home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1160 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Spiders er færdig :o(
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du fortsat følge denne blog efter Davidsons sidste sæson?
Ja, helt klart
- 23 (60,5%)
Kun ind i mellem
- 4 (10,5%)
Nej, formentlig ikke
- 1 (2,6%)
Det kommende FM 09 vil være min prioritet!
- 1 (2,6%)
Vil hellere have du starter en ny blog i FM09!
- 9 (23,7%)
Antal Stemmer: 38

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: The Spiders er færdig :o(  (Læst 154925 gange)
Erhardt
Førsteholdsspiller

Sv: The Spiders – Fra 3. div til udfordringen i SPL!!!
« Svar #210: 02 Apr 2007, 08:30 »

Queen's Park nyt
The Spiders satser stort

Med en kæmpe bunke penge i bagagen har Nodoby og Brad Friedel rejst rundt i store dele af verden og forhandlet med et hav af spillere. Og med et forbrug på 14,5 mio. £ har The Spiders fået 6 nye spillere, hvoraf 5 af dem vil indgå en 1. holdstruppen.
Midtbanen er styrket væsentligt

Den største bekymring hos The Spiders og klubbens fans var spørgsmålet om, hvem der skulle tage over efter Ian på målmandspladsen. Hele 23 emner har været under den store lup, men til sidste endte det med et felt på 3 keepere. 2 fra sydamerika og en enkelt fra Europa. Da der var stor usikkerhed omkring arbejdstilladelser til de to fra sydamerika, valgte Nobody at fokusere på det tjekkiske stortalant David Sterba (18 år) fra Sparta Prague.

Til trods for 4 U21-landskampe havde Sterba's værdi ikke nogen skræmmende effekt, da han blot havde en markedsværdi på 25k £. Nobody bød 50k £ og dette acceptere Sparta. Friedel havde rated ham som en målmand med en fantastisk fremtid fulgt af kommentaren, at vi skulle "sign him at any costs"! Det gjorde vi så!

Derudover er det blevet til 3 nye ansigter på midtbanen. Klubben har aldrig haft en reel konkurrence om pladserne på midtbanen, hvor klubben også har været såbar i situationer med skader og karantæner. Med 3 nye spillere, samt en på loan burde dette problem være ryddet af vejen.

De 3 nye er Jan Vagner, som er hentet for 6,25 mio. £ i Reading (dannet i 09-sæsonen). Den næste er Luciano, som er hentet i Sao Paulo for 1,5 mio. £ (dannet i 2011-sæsonen). Sidst er der Gay Assulin som er hentet i Bolton for 5 mio. £. Assulin har fået sig fodbold-opdragelse i FC Barcelona og er en meget interessant spiller. Derudover har klubben som en yderligere backup lånt Devrim fra Villareal.

I forsvaret er Fevhat kommet til, hvor han skal agere som backup. Pris 1 mio. £ (fra Dortmund)

Spillerpræsentation er
Team Instructions http://img83.imageshack.us/img83/5820/instructionsmu6.jpg
Sterba http://img225.imageshack.us/img225/558/gkdavidsterbaht0.jpg
Ferhat http://img83.imageshack.us/img83/1848/dtecfikferhatjt7.jpg
Devrim http://img216.imageshack.us/img216/8190/mbasogludevrimlz4.jpg
Assulin http://img225.imageshack.us/img225/1862/mgayassulincb5.jpg
Vagner http://img224.imageshack.us/img224/3286/mjanvagnervf6.jpg
Luciano http://img225.imageshack.us/img225/5797/mlucianoci0.jpg
Gilmour http://img149.imageshack.us/img149/9594/sstephengilmourzf0.jpg

De første runder i SPL

De første to kampe er afviklet i SPL, hvor The Spiders i to udekampe har hentet 4 pts. De første tre pts. blev hentet i Edinburgh, hvor det blev til en god 1-0 sejr over Hibernian. 'Magic' blev kampens matchvinder.

I den anden kamp blev det meget skuffende blot til 1-1 hos Dundee Utd. The Spiders væltede i chancer og spillede endda i store dele af 2. halvleg 11 mod 10, men ind ville bolden ikke. Luciano fik scoret hans første Spider-mål.

God Påske
« Seneste Redigering: 02 Apr 2007, 08:32 af Erhardt » Logged

En gang FM - altid FM Smiley

7kfum
Gæst

« Svar #211: 02 Apr 2007, 11:18 »

Det ser jo godt ud for Spiders! En ny æra er kommet!

mrfair
Gæst

« Svar #212: 02 Apr 2007, 12:47 »

Go Spiders!

Det er da også lidt spændende om du kan holde på alle dine spillere. Der er lige en håndfuld "wanted"...

Schram
Juniorspiller
**

« Svar #213: 02 Apr 2007, 14:01 »

Hej "Mr Nobody" dine nye spillere ser meget spændende ud, håber at du kan holde på din bagkæde ellers ser det skidt ud. Men mon ikke du kan holde på dem? Du skal jo igen spille CL. Glæder mig til næste update.

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #214: 09 Apr 2007, 09:58 »

Hvornår får vi en update?Huh??

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #215: 09 Apr 2007, 11:20 »

Hvornår får vi en update?Huh??

Manden er blevet gift i denne weekend - giv ham en chance for at komme ud af sengen, ikke?!  funny

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #216: 09 Apr 2007, 11:32 »

Tak for 'forsvaret'  Wink

Det er nu først på lørdag jeg skal giftes...men den seneste uge har været stram i forhold til påskeaktiviteter og med 5 dage til bryllupet har jeg lidt travlt med forberedelserne..., men jeg har i morges fået kæmpet mig igennem den første halvdel af efterårssæsonen..., så jeg håber på at kunne opdatere min blog i morgen Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #217: 09 Apr 2007, 11:52 »

Tak for 'forsvaret'  Wink

Det er nu først på lørdag jeg skal giftes...men den seneste uge har været stram i forhold til påskeaktiviteter og med 5 dage til bryllupet har jeg lidt travlt med forberedelserne..., men jeg har i morges fået kæmpet mig igennem den første halvdel af efterårssæsonen..., så jeg håber på at kunne opdatere min blog i morgen Smiley

Ups, my mistake.

Held og lykke i næste weekend  Thumbs Up

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #218: 09 Apr 2007, 16:02 »

Tænk at taktikkerne kan være så enkle og virke så godt Smiley

Jeg kunne også godt tænke mig at se et SS af magic Smiley

Jeg er jo selv Tottenham og har ikke vundet en skid i de første 2 sæsoner ved bare ikke hvad jeg gør galt Huh
Arsenal Chelsea og Manchester kan jeg bare ikke slå endnu

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #219: 10 Apr 2007, 07:29 »

The Spiders fortsætter de gode takter

Hvis nogle troede at The Spiders sidste års triumf i SPL var en engangsforestilling, så tog de fejl. Med et hav af forstærkninger i sommerpausen har The Spiders endnu en gang lagt sig tungt i toppen af ligaen.

Bank of Scotland Premierleague

De første 10 runder er afviklet og The Spiders har lagt sig i toppen og indtager pt. 1. pladsen. Dette er sikret via en meget stærk hjemmebane, hvor al modstand er fejet af banen, mens det har knebet lidt mere på udebane. Her er det nemlig i de 5 opgør ’blot’ blevet til 2 sejre, 2 uafgjorte og 1 nederlag.

Nederlaget blev endnu en gang til Celtic, som har en fantastisk statistik efterhånden mod The Spiders på Celtic Park. De 2 uafgjorte, begge 1-1, var mod Dundee Utd. Og Motherwell. De bedste sejr i de første 10 runder er uden tvivl 4-0 sejren hjemme på Hampden Park, hvor Rangers fik en fodboldlektion!

Årets overraskelse er indtil videre Dundee Utd. Med 22 pts. i deres første 10 kampe ligger de blot 1 pts. efter The Spiders. Rangers indtager 3. pladsen, mens Celtic er nr. 4 – 4 pts. efter The Spiders.

Inverness måtte en tur ned i sidste sæson og dem som har overtaget pladsen – gør det indtil videre fornuftigt. Gretna har hentet 9 pts. i deres første 10 kampe og indtager dermed 8. pladsen. Hibernian har ’fornøjelsen’ af at indtage dumbo-pladsen med 7. pts.

Scottish Cup

The Spiders tådte ind i denne turnering i 3. runde. Her skulle de en tur til Ross County, som frister en tilværelse i den skotske 1. division. Ross C. havde dog intet at stille op i med de skotske mestre fra Queen’s Park. Gilmour, Portillo og Craig sikrede The Spiders en 3-0 og dermed adgangsbilletten til kvartfinalen.

Champions League

Med titlen som skotske mestre havde The Spiders allerede kvalificeret sig til hovedturneringen i CL, men da der skulle trækkes lod havnede The Spiders i 4. seedings-pulje, da de endnu ikke har hentet nok pts. i Europa til en bedre seeding. Derfor var det med spænding, at der blev trukket lod.

Den bedste lodtrækning

Da de første 3 seedingslag var fordelt, var der kun en gruppe som var interessant for The Spiders, nemlig gruppe E…og til Mr. Nobody’s store glæde var det også i denne pulje, at The Spiders havnede i. De 3 modstandere var Chelsea, Heerenveen og Steaua.

1. kamp - ude mod Steaua.
Denne kamp blev aldrig rigtig interessant. The Spiders stod på hele kampen og sikrede sig sikkert en 3-0 sejr.

2. kamp - Battle of Britian
Hjemme på Hampden Park skulle The Spiders forsøge at spille op til dans med Chelsea. Chelsea som havde 2 tidligere Spiders-drenge på holdet, nemlig Millán og Jacob Johansson. Det blev et meget tæt opgør, hvor begge hold prøvede at være foran, men kampen sluttede uafgjort 2-2.

3. kamp - hjemme mod Heerenveen
Lige som Steaua havde Heerenveen ikke de store chancer. Kampen var konstant på The Spiders betingelser, alligevel lykkes det kun for The Spiders at vinde 1-0.

Med en delt 1. plads med Chelsea virker The Spiders allerede videre.

Interview
Nyder livet i Glasgow

The Spiders manager Mr. Nobody har endnu en gang indvilget i et interview omkring holdet præstation og resten af sæsonen.

I ligger nr. 1 og har succes i de øvrige turneringer. Har du nogle ønsker til forbedringer?

Nej, det kan jeg ikke påstå. Vi har haft en fantastisk start og holder vi dette niveau kommer vi også langt i år…og forhåbentlig lidt længere end sidste år.

Hvad mener du med det?

Jeg vil gerne gentag succesen i SPL, men så vil det også være rart med en pokal-titel i år. Derimod har jeg ikke noget håb om succes i CL endnu. Vi er godt kørende, men min trup er ikke 100% sammenspillet endnu og derfor må jeg vente et par sæsoner endnu på dette.

I fik et hav af nye spillere i sommerpausen – hvad er status med dem?

Der er ikke nogle af dem, som er 100% oppe i gear endnu. Det kræver selvfølgelig lidt tid at finde sig til rette i klubben og i Glasgow, men flere af spillerne viser lovende takter. Den der har gjort det stærkest er Gay Assulin, men med en fodboldopvækst i Barcelona har han jo også er bedre bagage end de fleste.

Der er mange som var bekymret for erstatningen for Ian – hvordan vil du bedømme Sterba?

Sterba har gjort det godt, men han har meget at lære endnu. Han har dog allerede flere clean sheet, så der ser lovende ud. Jeg er ikke i tvivl om, at han bliver en fantastisk målmand. Han er blot 18 år - hvad kan han ikke udrette om 5 år!

rynke
Reserveholdsspiller

« Svar #220: 10 Apr 2007, 11:26 »

at du har spillet i så lang tid... Shockeret

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #221: 10 Apr 2007, 11:36 »

Klasse Opstemt

Held og lykke med den nye målmand?

Hvordan går det med Ian i hans nuværende klub?

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Alfster
Blogmester

« Svar #222: 10 Apr 2007, 11:49 »

Så har  lige brugt en time på at gennem læse din Blog. Jeg har selv spillet med dem i FM2005.

Super klub. 

Du har gjort det fantastisk, bare bittert du har en chairman der har dollartegn i øjnene.

Ser frem til at følge bloggen frem mod CHL titlen.

SUPER!!!!!

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

mrfair
Gæst

« Svar #223: 10 Apr 2007, 14:47 »

Super resultater indtil videre. Hvad vil være tilfredsstillende i CL?

7kfum
Gæst

« Svar #224: 10 Apr 2007, 15:09 »

Det var igen fantastisk, kan ikke andet end at elske denne blog.. Smiley

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 55 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010