øre for 6. gang. Mest vindende hold i turneringen pt. er Real Madrid med 11 triumfer.

Med årets resultater ligger Queen’s Park nu nr. 1 igen på den europæiske rangliste med 160.675 pts., men Milan indtager 2. pladsen med 140.287 pts. og Real Madrid ligger 3’er med 127.318 pts.

Profilen Nobody

Mr. Nobody har nu stået i spidsen for The Spiders i hele 20 sæsoner, hvilke er meget uhørt i dagens fodboldverden, men for Nobody er The Spiders ikke blot et arbejde, men en del af hans liv. Han er i dag betragte som en af verdens bedste trænere, hvis ikke den bedste og har i sine første 20 sæsoner vundet et hav af titler med The Spiders:

3. division: 1 gang
1. division: 1 gang
SPL: 12 gange
Scottish Cup: 6 gange
Scottish League Cup: 8 gange
Champions League: 6 gange
European Super Cup: 3 gange
Club. World Champ.: 5 gange

Med disse bedrifter ligger han pt. nr. 1 på Hall of Fame – World-wide med 1231 pts.

Af øvrige statistikker kan følgende nævnes:

Number af awards: 57
Players bought: 133 (253. mio. £)
Players sold: 105 (379 mio. £)

Games won: 718
Games drawn: 227
Games lost: 220
Goals scored: 2265
Goals conceded: 1014

lasseher
Reserveholdsspiller

« Svar #682: 30 Mar 2008, 11:19 »

Har du ikke også vundet 2. division 1 gang Ubeslutsom forsæt det meget gode arbejde Thumbs Up

Citat
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

crazy

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #683: 30 Mar 2008, 12:40 »

Nope - Livinston vandt 2. division, mens jeg klarede mig videre til 1. division via playoff-kampe.

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #684: 08 Apr 2008, 12:43 »

Den 29. juni 2026

Minimering af rapporteringen
- Spændende sæson venter

Grundet økonomisk problemer på The Herald, har avisen været nødsaget til at beskære på ressourcerne i sportssektionen, hvilke betyder at dækningen af den skotske liga for fremtiden bliver minimeret.

Helt konkret betyder det, at vi blot vil bringe en mini-optakt til hver sæson og så vil vi bringe en magnum-opdatering ved hver sæsonafslutning.
Alec Mann er Skotlands superman – får han succes i Q.P.?

The Spiders satser på succes på alle områder

The Spiders har brugt sommeren til at forstærke truppen i de offensive led, hvilke indikere at klubben i år og de følgende år – målet er at blive uovervindelig. Dermed er der følgende headlines knyttet til den kommende sæson:

* Den offensive midtbanespiller Gutrie (7,5 mio. £ fra Hibernian) og det skotske landsholds superangriber Alec Mann (46 mio. £ fra Chelsea) har tilsluttet sig klubben
* Ingen ungdomsspillere er vægtet tunge nok til 1. holdstruppen
* Udvidelse af Hampden Park sat i værk
* Davidson – er han ved at være færdig?

The Shire på hævntogt

Efter sidste sæsons skuffelse omkring deltagelsen i årets europæiske turneringer er målet klart i år. The Shire vil i Europa næste år! Dermed har The Shire handlet fornuftigt og holdet er uden tvivl kommet ud til den nye sæson med en væsentlig stærkere og bredere trup. Dermed er der følgende headlines knyttet til den kommende sæson:

* Det finske stortalent, Jouni Pasanen, sælges til Chelsea for 5 mio. £ og giver dermed plads i økonomien til 7 nye spillere.
* 4 færøske og 4 finske, herunder stjernen Saarela, er sat til at kæmpe for Falkirk-klubben.
* Ungdomsfacilitetern e står for udvidelse
* Installation af varmen i banen på Firs Park
* Ny assistent træner er ansat: 42-årige hollandske Arjen Robben

Mr. Nobody færdig som argentinsk landstræner
...er ordet for Nobodys afslutning for Argentina

Mr. Nobody havde på forhånd annonceret sin afgang som landstræner efter årets VM, men at det skulle slutte som det gjorde, var absolut ikke planen.

Argentina var kommet i pulje med Sydafrika, Polen og Mexico, hvilke burde have været en formsag, men modstanderne ville det anderledes. I første opgør tabte Argentina 1-2 til Mexico, for så at vinde over Polen 2-0 i anden kamp. Dermed skulle Argentina vinde over Sydafrika i 3. kamp, men trods i hav af chancer, så endte kampen 0-0.

Dermed avancerede Polen og Sydafrika, mens Argentina og Mexico forlod turneringen. Dagen efter kastede Nobody håndklædet i ringen…

Polen gik i finalen, hvor de tabte til Kroatien. Netop Kroatien tilbyd efter VM Nobody pladsen som ny landstræner, men dette blev afvist. Ligeledes Tyrkiet forsøgte, men også et nej her. Kun Skotland er interessant, men det bliver nok aldrig aktuelt.

Toni
Førsteholdsspiller

Sv: Spiders vs Shire 2026/27
« Svar #685: 08 Apr 2008, 18:36 »

Dejligt med en ny update!!! Det bliver spænende at se, om the Shire kan komme op på Spiders engang....

Lang tid siden sidst! Peace

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #686: 08 Apr 2008, 18:41 »

rigtig god blog, og flot update, vil helt sikker følge noget mere med Smiley

AMRDK
Gæst

« Svar #687: 08 Apr 2008, 18:49 »

Jeg må sige jeg desværre ikke er vild med denne blog Skuffet
- I en blog ønsker jeg gerne at layoutet er i top og her tænker jeg bl.a på grafik !

Det er ikke særlig godt i netop denne blog, men forsæt bare....

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #688: 08 Apr 2008, 18:56 »

Jeg må sige jeg desværre ikke er vild med denne blog Skuffet
- I en blog ønsker jeg gerne at layoutet er i top og her tænker jeg bl.a på grafik !

Det er ikke særlig godt i netop denne blog, men forsæt bare....

You gotta be fucking kiddin me! Shockeret
Layoutet er der absolut intet i vejen med! Og det skriftlige er jo vanvittig godt.
En af de bedste blogs på fmf - Nogensinde.

Thumbs Up Kys

AMRDK
Gæst

« Svar #689: 08 Apr 2008, 19:00 »

You gotta be fucking kiddin me! Shockeret
Layoutet er der absolut intet i vejen med! Og det skriftlige er jo vanvittig godt.
En af de bedste blogs på fmf - Nogensinde.

Thumbs Up Kys
Nej layoutet er der intet i vejen med !

Men syntes bare ikke det er særlig pænt og der er for mange mellemrum i hans updates og det bryder jeg mig
ikke om overhoved.
Jeg er helt vild med "King Of Spain" f.eks. Der er virkelig kælet for grafikken

Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 55 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010