home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 606 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  The Road to Glory
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: The Road to Glory  (Læst 2998 gange)
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

The Road to Glory
« : 01 Dec 2005, 14:17 »

Mit sidste forsøg med at konstruere en længerevarende blog var en katastrofe. Det må tilskrives det faktum, at jeg ikke har besiddet overskud til at lave en hel ny måde at lave blog på. Så denne blog, som du netop nu læser, vil være en traditionel en af slagsens, hvor der kun fokuseres på kampe og den udvikling, klubben forhåbentligt må gennemgå under min ledelse.

Først vil jeg skrive nogle grundlæggende info om selve spillet, såsom hvilke ligaer og databasestørrelse.

Here we go:
DB: Large
Ligaer med:
Danmark: Premier Division.
England: Premier Division – 3. division.
Frankrig: First League.
Tyskland: First Division.
Italien: Serie A
Holland: Premier Division.
Portugal: League.
Rusland: Premier Division.
Skotland: Premier League
Spanien: First Division.
Tyrkiet: Premier Division.
Brasilien: First Division.
P.S. Alle beløb i spillet er engelske pund.
Grunden til den store mængde af ligaer er, at jeg meget gerne ynder at skifte hold, når muligheden opstår.

Udvælgelsen af mit hold er lidt anderledes kontra andres måde at finde deres hold på. Jeg har lavet start datoen til at være lige med den startdato, som der er ved den brasilianske liga. Dvs. den 26. december 2005. Derefter gik jeg bare ind og tog nr. sjok i den engelske 3. division, som tilfældigvis er Boston Utd i dette tilfælde.

Ved 1. øjekast så er det ikke for sjov skyld at de ligger hvor de ligger. Men vil lægge ud med lidt info om klubben.
Klubbens fulde navn: Boston United.
Grundlagt i 1933.
Stadionet hedder York Street og ligger i byen Boston. Der er plads til 6643, hvoraf 1826 af dem har æren af at kunne sidde ned.
Byen Boston er en forstad i Cambridge. Derfor er det klart at de helt store rivaler er Cambridge. Af andre nærliggende klubber, som derfor kan karakteriseres som rivaler, kan nævnes: Weymouth, Braintree (fascinerende navn til en klub), Plymouth, Worchester og Gloucester. Ikke just store klubber, men det er Boston United heller ikke ENDNU. 

Økonomien ser acceptabelt ud, idet at der ligger 155.000. Af dem er ca. 20.000 blevet frigjort til importering af diverse bådflygtninge, jeg måtte finde obskure steder rundt omkring i verdenen.
Der er 2 lån, som næsten hører sig til på dette niveau.
Det 1. er et til den kære direktør i foretagendet som er en Jon Sotnick, som jeg med tiden nok skal få et anstrengt forhold til. Dog er beløbet kun 300.000, og det lånet udløber i slutningen af juli 2006.
Det andet lån er mere seriøst, idet at der skyldes 1 mio. væk til den lokale bank.
Men alt i alt betales der 22.000 i ydelser til disse lån om måneden.

Lønbudgettet ligger på 11.000, og vi er allerede et godt stykke over dette: 14.800. Dog kan jeg allerede love at det ikke bliver mindre med tiden, idet at jeg har for vane at give den gas på transfer markedet.

At give den gas på transfer markedet er også nødvendigt for at få vendt skuden i denne klub, idet at truppen er skræmmende svag. Den består af 24 spillere, hvoraf de 22 af dem er hentet ind fra det lokale værtshus. Grundet dette faktum kan det godt være svært at føre en professionel klub, idet at træningssektioner vil have et stort mandefald, pga. tømmermænd blandt disse spillere. Ikke at jeg har noget imod tømmermænd, men det må i hvert fald ikke resultere i ”pjækning” fra træningerne.

De sidste to spillere er gamle kendisser. Begge to huserer i de forreste geled: Noel Whelan og Julian Joachim.
Derfor kan det virke besynderligt for udefrakommende at jeg så vælger at spille en 4-5-1, hvoraf to af midtbanespillerne er to offensive wings. Men jeg har den tilgang til taktikken, at jeg har et koncept som jeg ikke viger fra, men derimod får spillere som passer ind til taktikken, og derfor kan det også siges at det må være et luksus problem at have to gode angribere. Derudover er midtbanen opbygget sådan at der er to hårdtarbejdende centrale defensive midtbanespillere. Til at fodre wingsene med bolde er der en relativ kreativ playmaker på midten af banen.
Forsvaret er af den traditionelle slags i England: 4 svin, for at sige det mildt.
Her kan I se min formation:

Hvis man vil sætte lidt navne på truppen, vil jeg kort gennemgå 1. holdstruppen, som på Boxing Day består af 19 spillere.
Keepere:
Der er to keepere i klubben: Nathan Abbey og Chris Wright. Den ene dårligere end den anden. Men efter grundige overvejelser og adskillige psykologiske tests vil jeg lægge ud med at bruge Nathan Abbey som 1. keeper. Primært pga. han har 9 i handling kontra Wrights 6 i selv samme egenskab. Dertil kommer det faktum at Wright har 17 i Eccentricity, som siger noget om hvor uforudselig han kan være. Det kan være positivt som såvel negativt, men jeg tror at i dette tilfælde er mest negativt, grundet resten af hans egenskaber meget dårlige.

Forsvaret er en sørgelig affære, men de har heldigvis den egenskab at de fleste spillere kan dække flere pladser. På højre back pladsen har jeg derfor 4 alternativer, hvor der ikke er en indlysende 1. valg, men på nuværende tidspunkt vil en Lee Canoville blive brugt, grundet hans udholdenhed. Han er også relativ hurtig, idet at han har 14 i hhv. Acceleration og Pace. Det er vigtigt, idet at han skal løbe frem og tilbage i den højre side af banen. Dog er der ikke langt fra Canovilles niveau til den 24-årige whiskydrikkende skotte Simon Rusk, som er lidt langsommere end Canoville, men til gengæld tackler bedre. Ashley Edkins er primært en udviklingsspiller, hvor spørgsmålet man hurtigt vil have svar på er, om han nogensinde bliver bedre. Jeg tvivler, men bredde er en vigtig del af overlevelsen i 3. divisionen, idet at kampantallet over en hel sæson hurtigt kommer til at runde de 50.
På venstre back pladsen er det noget nemmere at bestemme hvem der skal have chancen i starten, idet at der kun er en mulighed. Austin McCann er ca. samme niveau som højre backen, hvor hurtigheden og udholdenhed er i højsædet. Så på denne plads håber jeg på en forstærkning når transfervinduet om kort tid åbner.
I midterforsvaret er der igen et par muligheder, hvor jeg vil vælge at bruge to garvede spillere i form af Mark Greaves og Paul Ellender, som begge opretholder et tilpas niveau, hvortil kommer at de er lidt hurtigere end et par snegle, som jeg ser som et positivt tegn på dette niveau. Grundet dette har jeg sat deres mentalitet på meget defensiv, så de ikke skal løbe alt for meget. Deres eneste opgave er også derfor kun at lade være med at begå straffe og så bare ellers sparke bolden ud af kommunen og helst ud til wingsene eller den enlige angriber.

En af grundene til at jeg kan tillade mig at placere midterforsvaret så langt tilbage er, at der er to defensive midtbanespillere til at rydde op lige foran dem.
Det er også på denne plads at man finder klubbens helt store stjerne: Stewart Talbot, som besidder alle de nødvendige egenskaber for en hårdtarbejde defensiv midtbane: han tackler igennem, og er ikke den type der går hurtigt død. Dertil kommer at han er klubbens anfører med 16 i Influence.
Stewart Talbot er nok ikke en spiller, som mange kender, idet at hans CV består af klubber såsom Brentford, Rotherham og Port Vale. Men god er han.

Ved siden af ham ligger pt Steve Melton, men her satser jeg stærkt på at finde en afløser, da han slet ikke har klassen til at være Talbots makker.
På playmaker pladsen finder vi den semikendte David Noble, som er en Arsenal-reject, men det stopper ikke mig fra at bruge ham, idet at han er uden tvivl den bedste boldspiller der er i Boston Utd.
Ude på kanterne er der to Jonas Kamper-typer. Dvs. de kan løbe stærkt og det er det. Men pt. håber jeg på at der er nok. Der satses her på kvantitet frem for kvalitet i kanterne.

En af grundene til at man kan tillade at have dårlige wings er forrest har man en type ved navn Noel Whelan, som har været i en del klubber, men har nu nået rock bottom i form af Boston Utd. Han har tidligere været i Leeds, Coventry, Middlesbrough m.fl.

Pt. ser min lineup sådan her ud:
GK: Nathan Abbey:

DR: Lee Canoville

DL: Austin McCann

DC: Paul Ellender

DC: Mark Greaves

DMC: Stewart Talbot

DMC: Steve Melton

MC: David Noble:

AML: Danny Thomas

AMR: Brad Maylett

SC: Noel Whelan

Men alt i alt er dette en stor udfordring. Dog satser jeg på at skifte ca. hele spillertruppen ud, men mere om det i næste afsnit.  Peace

« Seneste Redigering: 01 Dec 2005, 18:29 af Saviola » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: The Road to Glory
« Svar #1: 01 Dec 2005, 14:31 »

Super blog! Lidt lang, og med informationer som jeg ikke just lyster, men meget af det er også spændende. Lækkert med billeder af spillerne, jeg glæder mig til at se hvordan du vil skrive om kampene.

Så faldt jeg også lige over denne sætning "Derfor kan det virke besynderligt for udefrakommende at jeg så vælger at spille en 4-5-1, hvoraf to af midtbanespillerne er to offensive wings". Ja, og hvorfor? Du kan da ikke skrive at det kan virke besynderligt, og så ikke komme med en grund til din beslutning! Har jeg misset det, eller er det en svipser fra din side? Ellers en god og spændende blog, som jeg sikkert vil følge med i Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #2: 01 Dec 2005, 14:34 »

Dejligt du igen kommer igang med en blog, havde ellers set frem til den anden du startede på, men  Thumbs Up herfra.

Glæder mig til næste afsnit, hvor du rigtig kommer igang med at tabe kampe med Boston Opstemt

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #3: 01 Dec 2005, 14:40 »

Hehe tak tak for de rosende ord.
Ja, jeg glemte lige at begrunde hvorfor taktikken er som den er, men har redigeret lidt i  ovenstående tekst, så det burde fremgå lidt tydeligere nu. Tak for inputtet. Opstemt

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #4: 01 Dec 2005, 15:36 »

En af mine første aktioner som manager for nedrykningstruet klub Boston United var at byde på diverse spillere, for jeg vil ikke opgive at blive oppe uden kamp.
Men forventede ikke det helt høje aktivitetsniveau på nuværende tidspunkt, idet at det var i jule-helligdagene og det er meget svært at gøre en forskel på spillerne efter meget få dage i sædet som deres nye boss. Så de skulle have lov til at fulde sig på sædvanlig vis.
Tiden før næste kamp brugte jeg til at justere lidt ting ang. træning og aktivering af det lille personale der var i klubben fra start, som bestod af  1 assistent, 1 træner, 1 talentspejder og 1 physio. Derfor gik jeg på jagt efter flere medlemmer til personalet.

Måden jeg vil informere om kampene på, er rent ripoff fra en anden blog-skriver Hawk1nZ.

26/12-05
League Two 24. runde
Notts County (17.plads) – Boston Utd (24. plads)

Bookmakers odds: 1 1.80 X 3.00 2 4.00

Optakt:
Dette er en vigtig kamp, idet at det vil vise noget om hvordan niveauet er hos spillerne, og om de kan tilpasse sig taktikken, eller om der skal investeres i endnu flere spillere end planlagt. Den eneste udskiftning jeg har været nødt til at foretage mig er, at smide Simon Rusk ind på en uvant position som venstre back, idet at det normale første valg A. McCann har karantæne.

Kampen:
Notts County stiller op i en normal 4-4-2, hvor de på deres back pladser forhåbentligt vil få nok at se til, idet at mine wings burde ligge i tomrummet mellem deres midtbane og deres forsvar.
Efter ti minutter får de et indkast tæt ved vores baglinie, og kastet kom hen til en af deres spillere, som nemt dribler forbi backen og smider den ind i hovedet på Stacy Long, som udplacerer Abbey i målet 1-0
Et kvarter senere er vi igen under pres, og lige pludselig fløjter dommeren. Ingen ved for hvad, men han peger på pletten= Straffe til dem! Åbenbart begået af Ellender. Baudet smider den sikkert ind. 2-0 Nu bliver det svært!
Man kan argumentere for at det var en lidt uretfærdig stilling ved halvleg, idet at vi helt klart havde været med i spillet, men to personlige fejl gjorde at vi var bagud 2-0 ved halvleg.

I pausen sagde jeg til gutterne, at de bare skulle klø på, for Notts County helt klart var mulig at slå!

Det startede også godt i 2. halvleg, da vi allerede i 48. minut fik reduceret ved David Noble, som fik en stikning fra Talbot, som brød spillet på midten! 2-1 Så var vi tilbage i kampen!
Derefter forsøgte vi meget med lange bolde til Noel Whelan, idet at de kæmper der stod nede i Notts Countys forsvar ikke var de hurtigste. Det resulterede i et par friløbere, som desværre ikke blev udnyttet.
I det 68. minut var det netop en af disse lange bolde frem til Noel Whelan, som gjorde at han kom fri af forsvaret, og denne gang var han kølig da det gjaldt! 2-2 Et smukt comeback af drengene! Nu skulle den som minimum holdes!
Bare 5 minutter efter går det galt. 3-2 til Notts County efter lidt klumpspil i feltet. 3-2
Hvad man ikke kunne forstå var at Notts County til trods føringen stadig spillede meget offensivt, og deres backs var langt fremme, og det resulterede i en masse huller bagude. Dette blev udnyttet effektivt af duoen Noble og Whelan. Det var en lang bold op til Whelan i venstre side, som gjorde at der blev plads til Noble på midten, som sikkert scorede! 3-3 Hvad skal dette ikke ende med!
Det gav os mod på tanden, og da vi fik indkast langt inde på deres bane, så trak kæmperne med frem, deriblandt vores anfører Talbot, som også var personen som efter lidt klumpspil, helt tilfældigt fik bolden inde i feltet og resolut bankede den ind til en sensationel udvikling af kampen 3-4 Dette var et bevis på en fantastisk vilje!
FT!!  En suveræn debut!
MoM blev Noel Whelan!
Vores Målscore:
1-2: David Noble 49. minut
2-2 Noel Whelan 69. minut
3-3 David Noble 76. minut
3-4 Stewart Talbot 83. minut

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #5: 01 Dec 2005, 15:37 »

Jeg har indset at den måde jeg dækkede den 1. kamp på, tog for lang tid. Så fremover vil det være noget kortere. :-)
Det var en servicemeddelse. :-D

wirenfeldt
Gæst

« Svar #6: 01 Dec 2005, 16:17 »

Jeg har indset at den måde jeg dækkede den 1. kamp på, tog for lang tid. Så fremover vil det være noget kortere. :-)
Det var en servicemeddelse. :-D
Haha, det vil jeg måske godt give dig ret i ? Det var langt, men var satme også godt lavet! Keep up the good work! Spændende at læse !  Thumbs Up

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #7: 01 Dec 2005, 18:17 »

Den sejr imod Notts County fik os over stregen og op på en fantastisk 22. plads!  Det var også den 1. sejr i 6 kampe, så det var på tide at de fik en bedre manager.

Den 28. december
Ingen grund til at hvile på laurbærrene, så i dag blev der præsenteret 8 nye ansigter. Dog kun til personalet, men den ene Mikael Pedersen, skulle træne de 2 målmænd, dog også indgå i andre elementer i træningen. Mens det andet nye ansigt Simon Morgan var ekspert i forsvarstræning, som man kunne argumentere for var nødvendigt at forbedre, jf. den sidste kamp. Derudover blev der ansat 2 hollændere, som også skulle indgå i den daglige træning. Da vi kun havde en physio i klubben i forvejen, blev der hentet en til. De 3 sidste blev ansat til at finde nye spillere til truppen.

Efter pressemødet skulle vi spille kort tid efter.

28/12-05
League Two 25. runde
Wrexham (2.plads) – Boston Utd (22. plads)

Optakt
Dette virkede som en umulig opgave, men man skal aldrig sige aldrig og umiddelbart var et af de vigtigste ting, som skulle rettes i forhold til sidste kamp var at få lidt mere styr på forsvaret.
De to ændringer i forhold til sidste kamp var at McCann var klar efter karantæne og at grundet træthed startede Whelan på bænken, det betød at Joachim fik chancen fra start.

HT: 1. halvleg var en jævn kedelig kamp, hvor dog vi meget overraskende havde de fleste chancer og havde også et lille overtag i spillet. I pausen kom Noel Whelan ind på højre wing, idet at Maylett var småskadet.
FT: At kampen endte 0-0 vil stadig være en gåde for de personer, som så kampen, idet at der var nogle mega chancer. For eksempel brændte Wrexham en direktør, da de brændte på frit mål. Men det var dog os der havde de fleste chancer, og kun en fantastisk redning fra Wrexhams målmand, gjorde at Danny Thomas ikke blev matchvinder.
Men alt i alt et rigtig godt resultat.
FT 0-0
MoM:  Nathan Abbey. Vores målmand. Lidt uforståeligt, idet at de kun havde 2 skud på mål! Men det siger en del om niveauet i kampen.

Men der kom mere styr på forsvaret, og det er et positivt tegn at holde nullet ude mod nr. 2.

Den 1. januar!
Så kom vi godt ind i det nye år, og det fejrer vi med at præsentere en ny spiller.
Det drejer sig om Richard Evans, som er hentet gratis i Sheffield Wednesday. Han kommer til at gå direkte ind i startopstillingen og derved slå Danny Thomas ud på bænken. Evans er 22 år.

2/1-06
League Two 26. runde
Barnet (10.plads) – Boston Utd (22. plads)

Bookmakers odds: 1 2.10 X 3.10 2 2.75

Optakt:
Richard Evans får debut i denne kamp, og som tidligere nævnt går det ud over Danny Thomas, selvom at han har et snit på 7.50 for de to kampe, jeg har styret holdet.
Men udover det kan det nævnes at det er den 3. udebanekamp i træk.
Da de offensive kræfter bruger meget energi i kampene, så får Joachim en pause og Whelan får pladsen.

Kampen:
HT: 2 personlige fejl af hhv. Ellender og Abbey = 2 skud på mål = 2 mål! Så simpelt kan det siges, og så var der ikke så meget at gøre. Det betød at vi gik ind til teen bagud 2-0.
Jeg håbede på et comeback a la det imod Notts County, for vi var på ingen måde udspillet, idet at de kun havde haft 3 chancer på 45 minutter, så helt umuligt var det ikke.

FT: ”Boston Utd have lost a game, that they should’ve won easily”
Det siger vidst det hele. Vi dominerer klart 2. halvleg, og har masser af chancer, for at komme ind i kampen igen. Vores varemærke når snakken falder på vores offensive spil er stikninger til den enlige angriber, og det var også det der fik spændingen ind i kampen igen, idet at Noel Whelan reducerede til 1-2 i 81. minut med hans 13. sæsonscoring, men derefter skete der ikke det store, så 1. nederlag er en kendsgerning.
MoM: Noel Whelan.
Derudover fik Evans en ganske glimrende debut idet at han fik karakteren 8, som er yderst godkendt i et nederlag.

Resultat: 1-2

Den 4. januar
Endnu en ny spiller til Boston Utd. Denne gang er det midterforsvaret der er blevet forstærket med en walesisk u19 landsholdsspiller Glenn Wilson som er blevet hentet i Crystal Palace for den store sum af 2.000 pund.

4/1-06
League Two 27. runde
Boston Utd (24.plads) – Northampton (8. plads)

Bookmakers odds: 1 4.50 X 3.25 2 1.50

Optakt:
Oddsene taler for sig selv. Vi kan kun overraske i denne kamp. Bedre bliver det ikke af at der er store rokader på holdet, for der er et par spillere der er meget trætte. Dem der får en tur på tribunen grundet træthed er: Brad Maylett, Steve Melton og David Noble. Derudover har vi været nødt til at bruge nogle af de trætte spillere, grundet manglende bredde. Så jeg har absolut ingen forventninger til denne kamp. Det er selvom at vi er røget ned på sidstepladsen igen. Til sidst kan der nævnes at Glenn Wilson får debut i dag.

Kampen:
HT: Hvis man ser på chancer og spil, så kan man mene at det er ufortjent at vi ikke er foran ved halvleg, men skarpheden mangler foran mål. Derudover får vi lukket godt af bagude, idet at Northampton kun kommer frem til en chance. Forhåbentligt fortsættes det fine spil i 2. halvleg.
FT: Hvad kan man sige! Det er fantastisk at vi formår at vinde 2-0 over et hold i top8 og det er selvom at vi har mange spillere ude! Det var en stærk holdindsats der gjorde at vi vinder denne kamp.
1-0 Julian Joachim 49. minut 6. sæsonmål
2-0 Richard Evans 65. minut 1. sæsonmål
MoM: Danny Thomas
Resultat: 2-0
Grundet de store problemer med trætheden i sidste kamp, har jeg været nødsaget til at byde på en masse midtbanespillere til at styrke bredden. Forhåbentligt kommer nogle af dem ind meget snart.

28/12-05
FA Cup 3. runde
Boston Utd (3. division) – West Ham (Premier League)

Bookmakers odds: 1 11.00 X 5.00 2 1.17

Optakt:
Desværre var der ingen forstærkninger til denne kamp, men det var heldigvis ikke så nødvendigt, idet at vi nok ryger ud uanset hvad. Men håber på at kunne holde dem fra scoringer den første halve time, og så må man tage den derfra. Konditionen hos spillerne er ikke blevet meget bedre, men nu mangler kun Richard Evans. Dog er konditionen på under 90 % ved hele offensiven.

Kampen:
HT: West Ham dominerer kampen, men vores mål blev også opnået, og der er stadig ikke scoret nogen mål i 1. halvleg. Selvom at West Ham dominerer, så kommer de ikke frem til så meget, idet at de kun har haft 2 skud på mål indtil videre. David Noble var nødt til at gå ud i halvlegen grundet træthed, så igen var jeg nødt til at foretage lidt rokader på holdet.
FT: ARGHHHH, som Dolph ville have sagt. Dette er bare ærgerligt. Shaun Newton bliver matchvinder for West Ham i en scoring i det 93. minut!! Dog fuldt fortjent, men alligevel. Tænk på de tilskuerindtægter vi kunne have fået hvis der havde været omkamp hos West Han!

Resultat 0-1

11/1-06
League Two 28. runde
Boston Utd (22. plads) – Stockport (9. plads)

Bookmakers odds: 1 3.25 X 3.25 2 2.00

Optakt:
I de foregående dage har vi endeligt fået nogle forstærkninger til den alt for smalle trup:
Brian Carrigan, som blev hentet i skotske Hamilton for sølle 1.000 pund, og han er faktisk så god at han bliver fast:

Joe Burnell, som er hentet i Wycombe for 25 øre og et tyggegummi. Han kan gå ind og aflaste de defensive midtbane, og muligvis selv gå ind og tage en af pladserne.

Begge to får debut. Carrigan får højre wing og Burnell kommer ind i maskinrummet på den defensive midtbane.

Kampen:
HT: Stockport har alt spillet, men vi har chancerne. Så det er fair at der står 1-1.
FT. I 2. halvleg fortsatte vi de gode takter fra 1. halvleg. Dog med den ændring at vi formodede at holde fast i bolden nu. Det betød et enormt pres imod Stockports mål. Vi brændte chance efter chancer. Heldigvis havde David Noble held i sprøjten i det 81. minut da han bankede den ind fra lang afstand. Så en meget vigtig sejr.
1-1 Noel Whelan 41. minut 12. sæsonmål
2-1 David Noble 81. minut  3. sæsonmål
Dog spillede begge debutanter til 6, så det var ikke just optimalt.
MoM: David Noble. 5. MoM i sæsonen.

14/1-06
League Two 29. runde
Macclesfield(2.plads) – Boston Utd (21. plads)

Bookmakers odds: 1 2.50 X 3.00 2 2.80

Optakt:
Der sker meget i trupsammensætningen i disse dage.
Der er blevet solgt en enkel spiller i form af Austin McCann til Morton i Skotland for 50.000 pund.

Derimod er kommet en stribe nye spillere, dog ikke en erstatning for McCann, som var vores eneste venstre back, og det betyder at der må en spiller derover, som ikke er vant til at spille der.
Men ind er kommet:
Sammy Igoe for 1.000 pund fra Millwall

Robin Hulbert for 1.000 pund fra Port Vale

Alan Tate for 1.000 pund fra Swansea.

James Beaumont for 1.000 pund fra Nottingham Forest

Så nu er midtbanen komplet, mangler stadig en venstre back eller to.

Startopstillingen er nu denne: Abbey, G. Wilson, Burnell, Tate, Ellender, Hulbert, Talbot, Beaumont, Evans, Igoe og Joachim.

Kampen:
HT: Chancerne for at vi fik noget ud af denne kamp var på forhånd meget lille, grundet modstandernes placering i tabellen. Men vi spillede lige op med dem i 1. halvleg, selvom at hvis der skulle have været et mål, så var det nok dem der skulle have haft det. Men Abbey på mål står godt.
FT: Vi tabte 1-0. Fuldt fortjent! Men ærgerligt at det sker i slutminutterne, idet at det er i 86. minut de scorer. De har derudover to skud på overliggeren, så jeg kan ikke rigtig tillade mig til at brokke mig over det.
MoM: Alan Tate. Hans 1. i sæsonen.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8: 01 Dec 2005, 19:11 »

God blog igen! Godt at du selv indså at den første slags kampreferat var for langt, for jeg var af selvsamme mening Smiley Jeg kunne bare godt tænke mig at du lige skriver hvad kampene blev... F.eks. i dette eksempel:

Kampen:
HT: Stockport har alt spillet, men vi har chancerne. Så det er fair at der står 1-1.
FT. I 2. halvleg fortsatte vi de gode takter fra 1. halvleg. Dog med den ændring at vi formodede at holde fast i bolden nu. Det betød et enormt pres imod Stockports mål. Vi brændte chance efter chancer. Heldigvis havde David Noble held i sprøjten i det 81. minut da han bankede den ind fra lang afstand. Så en meget vigtig sejr.
1-1 Noel Whelan 41. minut 12. sæsonmål
2-1 David Noble 81. minut  3. sæsonmål
Dog spillede begge debutanter til 6, så det var ikke just optimalt.
MoM: David Noble. 5. MoM i sæsonen

Jeg kan se at der stod 1-1 i halvlegen, og at du scorede til 2-1 på et tidspunkt... Men så skal jeg jo både til at læse og regne mig til at den blev ved de 2-1 ud fra det du skriver.. Så er jeg lidt mere doven, og gerne vil have selve resultatet et sted.. Er det for meget at forlange? Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #9: 01 Dec 2005, 19:37 »

Nej det er intet problem. Det er mere glemsomhed, der har gjort at det ikke er ved alle kampe.Smiley

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #10: 01 Dec 2005, 19:39 »

21/1-06
League Two 29. runde
 Boston Utd (22. plads) – Peterborough (15. plads

Bookmakers odds: 1 3.25 X 3.25 2 2.00

Optakt:
Eneste ændringer i forhold til sidste kamp er, at David Noble og Noel Whelan får deres plads tilbage, det gør at Joachim og Beaumont må sidde på bænken.

Kampen:
HT: Vi har flest chancer og mest spil, men 0-0 ved halvleg. Forhåbentligt bliver det bedre efter pausen.
FT: Efter pausen kom Peterborough mere ind i kampen, dog uden mål til følge. Så det var egentligt fair at kampen endte 0-0.

Resultat: 0-0

28/1-06
League Two 30. runde
Wycombe(12.plads) – Boston Utd (23. plads)

Optakt:
Der er gået en uge siden sidste kamp. Det har medført at spillerne er i nogenlunde kondition, som har resulteret i samme startopstilling som sidste uge.
P.t. har vi ikke scoret i 2 kampe, så vi må meget gerne få hul på bylden i denne kamp.
Men bliver svært, idet at Wycombe ligger fint til i tabellen.

Kampen:
HT: Det er sjovt at se hvordan holdet er med i samtlige kampe, dog uden at kunne lukke kampene. I denne kamp står der 2-2 og det er skidt at man ikke kommer foran idet at man har 8 skud, mens Wycombe kun har 3. Men vi fik hul på bylden, som var målet for denne kamp.
FT: Wycombe kommer meget mere med i kampen lige efter pausen, men to personlige fejl af Wycombes defensiv, gør at vi kommer foran 4-2 efter 65 minutter. De reducerer med 5 minutter tilbage, så det bliver lidt nervepirrende til sidst. Men vi klarer den og får en yderst vigtig sejr på 4-3.
0-1 Noel Whelan 11. minut 15. sæsonmål
2-2 David Noble 45. minut 4. sæsonmål
2-3 Brian Carrigan 62. minut 1. sæsonmål
2-4 Noel Whelan 70. minut 16. sæsonmål
MoM: Robin Hulbert 1. MoM

Resultat 3-4 til Boston Utd!

Selvsamme aften fik jeg endelig min venstre back. Det endte med at blive et panikkøb iform af Eamonn Fullerton:

Men så længe at han kun kostede 1.000 pund, så overlever jeg nok.

Den 31. januar
Sidste dag af transfermarkedet. Det bliver fejret med et sign af en promising winger. Det er ikke dumt at man kan få sådanne talenter til en 3. divisionsklub. Navnet er Alberto Bolanos og kommer fra det varme Ecuador:

Helt klart en udviklingsspiller.
På falderebet kom endnu en sydamerikansk udviklingsspiller. Denne gang er det en promising full back: Luis Guillermo Flores fra Peru.

Derudover fik jeg solgt to af mine spillere som var i overskud, efter alle disse signs. Det fik jeg ca. 3.000 pund ud af. Men vigtigst af alt blev lidt løn frigjort.

Jeg vil slutte måneden af med at komme med noget info om klubben og dens situation.

Bestyrelsen glæder sig over den måde, som jeg er begyndt på. Derudover er der et overskud på 60.000 pund for januar måned.
Der er 178.913 pund i kassen nu.

I ligaen er jeg p.t. på en 21. plads. Det er stærkt tilfredsstillende, idet at det er en fremgang på 3 pladser i forhold til da jeg startede som manager for klubben.

Spillerinfo:
Flest kampe:
Paul Ellender 37 kampe
Stewart Talbot 35(1) kampe
David Noble 35 kampe

Flest mål:
Noel Whelan 16 mål
Julian Joachim 6 mål
Lawrie Dudfield 6 mål

Flest assists:
Stewart Talbot 5 assists
Noel Whelan 4 assists
David Noble 3 assists

Flest MoM:
David Noble 5 stk
Noel Whelan 4 stk.
Danny Thomas 2 stk.
AvR Rating:
Richard Evans 7.43 for 7 kampe
David Noble 7.11 for 35 kampe
Noel Whelan 6.91 for 28(4) kampe

« Seneste Redigering: 01 Dec 2005, 19:43 af Saviola » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11: 01 Dec 2005, 19:43 »

Nice at du allerede er over nedrykningsstregen! Tillykke med det! Se en forskel det kan gøre at få Saviola ved roret  Thumbs Up  Hævet Øjenbryn

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #12: 01 Dec 2005, 21:11 »

4/2-06
League Two 31. runde
Bristol R (24.plads) – Boston Utd (21. plads)

Optakt:
Hvilken nøglekamp! En kamp som skal vindes ifl. mig! Jeg har pisket mine spillere frem til træning, og de er blevet meget motiveret og derfor håber jeg at resultatet bliver intet mindre end 3 point. Eneste ændring i truppen er at Fullerton får debut som venstre back.

HT: Når man endelig er pisket til at vinde, så går det bare galt. Er bagud 2-0 og det er fuldt fortjent. 1. gang at vi er blevet  udspillet på denne måde og så imod nr. 24. Argh, det er skidt.
FT: Noel Whelan viser igen sin klasse med to scoringer, så det lige pludselig står 2-2! Spændingen var tilbage! Det brilliante spil forsatte, idet at Noble scorer til 3-2 i 84. minut. Hvilket comeback! I de sidste minutter kaster Bristol Rovers alt frem. Resultatet bliver at vi scorer endnu en gang, til 4-2. Dejligt resultat!
2-1 Noel Whelan 57. minut 17. sæsonmål
2-2 Noel Whelan 83. minut 18. sæsonmål
2-3 David Noble 85. minut 5. sæsonmål
2-4 Glenn Wilson 90. minut 1. sæsonmål
Resultat: 4-2 til Boston United

11/2-06
League Two 32. runde
Boston Utd (20. plads)- Torquay (1. plads)

Bookmakers odds: 1 2.60 X 3.00 2 1.50

Optakt:
Så kommer topholdet på besøg og vi stiller med samme 11 spillere som i sejren over Bristol Rovers.

Kampen:
HT: Det er en forbavsende lige kamp indtil videre. 0-0. Der er meget få chancer, men hvis der skal udpeges et hold der har overtaget, så er det overraskende os.
FT: Der var samme tendens i 2. halvleg. Det udviklede sig til en halvkedelig kamp uden de åbenlyse chancer. Så meget fair at den endte uden mål.

Resultat: 0-0

26/12-05
League Two 33. runde
Boston Utd (20. plads) – Shrewsbury (23. plads)

Bookmakers odds: 1 1.50 X 3.00 2 3.60
Optakt:
Det blev fejret med champagne i omklædningsrummet før Kickoff at vi var favoritter til en kamp for 1. kamp i min regeringsperiode. Paul Ellender blev skadet i sidste kamp, derfor er en mindre rokade nødvendig. Glenn Wilson bliver skubbet ind i midten og Joe Burnell tager højre back pladsen. Derudover får Alberto Bolanos debut i stedet for Richard Evans. Den anden wing Igoe bliver skiftet ud med Carigan. Mens David Noble får en pause, så kommer Beaumont ind fra start af.

Kampen
HT: Vores topscorer slog til 2 gange inden for de første 10 minutter. Derfra var det en jævn kamp. Forhåbentligt er spændingen væk.
FT: Det blev en kedelig 2-0 sejr, men intet desto mindre blev jeg rigtig glad for sådan en sejr uden det helt store dramatik
Resultat: 2-0 til Boston Utd
1-0 Noel Whelan 4. minut 19. sæsonmål
2-0 Noel Whelan 8. minut 20. sæsonmål

18/2-06
League Two 34. runde
Mansfield (12.plads) – Boston Utd (17. plads)

Bookmakers odds: 1 1.80 X 3.20 2 3.75

Optakt
Igoe og Evans får deres pladser tilbage, og Joachim kommer ind i stedet for en skadet Whelan.
Kampen:
HT: Vi har ikke haft så meget at skulle have sagt i 1. halvleg. Mansfield spiller godt, og de kom også regelmæssigt foran kort før pausen. Men Richard Evans udlignede i overtiden af halvlegen
FT: At Mansfield får en mand vist ud 10 minutter før slut, er nok grunden til at jeg kommer væk herfra med det ene point, for fortjent var det bestemt ikke. Men et point er et point, ligegyldig hvad.
Resultat: 1-1
1-1 Richard Evans 45. min. 2. sæsonmål.

18/2-06
League Two 35. runde
Boston Utd (17. plads) – Chester (20. plads)

Bookmakers odds: 1 2.50 X 3.00 2 3.75

Optakt: Der er igen træthedsproblemer i truppen + Whelan, Bolanos, Melton og Ellender er ude med skade. Håber at kunne fortsætte på den gode bølge, som siger at vi er ubesejret i 6 kampe. Dog er mange af kampene endt uafgjort, og det tror jeg også er et sandsynligt resultat i denne kamp

Kampen:
HT: Igen en kamp med få chancer, men heldigvis har vi fået 2 af dem og scoret på en af dem. Så det ser lyst ud før 2. halvleg.
FT: Der var nemt spil i 2. halvleg, for da Noble først havde scoret til 2 mål, mistede 2 af Chesters spillere hovedet og fik rødt kort. Men dette er den største sejr i min regeringsperiode!
Resultat: 3-0 til Boston Utd
1-0 Julian Joachim 25. minut 7. sæsonmål
2-0 David Noble 55. minut 6. sæsonmål
3-0 Alan Tate 68. minut 1. sæsonmål

Det var februar måned. Som ved januar vil jeg slutte af med lidt statistik.

Bestyrelsen glæder sig over den måde, som jeg er begyndt på. Derudover er der et underskud på 25.000 pund for januar måned.
Der er 153.913 pund i kassen nu.

Jeg blev nr. 3 i Månedens Manager for februar.

I ligaen er jeg p.t. på en 17. plads. Det er stærkt tilfredsstillende, idet at det er en fremgang på 7 pladser i forhold til da jeg startede som manager for klubben og 4 pladsers fremgang på en måned

Tabte ikke en eneste kamp i feburar måned. 5 kampe: 3 sejre og 2 uafgjort. Derudover er jeg i alt ubesejret i 7 kampe.

Spillerinfo:
Flest kampe:
Stewart Talbot 40(1) kampe
Paul Ellender 39 kampe
David Noble 38(1) kampe

Flest mål:
Noel Whelan 20 mål
Julian Joachim 7 mål
David Noble 6 mål

Flest assists:
Stewart Talbot 6 assists
Noel Whelan 4 assists
Richard Evans 4 assists

Flest MoM:
David Noble 5 stk
Noel Whelan 4 stk.
Alan Tate 2 stk.

AvR Rating:
Richard Evans 7.55 for 10(1) kampe
Eamonn Fullerton 7. 40 for 5 kampe
Alan Tate 7.38 for 8 kampe.

« Seneste Redigering: 01 Dec 2005, 21:14 af Saviola » Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #13: 01 Dec 2005, 21:56 »

Hvad synes I om det?
Er der noget jeg skal ændre? :-)

wirenfeldt
Gæst

« Svar #14: 01 Dec 2005, 22:02 »

Noget af en smøre.. Peace Men inspirende at læse Smiley Overvejer at starte en blog selv.. Så leder efter nogle ting hvor jeg kan stjæle lidt idéer fra, og det der er da noget jeg ku finde på at bruge.. Sys det er fedt skrevet! Og, virkelig godt gået i Februar Smiley

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010