League Two 40. rundeBoston Utd (10. plads) – Cheltenham (6. plads)
Bookmakers odds:
1 2.50
X 3.00
2 3.75
Optakt: Dette er det man kalder en 6 points kamp, idet at det er et af de hold som ligger på playoff-pladserne pt. Min anfører Talbot er desværre skadet, i stedet for ham spiller Beaumont.
Kampen:
HT: En smuk afslutning på 1. halvleg, idet Whelan banker to mål ind, som virkelig gør det muligt at få 3 point fra denne kamp.
FT: This is the Noel Whelan SHOW!!! Hattrick af guden!
Resultat:
1-0 Noel Whelan 35. minut 23. sæsonmål
2-0 Noel Whelan 40. minut 24. sæsonmål
3-0 Noel Whelan 70. minut 25. sæsonmål
8/4-06
League Two 41. rundeBoston Utd (7. plads) – Carlisle (22. plads)
Bookmakers odds:
1 3.60
X 3.00
2 2.50
Optakt: Det er et krav til denne kamp, og det er en sejr, hvis jeg skal gøre nogen som helst forhåbninger om at ryge i playoff, selvom at jeg ligger på de pladser pt.
Kampen:
HT: Det ligner lidt en af de andre kampe til en forveksling. Tonsvis af chancer, men målene lader sig vente på sig. Jeg satser på at score på et tidspunkt i 2. halvleg, dog svært da Carlisle har 5 mænd i forsvaret.
FT: 15 chancer og man formår stadig ikke at score. Så er man selv uden om det! Det er ærgerligt at miste 2 point på sådan en kamp.
Resultat:0-0
15/4-06
League Two 42. rundeLincoln (2. plads) – Boston Utd (8. plads)
Bookmakers odds:
1 2.20
X 3.20
2 2.75
Optakt: En næsten umulig kamp på papiret. Dog er Lincoln næsten sikker på oprykning, så forhåbentligt er de ikke så motiveret. Desværre er David Noble skadet.
Kampen:
HT: Der er godt gang i kampen, nok grundet Lincolns 3-4-3. Vi kommer frem til mange halve chancer, men deres centrale forsvar gør det godt og lukker effektivt af for Whelan. I den anden ende har deres angribere også haft et par gode muligheder.
FT: Dette spil forsatte i 2. halvleg, og samme resultat indetraf som i 1. halvleg: 0-0.
Resultat:0-0
League Two 43. rundeBoston Utd (9. plads) – Leyton Orient (17. plads)
Bookmakers odds:
1 2.75
X 3.20
2 2.25
Optakt: Det burde være en sikker hjemmebanesejr, men man så hvordan det gik imod Carlisle og David Noble er stadig ude. Noel Whelan spares grundet træthed. Joachim overtager.
Kampen:
HT: En perfekt start ved scoringen i 1. minut, som gjorde det lidt mindre nervøst for os. Efter en halv time kom et sjældent mål fra generalen fra midterforsvaret, som forhåbentligt sikrede kampen.
FT: Fuldt fortjent sejr, som aldrig kom i fare.
Resultat:
1-0 Julian Joachim 1. minut 8. sæsonmål
2-0 Paul Ellender 30. minut 1. sæsonmål
3-1 Julian Joachim 91. minut 9. sæsonmål
League Two 44. rundeOxford (12. plads) – Boston Utd (7. plads)
Bookmakers odds:
1 2.00
X 3.20
2 3.20
Optakt: Dette er en meget vigtig kamp mellem to meget lige hold. Til kampen er Noel Whelan blevet klar, så forhåbentligt bomber han mig til en sejr.
Kampen:
HT: Dødssyg kamp indtil videre.
FT: Ikke et eneste skud inden for rammen.
Resultat: 0-0
League Two 45. rundeBoston Utd (7. plads) – Darlington (4. plads)
Bookmakers odds:
1 2.75
X 3.20
2 2.25
Optakt: Nu er der kun to kampe tilbage, og jeg ligger stadig på en 7. plads, nu med 2 point ned til nr. 8. Så det ser godt ud, hvis jeg kan få alle 3 point med hjem herfra, eller i hvert fald et uafgjort resultat. Nu er David Noble tilbage, så det kan forhåbentligt være en stor fordel for os, hvis han er 100 % fit for fight.
Kampen:
HT: Vi har kampen relativt under kontrol, og Nobles kasse 10 min før pause, gav os en godt udgangspunkt til 2. halvleg.
FT: Der kom gang i sagerne i 2. halvleg, og spænding kom kun grundet dårligt forsvarsspil hos os, idet at de udnyttede begge deres chancer til mål, men vi vandt heldigvis alligevel på 2 dødbolde.
Resultat: 3-2
1-0 David Noble 35. minut 10. sæsonmål
2-1 Paul Ellender 60. minut 2. sæsonmål
3-1 Alan Tate 62. minut 2. sæsonmål
Det var april måned, og man kan sige at det sluttede på det mest spændende tidspunkt.
Bestyrelsen er tilfreds med min indsats som manager for klubbe. Derudover er der et overskud på 25.000 pund for april måned..
I ligaen er jeg p.t. på en 7. plads. Det er stærkt tilfredsstillende, idet at det er en fremgang på 17 pladser i forhold til da jeg startede som manager for klubben og 3 pladsers fremgang på en måned

Tabte ikke i april måned. Dvs. 6 kampe, det blev til 3 sejre og 3 uafgjorte, som alle endte 0-0.
Spillerinfo:
Flest kampe:
Paul Ellender 48 kampe
Nathan Abbey 46 kampe
David Noble 45(1) kampe
Flest mål:
Noel Whelan 25 mål
David Noble 10 mål
Julian Joachim 9 mål
Flest assists:
Richard Evans 9 assists
Stewart Talbot 6 assists
Noel Whelan 6 assists
Flest MoM:
David Noble 6 stk
Noel Whelan 5 stk.
Richard Evans 4 stk.
AvR Rating:
Richard Evans 7.55 for 18(2) kampe
Alan Tate 7.44 for 16 kampe.
Robin Hulbert 7. 24 for 16(1) kampe
Derudover må I meget gerne komme med ris/ros og andre kommentarer, for jeg ELSKER respons på min blog, idet at det viser at der er interesse for den.