home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1363 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Spiders er færdig :o(
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du fortsat følge denne blog efter Davidsons sidste sæson?
Ja, helt klart
- 23 (60,5%)
Kun ind i mellem
- 4 (10,5%)
Nej, formentlig ikke
- 1 (2,6%)
Det kommende FM 09 vil være min prioritet!
- 1 (2,6%)
Vil hellere have du starter en ny blog i FM09!
- 9 (23,7%)
Antal Stemmer: 38

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: The Spiders er færdig :o(  (Læst 149178 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Spiders vs Shire 2026/27
« Svar #705: 03 Maj 2008, 13:25 »

Den her blog får simpelhen smilet frem på min mund. Klasse! Du har bare fortsat og fortsat. Det er så vildt! FM09 kommer om 4 måneders tid, men du spiller stadig et spil fra FM07. Klasse, klasse! Og hvad endnu bedre er, at du tilmed har lavet en blog, som du også bare har holdt kørende.

Det er simeplthen sublimt. Selvom grafikken ikke er prangende, formår du med et godt layout og super skriftligt, at rette op på det hele.

Thumbs Up Kys
Logged

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2026/27
« Svar #706: 04 Maj 2008, 08:03 »

Den her blog får simpelhen smilet frem på min mund. Klasse! Du har bare fortsat og fortsat. Det er så vildt! FM09 kommer om 4 måneders tid, men du spiller stadig et spil fra FM07. Klasse, klasse! Og hvad endnu bedre er, at du tilmed har lavet en blog, som du også bare har holdt kørende.

Det er simeplthen sublimt. Selvom grafikken ikke er prangende, formår du med et godt layout og super skriftligt, at rette op på det hele. Thumbs Up Kys

Man kan jo ikke andet end fortsætte, når man får sådanne tilbagemeldinger Peace

Jeg kan fortælle, at jeg ikke er nået videre med spillet siden sidste update, da jeg har haft ekstremt travlt med arbejdet...og så har jeg samtidig gået til jobsamtale - er der blev sq bonus. Så nu får jeg formentlig et job, der giver en del ressourcer, da jobbet er i den kommune, som jeg bor i  Opstemt

...så derfor bliver der igen snart tid til noget FM07...og så må jeg jo se hvad der sker, når FM09 kommer på gaden Wink
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2026/27
« Svar #707: 13 Maj 2008, 10:54 »

Fantstisk som det kører..... Havde ikke lige tjekket bloggen og siden for den sags skyld i rigtig lang tid....

Men skulle da lige ind og læse her....

Det kører jo stadigvæk derud af.....

Får vi snart en trup gennemgang med spillere osv., så vi kan se hvor gode de er efterhånden,  ville også gerne se nogle af dine stjerners karriere stats.... Altså der hvor man kan se  hvor mange kampe, mål osv. i de forskellige sæssoner....
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2026/27
« Svar #708: 15 Maj 2008, 09:43 »

Får vi snart en trup gennemgang med spillere osv., så vi kan se hvor gode de er efterhånden, ville også gerne se nogle af dine stjerners karriere stats.... Altså der hvor man kan se hvor mange kampe, mål osv. i de forskellige sæssoner....

Jamen, det vil jeg da kraftigt overveje i forbindelse med optakten til sæsonen 2027/28... Wink

Næste opdatering og dermed afslutningen på denne sæson lander senest i weekenden 7./8. juni - ved der er lang tid til, men er maks presset Huh
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2026/27
« Svar #709: 15 Maj 2008, 10:33 »

Jeg ku godt tænke mig at se et screenshot af Davidsson's karriere? hvor mange kampe han har nået at spille osv Smiley
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2026/27
« Svar #710: 15 Maj 2008, 10:43 »

Jamen - det gør jeg bare til en del af sæsonafslutningen Cool
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Numquam Moribimur
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2026/27
« Svar #711: 15 Maj 2008, 12:17 »

Den her blog får simpelhen smilet frem på min mund. Klasse! Du har bare fortsat og fortsat. Det er så vildt! FM09 kommer om 4 måneders tid, men du spiller stadig et spil fra FM07. Klasse, klasse! Og hvad endnu bedre er, at du tilmed har lavet en blog, som du også bare har holdt kørende.

Det er simeplthen sublimt. Selvom grafikken ikke er prangende, formår du med et godt layout og super skriftligt, at rette op på det hele.

Thumbs Up Kys

Kunne ikke sagt meg mer enig! Er sjeldent innom FMFreaks om dagen, men når jeg er her er det først og fremst for å sjekke Erhardts dobbelkarriere i Skotland. Har selv en karriere med Aberdeen (først på FM07, men det låste seg, så nå på FM08) som er inspirert dels av Sir Alex Fergusons filosofi, og dels av Erhardts fabelaktige lojalitet. Har kun kommet til sesong 7, men har som mål å spille til David Johnston (generert i 2009) går av med pensjon. Minst.
Logged

A devil in red

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2026/27
« Svar #712: 27 Maj 2008, 08:45 »

Blot en lille info til bloggens læsere - Mr. Nobody og Emil Jensen har netop afsluttet sæsonen 2026/2027 og det kan meddeles, at det har været en meget spændende sæson med flere rekorder samt væsentlige afgørelser i de døende minutter i aller sidste spillerunde!

Så jeg vil de kommende dage begynde at skrive på sæsonafslutningen, så den snarest kan blive offentliggjort her på siden Forseglede Læber
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2026/27
« Svar #713: 04 Jun 2008, 21:59 »

Den 9. juni 2027

Eventyrligt forår
- Celtic i tomgang

Foråret 2027 vil både hos The Shire og The Spiders blive husket som en af de bedste halvsæsoner nogensinde. Mens The Spiders nærmest gik på vundet hele sæsonen igennem og dermed gang på gang tilfredsstillende klubben interessenter, herunder klubbens fans, så var der gang på gang høj intensitet i The Shires opgør, men heldigvis med et glædeligt udfald for The Shire i de fleste tilfælde.

Samtidig har Dundee United efterhånden etableret sig som en magtfaktor i den skotske fodboldverden, med topplaceringer år efter år og en væsentlig grund hertil er deres succes på europæisk plan. Derimod har Celtics præstationer været nedadgående og i år har deres præstationer været katastrofale, hvor de måtte deltage i slutspillet for holdene fra 7. pladsen til 12. pladsen.

Bank of Scotland Premier League

Efter første halvdel af sæsonen lå The Spiders til at slå flere rekorder i ligaen og det var lige før at alle rekorder der kunne slås, blev slået – men en enkelt missede. The Spiders var blot en enkelt kamp fra at gå ubesejret igennem sæsonen og noget overrasket blev det ligaen nr. 7, St. Johnstone, der fik æren af at være det eneste hold der tog samtlige 3 point med fra en kamp mod The Spiders. Men dette blev også den eneste ”mørke plet” i en genial sæson.

Resten af sæsonen forløb over al forventning med 32 sejre og 5 uafgjorte i de resterende 37 kampe og dermed kom The Spiders over de magiske 100 point – nemlig med 101 point. 101 er også tallet for antal scorede mål af The Spiders, mens blot 19 mål gik imod dem. Dermed vandt The Spiders ligaen hele 35 point foran Dundee United.

Kampen om 3. pladsen og en plads i 3. kvalifikationsrunde til Champions League var derimod åben lige til sidste spilleminut. The Shire, Hibernian, Hearts og Aberdeen havde alle muligheden for dette, hvorfor kampen mellem disse blev fulgt med stor spænding – særligt under slutspillet. The Shire havde imponerende holdt 3. pladsen indstil slutspillet, men alligevel var det The Hibees, som var favoritter til at tage pladsen, da de havde de bedste indbyrdes opgør i løbet af sæsonen.
Hård kamp om den 3. plads

Og The Hibees viste også hurtigt, at man kunne regne med dem, mens The Shire qua skader og interne stridigheder havde svært ved at spille op med de andre, men hård fight gjorde, at de før den sidste runde endnu havde en teoretisk chance. The Hibees havde skabt et forspring på 3 point til The Shire, hvorfor dagsordenen var klar. The Hibees skulle tabe, mens The Shire skulle vinde.

Hibernian skulle ude forsøge at hente point mod Dundee United, mens East Stirling hjemme skulle vinde over Aberdeen. Kampen hos Dundee United viste hurtigt, at kampen om 3. pladsen fortsat var i spil. Med 2 hurtige mål gav de dermed alle tiders chance til The Shire – men det blev en ren gyser for de to hold.

The Shire bragte sig hurtigt på 1-0 og dermed var 3. pladsen pludseligt placeret hos den lille Falkirk-klub, som aldrig tidligere havde deltaget i europæiske kampe, men så gik klappen ned i det 86. min. Aberdeen gjorde det onde – da det udlignede til 1-1 og dermed var CL-pladsen spillet over til Hibernian. Emil Jensen syntes alt fortabt, MEN da stadionuret viste 90:11 skete det uvirkelige. The Shire scorede det afgørende 2-1 mål og dermed havde de for første gang nogen siden erobret medaljer i den bedste liga og samtidig havde de kvalificeret sig til europæisk fodbold – og så tilmed i Champions League. East Stirling har pt. en skønnet formue på omkring 10 mio. £ - så en kvalifikation til CL vil formentlig fordoble klubbens økonomi.

I den anden ende af ligaen skuffede Celtic med en 9. plads, mens Hamilton med deres blot 20 point må sige farvel.

The Spiders dominerede også pokalerne

Også i de nationale pokalturneringer var The Spiders i særklasse. I den lille pokal blev det til en overbevisende sejr på 4-0 over ligaens nummer 2, Dundee United.

Og i den store pokalturnering blev finalen et familieopgør. The Shire havde overraskende kvalificeret sig til finalen via sejre over Dumbarton, Dundee, Aberdeen og Hearts. Men i finalen havde Jensens tropper intet at stille op imod Nobodys tilsvarende. The Spiders vandt en sikker finalesejr på 2-0.

4 turneringer – 4 triumfer

Sidste prik over i’et for The Spiders sæson blev sat i Champions League.

I første kvalrunde skulle Ajax besejres og med klubbens tidligere resultater var The Spiders klare favoritter – og de skuffede ikke. Med en sejr på 1-0 i Amsterdam var dagsordnen for retur klar – Ajax skulle have en leksion og med 5-1 var der ingen tvivl. The Spiders er et klassemandskab i forhold til Ajax.
Bedste udfordre

Dernæst ventede turneringens hårdeste kampe – mod Valencia. I det spanske i første opgør fik The Spiders en på goddaw’en med et 1-3 nederlag. Dermed var der lagt op til en nervepirrende opgør på Hampden Park den 14. april, men igen viste The Spiders klassen. I et ellers tæt opgør blev det til en 3-0 sejr og dermed avancerede Queen’s Park med samlet 4-3.

Med den spanske advarsel var The Spiders forberedt på opgørene mod Real Madrid i semifinalekampene, hvorfor The Spiders med forsigtig taktik klarede sig videre til finalen med 5-3 samlet.

I finalen ventede Bayern München, som skulle prøve at stoppe det skotske mesterhold, men de forblev chanceløse i hele opgøret. The Spiders var en klasse over deres modstandere og vandt dermed CL-trofæet via en 1-0 sejr.

Profilerne

Først skal det siges, at kollektivet hos The Spiders er den primære årsagen til denne års succes på samtidig områder, men alligevel var der 3 spillere som har gjort det helt exceptionelt. John Edgar styrede igen forsvaret med hård hånd og for andet år i træk blev han kåret til årets bedste spiller i Champions League.

De to øvrige spillere og der er værd at nævne er angrebsduoen Bone og Mann. Mann blev købt ind for 46 mio. £ og dermed var der store forventninger – og han skuffede ikke. Han har spillet en fantastisk sæson og hans spil har blot gjort Bone endnu bedre. Bone scorede 44 mål i sæsonen, mens Mann scorede 38 mål. Bone blev kåret til årets spiller i Premier League, mens Mann fik æren af at blive topscore i Champions League med 10 mål.

En legende takkede af

Med sine 37 år har Ally Park valgt at ligge støvlerne på hylden. Park startede som 16 årige i Rangers, men fik aldrig succes, hvor Queen’s Park valgte at satse på ham i kampen mod stjernerne. Queen’s Park fik Park tilknyttet klubben i sæsonen 2011/12. Først 10 år senere var der ikke længere brug for Parks kvalifikationer hos Queen’s Park, hvor han forlod klubben til fordel for East Stirling, som med deres nye træner, Emil Jensen, ville kæmpe sig fra at være miniput til en del af overklassen. Her bidrog Park med et hav af gode indsatser i 5 sæsoner og var derfor med til at opleve turen fra 3. division til Premier League.

Man må sige, at Park er en skotske legende, som har bidraget med utrolig meget god bold. Vi takker ham alle for hans indsats i hans samlede 620 ligakampe!
« Seneste Redigering: 05 Jun 2008, 06:37 af Erhardt » Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2026/27
« Svar #714: 04 Jun 2008, 21:59 »

Respekt Thumbs Up
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2026/27
« Svar #715: 04 Jun 2008, 22:09 »

Enig med RCD - Respekt! Gerne flere statistikker med dine profiler Smiley Vil også gerne se din målmands historie.. Keep it up!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2026/27
« Svar #716: 04 Jun 2008, 22:14 »

Jeg blev lovet et screenshot af Davidson's karriere? Opstemt
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2026/27
« Svar #717: 05 Jun 2008, 06:39 »

Al statistik mv. kommer i optakten til den kommende sæson - hvor jeg vil gå i dybden med enkelte spillere, herunder Davidson Wink
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2026/27
« Svar #718: 08 Jun 2008, 12:11 »

og det er modtaget Smiley
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2026/27
« Svar #719: 16 Jun 2008, 11:16 »

Til jeres orientering - så er jeg kommet igennem sommeren og netop startet på den nye sæson, men der kommer desværre (igen-igen) til at gå et stykke tid før jeg kommer med den dybe sæsonoptakt, som er i gryden...

...men et er sikkert - en spændende sæson venter Smiley
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 55 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010