home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 751 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Spiders er færdig :o(
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du fortsat følge denne blog efter Davidsons sidste sæson?
Ja, helt klart
- 23 (60,5%)
Kun ind i mellem
- 4 (10,5%)
Nej, formentlig ikke
- 1 (2,6%)
Det kommende FM 09 vil være min prioritet!
- 1 (2,6%)
Vil hellere have du starter en ny blog i FM09!
- 9 (23,7%)
Antal Stemmer: 38

Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: The Spiders er færdig :o(  (Læst 154691 gange)
lasseher
Reserveholdsspiller

Sv: The Spiders vs The Shire 2025/26
« Svar #660: 26 Feb 2008, 21:43 »

Mange Tak! Jeg vil gøre mit til, at den fortsætter i lang tid endnu, men der bliver nok længere og længere mellem mine opdateringer, da arbejdspresset bliver større og større i den kommende tid.

Der kommer til at gå noget tid, før der sker noget igen, da jeg ikke får spillet i de kommende uger grundet arbejde og en fodboldrejse til Milano Cool

Øv  Græder Græder Græder Græder

Citat
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

crazy

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #661: 04 Mar 2008, 10:35 »

...så er Erhardt retuneret fra Milano - hold da op en fed tur - men desværre en lorte kamp - men så er der igen lidt lys for FM-spillet. Jeg håber på, at jeg kan komme med en ny update på søndag.

PS. Pato kan godt nok lave nogle frække ting, men frygter lidt han bliver smadret, hvis ikke Milan passer på ham!

En gang FM - altid FM Smiley

lasseher
Reserveholdsspiller

« Svar #662: 05 Mar 2008, 22:21 »

...så er Erhardt retuneret fra Milano - hold da op en fed tur - men desværre en lorte kamp - men så er der igen lidt lys for FM-spillet.Jeg håber på, at jeg kan komme med en ny update på søndag.

PS. Pato kan godt nok lave nogle frække ting, men frygter lidt han bliver smadret, hvis ikke Milan passer på ham!

Også mig ellers skal jeg vente en uge hvis jeg ikke kan ´stjæle` noget net crazy
« Seneste Redigering: 05 Mar 2008, 22:23 af lasseher » Logged

Citat

crazy

Numquam Moribimur
Ynglingespiller

« Svar #663: 07 Mar 2008, 11:48 »

Jeg har et spørsmål i forhold til år 2017. Skil jeg husker det ble Queens Park grunnlagt i 1867, var det noen spesiell 150-års markering?

A devil in red

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #664: 07 Mar 2008, 12:36 »

Uha - skarpt set, men nej - der var ikke nogen særlig markering af 150-året... Den havde jeg ikke lige i mine overvejelser Huh

Men hver gang der kommer en update - er det jo en særlig markering af The Spiders...hehehehe crazy

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #665: 08 Mar 2008, 12:27 »

Den 15. november 2025

The Spiders sikkert fra start
- The Shire mesterlige hjemme, men katestrofale ude

Efter 13 runder i SPL har The Spiders allerede lagt sig sikkert i spidsen. Med 10 sejre, 1 uafgjort og 2 nederlag ligger The Spiders i front med 31 pts., 7 pts. foran Celtic. Efterårets mand har indtil videre været John Edgar, som med et snit på 7.63 sikkert har styret forsvaret.

Derimod har der været en del knas på midtbanen med flere skader, hvor der har været et stort rotationssystem i gang der. Værst er det gået ud over det unge talent, Norman Logan, som er gået glip af 7 kampe grundet en længere skade.

I front har Mark Bone gjort det acceptabelt med 6 mål, mens den normale meget farlige Thomsen blot har scoret 2 mål.

The Shire har ligeledes fået en ekstrem god start på livet i SPL. Efter 13 kampe indtager de overraskende 4. pladsen med 20 pts. Dertil skal det siges at de 19 af de 20 pts. er hentet på hjemmebane, men holder denne statistik - så vil The Shire uden tvivl overleve i SPL.

Hos The Shire er det svært at udpege enkelte spillere, da der har været tale om solide holdpræstationer flere gange, men to spillere kan vi ikke komme uden om. Peter Allan på målet har gjort det til mere end godkendt mens holdet finske 'dræbermaskine' Saarela har været ligaens bedste spiller indtil videre. Med 15 mål i 13 kampe er han en væsentlig årsag til The Shire pt. overraskende 4. plads.

The Shire fik revanche
East Stirling - kommet for at blive?

Første opgør mellem The Spiders og The Shire fandt sted hos The Shire og mange havde forventet en ren legestue for The Spiders vedkommende, men The Shire ville det anderledes. The Shire startede som lyn og torden og kunne overraskende, men fortjent, gå til pausen med 3-0. The Shire fortsatte i 2. halvleg og i det 50. minut blev det til 4-0. Først der gik det op for The Spiders at kampen var starte, men trods en reducering i det 57. minut - så ødelagde Bone The Spiders chancer for et comeback, da han kort efter blev præsenteret for det røde kort.

Derfor kunne The Shire overraskende trække sig ud af opgøret med en 4-1 sejr!

Champions League

I Cl har der til gengæld ikke været nogen slinger i valsen for The Spiders. Efter 4 kampe er der mere eller mindre sikre på avancement med 10 pts. Nr. 2 i puljen er PSV med 6 pts, mens Marseille ligger 3'er med 4 pts. og Spartak Moscow ligger sidst med 3 pts.

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #666: 08 Mar 2008, 12:34 »

heey... nice blog... må jeg be om et SS af: Mark Bone (Scotland) Smiley

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #667: 08 Mar 2008, 12:40 »

heey... nice blog... må jeg be om et SS af: Mark Bone (Scotland) Smiley

Selvfølgelig:

Mark Bone 27 år

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #668: 12 Mar 2008, 11:26 »

Grundet sygdom - har jeg de seneste dage fået spillet resten af efteråret færdigt og er nu klar til forårets kampe. Derfor kommer der en ny opdatering inden denne uge slutter!

Indtil da - kan jeg kun sige, at det ser godt ud pt. Cool

-LFC-
Manager

« Svar #669: 12 Mar 2008, 12:04 »

Lyder godt...forrestem hvor mange mesterskabet har det skotske landshold vundet ^^?

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #670: 13 Mar 2008, 21:03 »

Den 7. februar 2026

Den gamle strategi giver bonus
- The Shire fortsætter med at overraske

Trods en 1. plads i ligaen og succes i diverse pokalturneringer var Mr. Nobody ikke tilfreds med resultaterne, da mange kampe blev afgjort på tilfældigheder. Derfor valgte Mr. Nobody primo december at gå tilbage til den gamle stil med så mange Spiders-spillere på holdet som muligt og derved minimere brugen af tilkøbte spillere.

Denne strategi har umiddelbart givet effekt, da holdet ikke har sat point til siden og dermed nu er oppe på 12 vundne kampe i træk og med en målscore på 53-3!! Specielt Thomson har genfundet spilleglæden og er begyndt at sætte det ene mål ind efter det andet.

Norman Logan var ellers udset til at blive fast mand på holdet, men starten har været svær, da han grundet 5 skader ikke har været til rådighed i 3,5 af de 6 måneder der er afviklet, men han har nu haft en run på 5 kampe og synes at være ved at ramme 100%. Meget vigtigt for holdet, da Logan allerede har vist tegn på sit potentiale.

Men dermed er 10 af de 11 startende spillere opvokset i Spiders egen skole og derfor sidder Nobody’s filosofi og strategi dybt inde i disse spillere. Eneste ”ikke-Spider”-dreng er G. Martins Rocha på venstre back. End ikke i ungdomsrækkerne er der en spiller, der kan udfylde denne plads, så det er spændende og der kommer en sådan inden for en overkommelig årrække, så han først kan lære af Rocha og senere erstatte ham.

The Shire

Set fra en neutral synsvinkel er The Shire umiddelbart det 7-9 bedste hold i ligaen pt. Falkirk, Gretna og Hamilton har The Shire slået hjemme samt hentet 1-3 pts. ude, så der er ingen tvivl om, at The Shire er over disse – hvorfor årets nedrykker også skal findes blandt disse 3.

Men når man så ser The Shire mod de andre modstandere, så kniber det for alvor på udebane, mens man på hjemmebane blot har tabt til Celtic, hvorfor den umiddelbare vurdering.

Men når det er sagt, så må man indrømme, at tabellen fortæller noget andet. Med en midlertidig 4. plads ligger The Shire overraskende i Top6 og er dermed fortsat med i spillet om en plads i Europa næste år, hvilke er mere end overraskende. Men Firs Park har lagt bane til mange pts. og samtidig slår The Shire bundholdene, hvilke er årsagen til succes. Konkurrenterne derimod spiller meget ustabilt og fortsætter det, at kan The Shire slutte med en Top6-placering, men det kræver at Saarela holder sig skadesfri, mens Morten Lykke har vist, at han kan vikariere for Allan i målet, så der er man ikke så såbar, som frygtet.

Statistisk
Queen’s Park på vej mod nyt guld

SPL

Ud over The Spiders, så er der stor spænding i resten af ligaen. Der bliver kæmpet hård for alle point og intet er afgjort på nuværende tidspunkt.

Dog er det interessant, at The Shire spillere så uimponeret og pt. ligger til at spille med om europæiske pladser.

Som fordelingen er pt. så er der 3 CL-pladser, 3 UEFA-pladser og 1 ”Inter-Toto”-plads, så mulighederne er gode.

Liga Pokalen

I den lille pokal har vi fundet finalisterne. Celtic sikrede sig adgangen via en 2-0 sejr over Gretna, mens The Spiders meget sikkert avancerede med 5-0 over Aberdeen. Dermed er der tale om en gentagelse af sidste års finale, hvor Celtic var de bedste. Derfor er det Queen’s Park der har revanche til gode.

Pokalen (den store)

Her har vi netop overstået 4. runde. The Spiders spillede på Hampden Park på alle tangenter og udklasserede Kilmarnock fra 1. division med 5-0

The Shire måtte forlade turneringen i 3. runde, da de fik røvfuld af Celtic med 1-5.

Champions League

The Spiders var helt suveræne i gruppespillet. Med 16 pts. ud af 18 mulige var der aldrig tvivl om deres videre deltagelse, og så må man håbe for The Spiders, at de kan ridde videre på bølgen. For i næste runde venter intet mindre end Inter Milano.

Skotland

For at besvare et tidligere læserbrev, at kan vi informere, at det skotske landshold aldrig har vundet nogle mesterskaber. Den bedste bedrift er opnået af U21-landsholdet, da de blev europamestre i 2021.

lasseher
Reserveholdsspiller

« Svar #671: 13 Mar 2008, 21:06 »

er du sindsyg nogle relsultater med begge hold Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret forsæt det gode arbejde Thumbs Up

Citat

crazy

ethos
Lilleputspiller
*

« Svar #672: 13 Mar 2008, 23:15 »

Det er virkelig høj klasse.

Jeg er selv inkarneret skotland fan og har spillet mange gode spil med dem, men ikke i din klasse. Jeg har fulgt bloggen siden start, og jeg er synes virkelig, at den er velskrevet og interessant. Jeg logger ofte på bare for at se om der er sket noget med Spiders.

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #673: 14 Mar 2008, 06:15 »

er du sindsyg nogle relsultater med begge hold Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret forsæt det gode arbejde Thumbs Up

Ja, jeg er også selv meget overrasket over den ekstrem gode udvikling der har været de seneste måneder. og man kan jo ikke andet end håbe på det fortsætter Smiley

Det er virkelig høj klasse.

Jeg er selv inkarneret skotland fan og har spillet mange gode spil med dem, men ikke i din klasse. Jeg har fulgt bloggen siden start, og jeg er synes virkelig, at den er velskrevet og interessant. Jeg logger ofte på bare for at se om der er sket noget med Spiders.

Mange tak for de pæne ord Thumbs Up

Numquam Moribimur
Ynglingespiller

« Svar #674: 14 Mar 2008, 10:55 »

Må si det samme som ethos her, jeg sjekker først og fremst fmfreaks for å følge Spiders, som jeg har på bokmerker. Utrolig gøy å følge Spiders, og jeg kan bare drømme om lignende suksess for mitt nye Aberdeen-lag. Skotsk serie er iallefall utrolig morsom å spille i.

A devil in red

Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 55 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010