home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 629 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  The Road to Glory
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: The Road to Glory  (Læst 3012 gange)
C!V!C
Lilleputspiller
*

Sv: The Road to Glory
« Svar #15: 03 Dec 2005, 11:32 »

Virkelig lækker blog Saviola, kan specielt godt lide den måde du skriver på!

Ville også give thumbs up, på den måde du starter dit spil på. Selv har jeg ikke tålmodigheden til noget lign. FCK spillet er stadig mit første og eneste spil (udover et enkelt med en kammerat) i FM 2006  Shockeret

Men godt at se at du har fået så god en start i Boston, jeg tror dog næppe klubben kan holde på dig i så lang tid, der ville uden tvivl komme større klubber der godt kunne bruge dine manager evner Opstemt

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #16: 03 Dec 2005, 20:02 »

4/3-06
League Two 35. runde
Rushden (22. plads) – Boston Utd (17. plads)

Bookmakers odds: 1 2.50 X 3.00 2 3.75

Optakt: Ellender er klar igen efter hans skade, så han går ind i startopstillingen i stedet for Glenn Wilson, som er blevet skadet i mellemtiden. Det er den eneste ændring. Derfor burde være grundlag for at opretholde den gode stime!

Kampen:
HT: Fuldt fortjent er vi bagud 1-0 ved halvleg. Har haft meget svært ved at komme frem til nogle chancer. Måske er det fraværet af Whelan der er årsagen.
FT: At Alan Tate trækker nødbremsen som sidste mand i det 52. minut og får korrekt rødt kort, var ikke noget der just hjalp på chancerne. Dertil kommer at de scorede på det næste frispark. Men det største nederlag i min tid er en kendsgerning.
Resultat: 2-0 til Rushden.

11/3-06
League Two 37. runde
Boston Utd (17. plads) – Grimsby (9. plads)

Bookmakers odds: 1 2.75 X 3.20 2 2.25

Optakt: Noel Whelan is BACK! Forhåbentligt kan det gøre at Boston Utd vender kampen!

Kampen:
HT: Den ønskede Noel Whelan effekt er endnu ikke indtruffet, men et uafgjort resultat er også acceptabelt.
FT: Længe lignede det et uafgjort, som havde været et fint resultat. Men David Noble ville det anderledes. Så derfor i det 93. minut fik banket en kasse ind med hovedet!
Resultat:2-1 til Boston Utd
1-1 Sammy Igoe 33. minut 1. sæsonmål
2-1 David Noble 93. minut 7. sæsonmål.

18/3-06
League Two 38. runde
Rochdale(13.plads) - Boston Utd (14. plads)

Bookmakers odds: 1 2.50 X 3.00 2 2.65

Optakt: Dette er et af de opgør der skal vindes, hvis man vil nå en playoff-plads, som stadig er inde for rækkevide. Det kræver dog fantastisk godt spil i de sidste kampe.

Kampen:
HT: I starten af kampen var vi godt presset ned af Rochdale. Men da Noel Whelan scorede, vendte kampen, nok fordi Rochdale var meget chokeret over udviklingen. I slutningen af halvlegen var det derfor fortjent at Noble gjorde det til 2-0
FT: Efter pausen var det lidt mere stille og roligt fra vores side af. Vi lukkede kampen kort efter pausen til scoringen til 3-0. At Rushden så får en mand smidt ud senere, har ikke den store påvirkning på sagerne, udover at vi af ren medlidenhed begår et straffe, så de får reduceret.
Resultat: 1-3
0-1 Noel Whelan 11. minut 21. sæsonmål
0-2 David Noble 43. minut 8. sæsonmål
0-3 Sammy Igoe 53. minut 3. sæsonmål

25/3-06
League Two 39. runde
Bury(19. plads) - Boston Utd (11. plads)

Bookmakers odds: 1 2.50 X 3.00 2 2.65

Optakt:
Nu ligger vi på en 11. plads. Det medfører at playoff-pladserne ikke er så langt væk. Kampen i dag er en gylden mulighed for at maksimere chancen for at komme i playoff. Der er 4 point op med 7 kampe endnu. Det kræver dog at der er et par hold som taber point, mens jeg får tæt på max point. Meget usandsynligt, men nu tager vi en kamp af gangen.
Kampen:
HT: .Der skete det der ikke måtte ske på nuværende tidspunkt. Bury kom foran uden at jeg fik udlignet. Men chancerne er der, så mon ikke at det kommer?
FT: Som jeg spåede i pausen, kom der gang i affæren efter halvlegen, hvor vi hurtigt fik vendt kampen til vores fordel. Dog kom der lidt spænding i kampen da de udlignede, men som så mange gange før, så blev David Noble i de døende minutter, så håber om playoff-pladser lever stadig.
Resultat: 3-2 til Boston Utd
1-1 Richard Evans 49. minut 3. sæsonmål
2-1 Noel Whelan 52. minut 22. sæsonmål
3-2 David Noble 89. minut 9. sæsonmål

Det var marts måned. Som altid er der lidt info til sidst.

Bestyrelsen er tilfredse med mig. Derudover er der et underskud på 78.000 pund for januar måned.
Der er 65.913 pund i kassen nu.

I ligaen er jeg p.t. på en 10. plads. Det er stærkt tilfredsstillende, idet at det er en fremgang på 14 pladser i forhold til da jeg startede som manager for klubben og 7 pladsers fremgang på en måned

Fik 9 point i marts ud af 12 mulige.

Spillerinfo:
Flest kampe:
Stewart Talbot 44(1) kampe
David Noble 42(1) kampe
Paul Ellender 42 kampe

Flest mål:
Noel Whelan 22 mål
David Noble 9 mål
Julian Joachim 7 mål

Flest assists:
Richard Evans 8 assists
Stewart Talbot 6 assists
Noel Whelan 5 assists

Flest MoM:
David Noble 6 stk
Noel Whelan 4 stk.
Richard Evans 3 stk

AvR Rating:
Richard Evans 7.67 for 14(1) kampe
Robin Hulbert 7.33 for 12 kampe
Alan Tate 7.30 for 10 kampe.

« Seneste Redigering: 03 Dec 2005, 20:05 af Saviola » Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #17: 04 Dec 2005, 17:24 »

League Two 40. runde
Boston Utd (10. plads) – Cheltenham (6. plads)

Bookmakers odds: 1 2.50 X 3.00 2 3.75

Optakt: Dette er det man kalder en 6 points kamp, idet at det er et af de hold som ligger på playoff-pladserne pt. Min anfører Talbot er desværre skadet, i stedet for ham spiller Beaumont.
Kampen:
HT: En smuk afslutning på 1. halvleg, idet Whelan banker to mål ind, som virkelig gør det muligt at få 3 point fra denne kamp.
FT:  This is the Noel Whelan SHOW!!! Hattrick af guden!
Resultat:
1-0 Noel Whelan 35. minut 23. sæsonmål
2-0 Noel Whelan 40. minut 24. sæsonmål
3-0 Noel Whelan 70. minut 25. sæsonmål

8/4-06
League Two 41. runde
Boston Utd (7. plads) – Carlisle (22. plads)

Bookmakers odds: 1 3.60 X 3.00 2 2.50

Optakt: Det er et krav til denne kamp, og det er en sejr, hvis jeg skal gøre nogen som helst forhåbninger om at ryge i playoff, selvom at jeg ligger på de pladser pt.
Kampen:
HT: Det ligner lidt en af de andre kampe til en forveksling. Tonsvis af chancer, men målene lader sig vente på sig. Jeg satser på at score på et tidspunkt i 2. halvleg, dog svært da Carlisle har 5 mænd i forsvaret.
FT: 15 chancer og man formår stadig ikke at score. Så er man selv uden om det! Det er ærgerligt at miste 2 point på sådan en kamp.
Resultat:0-0

15/4-06
League Two 42. runde
Lincoln (2. plads) – Boston Utd (8. plads)

Bookmakers odds: 1 2.20 X 3.20 2 2.75

Optakt: En næsten umulig kamp på papiret. Dog er Lincoln næsten sikker på oprykning, så forhåbentligt er de ikke så motiveret. Desværre er David Noble skadet.
Kampen:
HT: Der er godt gang i kampen, nok grundet Lincolns 3-4-3. Vi kommer frem til mange halve chancer, men deres centrale forsvar gør det godt og lukker effektivt af for Whelan. I den anden ende har deres angribere også haft et par gode muligheder.
FT: Dette spil forsatte i 2. halvleg, og samme resultat indetraf som i 1. halvleg: 0-0.
Resultat:0-0

League Two 43. runde
Boston Utd (9. plads) – Leyton Orient (17. plads)

Optakt: Det burde være en sikker hjemmebanesejr, men man så hvordan det gik imod Carlisle og David Noble er stadig ude. Noel Whelan spares grundet træthed. Joachim overtager.
Kampen:
HT: En perfekt start ved scoringen i 1. minut, som gjorde det lidt mindre nervøst for os. Efter en halv time kom et sjældent mål fra generalen fra midterforsvaret, som forhåbentligt sikrede kampen.
FT: Fuldt fortjent sejr, som aldrig kom i fare.
Resultat:
1-0 Julian Joachim 1. minut 8. sæsonmål
2-0 Paul Ellender 30. minut 1. sæsonmål
3-1 Julian Joachim 91. minut 9. sæsonmål

League Two 44. runde
Oxford (12. plads) – Boston Utd (7. plads)

Bookmakers odds: 1 2.00 X 3.20 2 3.20

Optakt:  Dette er en meget vigtig kamp mellem to meget lige hold. Til kampen er Noel Whelan blevet klar, så forhåbentligt bomber han mig til en sejr.
Kampen:
HT: Dødssyg kamp indtil videre.
FT: Ikke et eneste skud inden for rammen.
Resultat: 0-0

League Two 45. runde
Boston Utd (7. plads) – Darlington (4. plads)

Optakt: Nu er der kun to kampe tilbage, og jeg ligger stadig på en 7. plads, nu med 2 point ned til nr. 8. Så det ser godt ud, hvis jeg kan få alle 3 point med hjem herfra, eller i hvert fald et uafgjort resultat. Nu er David Noble tilbage, så det kan forhåbentligt være en stor fordel for os, hvis han er 100 % fit for fight. 
Kampen:
HT: Vi har kampen relativt under kontrol, og Nobles kasse 10 min før pause, gav os en godt udgangspunkt til 2. halvleg.
FT:  Der kom gang i sagerne i 2. halvleg, og spænding kom kun grundet dårligt forsvarsspil hos os, idet at de udnyttede begge deres chancer til mål, men vi vandt heldigvis alligevel på 2 dødbolde.
Resultat: 3-2
1-0 David Noble 35. minut 10. sæsonmål
2-1 Paul Ellender 60. minut 2. sæsonmål
3-1 Alan Tate 62. minut 2. sæsonmål

Det var april måned, og man kan sige at det sluttede på det mest spændende tidspunkt.

Bestyrelsen er tilfreds med min indsats som manager for klubbe. Derudover er der et overskud på 25.000 pund for april måned..

I ligaen er jeg p.t. på en 7. plads. Det er stærkt tilfredsstillende, idet at det er en fremgang på 17 pladser i forhold til da jeg startede som manager for klubben og 3 pladsers fremgang på en måned

Tabte ikke i april måned. Dvs. 6 kampe, det blev til 3 sejre og 3 uafgjorte, som alle endte 0-0.

Spillerinfo:
Flest kampe:
Paul Ellender 48 kampe
Nathan Abbey 46 kampe
David Noble 45(1) kampe

Flest mål:
Noel Whelan 25 mål
David Noble 10 mål
Julian Joachim 9 mål

Flest assists:
Richard Evans 9 assists
Stewart Talbot 6 assists
Noel Whelan 6 assists

Flest MoM:
David Noble 6 stk
Noel Whelan 5 stk.
Richard Evans 4 stk.

AvR Rating:
Richard Evans 7.55 for 18(2) kampe
Alan Tate 7.44 for 16 kampe.
Robin Hulbert 7. 24 for 16(1) kampe

Derudover må I meget gerne komme med ris/ros og andre kommentarer, for jeg ELSKER respons på min blog, idet at det viser at der er interesse for den.  Grin Grin

LosCules
Gæst

« Svar #18: 04 Dec 2005, 17:37 »

Grunden til at jeg ikke har skrevet så meget er at jeg ikke synes det kan blive meget bedre, så..

Keep up the good work!  Thumbs Up Thumbs Up

ManUtd7
Gæst

« Svar #19: 11 Dec 2005, 12:50 »

Saviola Kanont gået du går fra chok positionen til at spille om at rykke op på en halv sæson flot og det er virkelig spændende læsning håber der snart kommer mere kan ikke vente Thumbs Up

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010