Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23502
0 Brugere, 1035 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
The Spiders er færdig :o(
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Vil du fortsat følge denne blog efter Davidsons sidste sæson?
Ja, helt klart
23 (60,5%)
Kun ind i mellem
4 (10,5%)
Nej, formentlig ikke
1 (2,6%)
Det kommende FM 09 vil være min prioritet!
1 (2,6%)
Vil hellere have du starter en ny blog i FM09!
9 (23,7%)
Antal Stemmer: 38
Sider:
1
...
40
41
[
42
]
43
44
...
55
Forfatter
Emne: The Spiders er færdig :o( (Læst 154791 gange)
Erhardt
Førsteholdsspiller
Sv: The Spiders: Sæsonen 2024/2025
«
Svar #615:
11 Jan 2008, 07:38 »
Tak til b0nb0n, Moribimur og Bovski - med de fine ord er der jo lagt lidt af en "pres" på mine skuldre til at levere en seriøs update i morgen..., men jeg kan allerede nu løfte sløret for, at det bliver det længste interview til dags dato på min blog. Det er skrevet og mangler blot finpudsningen, hvilke vil ske i morgen tidlig
Citat af: Numquam Moribimur 10 Jan 2008, 14:23
Denne bloggen er så bra at jeg ble inspirert til å starte i skotsk fotball selv. Jeg tok over Aberdeen med ønske om å vinne noe, og å ta klubben tilbake til nivået det var på på 80-tallet. Etter mager suksess med klubber som Crystal Palace, Plymouth Argyle, NEC, Newcastle, PSG og Atletico Madrid knakk jeg endelig koden og vant 5 av 6 seriemesterskap samt et CL-trofé med Aberdeen. Utrolig morsomt å spille og en flott klubb/liga å dyrke fram unge talenter. MEN, så halvveis i 7. sesong fikk jeg "crash dump" og uansett hva jeg gjorde skjedde det 3. januar hver gang, så jeg måtte forkaste spillet.
Ergo har jeg nå tatt steget over til FM2008, men jeg har begynt med Aberdeen igjen og skal ta dem til topps og vel så det! All ære til Erhardt for å ha vist hva for en flott liga SPL er!
Super gået med Aberdeen, men trist det crashede... Jeg vil ønske dig held og lykke med det nye Aberdeen-game og de udfordringer der må være der
En gang FM - altid FM
Erhardt
Førsteholdsspiller
«
Svar #616:
12 Jan 2008, 07:22 »
Den 15. oktober 2024
Statement fra to aldrene herre i gamet
Mr. Nobody og Ian Davidson kan begge efterhånden kalde sig Mr. Queen’s Park. Begge startede i klubben i 2006 uden nogen havde den store forventning til dem, men igennem de sidste 18-19 år har begge leveret solide præstationer og været en væsentlig del af den succes der har tilflydt klubben og dens fans.
Derfor er det en ære at kunne præsentere et dobbelt interview med de to herre her i The Herald.
Halvvejs i trænerembedet – hvad så?
Mr., Nobody, du er efterhånden blevet 47 år og har været tilknyttet The Spiders i mere end 18 år med en pæn størrelse succes. Bliver du aldrig ’mæt’ og ønsker nye udfordringer?
Skotland: Nobody’s andet hjem
Da jeg startede havde jeg aldrig troet på denne udvikling, som der er sket med The Spiders. Derfor havde jeg da en idé om, at jeg godt på sigt kunne skifte trænersædet ud med et sæde hos en større klub, men som tingene udviklede sig blev mine følelser større og større for The Spiders og i dag er klubben en del af mit liv. Et liv som jeg er godt tilfreds med!
Mættet af titler – nej, på ingen måde. Hvem ville også blive det. Det er altid en fornøjelse at vinde kampe og turneringer, både store som små, hvorfor det er en fornøjelse at det er muligt her i klubben.
Med spørgsmålet omkring udfordringer, så mener jeg, at der altid er udfordringer i en klub og udfordringerne bliver ikke mindre af, at man er træner i en stor klub som Queen’s Park. Alle andre klubber vil slå os, mens klubben ønsker succes i hver eneste kamp, så derfor er det da noget af et pres der er på en – for hele tiden at få holdet til at præstere det optimale.
Du havde på et tidspunkt sat noget af en udfordring op for klubben, nemlig det at der kun skulle benyttes egne skotske talenter på holdet. Det lykkes dig også at vinde Champions League med denne strategi, hvorfor er du gået væk fra den på det seneste?
Jeg havde meget gerne fortsat min strategi, men to forhold har det i de sidste 2 sæsoner gjort det umuligt. Det første er, at klubben fortsat blander sig i spillerhandler til trods for vi er en af de mest succesrige klubber i verden. For det andet har talenterne simpelthen ikke været der. Det sidste store talent vi fik, var svenske Marko Blomberg for 2 år siden. Han ville jo ikke have en chance i forhold til den oprindelige strategi, men grundet spillermangel er han i dag en del af 1. holdstruppen og har gode muligheder for at blive en væsentlig del af truppen. Dog er der et par unge skotske spillere, som jeg holder et ekstra øje med
Er der intet der kan få dig til at forlade klubben?
Hampden Park foran udvidelse eller udskiftning?
Jo, jeg har sat stolen for døren nu. Jeg har givet klubbens ledelse 5 år til at finde en løsning omkring vores tilskuerkapacitet. Der er udsolgt til alle vores kampe og fansene råber på flere pladser, så nu må der bare ske noget. I de to forrige sæsoner har klubben givet mig medhold, men projektet er begge gange blevet stoppet af kommunen. I år gav klubben mig også medhold – uden der kom et efterfølgende afslag fra kommunen, så jeg har et håb om der er ved at ske noget. Hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg godt vil kan have det dobbelte til nogle af vores kampe.
Æblet falder ikke langt fra stammen siger man. Din søn har stor succes hos The Shire. Hvorledes vurdere du hans chancer for succes?
Hans succes skal selvfølgelig ses i lyset af, at han har fået stor hjælp fra The Spiders i de første sæsoner, men når det er sagt skal han selvfølgelig kunne styre tropperne og det har han gjort til UG. I år bliver han for alvor sat på prøve. I 1. division er The Shire oppe i mod gode modstandere og det viser tabellen også. Her efter 9 kampe ligger de på en 3. plads, men blot med 1 pts. op til 1. pladsen, så der meget intens kamp om den vigtige 1. plads der giver adgang til Premier League.
Umiddelbart må The Shire samt St. Mirren være favoritter til pladsen. St. Mirren har erfaringen og et godt hold, mens The Shire på dagen har ligaens bedste hold. Det beviste de, da de i 3. runde af den store pokalturnering formåede at slå Premier League-klubben Hearts (4-3) og tidligere har slået ’deres storbror’ Falkirk i den lille pokalturnering. Hvis de skulle sikre oprykning til Premier League vil duellerne mellem os og dem blive spændende på sigt, for pt. er de meget langt fra vores niveau – både hvad angår spillermateriale og klubbens faciliteter.
Hans periode som landstræner har dog været noget mere bekymrende. Med 1-1 mod Cypern (A) i første opgør og nederlag til Polen (A) i andet havde man sine bange anelser for, at han havde påtaget sig for mange opgaver, men i 3. kamp var der en anden gejst og der vandt de flot 2-0 over den anden gruppefavorit, nemlig Grækenland (H), så intet er afgjort her.
Ian - en snak om fremtiden og den øgede konkurrence
Spiders Superman
Du startede som blot 15-årig her hos The Spiders og blev efter din 16-årige fødselsdag 1. keeper her i klubben. Efter flere gode sæsoner valgte du at skifte til Arsenal – hvorfor valgte du at komme tilbage?
Mr. Nobody har altid vist mig stor tillid og efter skiftet udtrykte han flere gange, at han ønskede mig tilbage i målet og da han kunne præsentere en kontrakt for mig der var bedre end den jeg havde hos The Gunners, så var valgte ikke svært. Jeg kunne få bedre vilkår og samtidig få lov at spille i den klub der ligger mit hjerte nærmest. En beslutning jeg aldrig har fortrudt.
Hvorfor skiftede du så til Arsenal til at starte med?
Jeg fandt det interessant at prøve noget nyt og så mente jeg opholdet i en ny klub ville styrke min profil, hvilke også blev tilfældet. Da jeg havde prøvet det meste med Arsenal kunne jeg vende ’hjem’.
Shilton: 1005 kampe og en aktiv karriere til det 47. år
Du er nu rundet 34 år og har dermed været i gamet i 18-19 år. Er du ved at være træt at fodboldlivet?
Nej, på ingen måde og mange af de bedste målmænd har jo først stoppet deres aktive karriere i slutningen af trediverne, så derfor håber jeg da, at jeg fortsat har mange år tilbage. Men det afhænger jo af træneren, hvorvidt han fortsat mener jeg er den bedste. Men personligt har jeg et mål der hedder 25-års jubilæum. Det ville være stort, hvis jeg kan fortsætte til jeg er 41.Men Shilton slår jeg ikke.
Føler du et pres fra de andre målmænd i klubben?
Det er klart, at der i en klub som Queen’s Park skal være flere gode spillere til de enkelte pladser og konkurrence er da også blot med til at holde en i ekstra form. Jeg kan ikke andet end yde mit bedste og så håbe på kampe, men det er klart – at der skal ikke mange fejl til før klubbens to andre landsholdkeepere (for henholdsvis Argentina og Colombia) står klar. Begge målmænd vil uden tvivl kunne begå sig i den skotske Premier League. Santamaria har vikarieret for mig 3 gange og har gjort det flot, mens Pablo gør en rigtig god figur i Olympiakos.
The Spiders fylder 1 år
Sådan! The Spiders lever fortsat efter 1 år
For lidt over et år siden startede jeg mit første spil i FM07 med Kaiserslautern og hertil startede jeg min første blog. Min succes med Kaiserslautern var helt i top, men det var min blog ikke. Den indeholdte ingen billeder og min opsætning var på det jævne. Min interesse for K’lautern-spillet forsvandt, da jeg allerede i 2. sæson blev tysk mester, hvorfor spillet blev slettet og dermed døde min blog.
Jeg måtte finde større udfordringer og her fandt jeg amatørklubben Queen’s Park i den skotske 3. division. Se det var en udfordring af dimensioner – i hvert fald for mig.
Efter at have fået nogle gode råd af brugere her på siden samt læst en god guide omkring indsæt af billeder besluttede jeg for at forsøge med endnu en blog – omkring mine drenge fra The Spiders. Første update blev lanceret den 12. januar 2007 kl. 18.06
Tiden er fløjet af sted og en masse er sket med mit spil (det er blevet til et par sæsoner) og med min blog…og i dag er det et år siden, at eventyret omkring The Spiders startede. Aldrig havde jeg troet, at min blog skulle fortsætte så længe.
Jeg takker for alle feedback – både positive og negative (konstruktiv kritik er en god vej til succes) og håber jeg også for fremtiden kan bringe flere kapitler til eventyr om (efterhånden legendariske) The Spiders.
-Erhardt
En gang FM - altid FM
Alfster
Blogmester
«
Svar #617:
12 Jan 2008, 10:37 »
Stort tillyke med 1 års fødselsdag. Det er skarpt at du har bibeholdt spillet så lang tid.
Håber du fortsætter, så måske fmfreaks bedste blog ikke stopper.
Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021
JimmyGP
Manager
«
Svar #618:
12 Jan 2008, 11:05 »
Stort tillykke med fødselsdagen.. Synes det er fantastisk at den kører videre.. KUTGW
- Veni, vidi, vici -
Mickelborg
Landsholdsspiller
«
Svar #619:
12 Jan 2008, 11:24 »
Det er rigtig fedt denne blog kører i nu og så har den kørt i helt år nu. Stort tillykke her fra.
Og håber den forsætter i rigtig lang tid i nu.
Brøndby IF - Tottenham hotspur
N17
Manager
«
Svar #620:
12 Jan 2008, 11:29 »
den bedste blog set over hele 2007 - og vildt den har holdt så længe.. Tror desværre problemet for denne blog var at den havde en downperiode sidst på året, og mange brugere derfor kun kunne huske OODT.. .Det gælder for så vidt også de andre nominerede blogs, der ingen der gider tjekke hele bloggen igennem, så de stemte på den eneste de havde læst
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
Erhardt
Førsteholdsspiller
«
Svar #621:
12 Jan 2008, 13:02 »
Tak for lyk-ønskningerne alle sammen
Jeg håber da også selv på den fortsætter og fortsætter...
Citat af: John Spurs 12 Jan 2008, 11:29
den bedste blog set over hele 2007 - og vildt den har holdt så længe.. Tror desværre problemet for denne blog var at den havde en downperiode sidst på året, og mange brugere derfor kun kunne huske OODT.. .Det gælder for så vidt også de andre nominerede blogs, der ingen der gider tjekke hele bloggen igennem, så de stemte på den eneste de havde læst
Det er uundgåligt med downperioder, når man er familiefar og har fuldtidsarbejde, hus og have, men trods downperioden synes jeg det er god stil, at der fortsat er så mange der følger min blog - det er langt bedre end hvilke placering jeg fik..., selvom jeg synes en 2. plads er flot
En gang FM - altid FM
b0nb0n
Landsholdsspiller
«
Svar #622:
14 Jan 2008, 11:09 »
Super update..... Glæder mig til den næste "rigtige" update
Wolverhampton - Klubben i England
Erhardt
Førsteholdsspiller
«
Svar #623:
15 Jan 2008, 08:49 »
I må have lidt tålmodighed med næste opdatering, da mit spil som min. kommer til at ligge stille resten af måneden grundet flere projekter. Jeg vender tilbage med nyt om The Spiders i starten af februar
En gang FM - altid FM
Erhardt
Førsteholdsspiller
«
Svar #624:
30 Jan 2008, 07:50 »
Tiden går - og jeg er endnu ikke kommet videre..., men for at have et mål at holde mig selv op i mod og samtidig give jer en dato - så bliver næste opdatering søndag den 10. februar...
...jeg ved der er lang tid til, men jeg er simpelthen begravet af div. ting...
The Spiders forever
En gang FM - altid FM
b0nb0n
Landsholdsspiller
«
Svar #625:
30 Jan 2008, 08:27 »
Uha, der er lang tid til, men sådan er det jo..... Men så er det godt at det er værd at vente på
Wolverhampton - Klubben i England
Toni
Førsteholdsspiller
«
Svar #626:
31 Jan 2008, 15:02 »
Citat af: b0nb0n 30 Jan 2008, 08:27
Uha, der er lang tid til, men sådan er det jo..... Men så er det godt at det er værd at vente på
Det har du ret i!
Lang tid siden sidst!
Erhardt
Førsteholdsspiller
«
Svar #627:
05 Feb 2008, 09:20 »
Den 18. januar 2025
Sikre præstationer af Nobody og Jensen
-The Spiders verdens bedste igen igen
Spilleglæde bobler endnu en gang i Glasgow, her de lokale helte fra Queen’s Park. I de forrige sæsoner har der været meget tæt kamp om top3 i den bedste skotske liga, da spillerne fra The Spiders’ ikke har levet helt op til tidligere præstationer, men i år er de tilbage i den gode gamle stil. De leverer den ene pragtpræstation kamp efter kamp – lige meget hvilke turnering det drejer sig om.
Årsagen til denne forvandling skal måske findes i, at Mr. Nobody er begyndt at rotere langt mere med sine spillere, hvorved ingen bliver trætte. Dermed for unge som gamle masser af kampe i benene og derved er der ingen der er uundværlige.
Bank og Scotland Premier league
Til trods for at vi kun er nået lidt over halvvejs i sæsonen, så er der ingen tvivl om, at The Spiders blvier mestre i år. De har blot tabt en kamp og øger dermed nærmest forspringet til de øvrige guldkandidater runde efter runde, da de spiller som nat og dag.
Dermed har The Spiders et forspring på 8 pts. ned til Dundee United, mens Hibernian ligger på 3. pladsen og Celtic indtager 4. pladsen hele 18 point efter. I bunden af ligaen kæmper Dunfermline Ath om at klare frisag. De har 10 point op til 11. pladsen!
Verdensmestre på overbevisende stil
Sambabold ved VM
The Spiders kampe ved dette års VM for klubhold blev noget af en magtdemonstration. I semifinalen blev Raja Casablanca kørt over med 5-0, mens Cruzeiro i finalen blev slagtet og begravet med hele 8-0. Turneringens store spiller blev italiensk Mariani som spillede i stedet for en skadet Bone. Mariani spillede med et snit på 9.5 og scorede 4 mål.
Champions League – plads til reserverne
4 kampe og 4 sejre. Dermed var 1. pladsen sikret i gruppe med Steaua, Palermo og Leverkusen. Derfor blev de sidste to kampe brugt til at give noget erfaring de unge spillere, herunder bl.a. den 16-årige danske landsholdspiller Allan Eriksen.
De to sidste kampe blev en acceptabel forestilling, da det hjemme blev til en sejr over Palermo med 3-0, mens The Spiders i den sidste kamp i Leverkusen fik klø, 1-3.
I næste runde venter Fiorentina, et opgør hvor The Spiders må påtage sig favoritværdigheden.
Spændende kamp venter forude
I den lille pokalturnering venter forude semifinalerne og her venter der noget af et opgør. East Stirling skal op i mod mægtige Queen’s Park, det er far mod søn, milliardforretninge
n mod amatørklubben… At The Spiders er i semien er ingen overraskelse, med at Emil Jensen har fået The Shire i semifinalen er et mirakel, da de bl.a. har lagt to Premier League modstandere ned ind til videre.
Der er ingen tvivl om, at The Spiders er kæmpe favoritter, men det bliver spændende at se, hvor langt The Shire har op til The Spiders, specielt set i lyset af, at The Shire formentlig skal prøve kræfter i den bedste liga i den kommende sæson.
The Shire på vej til SPL
Udvidet – men ikke nok
Takket være Morten Lykke og Harri Saarela er The Shire stærkt på vej til Premier League. Pt. indtager klubben 1. pladsen med 10 pts. ned til Motherwell, Lykke har været helt fantastisk i buret og har dermed vist, at han er en spiller med en vis kaliber, men har formentlig ikke niveauet til at følge klubben op, da han her tidligere har fejlet for The Spiders.
Derimod er Saarela en spiller som har niveauet til de største turneringer. Han score som det passer ham og har tidligere taget pis på Hearts. Efter 29 kampe har han indtil videre scoret 25 mål. Dette har også fået Chelsea og Celtic til at byde på ham, men et prisskilt på 5 mio. £ har indtil videre holdt dem tilbage. Et prisskilt som formentlig vil stige, hvis oprykningen bliver en realitet.
Spiller for fulde huse
Til trods for at The Shire endnu er lillebroderen i byen Falkirk, som spiller klubben konstant for fulde huse og det er til trods for, at man har udvidet Firs Park fra 768 pladser til 3324 pladser.
Næste artikel bliver et særtillæg med det spændende opgøret mellem East Stirling og Queen’s Park.
En gang FM - altid FM
JimmyGP
Manager
«
Svar #628:
05 Feb 2008, 10:16 »
Flot update Erhardt.. Det er som sædvandligt en fornøjelse at læse med.. KIU
- Veni, vidi, vici -
lasseher
Reserveholdsspiller
«
Svar #629:
05 Feb 2008, 10:23 »
Citat af: Erhardt 30 Jan 2008, 07:50
Tiden går - og jeg er endnu ikke kommet videre..., men for at have et mål at holde mig selv op i mod og samtidig give jer en dato - så bliver næste opdatering søndag den 10. februar...
...jeg ved der er lang tid til, men jeg er simpelthen begravet af div. ting...
The Spiders forever
Det blev ikke helt den 10. den kom men næsten men igen en dejlig update
Citat
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd
Sider:
1
...
40
41
[
42
]
43
44
...
55
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »