home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1088 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Spiders er færdig :o(
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du fortsat følge denne blog efter Davidsons sidste sæson?
Ja, helt klart
- 23 (60,5%)
Kun ind i mellem
- 4 (10,5%)
Nej, formentlig ikke
- 1 (2,6%)
Det kommende FM 09 vil være min prioritet!
- 1 (2,6%)
Vil hellere have du starter en ny blog i FM09!
- 9 (23,7%)
Antal Stemmer: 38

Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: The Spiders er færdig :o(  (Læst 154795 gange)
b0nb0n
Landsholdsspiller

Sv: The Spiders: Sæsonen 2024/2025
« Svar #630: 05 Feb 2008, 10:43 »

Fed update...... Dejligt at læse......

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #631: 06 Feb 2008, 08:24 »

Mange tak for jeres kommentarer Thumbs Up

Det blev ikke helt den 10. den kom men næsten men igen en dejlig update Thumbs Up
Havde lige en dag på langs i går - så jeg havde lige et øjeblik, hvor jeg var lidt frisk i ansigtet og dermed overskud til at få fyret update'n af  Wink

Et view på fremtiden: De to kommende artikel vil være af begrænset omfang. Den første vil være et referat af styrkeprøven mellem The Spiders og The Shire, mens den anden vil være en update i forhold til sæsonafslutningen. Artiklen derefter arbejder jeg lidt på. Da The Shire formentlig indtræder i SPL vil jeg forsøge at lave en holdpræsentation af både The Spiders og The Shire - hvor jeg på en måde stiller de to mandskaber over for hinanden. Derudover mener jeg det er på tide, at der bliver kastet et blik på de store ligaer i Europa for at se, hvem der egentlig dominere pt. Ja, der er noget større i "artikel-gryden"  Rullende Øjne

Så indtil næste gang - ha' det godt FMFreaks!

En gang FM - altid FM Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #632: 06 Feb 2008, 08:31 »

Superfedt Erhardt.. Det ser jeg frem til.. KIU!!

- Veni, vidi, vici -

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #633: 08 Feb 2008, 08:03 »

Den 29. januar 2025

Med udsigt til en røvfuld

The Shire har imponeret alt og alle i de sidste 3 sæsoner og ikke mindst i denne sæson, hvor de ligger sikker 1’er i 1. division og samtidig har kvalificeret sig til semifinalen i den lille pokalturnering, men udfordringen i semifinalen virker skræmmende – specielt også set i lyset af, at hele det normale forsvar er væk. 3 med karantæne, det har kostet en del at komme så langt, og så en med skade.

Udfordringen i semifinalen er nemlig Europas flagskib, The Spiders. Klubben som har vundet Champions League de seneste par sæsoner og pt. og så er favoritter til tage trofæet i år. Og The Spiders er i topform. Det er ubesejret i de hjemlige turneringer i de seneste mange kampe og truppen har kun enkelte småskader.

Derfor måtte man inden kampen forvente, at The Shire ville få en af deres største fodboldlektioner i meget lang tid…

Et skræmmende møde
Der er langt til toppen for The Shire

Inden kampen var der god stemning mellem far og søn på Hampden Park. Tribunerne var fyldte til bristepunktet og dermed var rammerne der for et interessant opgør. Men det interessante forsvandt hurtigt. Mr. Nobody havde ikke tænkt sig at give Hr. Jensen nogle julegaver.

Mens The Shire’s opvarmning mere gik på at suge stemningen til sig, så kæmpede The Spiders hårdt med diverse opvarmningsprogramm er…og den attitude blev også afspejlet i kampens start. Første gang The Shire rørte bolden, blev da Arnfinn Joensen, 19-årige færøsk landsholdforsvarer sendte bolden ind bag hans egen Morten Lykke, som dermed måtte tage den ud af målet første gang…

…og sådan fortsatte 1. halvleg. The Spiders kværnede The Shire og viste dem, at de har meget langt til toppen endnu. Dermed gik spillerne til pause med 6-0 til The Spiders, hvor Daniel, Porter, Edgar og Bone (2) var spillerne med målene i støvlerne.

2. halvleg i træningsmode

The Spiders valgte i 2. halvleg at sænke niveauet væsentlig og dermed kom The Shire en anelse mere med i kampen, men de blev aldrig farlige. Til gengæld øgede The Spiders føringen yderligere til 7-0 ved Mariani og Bone sikrede hans hattrick til 8-0.

The Spiders viste klassen og skal nu møde Celtic i finalen, mens Emil Jensen måtte forlade kampen med en del arbejde foran sig, hvis klubben skal være bedre forberedt en eventuel tilværelse i SPL.
« Seneste Redigering: 08 Feb 2008, 08:27 af Erhardt » Logged

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #634: 09 Feb 2008, 13:24 »

Klasse Thumbs Up!

I ain't playin', nigga

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #635: 11 Feb 2008, 12:46 »

Den 30. maj 2025

Super sæson slutter med kollaps!
- The Shire skal bide skeer med de store

Det er efterhånden ved at være gentagelse på gentagelse, men The Spiders har været i særklasse i år. I samtlige turneringer har der i hovedparten af kampene kun været et hold på banen, men med en kombination af uheld samt skader, så fejlede The Spiders i den grad i de afgørende kampe.
The Shire i SPL

The Shire formåede der i mod at holde niveauet. Efter afklapsningen i den lille pokalturnering til The Spiders spillede The Shire meget stabilt og dermed gjorde de det umulige. The Shire vandt 1. division og skal i næste sæson forsøge sig i den bedste division.

Bank of Scotland Premier League

Allerede tidligt i sæsonen viste The Spiders skræmmende takter i ligaen og førte derfor sikkert ved juletiden. Dette forspring blev ikke mindre, med i stedet øgede man forspringet, hvor The Spiders før slutspillet kunne lade sig hylde som fortjente skotske mestre med 84 point og en målscore på +61.

Med dette imponerende resultat i baghovedet er det ubegribeligt at tænke på, hvorledes det gik i resten af turneringerne.

Celtic sejrede i den lille pokal

Der var budt op til et stort brag i den lille pokalturnering. Celtic og The Spiders skulle kæmpe om den lille pokal og det blev et meget intens opgør, hvor målchancerne udeblev. Få blev det dog til og her var Celtic skarpest, hvorfor de sejrede med 1-0.

Airdrie United chokerede deres egne og modstanderens fans

I den store pokalturnering havde The Spiders kvalificeret sig til finalen som forventet, mens Airdrie United på imponerende vis havde kæmpet sig hele vejen.

Finalen blev et sandt stormløb mod Airdrie United og The Spiders havde chancer til en kæmpe sejr, men Airdries defensiv var stærk og keeperen var ramt af held på en særdeles vigtig dag.

Dermed begyndte det mere og mere at lige i finale, som skulle ud i forlænget spilletid, men så skete der en afgørende ting. I det 86. minut må Ian Davidson forlade banen skadet og da Nobody aldrig har en reservekeeper, måtte Matt Walker (engelsk højre back) indtage pladsen mellem stængerne.

Dette blev fatalt set med Spiders-øjne, da Airdrie i det efterfølgende angreb forholdsvis let kunne score til 1-0. Trods pres i slutminutterne, så sikrede Airdrie United sig en meget overraskende pokalsejren

Skotsk triumf i Champions League
Milan besejrede Spiders

Sidst vi så på Champions League lignende The Spiders klare favoritter til ”mesterskabet” og i de efterfølgende runder skuffede de ikke. Fiorentina blev sikkert sendt ud, lige som FC Porto fik en over næsen med 5-1, men dermed skulle det være slut.
Stor triumf for Celtic

I semifinalen ventede Milan og i det første opgør på Hampden Park brændte The Spiders chancer på samlebånd, hvorfor det meget skuffet sluttede 0-0. Dermed ventede der en hård opgave på San Siro og med flere skader var The Spiders bl.a. nød til at starte med 16-årige Eriksen på midtbanen.

Dette skulle blive straffet meget hårdt. Paul ’Magic’ Richards og Milan blæste The Spiders hjem til det skotske med en 0-4 i bagagen og dermed sluttede årets CL-eventyr.

…men det skotske CL-eventyr levede fortsat, da Celtic havde kvalificeret sig til finalen og her vandt de overraskende 1-0 over Milano. Dermed blev CL-trofæet på skotske hænder.

Dusty78DK
Manager

« Svar #636: 11 Feb 2008, 12:49 »

Det er for vildt at du er fortsat med dette spil.

RESPEKT!!  Thumbs Up

rammy
Ynglingespiller

« Svar #637: 11 Feb 2008, 13:10 »

Det er utroligt du er nået så langt med det spil. Jeg mener sæson 2024/2025! Jeg mister som regel altid selv interessen når de " originale " spillere bliver gamle og går på pension. Respekt !

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #638: 11 Feb 2008, 13:16 »

Tak, tak Hævet Øjenbryn

Det er utroligt du er nået så langt med det spil. Jeg mener sæson 2024/2025! Jeg mister som regel altid selv interessen når de " originale " spillere bliver gamle og går på pension. Respekt !

Af en eller anden grund, så har jeg altid haft interessen for at se, hvor langt jeg har kunne køre med de enkelte klubber og ikke fokuseret så meget på de enkelte spillere iht. om de er kendte eller ej. Finder det interessant at finde nye talenter og så se, hvor langt man kan "bære" dem...

...er nok lidt en FM-særling crazy

Don Abramovich
Manager

« Svar #639: 11 Feb 2008, 13:24 »

Det er for vildt at du er fortsat med dette spil.

RESPEKT!!  Thumbs Up
Enig med Dusty!

Virkeligt flot du har spillet på spillet i så lang tid og blogget om det i over et år Thumbs Up Respekt for that!  Shockeret

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #640: 11 Feb 2008, 17:50 »

det er squ godt gået.. og opdateringerne bliver ved med at holde et højt niveau... glæder mig rigtig meget til den store update du har i støbeskeen.. forhåbentlig lader den ikke vente på sig lige så lang tid som nogle af de tidligere Opstemt

dog surt at du røg ud i de afgørende kampe.. viser hvor vigtigt det er at ramme dagen hver gnag når det er playoff

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #641: 11 Feb 2008, 19:56 »

det er squ godt gået.. og opdateringerne bliver ved med at holde et højt niveau...

Jeg vil gøre mit bedste!

dog surt at du røg ud i de afgørende kampe.. viser hvor vigtigt det er at ramme dagen hver gnag når det er playoff

Det gør nu spillet så underholdende, da man aldrig ved hvad næste kamp bringer Wink

PS. Næste updates opload er pt. usikker!

-LFC-
Manager

« Svar #642: 11 Feb 2008, 19:57 »

Alt for nice blog Opstemt

lasseher
Reserveholdsspiller

« Svar #643: 13 Feb 2008, 22:45 »

hvornår kommer der en update? crazy

Citat
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

crazy

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #644: 14 Feb 2008, 09:18 »

Tålmodighed, Tålmodighed Hævet Øjenbryn

Det tager jo lidt tid at komme igennem en sommerpause med to hold, hvor der sker et hav af aktiviteter...spill ede 1 timer i aftes og nåede kun til den 16. juni..., men allerede nu kan jeg melde om interessante aktiviteter i klubberne...:

- En meget glædelig nyhed samt en ekstremt trist nyhed på stadion-fronten...
- Rekordsalg af forsvarsspiller fra Queen's Park til Liverpool
- Rekordtransferbudge t til The Spiders
- The Shire skal være meget skarp i transferhandlen - få midler til nye spillere

Ja, der er noget at glæde sig til...

Næste update - håber den lander på søndag...men kan ikke give nogen garanti Huh

Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 55 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010